Het is wel clever.quote:Op donderdag 17 november 2016 02:18 schreef isax het volgende:
https://quickdraw.withgoogle.com/
wie zegt dat de computer niet spiekt?
ze dacht dat mijn toothpaste een bat wasquote:Op donderdag 17 november 2016 02:27 schreef DeZwabber het volgende:
Ze herkende mijn kat niet, en dat was een rondje met twee driehoekige oren en snorharen etc.
quote:Op donderdag 17 november 2016 02:28 schreef isax het volgende:
[..]
ze dacht dat mijn toothpaste een bat was
Deze?quote:Op donderdag 17 november 2016 02:31 schreef isax het volgende:
ze dacht dat mijn ladder de eifeltoren was.
voel me opeens stuk normaler sinds ik een stel dat stond te kussen voor de eiffeltoren zag tijdens de vlekken test
Omdat ik vaker naar de rorschachtest wikipediapagina gekeken heb.quote:Op donderdag 17 november 2016 02:36 schreef isax het volgende:
[..]
hoe wist jij dat? wat betekend dat?
quote:Card X is structurally similar to card VIII, but its uncertainty and complexity are reminiscent of card IX: people who find it difficult to deal with many concurrent stimuli may not particularly like this otherwise pleasant card. Being the last card, it may provide an opportunity for the subject to "sign out" by indicating what they feel their situation is like, or what they desire to know.
ja zo voelde ik me echt tussen 10 autistenquote:Op donderdag 17 november 2016 02:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat ik vaker naar de rorschachtest wikipediapagina gekeken heb.
[..]
quote:Op donderdag 17 november 2016 02:48 schreef isax het volgende:
[..]
ja zo voelde ik me echt tussen 10 autisten
Dit plaatst mij wel heel erg laag op de ladder dan.quote:Op donderdag 17 november 2016 02:52 schreef isax het volgende:
[..]
heel gek maar er werd wel geneukt daar.
als je in de kast de zeep liet vallen werd er vast ook voor jou gezorgd.quote:Op donderdag 17 november 2016 02:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit plaatst mij wel heel erg laag op de ladder dan.
Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 17 november 2016 03:04 schreef isax het volgende:
eigenlijk best raar want volgens mij was dat de enige afdeling waar er echt structureel in de bosjes werd gedoken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |