Idd.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja
Geen van beide ploegen steekt boven de ander uit
Dat deed ik de laatste keer toen het hier vroor.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende keer wanneer het weer kan gewoon een stoel meenemen. Dan gaat het vanzelf.
kan ik ook nietquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende keer wanneer het weer kan gewoon een stoel meenemen. Dan gaat het vanzelf.
Je bent gewoon luiquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat deed ik de laatste keer toen het hier vroor.
Uiteindelijk ging ik maar op die stoel zitten, want dat erachteraan glibberen vond ik niet leuk.
Daar ging ik ooit heen met school, en kreeg ik schaatsles van mijn leraar Frans (die op Johnny Depp leek)quote:
Ik in de Uithof. De keren dat hier in Den Haag ijs lag is op 1 hand te tellen.quote:
paar jaar geleden was het IJsselmeer (eigenlijk markermeer) dichtgevroren. Kon je er met de auto overheenquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik in de Uithof. De keren dat hier in Den Haag ijs lag is op 1 hand te tellen.
Ik ben eens wezen skiën in zo'n hal, dat was kutquote:
Kan me niet voorstellen dat iemand dat probeerde.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
paar jaar geleden was het IJsselmeer (eigenlijk markermeer) dichtgevroren. Kon je er met de auto overheen
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben eens wezen skiën in zo'n hal, dat was kut
Mocht niet eens die stokken gebruiken en alleen met lage snelheid van een pisheuvel af.
Ja we moesten rustig beginnenquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Die stokken zijn er juist voor ondersteuningBeetje lame dat je die niet mocht gebruiken
Ik vind snowboarden veel leuker. Maar dat heb ik zeker al tien jaar niet meer gedaan. Als ik dat nu ga doen gaat dat verkeerd aflopen vrees ik.quote:
Leraar Frans op Johnny Depp.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ging ik ooit heen met school, en kreeg ik schaatsles van mijn leraar Frans (die op Johnny Depp leek)
Laatste keer natuurijs zal wel 5 jaar terug zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik in de Uithof. De keren dat hier in Den Haag ijs lag is op 1 hand te tellen.
Drukte of wat?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
de westfries
Ik ging daar 1x heen. Wat een nachtmerrie.
Vroeg op valt wel mee hoor. Eerst lekker ontbijten en uurtje of 11/12 de piste op. 2 uurtjes skieen en dan de zon in met bier en bratwurstquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja we moesten rustig beginnenwas ook maar een uurtje
Verder nooit op wintersport geweest (is ook verder niks voor mij: vroeg op en dan de hele dag in de kou staan en bewegen)
Sorry.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen te gaan schelden, brulaap
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand dat probeerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |