Ja, maar The Donald is ook niet gek, die vertrouwt Ryan voor geen meter.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:02 schreef Nintex het volgende:
Ryan is Trumpedtwitter:AP twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 16:48:21BREAKING: House Speaker Ryan to nation: `Welcome to the dawn of a new unified Republican government' reageer retweet
twitter:DailyMail twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 23:40:14More than half the 112 anti-Trump protesters arrested in Portland didn't even vote https://t.co/N4zhma2Zjq reageer retweet
LOLquote:Op woensdag 16 november 2016 00:07 schreef Nintex het volgende:
twitter:DailyMail twitterde op dinsdag 15-11-2016 om 23:40:14More than half the 112 anti-Trump protesters arrested in Portland didn't even vote https://t.co/N4zhma2Zjq reageer retweet
Oregon stemt toch wel democratisch.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:07 schreef Nintex het volgende:
Dan belooft hij gewoon niet in te grijpen als Taiwan wordt aangevallen door China.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:04 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dat kan wel problematisch worden als die clown ruzie gaat zoeken met de (Aziatische) landen die dat geld moeten gaan voorschieten.
En dat terwijl het zo simpel is: de belasting voor de rijkste mensen wat verhogen, minder verspillen aan het leger, een publieke gezondheidszorgkostenverzekering invoeren (meer waar voor minder geld) en meer investeren in infrastructuur, onderwijs, armoedebestrijding. Hadden ze maar een kandidaat die dit alles had willen doen...quote:Op woensdag 16 november 2016 00:04 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dat kan wel problematisch worden als die clown ruzie gaat zoeken met de (Aziatische) landen die dat geld moeten gaan voorschieten.
Boeiend. Valt te vervalsen. Heb ik geleerd van de docu Catch Me If You Can.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Voor chirurgie is een diploma vereist, voor het presidentschap niet. Democratie en zo. Ik weet het, het is een pain in the butt.
wie is Cotton precies, iemand met duiding?twitter:youbsanctioned twitterde op woensdag 16-11-2016 om 00:05:18CNN reports Cotton for SecDef reageer retweet
Maar gelukkig mag ik het wel gewoon debiel vinden dat de toekomstige president geen flauw benul heeft wat zijn nieuwe baan inhoudt zonder dat daar gelijk een eindeloze discussie uit voort hoeft te vloeienquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Tja, het is niet zo dat je het even kan Googelen of dat je eventjes kan bellen met het verzoek om de documenten op te sturen. Op dat moment was Trump nog een gewone burger die geen toegang had. Had hij meer kunnen doen? Misschien. Mijn punt is dat wij niet kunnen inschatten wat hij wel en niet kon doen op dit vlak.
Ik hoop ook op het beste. De huidige benoemingen en mensen in zijn transitie team bedrukken die hoop wel enigszins, maar goed. Hij moet natuurlijk ook de partij nog een beetje tevreden houden. Fingers crossed de komende 4 jaar dan maarquote:[..]
Dat ben ik met jou eens, daarom werd het zwaar overdreven dat het een ramp zou zijn als Trump het zou winnen in vergelijking met wanneer een andere Republikein had gewonnen. Nu maar hopen dat Trump verstandig genoeg is dat hij in de gaten heeft wat er gebeurt en dat hij een positieve stempel op het beleid kan drukken. Trump gaat helder moeten communiceren en het hoe en wat aan de insiders moeten overlaten. Voor sommige zaken is dat eenvoudig en overzichtelijk (Schrap TPP!), voor andere zaken is het gevaarlijk en onoverzichtelijk (ziektekostenverzekering). We zullen er de komende jaren achterkomen in welke mate Trump controle heeft.
Jij mag het debiel vinden maar jij leek je er ook over op te winden (zo kwam het op mij over) wat verbazing impliceert, die verbazing verbaaste mij. Dat is alles.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar gelukkig mag ik het wel gewoon debiel vinden dat de toekomstige president geen flauw benul heeft wat zijn nieuwe baan inhoudt zonder dat daar gelijk een eindeloze discussie uit voort hoeft te vloeien
Ik wacht wel even totdat een betrouwbaar medium het meldt.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:20 schreef skysherrif het volgende:
wie is Cotton precies, iemand met duiding?twitter:youbsanctioned twitterde op woensdag 16-11-2016 om 00:05:18CNN reports Cotton for SecDef reageer retweet
En daar werkten nogal wat Oscarwinnaars, dus politicologen, aan mee.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:19 schreef OMG het volgende:
[..]
Boeiend. Valt te vervalsen. Heb ik geleerd van de docu Catch Me If You Can.
Vond je dit opgewonden overkomen ja?quote:Op woensdag 16 november 2016 00:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij mag het debiel vinden maar jij leek je er ook over op te winden (zo kwam het op mij over) wat verbazing impliceert, die verbazing verbaaste mij. Dat is alles.
De post erna zei ik nog dat ik het juist geen verrassing vond.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:22 schreef Moira. het volgende:
Ik vond dit ook wel frappant
[..]
http://www.nu.nl/verkiezi(...)eft-dan-gedacht.html
Vind het gewoon debielquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
En niks. Ik zeg toch alleen dat 't frappant is? Juist geen verassing. Maar maakt het imo des te idioter om zo iemand in 2 maanden tijd klaar proberen te stomen voor wereldleiderschap![]()
He begint met een B en eindigt op Ernie.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
En dat terwijl het zo simpel is: de belasting voor de rijkste mensen wat verhogen, minder verspillen aan het leger, een publieke gezondheidszorgkostenverzekering invoeren (meer waar voor minder geld) en meer investeren in infrastructuur, onderwijs, armoedebestrijding. Hadden ze maar een kandidaat die dit alles had willen doen...
The Atlantic heeft in 2014 een profiel geschreven, zie ik.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:20 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2016 00:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
He begint met een B en eindigt op Ernie.
De tegenstander was een baviaan die een oranje huid heeft.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:35 schreef Lyrebird het volgende:
Die had het ws ook niet gered.
Ik heb met hoger opgeleiden in de rust belt gesproken, en voor hen was Bernie te links. Kleine sample size, dat wel.
Met Bernie hadden de Dems andere stemmers getrokken, maar ook verloren.
Ik vraag me wel af hoe dat in de GE zou zijn gegaan hoor. Dan zou Bernie toch een stuk meer kans hebben gekregen om wat uit te weiden over zijn plannen en ook over dingen waar bijv. Republikeinen het mee eens zouden zijn. Ik denk dat er een hoop center-rechtse mensen uiteindelijk dan liever op Bernie dan op Trump hadden gestemd.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:35 schreef Lyrebird het volgende:
Die had het ws ook niet gered.
Ik heb met hoger opgeleiden in de rust belt gesproken, en voor hen was Bernie te links. Kleine sample size, dat wel.
Met Bernie hadden de Dems andere stemmers getrokken, maar ook verloren.
quote:Op woensdag 16 november 2016 00:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
He begint met een B en eindigt op Ernie.
quote:Op woensdag 16 november 2016 00:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat plaatje bij Skysherrif.
Nee, Bernie zou het moeten hebben van de blue-collar workers, niet van de centrum-rechtsen.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe dat in de GE zou zijn gegaan hoor. Dan zou Bernie toch een stuk meer kans hebben gekregen om wat uit te weiden over zijn plannen en ook over dingen waar bijv. Republikeinen het mee eens zouden zijn. Ik denk dat er een hoop center-rechtse mensen uiteindelijk dan liever op Bernie dan op Trump hadden gestemd.
Mja, we'll never know. Het is leuk om te fantaseren though![]()
Het maakt allemaal niet uit.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vond je dit opgewonden overkomen ja?
[..]
De post erna zei ik nog dat ik het juist geen verrassing vond.
[..]
Vind het gewoon debielDat vind ik al sinds zijn aankondiging. (Overigens vind ik Trump al langer debiel, maar dat terzijde).
Soms willen mensen gewoon even iets posten zonder dat daar gelijk tientallen posts aan toegewijd hoeven te worden. Ik reageer zelf ook natuurlijk, maar daar had ik eigenlijk juist geen zin in
Wordt soms zo moe van dit topic![]()
Wel van de independent voters!quote:Op woensdag 16 november 2016 00:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, Bernie zou het moeten hebben van de blue-collar workers, niet van de centrum-rechtsen.
Dat plaatje symboliseert zowel B(ernie) als Trump, best grappig als je er over nadenkt.quote:Op woensdag 16 november 2016 00:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat plaatje bij Skysherrif.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |