Is dan ook soort van indirecte afwijzing van blijf uit mn buurt please i dont want ur attention.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan toch niet.
Het is beter om bescheiden te blijven.
Ik ben een nette jongenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat dit me teleur stelt.
Gezellig zo hequote:Op dinsdag 15 november 2016 22:42 schreef xcachet het volgende:
Deze SC is in drie jaar niet zo actief geweest.
Vind het wel gezellig nu.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:42 schreef xcachet het volgende:
Nee maar dat ik arrogantie niet echt kan waarderen in mensen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is dan ook soort van indirecte afwijzing van blijf uit mn buurt please i dont want ur attention.
nederlandse vrouwen die dat doen zijn ook wel een beetje aidsquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is dan ook soort van indirecte afwijzing van blijf uit mn buurt please i dont want ur attention.
Komt door de leuke aanwezige usersquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:42 schreef xcachet het volgende:
Komt door mijn aanwezigheid.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:42 schreef xcachet het volgende:
Maar je bent ontmaagd voor het huwelijk.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar dat ik arrogantie niet echt kan waarderen in mensen.
quote:
Gezelligheid kent geen tijd.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind het wel gezellig nu.
Nlse vrouwen zijn net mannen johquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
nederlandse vrouwen die dat doen zijn ook wel een beetje aids
wat dat betreft ben je bijna overal op de wereld beter af als man
ongefundeerd uit de hoogte gedoe
Oh ik ben daar tegenwoordig wel bitchy in.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is hier nu net een bruiloft.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Gezelligheid kent geen tijd.
Wat raar dat deze roddels de ronde doenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je bent ontmaagd voor het huwelijk.
Neem een ander in de maling.
Neerkijken op andere mensen is toch zo onnodig, iedereen heeft zijn kwaliteiten en zwaktes.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nlse vrouwen zijn net mannen joh
Komt omdat ik er niet wasquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:42 schreef xcachet het volgende:
Maar dan zonder het buffet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is hier nu net een bruiloft.
Deezertje zou willen dat hij een vrouw van die tweede zin zou gaan daten.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Deur voor ze openhouden? "Ga weg mijn armen zijn niet gehandicapt hoor!"
Voor ze betalen? "Nee ik heb zelf ook wel geld en ben strong independent financial woman"
Lief tegen ze praten? "Slijm niet zo."
wel beste manier eigenlijk om het te verduidelijkenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ik ben daar tegenwoordig wel bitchy in.Ik zeg het tegenwoordig letterlijk als ik geen contact/aandacht wil.
![]()
feministenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Voor ze betalen? "Nee ik heb zelf ook wel geld en ben strong independent financial woman"
HAHAHAHAHSHAHAquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deezertje zou willen dat hij een vrouw van die tweede zin zou gaan daten.
Blijf het jammer vinden.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat raar dat deze roddels de ronde doen
Goed zo.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik walg van mijn eigen arrogante trekjes.
stop eens met projecterenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:44 schreef Opsonisatie het volgende:
mijn eerste date met mijn huidige vriendin was naar de bioscoop. Heb niets betaald want we hadden toen een pathé unlimited pass. Heb haar wel opgehaald thuis met de fiets. Was echt wel heel mannelijk hoor want ze woonde 2 straten verderop.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:44 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deezertje zou willen dat hij een vrouw van die tweede zin zou gaan daten.
Ik ben een verlegen jongenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Blijf het jammer vinden.
Mijn fok.rar, en daarmee mijn leven is nu niet compleet.
Behoren jullie tot het extreme couponing clubje?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mijn eerste date met mijn huidige vriendin was naar de bioscoop. Heb niets betaald want we hadden toen een pathé unlimited pass. Heb haar wel opgehaald thuis met de fiets. Was echt wel heel mannelijk hoor want ze woonde 2 straten verderop.
Of dat hij vorige week geen 20 euro wilde uitgeven om naar iemand te reizen voor een date, alleen omdat het niet goed zou kunnen aflopen (lol)quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Raar was dat toen hij baalde dat hij 5 euro op de eerste date had uitgegeven voor iemand met wie geen tweede date kwam
nou nee.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Behoren jullie tot het extreme couponing clubje?
Ik stel het eigenlijk altijd voor om zelf te betalen, maar mekker verder niet als hij dat wil doen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Vind je verlegenheid niet leuk?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn date was trouwens wel echt viesverlegen soms.
Misschien moesten we deezertje meenemen.
Kawaii in the streets, senpai in the sheets.quote:
Exactly.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik stel het eigenlijk altijd voor om zelf te betalen, maar mekker verder niet als hij dat wil doen.
Beetje beleefd dit dat.
Eigenlijk niet, maar bij hem was het wel cutequote:Op dinsdag 15 november 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je verlegenheid niet leuk?
Meer geld over voor schoenenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Exactly.
Altijd fijn als er voor je betaald wordt toch
Mijn kat doet dat alleen in de zomer eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik verhaar nog erger dan mijn katoveral vind ik haren van mezelf liggen
Einde bericht.
Het tast toch het ego van de man aan als hij de vrouw laat betalen ofzoquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik stel het eigenlijk altijd voor om zelf te betalen, maar mekker verder niet als hij dat wil doen.
Beetje beleefd dit dat.
misschien een keer naar de kapper gaan met die bever op je kopquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik verhaar nog erger dan mijn katoveral vind ik haren van mezelf liggen
Einde bericht.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien een keer naar de kapper gaan met die bever op je kop
Godjezusteringquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar bij hem was het wel cute
Geen idee. Ik ken niet iedere ego.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het tast toch het ego van de man aan als hij de vrouw laat betalen ofzo
Bij de eerste date althans.
Ik vind het hele jaar door plukken haar.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn kat doet dat alleen in de zomer eigenlijk.
Te lui voor CanJees.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
ze willen toch emanciperen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het tast toch het ego van de man aan als hij de vrouw laat betalen ofzo
Bij de eerste date althans.
Ik ken mijn eigen ego, en ik betaal meestal wel gewoon het drinkenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken niet iedere ego.
Ik vind een je moeder grapje nu bijzonder makkelijk. Maar laat hem achterwege.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het hele jaar door plukken haar.
[..]
Te lui voor CanJees.
Wel een echte Fries dan. Vraag even of hij zich heeft ingeschreven voor Elfstedentochtquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Hij wilde met mij nog schaatsen, wetende dat ik het niet kan. Dat worden leuke valpartijen.
Lekker manquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Doublepain en ik doen eens in de drie weken lekker opskeer.
Ik kan ook niet schaatsen, zou daarom ook niet doen op een date.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Hij wilde met mij nog schaatsen, wetende dat ik het niet kan. Dat worden leuke valpartijen.
Verstandig, we zijn hier niet in VBL-SC.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind een je moeder grapje nu bijzonder makkelijk. Maar laat hem achterwege.
Dat joch werd me te fanatiek toen we het over wintersport hadden dus denk het van welquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel een echte Fries dan. Vraag even of hij zich heeft ingeschreven voor Elfstedentocht
Kan hij je steeds romantisch opvangen en aan je zittenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Daaromquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verstandig, we zijn hier niet in VBL-SC.
Dit klinkt wat viezig.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kan hij je steeds romantisch opvangen en aan je zitten
Daarna wel vet goed excuus om lekker op te warmen in zn gespierde armpjes met kop warme chocolademelkquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet schaatsen, zou daarom ook niet doen op een date.
Lekker de hele tijd op je muil gaan.
denk eerder dat het dan lijkt alsof hij een zeekoe aan het opvangen isquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kan hij je steeds romantisch opvangen en aan je zitten
Daar kan je ook gewoon mee beginnen, zal hij ook niet erg vinden gok ikquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daarna wel vet goed excuus om lekker op te warmen in zn gespierde armpjes met kop warme chocolademelk
Ik zou verbaasd zijn als hij niet ingeschreven staat.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat joch werd me te fanatiek toen we het over wintersport hadden dus denk het van wel
Ja migado ik praat te veel over hemquote:
Soooo cute.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja migado ik praat te veel over hemhet is dat ik tentamens heb en verliefde gevoelens een beetje verplicht moet onderdrukken
Verliefd zijn is echt kut.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja migado ik praat te veel over hemhet is dat ik tentamens heb en verliefde gevoelens een beetje verplicht moet onderdrukken
Jij bent in ieder geval wel recht voor z'n raapquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben meer verlegen denk ik.
Ciaoquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Fuck batterij bijna leeg, gimme a sec
Or mins
Or hours
Moge de beste winnenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij zijn zaterdagavond even geen vriendjes.
Goed is goed en fout is fout.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent in ieder geval wel recht voor z'n raap
Volgende keer wanneer het weer kan gewoon een stoel meenemen. Dan gaat het vanzelf.quote:
Idd.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja
Geen van beide ploegen steekt boven de ander uit
Dat deed ik de laatste keer toen het hier vroor.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende keer wanneer het weer kan gewoon een stoel meenemen. Dan gaat het vanzelf.
kan ik ook nietquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende keer wanneer het weer kan gewoon een stoel meenemen. Dan gaat het vanzelf.
Je bent gewoon luiquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat deed ik de laatste keer toen het hier vroor.
Uiteindelijk ging ik maar op die stoel zitten, want dat erachteraan glibberen vond ik niet leuk.
Daar ging ik ooit heen met school, en kreeg ik schaatsles van mijn leraar Frans (die op Johnny Depp leek)quote:
Ik in de Uithof. De keren dat hier in Den Haag ijs lag is op 1 hand te tellen.quote:
paar jaar geleden was het IJsselmeer (eigenlijk markermeer) dichtgevroren. Kon je er met de auto overheenquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik in de Uithof. De keren dat hier in Den Haag ijs lag is op 1 hand te tellen.
Ik ben eens wezen skiën in zo'n hal, dat was kutquote:
Kan me niet voorstellen dat iemand dat probeerde.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
paar jaar geleden was het IJsselmeer (eigenlijk markermeer) dichtgevroren. Kon je er met de auto overheen
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben eens wezen skiën in zo'n hal, dat was kut
Mocht niet eens die stokken gebruiken en alleen met lage snelheid van een pisheuvel af.
Ja we moesten rustig beginnenquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Die stokken zijn er juist voor ondersteuningBeetje lame dat je die niet mocht gebruiken
Ik vind snowboarden veel leuker. Maar dat heb ik zeker al tien jaar niet meer gedaan. Als ik dat nu ga doen gaat dat verkeerd aflopen vrees ik.quote:
Leraar Frans op Johnny Depp.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ging ik ooit heen met school, en kreeg ik schaatsles van mijn leraar Frans (die op Johnny Depp leek)
Laatste keer natuurijs zal wel 5 jaar terug zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik in de Uithof. De keren dat hier in Den Haag ijs lag is op 1 hand te tellen.
Drukte of wat?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
de westfries
Ik ging daar 1x heen. Wat een nachtmerrie.
Vroeg op valt wel mee hoor. Eerst lekker ontbijten en uurtje of 11/12 de piste op. 2 uurtjes skieen en dan de zon in met bier en bratwurstquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja we moesten rustig beginnenwas ook maar een uurtje
Verder nooit op wintersport geweest (is ook verder niks voor mij: vroeg op en dan de hele dag in de kou staan en bewegen)
Sorry.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen te gaan schelden, brulaap
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand dat probeerde.
Hoop deze winter weer eens. Wordt wel weer tijd.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leraar Frans op Johnny Depp.
[..]
Laatste keer natuurijs zal wel 5 jaar terug zijn.
[..]
Drukte of wat?
nee dat schaatsenquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leraar Frans op Johnny Depp.
[..]
Laatste keer natuurijs zal wel 5 jaar terug zijn.
[..]
Drukte of wat?
Dat klinkt dan wel weer als genot.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroeg op valt wel mee hoor. Eerst lekker ontbijten en uurtje of 11/12 de piste op. 2 uurtjes skieen en dan de zon in met bier en bratwurst![]()
Dan nog uurtje of 2/3 en dan het zwembad in. Daar is echt heel weinig mis mee
Ik heb een probleem met mijn evenwicht. Het is al een wonder dat ik met mijn ogen kan skieen. Kan nog geen 1 seconde op een snowboard staanquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind snowboarden veel leuker. Maar dat heb ik zeker al tien jaar niet meer gedaan. Als ik dat nu ga doen gaat dat verkeerd aflopen vrees ik.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ook misgaan zo te zien
aai dat is wel serieus kut ja!quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb een probleem met mijn evenwicht. Het is al een wonder dat ik met mijn ogen kan skieen. Kan nog geen 1 seconde op een snowboard staanLaat staan de berg af. Dat levert me een gebroken nek op
Oh valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
aai dat is wel serieus kut ja!
Vroeger vaak gedaan maar daar pas ik nu toch wel voor, dat kamperen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Er lijken me weinig dingen zo kut als wintersport.
Ik denk dat ik nog liever ga kamperen.
Awhquote:
Klinkt altijd zo mooi als het ijs kraakt onder je schaatsen (omdat het dik ijs is)quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoop deze winter weer eens. Wordt wel weer tijd.
Ik heb 1 keer gekampeerd in m'n leven, bij Yellowstone.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vroeger vaak gedaan maar daar pas ik nu toch wel voor, dat kamperen.
Kan mij de laatste keer schaatsen op natuurijs echt niet meer herinneren.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Awh
[..]
Klinkt altijd zo mooi als het ijs kraakt onder je schaatsen (omdat het dik ijs is)
Sinds ik voor het laatst Frans had is ook alweer 7 jaar terug.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk na. Dat is 8 jaar geleden voor mij. (ik ben fucking oud)
Kamperen is echt niks.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Er lijken me weinig dingen zo kut als wintersport.
Ik denk dat ik nog liever ga kamperen.
Ik wel maar dat komt omdat het een van mijn laatste herinneringen aan mijn opa en oma zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan mij de laatste keer schaatsen op natuurijs echt niet meer herinneren.
Al is op de camping in een stacaravan wel prima.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo intens kut.
Ik heb in Polen gekampeerd. Dat was ook wel vet kut. Die camping had geen douche. En een gat in de grond als toilet. Week lang niet gepoept. Wat voelde ik me opgeblazen godverdomme.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer gekampeerd in m'n leven, bij Yellowstone.
Dat was toch wel erg erg matig.
Zou niet weten waarom.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al is op de camping in een stacaravan wel prima.
Kamperen in Polen hahahahahahhaquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb in Polen gekampeerd. Dat was ook wel vet kut. Die camping had geen douche. En een gat in de grond als toilet. Week lang niet gepoept. Wat voelde ik me opgeblazen godverdomme.
AH, dat snap ik wel ja.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wel maar dat komt omdat het een van mijn laatste herinneringen aan mijn opa en oma zijn.
Omdat de camping zelf dan wel tof kan zijn met animatieteam, zwembad, strandje etc.quote:
Daar heb ik echt heel weinig mee.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Omdat de camping zelf dan wel tof kan zijn met animatieteam, zwembad, strandje etc.
Ja, meteen ook laatste keerquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kamperen in Polen hahahahahahha
ahahhahahah
ahhahah
Kampers zijn vast ook te koop, voor de juiste prijsquote:
Waarom ben je daar in godsnaam meer dan 1 uur gebleven.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, meteen ook laatste keer
Is bij mij wel deel van jeugdsentiment.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heb ik echt heel weinig mee.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kampers zijn vast ook te koop, voor de juiste prijs
ik was nog jong man. Polen zelf was erg mooi. Maar die campings. Wat een horror!quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom ben je daar in godsnaam meer dan 1 uur gebleven.
Als jij nog jong was had je bijna gratis een huisje kunnen huren.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik was nog jong man. Polen zelf was erg mooi. Maar die campings. Wat een horror!
Waar zit je?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit weekend gelukkig gewoon Center Parcs genot.
Was met mijn ouders mee. Die wilden niks weten van huisjes, hotels etcquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als jij nog jong was had je bijna gratis een huisje kunnen huren.
Daar ben ik ook geweest. Best chill zwembad heeft diequote:
Wat een ellende.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was met mijn ouders mee. Die wilden niks weten van huisjes, hotels etc
De vouwwagen en later de caravan was heilig voor ze
De vorige keer dat ik daar was verzoop ik bijna in die wildwaterbaan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest. Best chill zwembad heeft die
Zit wel vlakbij de Duitse grensquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vergeet je ID/paspoort niet.
Die moet je altijd bij je hebben ja.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vergeet je ID/paspoort niet.
dat is zwaar kut ja. Ook keer gehad destijds.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:16 schreef Typisch het volgende:
kenker
de pathe app stond op een andere datum
nu heb ik voor zaterdag geboekt ipv vanavond
rip movie night
einde bricht
Misschien als daar een festival is oidquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie bedenkt het ook.
Dat je in Frankrijk of Italie gaat kamperen snap ik nog.
Maar polen
Ik neem altijd alleen rijbewijs mee, binnen Nederland.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die moet je altijd bij je hebben ja.
Bij mij hadden ze de vorige keer de verkeerde stoelen geselecteerd.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:16 schreef Typisch het volgende:
kenker
de pathe app stond op een andere datum
nu heb ik voor zaterdag geboekt ipv vanavond
rip movie night
einde bricht
Beetje bier drinken. Beetje gewillige meisjes fixenquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit wel vlakbij de Duitse grens
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik mijn moeder had voorgesteld/voorstel om in Polen te camperen.
Dan denk ik dat ze dat niet overleefd van het lachen.
misschien niet eens erg verkeerdquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat is zwaar kut ja. Ook keer gehad destijds.
Ik ben met de familie.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje bier drinken. Beetje gewillige meisjes fixen
Ben dankzij mijn ouders wel door bijna heel Europa heen geweest. Dat dan weer welquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie bedenkt het ook.
Dat je in Frankrijk of Italie gaat kamperen snap ik nog.
Maar polen
koekoekquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje bier drinken. Beetje gewillige meisjes fixen
whahahaquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien niet eens erg verkeerd
ik vertelde het aan mijn vriendin en ze lag letterlijk binnen 3 minuten te slapen
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben met de familie.
Maar misschien kan ik mijn neefje gebruiken als hosselmanier in het zwembad. Komen al die meiden meteen in zijn wang knijpen.
Krijg jij ook altijd het vervelende moment dat mensen er van uit gaan dat je de vader bent.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben met de familie.
Maar misschien kan ik mijn neefje gebruiken als hosselmanier in het zwembad. Komen al die meiden meteen in zijn wang knijpen.
Jij weet hoe ik eruit zie, dit zullen mensen nooit denken.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Krijg jij ook altijd het vervelende moment dat mensen er van uit gaan dat je de vader bent.
ik had jou echt heel anders ingeschat, wist je dat?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan durf ik toch niks te zeggen
ik wil ook een neefjequote:Op dinsdag 15 november 2016 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben met de familie.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik had jou echt heel anders ingeschat, wist je dat?
Regel dat dan.quote:
Ja lap. Je kan toch wel zeggen dat het je neefje is en of ze ook wil spelen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan durf ik toch niks te zeggen
Zie jij er zo uitquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was met mn moeder met mn broertje en zusje bij de zwembad vanochtend.
En toen dacht het meisje bij de kassa dat ik de vader was.
[ afbeelding ]
#thisiswhyImsinglequote:Op dinsdag 15 november 2016 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja lap. Je kan toch wel zeggen dat het je neefje is en of ze ook wil spelen.![]()
Als het meisje echt knap is en ik haar wil hosselen lukt dat niet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja lap. Je kan toch wel zeggen dat het je neefje is en of ze ook wil spelen.![]()
Wtfquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was met mn moeder met mn broertje en zusje bij de zwembad vanochtend.
En toen dacht het meisje bij de kassa dat ik de vader was.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja als een hosselaar, in eerste instantie
Er is geen middenweg dusquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het meisje echt knap is en ik haar wil hosselen lukt dat niet.
Maar als ik de knop omdraai dat het vriendschappelijk blijft maak ik de ene grove grap na de andere.
Dat schoot mij als eerste te binnen toen wij fb vriendjes werden.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar haal je het idee vandaan.
dit overkomt mij heel vaak met mn moeder.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat schoot mij als eerste te binnen toen wij fb vriendjes werden.![]()
Als je mij een beetje kent moet je weten dat ik niet van de nuance ben.quote:
Zie ik eruit als een mooiboy danquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat schoot mij als eerste te binnen toen wij fb vriendjes werden.![]()
Whehe dat is dan wel weer super nicequote:Op dinsdag 15 november 2016 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dit overkomt mij heel vaak met mn moeder.
Mijn moeder is namelijk klein en ziet er vrij jong uit.
Dan schatten ze je als vrouw snel jong.
Ook een keer in een hotel toen mn moeder en ik weekendje weg waren boden ze de bruidssuite.
Niets gezegd uiteraard en gewoon gepakt.
hhahaha.
Maar vaak awkward hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whehe dat is dan wel weer super nice
Nou... dat dan weer niet.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je mij een beetje kent moet je weten dat ik niet van de nuance ben.
[..]
Zie ik eruit als een mooiboy dan
Toen ik vroeger met mijn ouders op vakantie was zeiden mensen altijd of ik het leuk vond met opa en oma.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar vaak awkward hoor.
Verder jonge moeder genot.
leuk hequote:Op dinsdag 15 november 2016 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind het fantastisch dat mijn neefje nu in de fase zit dat hij kiekeboe hartstikke leuk vindt.
Als ik mijn eigen foto's bekijk zie ik er vrij ongemakkelijk uit.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou... dat dan weer niet.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik vroeger met mijn ouders op vakantie was zeiden mensen altijd of ik het leuk vond met opa en oma.
En zagen ze mijn zus als moeder (terwijl ze 16 was en ik 11)
En schateren dat hij dan doet.quote:
Ja kan ik me best voorstellen maar heeft ook wel weer iets dat ze jong is.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar vaak awkward hoor.
Verder jonge moeder genot.
Ben je zo onzeker over jezelf?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik mijn eigen foto's bekijk zie ik er vrij ongemakkelijk uit.
Ja ik was dus altijd al vies klein, gelukkig ben ik nu wel langer dan mijn zus en ouders.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Er is een tijd geweest dat mensen mijn moeder als zus zagen.
Vooral toen ik op mn 12e al 25 cm langer was dan mn moeder.
Hoe oud dan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja kan ik me best voorstellen maar heeft ook wel weer iets dat ze jong is.
Ik maak me inmiddels srs zorgen dat mijn ouders oud zijn als ze opa en oma worden.
Ja, klopt. Moeilijk voor te stellen dat mijn dochter al weer bijna 1.5 jaar is.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En schateren dat hij dan doet.
Gaat wel snel hè met zo'n baby, elke week leert hij weer wat nieuws.
Nja niet eens perse over uiterlijk, dat is gewoon gemiddeld.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je zo onzeker over jezelf?
Voor je het weet zit ze al op school.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Moeilijk voor te stellen dat mijn dochter al weer bijna 1.5 jaar is.
hm okay.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja niet eens perse over uiterlijk, dat is gewoon gemiddeld.
Zijn meer innerlijke eigenschappen waar ik dan onzeker over ben, niks menselijks is mij vreemd.
Ik vind het wel lastig om de hele tijd tegen mijn neefje te praten, omdat hij het toch niet echt begrijpt.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn zusje zit nu in de leeftijd dat je er mee kan gaan praten.
Al praat ik soms wat te diepe conversaties met haar.
Mijn zusje begint nu dingen te begrijpen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel lastig om de hele tijd tegen mijn neefje te praten, omdat hij het toch niet echt begrijpt.
Hopelijk niet over politiek? Daar heeft ze echt nog geen kut aan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn zusje zit nu in de leeftijd dat je er mee kan gaan praten.
Al praat ik soms wat te diepe conversaties met haar.
Eigen schuld en alles. Niks aan te doen (meer).quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe oud dan.
Mijn moeder vind zichzelf veel te jong om oma te worden.
Had ze maar geen tienermoeder moeten worden he.
Valt mee dan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigen schuld en alles. Niks aan te doen (meer).
Beiden zijn rond de 50
Mijn neefje verneukt de instellingen op onze radio door aan alle knoppen te zitten.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn zusje begint nu dingen te begrijpen.
Ja vond het vrij bizar dat net wanneer ze de tien maanden passeerde wij een brief in de bus kregen met of we haar even in wilde gaan schrijven op een basisschool voor ze 1 werd.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor je het weet zit ze al op school.
Wel leuk dat je kinderen dan later uit kunnen gaan met je jongste broertje en zusje.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt mee dan.
Mijn moeder is hopelijk 42 als ze oma wordt.
WOW! Jonge oma!quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt mee dan.
Logisch toch als je je kind naar fatsoenlijke school wilt sturen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja vond het vrij bizar dat net wanneer ze de tien maanden passeerde wij een brief in de bus kregen met of we haar even in wilde gaan schrijven op een basisschool voor ze 1 werd.![]()
Wel goede keuze gemaakt?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja vond het vrij bizar dat net wanneer ze de tien maanden passeerde wij een brief in de bus kregen met of we haar even in wilde gaan schrijven op een basisschool voor ze 1 werd.![]()
Mijn oma was 90 toen ze dat werd.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn oma 63 als ze overgrootoma wordt.
Als mijn familie iets gezonder was had er vrij makkelijk 5 generaties kunnen leven.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn oma was 90 toen ze dat werd.
Jamaar. Geen relatie = geen plannen voor kind. En ze worden steeds ouder.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt mee dan.
jah maar kom op hey. Ze gaat pas over 3 jaar naar school. We horen nu ook gewoon 2.5 jaar niks meer van die school en pas vlak voor ze naar de basisschool moet gaan ze contact opnemen van hallo past deze school nog bij uw kind?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Logisch toch als je je kind naar fatsoenlijke school wilt sturen.
Snel aan de man dan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jamaar. Geen relatie = geen plannen voor kind. En ze worden steeds ouder.
Ik ook trouwens.
Dat is best wel jong inderdaad
Bizar.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als mijn familie iets gezonder was had er vrij makkelijk 5 generaties kunnen leven.
De tering. Jonge familie welquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn oma 63 als ze overgrootoma wordt.
Wij hebben de school al uitgekozen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jah maar kom op hey. Ze gaat pas over 3 jaar naar school. We horen nu ook gewoon 2.5 jaar niks meer van die school en pas vlak voor ze naar de basisschool moet gaan ze contact opnemen van hallo past deze school nog bij uw kind?
Heerlijjk ja. Ben al klaar.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
The Crown is trouwens goed serietje Inso.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij hebben de school al uitgekozen.
Dus gewoon gelijk dag 1 aamelden.
Ik heb er nu drie op zitten, erg mooi gemaakt.quote:
Jouw oude school?quote:
toevallig wel. Maar die is wel echt heel erg veranderd. Ook 2x zo groot geworden en vijf jaar geleden overgenomen door andere scholengroep.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er nu drie op zitten, erg mooi gemaakt.
En je leert nog wat Britse koningshuis geschiedenis.
[..]
Jouw oude school?
Dan snap ik het wel ja.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is vrij normaal in familie van mn vrouw.
The National Anthemquote:
Goed schooltje.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan snap ik het wel ja.
Zo gaan die dingen, hier in het dorp zijn ook alle basisscholen gefuseerd en naar een nieuw complex gegaan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
toevallig wel. Maar die is wel echt heel erg veranderd. Ook 2x zo groot geworden en vijf jaar geleden overgenomen door andere scholengroep.
Wat vond je van White Bear, White Christmas en Playtest?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
The National Anthem
15 Million Merrits
The Entire History of You
White Bear
The Waldo Moment
White Christmas
Playtest
Schoolvoetbal was best leuk vroeger.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen matige schoolvoetbalelftallen.
Dat is jammer.
wat is dat vinkje naast je naamquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
The National Anthem
15 Million Merrits
The Entire History of You
White Bear
The Waldo Moment
White Christmas
Playtest
Toen ik schoolvoetbal speelde vroeg mijn gymleraar die de trainer was of ik weleens gescout wasquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schoolvoetbal was best leuk vroeger.
Jammer dat ik toen in de beslissende pot geen minuut mocht spelen
savage opmerkingquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik schoolvoetbal speelde vroeg mijn gymleraar die de trainer was of ik weleens gescout was![]()
Ik kon er geen kut van
Ik helaas ook niet, maar vond de rivaliteit tussen de scholen wel leuk altijd.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik schoolvoetbal speelde vroeg mijn gymleraar die de trainer was of ik weleens gescout was![]()
Ik kon er geen kut van
Waren jullie zo ruw?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Wij mochten niet meedoen met schoolvoetbal.
Waaromquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Wij hadden het schoolvoetbaltoernooi tussen aantal basisscholen hier gewonnenquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Was toen paar keer iets geëscaleerd bij gym, toen trok onze school ons terug.quote:
Wij werden 2equote:Op dinsdag 15 november 2016 23:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wij hadden het schoolvoetbaltoernooi tussen aantal basisscholen hier gewonnen
Daar teren we nog steeds op
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Iemand had toen iemand een tik gegeven met slagbal knuppel.
White Bear en White Christmas zijn mijn favorietenquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vond je van White Bear, White Christmas en Playtest?
Dat waren mijn favoriete afleveringen
Zag je de plottwisten aankomen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
White Bear en White Christmas zijn mijn favorieten
Ik was op school op de basisschool altijd een erg rustig type.quote:
Dit soort dingen begreep ik toch nooit hoorquote:
Nope, to-taal niet. Ik was echt mind blown.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag je de plottwisten aankomen?![]()
Ik ben daar nog mindfucked over. En bang geworden van Playtest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |