Eigenlijk niet, maar bij hem was het wel cutequote:Op dinsdag 15 november 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind je verlegenheid niet leuk?
Meer geld over voor schoenenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Exactly.
Altijd fijn als er voor je betaald wordt toch
Mijn kat doet dat alleen in de zomer eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik verhaar nog erger dan mijn katoveral vind ik haren van mezelf liggen
Einde bericht.
Het tast toch het ego van de man aan als hij de vrouw laat betalen ofzoquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik stel het eigenlijk altijd voor om zelf te betalen, maar mekker verder niet als hij dat wil doen.
Beetje beleefd dit dat.
misschien een keer naar de kapper gaan met die bever op je kopquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik verhaar nog erger dan mijn katoveral vind ik haren van mezelf liggen
Einde bericht.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien een keer naar de kapper gaan met die bever op je kop
Godjezusteringquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar bij hem was het wel cute
Geen idee. Ik ken niet iedere ego.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het tast toch het ego van de man aan als hij de vrouw laat betalen ofzo
Bij de eerste date althans.
Ik vind het hele jaar door plukken haar.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn kat doet dat alleen in de zomer eigenlijk.
Te lui voor CanJees.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
ze willen toch emanciperen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het tast toch het ego van de man aan als hij de vrouw laat betalen ofzo
Bij de eerste date althans.
Ik ken mijn eigen ego, en ik betaal meestal wel gewoon het drinkenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken niet iedere ego.
Ik vind een je moeder grapje nu bijzonder makkelijk. Maar laat hem achterwege.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het hele jaar door plukken haar.
[..]
Te lui voor CanJees.
Wel een echte Fries dan. Vraag even of hij zich heeft ingeschreven voor Elfstedentochtquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Hij wilde met mij nog schaatsen, wetende dat ik het niet kan. Dat worden leuke valpartijen.
Lekker manquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Doublepain en ik doen eens in de drie weken lekker opskeer.
Ik kan ook niet schaatsen, zou daarom ook niet doen op een date.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Hij wilde met mij nog schaatsen, wetende dat ik het niet kan. Dat worden leuke valpartijen.
Verstandig, we zijn hier niet in VBL-SC.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind een je moeder grapje nu bijzonder makkelijk. Maar laat hem achterwege.
Dat joch werd me te fanatiek toen we het over wintersport hadden dus denk het van welquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel een echte Fries dan. Vraag even of hij zich heeft ingeschreven voor Elfstedentocht
Kan hij je steeds romantisch opvangen en aan je zittenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
Daaromquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verstandig, we zijn hier niet in VBL-SC.
Dit klinkt wat viezig.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kan hij je steeds romantisch opvangen en aan je zitten
Daarna wel vet goed excuus om lekker op te warmen in zn gespierde armpjes met kop warme chocolademelkquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet schaatsen, zou daarom ook niet doen op een date.
Lekker de hele tijd op je muil gaan.
denk eerder dat het dan lijkt alsof hij een zeekoe aan het opvangen isquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kan hij je steeds romantisch opvangen en aan je zitten
Daar kan je ook gewoon mee beginnen, zal hij ook niet erg vinden gok ikquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daarna wel vet goed excuus om lekker op te warmen in zn gespierde armpjes met kop warme chocolademelk
Ik zou verbaasd zijn als hij niet ingeschreven staat.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat joch werd me te fanatiek toen we het over wintersport hadden dus denk het van wel
Ja migado ik praat te veel over hemquote:
Soooo cute.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja migado ik praat te veel over hemhet is dat ik tentamens heb en verliefde gevoelens een beetje verplicht moet onderdrukken
Verliefd zijn is echt kut.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja migado ik praat te veel over hemhet is dat ik tentamens heb en verliefde gevoelens een beetje verplicht moet onderdrukken
Jij bent in ieder geval wel recht voor z'n raapquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben meer verlegen denk ik.
Ciaoquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Fuck batterij bijna leeg, gimme a sec
Or mins
Or hours
Moge de beste winnenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij zijn zaterdagavond even geen vriendjes.
Goed is goed en fout is fout.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent in ieder geval wel recht voor z'n raap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |