wat is dat vinkje naast je naamquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
The National Anthem
15 Million Merrits
The Entire History of You
White Bear
The Waldo Moment
White Christmas
Playtest
Toen ik schoolvoetbal speelde vroeg mijn gymleraar die de trainer was of ik weleens gescout wasquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schoolvoetbal was best leuk vroeger.
Jammer dat ik toen in de beslissende pot geen minuut mocht spelen
savage opmerkingquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik schoolvoetbal speelde vroeg mijn gymleraar die de trainer was of ik weleens gescout was![]()
Ik kon er geen kut van
Ik helaas ook niet, maar vond de rivaliteit tussen de scholen wel leuk altijd.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik schoolvoetbal speelde vroeg mijn gymleraar die de trainer was of ik weleens gescout was![]()
Ik kon er geen kut van
Waren jullie zo ruw?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Wij mochten niet meedoen met schoolvoetbal.
Waaromquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Wij hadden het schoolvoetbaltoernooi tussen aantal basisscholen hier gewonnenquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Was toen paar keer iets geėscaleerd bij gym, toen trok onze school ons terug.quote:
Wij werden 2equote:Op dinsdag 15 november 2016 23:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wij hadden het schoolvoetbaltoernooi tussen aantal basisscholen hier gewonnen
Daar teren we nog steeds op
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Iemand had toen iemand een tik gegeven met slagbal knuppel.
White Bear en White Christmas zijn mijn favorietenquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vond je van White Bear, White Christmas en Playtest?
Dat waren mijn favoriete afleveringen
Zag je de plottwisten aankomen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
White Bear en White Christmas zijn mijn favorieten
Ik was op school op de basisschool altijd een erg rustig type.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |