Het was een prachtige voorzet.quote:
Ik voel me een beetje als een kikker die nog niet weet dat ie gekookt wordt.quote:
ik heb al thermokleding besteld, dat gaat er straks heet aan toe daarquote:Op donderdag 17 november 2016 08:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje als een kikker die nog niet weet dat ie gekookt wordt.
Wat heb ik nou weer gedaan!?quote:Op donderdag 17 november 2016 08:32 schreef Voxs het volgende:
En ik kan er met mijn hoofd niet bij hoe walgelijk naar mensen kunnen zijn. De triestheid.
moet je mijn werk gaan doen, mag je ze nog betaald en legaal uitkafferen ook nogquote:Op donderdag 17 november 2016 08:32 schreef Voxs het volgende:
En ik kan er met mijn hoofd niet bij hoe walgelijk naar mensen kunnen zijn. De triestheid.
ook gelijk weer iemand dus zij mag tegen piet zijn maar wij mogen niks roepen... nee ja tegen piet zijn dat kun je alleen maar verweren met roepen dat je diegene verkracht....quote:Op donderdag 17 november 2016 08:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat gedicht was ook wel erg slecht![]()
Alleen daarom al.
quote:Op donderdag 17 november 2016 08:32 schreef Voxs het volgende:
Die man uit dat bericht dat Pezu postte. En een ieder die soortgelijk denkt en doet.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2016 08:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook gelijk weer iemand dus zij mag tegen piet zijn maar wij mogen niks roepen... nee ja tegen piet zijn dat kun je alleen maar verweren met roepen dat je diegene verkracht....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik zou dat niet trekkenquote:Op donderdag 17 november 2016 08:34 schreef Molo het volgende:
[..]
moet je mijn werk gaan doen, mag je ze nog betaald en legaal uitkafferen ook nog
but it's for the greater goodquote:
Ik kan niet scheldenquote:Op donderdag 17 november 2016 08:37 schreef Molo het volgende:
[..]
but it's for the greater good
maar waarom niet eigenlijk?
uitkafferen kan prima zonder schelden hoorquote:
aah we sprayen wat geur en dan gaan de driftaanvallen overquote:Op donderdag 17 november 2016 08:38 schreef Molo het volgende:
https://www.farmaline.nl/(...)akids-zoombie-spray/
ik las Dr. Ernst Zombie spray en nu ben ik teleurgesteld
Hij wild ehet gewoon heel graag.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook gelijk weer iemand dus zij mag tegen piet zijn maar wij mogen niks roepen... nee ja tegen piet zijn dat kun je alleen maar verweren met roepen dat je diegene verkracht....
maar ja de snitch die gelijk zijn werkgever inlicht is ook wel een treurneus extraordinair, meld het bericht gewoon bij facebook en klaarquote:Op donderdag 17 november 2016 08:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hij wild ehet gewoon heel graag.
Er sprak alleen maar een raar soort lust uit dat gedicht
oh geen idee wat voor spul het is, alleen de naam gezienquote:Op donderdag 17 november 2016 08:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah we sprayen wat geur en dan gaan de driftaanvallen over
Nee man, goed voor 'mquote:Op donderdag 17 november 2016 08:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar ja de snitch die gelijk zijn werkgever inlicht is ook wel een treurneus extraordinair, meld het bericht gewoon bij facebook en klaar
ik snap sowieso dat werkgever inlichten bij dit soort dingen niet hoorquote:Op donderdag 17 november 2016 08:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar ja de snitch die gelijk zijn werkgever inlicht is ook wel een treurneus extraordinair, meld het bericht gewoon bij facebook en klaar
Ik melde laatst bij Facebook de pagina van de Geert Wilders Elite troepen ( of zo iets). Een man had een recensie geschreven waarin hij opriep op 'negers te gaan jagen en hun te wegen voor prijzen zoalsbij viswedstrijden'quote:Op donderdag 17 november 2016 08:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
Variatie, niets mis meequote:Op donderdag 17 november 2016 08:44 schreef clixplicity het volgende:
Hier, voxs komt met interessante wetenschap en ik alleen meer een rare facebook foto van gebonk met onleesbaar commentaar
https://www.facebook.com/(...)78703&type=3&theater
neurowetenschapquote:Op donderdag 17 november 2016 08:43 schreef Voxs het volgende:
Dit is fascinerend, deze mensen zien het heel precies.
http://www.sciencealert.c(...)brain-processes-time
Facebook heeft weinig moeite met racistische, discriminerende en opruiende taal, evenals geweld en (dieren-)mishandeling. Maar owee als je een blote vrouwentepel laat zien!quote:Op donderdag 17 november 2016 08:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik melde laatst bij Facebook de pagina van de Geert Wilders Elite troepen ( of zo iets). Een man had een recensie geschreven waarin hij opriep op 'negers te gaan jagen en hun te wegen voor prijzen zoalsbij viswedstrijden'
Facebook vond niets wat tegen hun policy was.
Facebook is nogal bijzonde rmet dit soort zakenquote:Op donderdag 17 november 2016 08:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik melde laatst bij Facebook de pagina van de Geert Wilders Elite troepen ( of zo iets). Een man had een recensie geschreven waarin hij opriep op 'negers te gaan jagen en hun te wegen voor prijzen zoalsbij viswedstrijden'
Jaquote:
wtfquote:Op donderdag 17 november 2016 08:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Facebook is nogal bijzonde rmet dit soort zaken![]()
Een of andere Amerikaan had een pagina opgericht voor een driejarig meisje dat door geweld om het leven was gekomen. Het was geen mooi eerbetoon, nee er stonden dingen op als 'dat heb je verdient vuile slet'Die pagina heeft maanden bestaan.
Idioot is het.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:47 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Facebook heeft weinig moeite met racistische, discriminerende en opruiende taal, evenals geweld en (dieren-)mishandeling. Maar owee als je een blote vrouwentepel laat zien!
vraag me ook af of een rijmpje of facebook wel een gegronde ontslag reden isquote:Op donderdag 17 november 2016 08:45 schreef Molo het volgende:
[..]
ik snap sowieso dat werkgever inlichten bij dit soort dingen niet hoor
ja facebook krijgt heel veel verzoeken natuurlijk dat kan nooit allemaal in korte tijd worden verwerkt maar om dan iemands werkgever in te lichten met ontslag topt gevolg dan stijgt de werkeloosheid enorm als dat bij elk naar bericht u geburen :pquote:Op donderdag 17 november 2016 08:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hoe pijnlijk voor de nabestaanden.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Facebook is nogal bijzonde rmet dit soort zaken![]()
Een of andere Amerikaan had een pagina opgericht voor een driejarig meisje dat door geweld om het leven was gekomen. Het was geen mooi eerbetoon, nee er stonden dingen op als 'dat heb je verdient vuile slet'Die pagina heeft maanden bestaan.
verwonderenquote:Op donderdag 17 november 2016 08:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moin.![]()
![]()
Ah, ik zie dat jullie al een onderwerp hebben gevonden om je aan te ergeren.
lijkt me vrij slecht houdbaar (afhankelijk van functie maar dit klinkt niet als een topper in het bedrijfsleven) voor de rechterquote:Op donderdag 17 november 2016 08:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
vraag me ook af of een rijmpje of facebook wel een gegronde ontslag reden is
Ik kreeg binnen een dag bericht. Maar inderdaad, werkgever inlichten is ook weer laag.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
vraag me ook af of een rijmpje of facebook wel een gegronde ontslag reden is
[..]
ja facebook krijgt heel veel verzoeken natuurlijk dat kan nooit allemaal in korte tijd worden verwerkt maar om dan iemands werkgever in te lichten met ontslag topt gevolg dan stijgt de werkeloosheid enorm als dat bij elk naar bericht u geburen :p
gebrouilleerde gesprekken gaan vaak langer door dan lubbydubby dus meer online tijd en reclame inkomsten voor facebookquote:Op donderdag 17 november 2016 08:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hoe pijnlijk voor de nabestaanden.Belachelijk dat Facebook daar niet actiever naar handelt.
quote:Op donderdag 17 november 2016 08:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
verwonderen
net zoals dit filmpje
of dit kijken
en je verwonderen hoe iemand het verzint
wonderbaarlijk hoe iemand het verzint en zo overtuigd is dat het klopt zonder bewijs
Gemiste kansen voor ze inzake het naakt danquote:Op donderdag 17 november 2016 08:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
gebrouilleerde gesprekken gaan vaak langer door dan lubbydubby dus meer online tijd en reclame inkomsten voor facebook
nee want puriteinse bedrijven willen gene tepel en hun logo in 1 schermquote:Op donderdag 17 november 2016 08:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gemiste kansen voor ze inzake het naakt dan
Neen, dát is namelijk onzedelijk in Amerikaquote:Op donderdag 17 november 2016 08:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
oke, ik ben nog niet wakkerquote:Op donderdag 17 november 2016 08:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee want puriteinse bedrijven willen gene tepel en hun logo in 1 scherm
Naakt is enger dan geweld, dat is altijd zo geweest.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |