Volgens mij was degene die hier het hardst schreeuwde dat er een revolutie zou komen als Trump niet zou winnen een fervente Trump supporter.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:51 schreef KingRadler het volgende:
ik kon nog herinneren voor de verkiezingen dat men bang was dat Republikeinen de straat op zouden gaan als Hillary zou winnen. De Democraten zijn geen haar beter.
Toen Obama gekozen werd waren er toch geen rellen door Republikeinen? Ik vind die laatste zin van jou een beetje stemmingmakerij. Leg het probleem neer bij de eigenaar.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:51 schreef KingRadler het volgende:
ik kon nog herinneren voor de verkiezingen dat men bang was dat Republikeinen de straat op zouden gaan als Hillary zou winnen. De Democraten zijn geen haar beter.
Getrollquote:Op woensdag 16 november 2016 10:38 schreef Hexagon het volgende:
Braindead kap eens met dat constante getroll hier en het in andermans mond leggen van woorden
Op zich is met de bus naar een protest gaan niet zo heel erg raar. Of denk je dat bij elk protest op het Malieveld het alleen mensen uit Den Haag zijn die zich heel erg druk maken over dingen?quote:Op woensdag 16 november 2016 10:56 schreef Mani89 het volgende:
Zelfde fenomeen als je bij die BLM rellen zag als er een AA werd doodgeschoten door een agent, bussen vol met protestors die worden binnengereden.
Ik lees elders dat dit weer een hoax is, ik weet ook niet meer wat ik moet geloven de laatste tijd. Al die hysterie.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Op zich is met de bus naar een protest gaan niet zo heel erg raar. Of denk je dat bij elk protest op het Malieveld het alleen mensen uit Den Haag zijn die zich heel erg druk maken over dingen?
Achter elk protest zit een beweging die het orkestreert. Kijk maar naar de FNV, die bussen al jaren mensen heen-en-weer tussen hun woonplaats en de plek van protest.
Podestagod.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik lees elders dat dit weer een hoax is, ik weet ook niet meer wat ik moet geloven de laatste tijd. Al die hysterie.
Ik geloof direct dat er bussen vol demonstranten worden geregeld. Dat is hoe protesten werken. Niet iedereen die het met je eens is woont bij je in de buurt, dus worden via mail en social media alle gelijkgestemden in een grote regio opgeroepen om zich op bepaalde plekken te verzamelen om daarna met de bus naar de protestplek gereden te worden.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik lees elders dat dit weer een hoax is, ik weet ook niet meer wat ik moet geloven de laatste tijd. Al die hysterie.
Geen rellen, maar om nou te zeggen dat men blij was.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:55 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Toen Obama gekozen werd waren er toch geen rellen door Republikeinen? Ik vind die laatste zin van jou een beetje stemmingmakerij. Leg het probleem neer bij de eigenaar.
Ja jij bent een troll gezien je ondanks je goede voorspelling hier vooral komt om andere users te zieken en pure bullshit loopt te posten over users die een andere mening/inzicht haddenquote:Op woensdag 16 november 2016 10:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
GetrollIk ben een van de weinigen die al een jaar lang het bij het goede eind had terwijl al die op zichzelf op de borst kloppende, zogenaamd politiek deskundige, hoogopgeleide vaste Poll-kliek een jaar lang onzin zat te verkondigen. En dan mij een troll noemen.
The Donald lijkt zelf wel niet erg enthousiast.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:58 schreef antiderivative het volgende:
Hét moment. Hehe, een emotionele fist-pumpende Donald Jr, een emotionele Pence:
[ afbeelding ]
Donald: Told you. If I run, I'll win
Trump: "I think i've made a huge mistake."quote:Op woensdag 16 november 2016 11:58 schreef antiderivative het volgende:
Hét moment. Hehe, een emotionele fist-pumpende Donald Jr, een emotionele Pence:
[ afbeelding ]
Donald: Told you. If I run, I'll win
Nee hoor, echt niet!quote:Op woensdag 16 november 2016 10:55 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Toen Obama gekozen werd waren er toch geen rellen door Republikeinen? Ik vind die laatste zin van jou een beetje stemmingmakerij. Leg het probleem neer bij de eigenaar.
Tom Cotton? Gisteren:quote:Op woensdag 16 november 2016 00:20 schreef skysherrif het volgende:
wie is Cotton precies, iemand met duiding?twitter:youbsanctioned twitterde op woensdag 16-11-2016 om 00:05:18CNN reports Cotton for SecDef reageer retweet
Dit was niet direct na zijn verkiezing, he. Dit was het Tea Party-protest tegen Obamacare.quote:Op woensdag 16 november 2016 12:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee hoor, echt niet!
http://www.dailymail.co.u(...)y-demonstration.html
Slechts een miljoen mensen in DC maar vérder écht helemaal niemand!
Als dit het wordt kan dat vredesduif-imago van Trump ook wel weer een tijdje de kast in, dit is een van de meer hawk-ish figuren in de GOP. Ook vindt deze kerel waterboarden geen marteling.quote:
Het is zoveel gemakkelijker om alles in twee kampen te delen, rechts vs. links, wij vs. zij. Als iemand iets zegt waar je het niet mee eens bent deel je diegene in het andere kamp in en kun je net doen alsof diens mening niet telt want diegene is toch maar tegen je.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:12 schreef Moira. het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom alles maar gelijk in hokjes van links of rechts ingedeeld moeten worden.
Als je ook de reacties van veel linkse mensen ziet is het gewoon precies hetzelfde als de reactie van rechts op Obama 8 jaar geleden.quote:Op woensdag 16 november 2016 10:51 schreef KingRadler het volgende:
dat zei Trump ook al heel de tijd hoor.. niks nieuwsquote:Op woensdag 16 november 2016 12:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als dit het wordt kan dat vredesduif-imago van Trump ook wel weer een tijdje de kast in, dit is een van de meer hawk-ish figuren in de GOP. Ook vindt deze kerel waterboarden geen marteling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |