Als mijn familie iets gezonder was had er vrij makkelijk 5 generaties kunnen leven.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn oma was 90 toen ze dat werd.
Jamaar. Geen relatie = geen plannen voor kind. En ze worden steeds ouder.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt mee dan.
Mijn moeder is hopelijk 42 als ze oma wordt.
jah maar kom op hey. Ze gaat pas over 3 jaar naar school. We horen nu ook gewoon 2.5 jaar niks meer van die school en pas vlak voor ze naar de basisschool moet gaan ze contact opnemen van hallo past deze school nog bij uw kind?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Logisch toch als je je kind naar fatsoenlijke school wilt sturen.
Snel aan de man dan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jamaar. Geen relatie = geen plannen voor kind. En ze worden steeds ouder.
Ik ook trouwens.
Dat is best wel jong inderdaad
Bizar.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als mijn familie iets gezonder was had er vrij makkelijk 5 generaties kunnen leven.
De tering. Jonge familie welquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn oma 63 als ze overgrootoma wordt.
Wij hebben de school al uitgekozen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jah maar kom op hey. Ze gaat pas over 3 jaar naar school. We horen nu ook gewoon 2.5 jaar niks meer van die school en pas vlak voor ze naar de basisschool moet gaan ze contact opnemen van hallo past deze school nog bij uw kind?
Heerlijjk ja. Ben al klaar.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
The Crown is trouwens goed serietje Inso.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij hebben de school al uitgekozen.
Dus gewoon gelijk dag 1 aamelden.
Ik heb er nu drie op zitten, erg mooi gemaakt.quote:
Jouw oude school?quote:
toevallig wel. Maar die is wel echt heel erg veranderd. Ook 2x zo groot geworden en vijf jaar geleden overgenomen door andere scholengroep.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er nu drie op zitten, erg mooi gemaakt.
En je leert nog wat Britse koningshuis geschiedenis.
[..]
Jouw oude school?
Dan snap ik het wel ja.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is vrij normaal in familie van mn vrouw.
The National Anthemquote:
Goed schooltje.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan snap ik het wel ja.
Zo gaan die dingen, hier in het dorp zijn ook alle basisscholen gefuseerd en naar een nieuw complex gegaan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
toevallig wel. Maar die is wel echt heel erg veranderd. Ook 2x zo groot geworden en vijf jaar geleden overgenomen door andere scholengroep.
Wat vond je van White Bear, White Christmas en Playtest?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
The National Anthem
15 Million Merrits
The Entire History of You
White Bear
The Waldo Moment
White Christmas
Playtest
Schoolvoetbal was best leuk vroeger.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen matige schoolvoetbalelftallen.
Dat is jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |