Daar heb ik echt heel weinig mee.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Omdat de camping zelf dan wel tof kan zijn met animatieteam, zwembad, strandje etc.
Ja, meteen ook laatste keerquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kamperen in Polen hahahahahahha
ahahhahahah
ahhahah
Kampers zijn vast ook te koop, voor de juiste prijsquote:
Waarom ben je daar in godsnaam meer dan 1 uur gebleven.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, meteen ook laatste keer
Is bij mij wel deel van jeugdsentiment.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heb ik echt heel weinig mee.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kampers zijn vast ook te koop, voor de juiste prijs
ik was nog jong man. Polen zelf was erg mooi. Maar die campings. Wat een horror!quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom ben je daar in godsnaam meer dan 1 uur gebleven.
Als jij nog jong was had je bijna gratis een huisje kunnen huren.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik was nog jong man. Polen zelf was erg mooi. Maar die campings. Wat een horror!
Waar zit je?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit weekend gelukkig gewoon Center Parcs genot.
Was met mijn ouders mee. Die wilden niks weten van huisjes, hotels etcquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als jij nog jong was had je bijna gratis een huisje kunnen huren.
Daar ben ik ook geweest. Best chill zwembad heeft diequote:
Wat een ellende.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was met mijn ouders mee. Die wilden niks weten van huisjes, hotels etc
De vouwwagen en later de caravan was heilig voor ze
De vorige keer dat ik daar was verzoop ik bijna in die wildwaterbaan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest. Best chill zwembad heeft die
Zit wel vlakbij de Duitse grensquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vergeet je ID/paspoort niet.
Die moet je altijd bij je hebben ja.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vergeet je ID/paspoort niet.
dat is zwaar kut ja. Ook keer gehad destijds.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:16 schreef Typisch het volgende:
kenker
de pathe app stond op een andere datum
nu heb ik voor zaterdag geboekt ipv vanavond
rip movie night
einde bricht
Misschien als daar een festival is oidquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie bedenkt het ook.
Dat je in Frankrijk of Italie gaat kamperen snap ik nog.
Maar polen
Ik neem altijd alleen rijbewijs mee, binnen Nederland.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die moet je altijd bij je hebben ja.
Bij mij hadden ze de vorige keer de verkeerde stoelen geselecteerd.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:16 schreef Typisch het volgende:
kenker
de pathe app stond op een andere datum
nu heb ik voor zaterdag geboekt ipv vanavond
rip movie night
einde bricht
Beetje bier drinken. Beetje gewillige meisjes fixenquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit wel vlakbij de Duitse grens
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik mijn moeder had voorgesteld/voorstel om in Polen te camperen.
Dan denk ik dat ze dat niet overleefd van het lachen.
misschien niet eens erg verkeerdquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat is zwaar kut ja. Ook keer gehad destijds.
Ik ben met de familie.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje bier drinken. Beetje gewillige meisjes fixen
Ben dankzij mijn ouders wel door bijna heel Europa heen geweest. Dat dan weer welquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie bedenkt het ook.
Dat je in Frankrijk of Italie gaat kamperen snap ik nog.
Maar polen
koekoekquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje bier drinken. Beetje gewillige meisjes fixen
whahahaquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien niet eens erg verkeerd
ik vertelde het aan mijn vriendin en ze lag letterlijk binnen 3 minuten te slapen
quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben met de familie.
Maar misschien kan ik mijn neefje gebruiken als hosselmanier in het zwembad. Komen al die meiden meteen in zijn wang knijpen.
Krijg jij ook altijd het vervelende moment dat mensen er van uit gaan dat je de vader bent.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben met de familie.
Maar misschien kan ik mijn neefje gebruiken als hosselmanier in het zwembad. Komen al die meiden meteen in zijn wang knijpen.
Jij weet hoe ik eruit zie, dit zullen mensen nooit denken.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Krijg jij ook altijd het vervelende moment dat mensen er van uit gaan dat je de vader bent.
ik had jou echt heel anders ingeschat, wist je dat?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan durf ik toch niks te zeggen
ik wil ook een neefjequote:Op dinsdag 15 november 2016 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben met de familie.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik had jou echt heel anders ingeschat, wist je dat?
Regel dat dan.quote:
Ja lap. Je kan toch wel zeggen dat het je neefje is en of ze ook wil spelen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan durf ik toch niks te zeggen
Zie jij er zo uitquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was met mn moeder met mn broertje en zusje bij de zwembad vanochtend.
En toen dacht het meisje bij de kassa dat ik de vader was.
[ afbeelding ]
#thisiswhyImsinglequote:Op dinsdag 15 november 2016 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja lap. Je kan toch wel zeggen dat het je neefje is en of ze ook wil spelen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |