Dit klinkt wat viezig.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kan hij je steeds romantisch opvangen en aan je zitten
Daarna wel vet goed excuus om lekker op te warmen in zn gespierde armpjes met kop warme chocolademelkquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan ook niet schaatsen, zou daarom ook niet doen op een date.
Lekker de hele tijd op je muil gaan.
denk eerder dat het dan lijkt alsof hij een zeekoe aan het opvangen isquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kan hij je steeds romantisch opvangen en aan je zitten
Daar kan je ook gewoon mee beginnen, zal hij ook niet erg vinden gok ikquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Daarna wel vet goed excuus om lekker op te warmen in zn gespierde armpjes met kop warme chocolademelk
Ik zou verbaasd zijn als hij niet ingeschreven staat.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat joch werd me te fanatiek toen we het over wintersport hadden dus denk het van wel
Ja migado ik praat te veel over hemquote:
Soooo cute.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja migado ik praat te veel over hemhet is dat ik tentamens heb en verliefde gevoelens een beetje verplicht moet onderdrukken
Verliefd zijn is echt kut.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja migado ik praat te veel over hemhet is dat ik tentamens heb en verliefde gevoelens een beetje verplicht moet onderdrukken
Jij bent in ieder geval wel recht voor z'n raapquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben meer verlegen denk ik.
Ciaoquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Fuck batterij bijna leeg, gimme a sec
Or mins
Or hours
Moge de beste winnenquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij zijn zaterdagavond even geen vriendjes.
Goed is goed en fout is fout.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij bent in ieder geval wel recht voor z'n raap
Volgende keer wanneer het weer kan gewoon een stoel meenemen. Dan gaat het vanzelf.quote:
Idd.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja
Geen van beide ploegen steekt boven de ander uit
Dat deed ik de laatste keer toen het hier vroor.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende keer wanneer het weer kan gewoon een stoel meenemen. Dan gaat het vanzelf.
kan ik ook nietquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende keer wanneer het weer kan gewoon een stoel meenemen. Dan gaat het vanzelf.
Je bent gewoon luiquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat deed ik de laatste keer toen het hier vroor.
Uiteindelijk ging ik maar op die stoel zitten, want dat erachteraan glibberen vond ik niet leuk.
Daar ging ik ooit heen met school, en kreeg ik schaatsles van mijn leraar Frans (die op Johnny Depp leek)quote:
Ik in de Uithof. De keren dat hier in Den Haag ijs lag is op 1 hand te tellen.quote:
paar jaar geleden was het IJsselmeer (eigenlijk markermeer) dichtgevroren. Kon je er met de auto overheenquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik in de Uithof. De keren dat hier in Den Haag ijs lag is op 1 hand te tellen.
Ik ben eens wezen skiën in zo'n hal, dat was kutquote:
Kan me niet voorstellen dat iemand dat probeerde.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
paar jaar geleden was het IJsselmeer (eigenlijk markermeer) dichtgevroren. Kon je er met de auto overheen
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben eens wezen skiën in zo'n hal, dat was kut
Mocht niet eens die stokken gebruiken en alleen met lage snelheid van een pisheuvel af.
Ja we moesten rustig beginnenquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Die stokken zijn er juist voor ondersteuningBeetje lame dat je die niet mocht gebruiken
Ik vind snowboarden veel leuker. Maar dat heb ik zeker al tien jaar niet meer gedaan. Als ik dat nu ga doen gaat dat verkeerd aflopen vrees ik.quote:
Leraar Frans op Johnny Depp.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ging ik ooit heen met school, en kreeg ik schaatsles van mijn leraar Frans (die op Johnny Depp leek)
Laatste keer natuurijs zal wel 5 jaar terug zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik in de Uithof. De keren dat hier in Den Haag ijs lag is op 1 hand te tellen.
Drukte of wat?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
de westfries
Ik ging daar 1x heen. Wat een nachtmerrie.
Vroeg op valt wel mee hoor. Eerst lekker ontbijten en uurtje of 11/12 de piste op. 2 uurtjes skieen en dan de zon in met bier en bratwurstquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja we moesten rustig beginnenwas ook maar een uurtje
Verder nooit op wintersport geweest (is ook verder niks voor mij: vroeg op en dan de hele dag in de kou staan en bewegen)
Sorry.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft niet meteen te gaan schelden, brulaap
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand dat probeerde.
Hoop deze winter weer eens. Wordt wel weer tijd.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leraar Frans op Johnny Depp.
[..]
Laatste keer natuurijs zal wel 5 jaar terug zijn.
[..]
Drukte of wat?
nee dat schaatsenquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leraar Frans op Johnny Depp.
[..]
Laatste keer natuurijs zal wel 5 jaar terug zijn.
[..]
Drukte of wat?
Dat klinkt dan wel weer als genot.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroeg op valt wel mee hoor. Eerst lekker ontbijten en uurtje of 11/12 de piste op. 2 uurtjes skieen en dan de zon in met bier en bratwurst![]()
Dan nog uurtje of 2/3 en dan het zwembad in. Daar is echt heel weinig mis mee
Ik heb een probleem met mijn evenwicht. Het is al een wonder dat ik met mijn ogen kan skieen. Kan nog geen 1 seconde op een snowboard staanquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind snowboarden veel leuker. Maar dat heb ik zeker al tien jaar niet meer gedaan. Als ik dat nu ga doen gaat dat verkeerd aflopen vrees ik.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ook misgaan zo te zien
aai dat is wel serieus kut ja!quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb een probleem met mijn evenwicht. Het is al een wonder dat ik met mijn ogen kan skieen. Kan nog geen 1 seconde op een snowboard staanLaat staan de berg af. Dat levert me een gebroken nek op
Oh valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
aai dat is wel serieus kut ja!
Vroeger vaak gedaan maar daar pas ik nu toch wel voor, dat kamperen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Er lijken me weinig dingen zo kut als wintersport.
Ik denk dat ik nog liever ga kamperen.
Awhquote:
Klinkt altijd zo mooi als het ijs kraakt onder je schaatsen (omdat het dik ijs is)quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoop deze winter weer eens. Wordt wel weer tijd.
Ik heb 1 keer gekampeerd in m'n leven, bij Yellowstone.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vroeger vaak gedaan maar daar pas ik nu toch wel voor, dat kamperen.
Kan mij de laatste keer schaatsen op natuurijs echt niet meer herinneren.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Awh
[..]
Klinkt altijd zo mooi als het ijs kraakt onder je schaatsen (omdat het dik ijs is)
Sinds ik voor het laatst Frans had is ook alweer 7 jaar terug.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk na. Dat is 8 jaar geleden voor mij. (ik ben fucking oud)
Kamperen is echt niks.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Er lijken me weinig dingen zo kut als wintersport.
Ik denk dat ik nog liever ga kamperen.
Ik wel maar dat komt omdat het een van mijn laatste herinneringen aan mijn opa en oma zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan mij de laatste keer schaatsen op natuurijs echt niet meer herinneren.
Al is op de camping in een stacaravan wel prima.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo intens kut.
Ik heb in Polen gekampeerd. Dat was ook wel vet kut. Die camping had geen douche. En een gat in de grond als toilet. Week lang niet gepoept. Wat voelde ik me opgeblazen godverdomme.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer gekampeerd in m'n leven, bij Yellowstone.
Dat was toch wel erg erg matig.
Zou niet weten waarom.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al is op de camping in een stacaravan wel prima.
Kamperen in Polen hahahahahahhaquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb in Polen gekampeerd. Dat was ook wel vet kut. Die camping had geen douche. En een gat in de grond als toilet. Week lang niet gepoept. Wat voelde ik me opgeblazen godverdomme.
AH, dat snap ik wel ja.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wel maar dat komt omdat het een van mijn laatste herinneringen aan mijn opa en oma zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |