abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR en moderator woensdag 16 november 2016 @ 01:25:05 #276
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166685451
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 01:23 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Maar vooral ook in staten als PA WI en MI. Er zijn daar meer linkse of potentieel linkse stemmers. Het probleem is dat die mensen heel boos zijn en nu voor Trump zijn gegaan vanwege dat Molotov cocktail effect.

Maar juist deze staten waren perfect terrein voor Bernie.
:Y
Ik zou zo graag hebben gezien dat we hier gelijk in konden krijgen :'( rip
Fuck the EBU.
pi_166685456
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 01:22 schreef Nintex het volgende:
De Trump vs. Bernie fight had vrij eenzijdig geweest. Clinton en Trump gingen elkaar met alles te lijf wat ze hadden. Bernie had niet het geld of de celebrity steun gehad bijv. .
Hoezo zou Bernie verliezen omdat die minder geld had.

A. Clinton had 2 keer zoveel uitgegeven als Trump en toch raakte haar base niet enthousiast.

B. Bernie kreeg in de primaries een recordaantal kleine donaties.. waarom zou dat niet doorzetten.

C. Celebrity steun heeft Clinton helemaal niet geholpen en eerder de boze stemmers juist overtuigd daf ze voor Trump moesten gaan.
pi_166685467
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 01:26 schreef studentje7 het volgende:

[..]

A. Clinton had 2 keer zoveel uitgegeven als Trump en toch raakte haar base niet enthousiast.

B. Bernie kreeg in de primaries een recordaantal kleine donaties.. waarom zou dat niet doorzetten.

C. Celebrity steun heeft Clinton helemaal niet geholpen en eerder de boze stemmers juist overtuigd daf ze voor Trump moesten gaan.
Trump had in de primaries grotere crowds en meer stemmen dan Sanders.
Sanders kon al niet van Clinton winnen hoe had hij van Trump kunnen winnen?

Hij had met dezelfde DNC en blue wall gedachte de strijd aan gegaan en nog veel meer tijd kwijt geweest om de minorities binnenboord te houden die Obama steunde in 2008.
  PR en moderator woensdag 16 november 2016 @ 01:29:29 #279
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166685469
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 01:26 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Bovendien zou imo juist Bernie meer celebrity steun krijgen. De meeste mensen in LA en NY zijn 'gewoon' blauw. Ik heb zelden iemand op TV gezien die voor Trump zou stemmen.
Fuck the EBU.
pi_166685544
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 01:29 schreef Nintex het volgende:

[..]

.
A. sanders kon al niet van Clinton winnen hoe had hij van Trump kunnen winnen?

B.Hij had met dezelfde DNC en blue wall gedachte de strijd aan gegaan en nog veel meer tijd kwijt geweest om de minorities binnenboord te houden die Obama steunde in 2008.
A. Sanders kwam van 3% bekendheid aan het begin van de primaties tot bijna winst. Hij werd daarbij dik tegengewerkt door de DNC.

B. Bernie heeft juist helemaal niks met die blue wall gedachte. Hij is juist altijd voorstander geweest van de 50 state strategy. En zijn message was juist tailor made voor die blauwe mid west staten. Daarom won hij ook MI en WI in de primaries.
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 november 2016 @ 02:12:04 #281
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_166685737

[ Bericht 100% gewijzigd door Euribob op 16-11-2016 02:16:38 (Hier geen BNW, of überhaupt linkdumps) ]
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_166686106
Wie kent trouwens ook Ben Shapiro? :P
pi_166686317
http://www.vox.com/polyar(...)i-semitic-propaganda

De schrijver: http://www.leedrutman.org/

[ Bericht 26% gewijzigd door Bluesdude op 16-11-2016 03:56:22 ]
pi_166686345
quote:
Inb4 "hoax, bedacht, niet meteen geloven, heb je dat weer"
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_166686395
Make sure you watch the Season Finale of "The Cabinet" Sunday Night at 8pm only on NBC.

realDonaldTrump twitterde op woensdag 16-11-2016 om 03:55:34 Very organized process taking place as I decide on Cabinet and many other positions. I am the only one who knows who the finalists are! reageer retweet
  woensdag 16 november 2016 @ 06:16:07 #287
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_166686846
are we infinite or am I alone
pi_166686930
Verfrissend geluid:

http://www.ad.nl/nieuws/n(...)-te-winnen~a454c4dd/

quote:
Met stijgende verbazing heb ik maandag het gesprek tussen Shula Rijxman en Matthijs van Nieuwkerk in De Wereld Draait Door gevolgd. Met stijgende ergernis, beter gezegd. De eerste pleit na de 'onverwachte'overwinning van Trump in Amerika voor het laten horen van meer en andere geluiden bij de Nederlandse Publieke Omroep. En wat zegt Matthijs van Nieuwkerk vervolgens bloedserieus? Dat daar misschien een rol ligt voor Frans Bauer. Pats, weer zo'n vooroordeel.
Wie weet, komt het nog eens goed met de media in Nederland.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_166686973
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 23:22 schreef Moira. het volgende:
Ik vond dit ook wel frappant :')

[..]

http://www.nu.nl/verkiezi(...)eft-dan-gedacht.html
Westerse media die de waarheid over Trump vertellen? Laat me niet lachen
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
  woensdag 16 november 2016 @ 07:22:23 #290
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_166686978
Godver, wat een slachtoffermentaliteit weer. Diesjkriemienaazjie!
Ik stel een rechtsemensenquotum voor. Doorbreek het glazen plafond van de rechtse medemens! :')
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_166687019
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2016 07:22 schreef Ringo het volgende:
Ik stel een rechtsemensenquotum voor. Doorbreek het glazen plafond van de rechtse medemens! :')
Nee hoor, ik zie overal jankende en boze Linksmensen. Het is alleen verbazingwekkend hoe dom ze zijn. Dat ze dom zijn wisten we al maar zooo dom :? Ze begrijpen het nog steeds niet. Heb al weer in diverse praatprogramma's gasten/politici met nog meer nadruk en handgebaartjes zien vertellen hoe het volk moet denken om te deugen en presentatoren die daar gewillig in mee gaan. Er is nog helemaal niks tot ze doorgedrongen. Ze leven nog steeds in hun ivoren toren.
pi_166687352
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 00:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wel van de independent voters!
+ miljoenen extra millennials die thuisbleven. HRCorrupt kreeg 6 miljoen stemmen minder dan Obama 4 jaar geleden, bij de Primary's waren er juist meer stemmers, ondanks de grootschalige votersuppression. Sanders bracht opnieuw energie in de partij en enthousiasmeerde mensen.
Waar haal je dit vandaan. Hillary heeft 61.7 miljoen stemmen momenteel, Obama had er in 2012 65.4 miljoen. Een verschil dus van 3.7 miljoen, geen 6, en dan moet er nog 30% van de stemmen in Californië geteld worden.

Ik weet niet waar je je informatie vandaan haalt Bram, maar het is niet zo gek om dat eens na te kijken voor je iets post.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166687390
Volgens mij focussen de zgn "linkschmenschen" hier zich voornamelijk op de incompetentie van Trump. En terecht.

Dat hij volgens sommigen een "verfrissing" in de politiek is, well, whatever. Fris of niet, een president-elect moet als de sodemieter zorgen dat hij klaar staat met een team om te gaan regeren. Als hij niet heel snel, lees vandaag, de touwtjes in handen neemt zit zijn regering vol met maffe teaparty leipo's, muffe neocons en verlept republikeins establishment.
En dat is iets wat je aan ziet komen als hij zo doorgaat met niks doen. Want ik zie man geen plan hebben en zijn adviseurs slaan elkaar de tent uit.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2016 08:41:52 ]
pi_166687405
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 08:38 schreef Ulx het volgende:
Volgens mij focussen de zgn "linkschmenschen" hier zich voornamelijk op de incompetentie van Trump. Dat hij een "verfrissing" in de politiek is, well, whatever. Fris of niet, een president-elect moet als de sodemieter zorgen dat hij klaar staat met een team om te gaan regeren. Als hij niet heel snel, lees vandaag, de touwtjes in handen neemt zit zijn regering vol met maffe teaparty leipo's, muffe neocons en verlept republikeins establishment.
En dat is iets wat je aan ziet komen als hij zo doorgaat met niks doen. Want ik zie man geen plan hebben en zijn adviseurs slaan elkaar de tent uit.
Ach, hij kon toch niet weten dat hij dit ook allemaal moest gaan doen? Je moet hem niet te hard aanpakken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166687639
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2016 08:38 schreef Ulx het volgende:
Volgens mij focussen de zgn "linkschmenschen" hier zich voornamelijk op de incompetentie van Trump. En terecht.

Dat hij volgens sommigen een "verfrissing" in de politiek is, well, whatever. Fris of niet, een president-elect moet als de sodemieter zorgen dat hij klaar staat met een team om te gaan regeren. Als hij niet heel snel, lees vandaag, de touwtjes in handen neemt zit zijn regering vol met maffe teaparty leipo's, muffe neocons en verlept republikeins establishment.
Hoewel veel van mijn standpunten niet links zijn, word ik steevast wel in die hoek gedrukt. Zeker in dit topic. Ik vind derhalve wat gek om namens 'de linksen' te spreken, maar here goes: ik maak mij allereerst zorgen over de competenties van Trump, of beter gezegd het gebrek daaraan.

Wat mij echter veel meer dwarszit is dat racistische groeperingen de verkiezing beschouwen als een steun in de rug. Zie bijvoorbeeld het bericht dat hierboven is gepost door Bluesdude. Daar krijg ik nou pas echt de kriebels van.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166687654
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2016 08:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ach, hij kon toch niet weten dat hij dit ook allemaal moest gaan doen? Je moet hem niet te hard aanpakken.
Volgens bepaalde users hier is het helemaal niet erg om onvoorbereid aan een nieuwe baan te beginnen. Waarschijnlijk hebben dergelijke figuren nog nooit een serieuze baan gehad.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166687664
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2016 07:22 schreef Ringo het volgende:
Da's natuurlijk de hele grap. Ganse rechtse en alt-rightse hordes - het volk! - zijn permanent boos over linkse policor, liberale boehoe, maar uiteindelijk is er niemand zo verongelijkt en lichtgeraakt als de 'right opinions matter!'-strijders. Chronisch beledigd; popeyesque 'mnjmnjmnjmnjnj'-beweginkjes met de mond. Met alle rivieren die ze zelf huilen, al die tranen die ze zelf laten, man, laatste keer dat ik 't heb gecheckt, was de zeespiegel met drie meter gestegen.
pi_166687946
Ondertussen ook wel duidelijk dat d'n Donald niet voor kunde gaat, maar voor loyaliteit. Echt de kwaliteit van een moerasleegpomperdingesman.
pi_166688035
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 00:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ja, de gematigd rechtse mensen hadden waarschijnlijk uiteindelijk toch wel voor Sanders gestemd. Op het moment dat Lyrebird hen sprak was allicht nog niet bekend dat Trump de kandidaat zou worden, of hoopten die mensen nog op een wonder.
Waarom zouden de gematigde rechtse mensen op Sanders stemmen en niet op Clinton? Sanders is nog een stuk linkser en staat nog een stuk verder bij hun idealen weg.

En ook over Sanders was genoeg rotzooi opgegraven als hij de kandidaat van de democraten was geworden, dus dat is echt niet zo'n sterk argument.

Uiteindelijk is het ook onzinnig, want het is niet gebeurd en wat er was gebeurd als hij wel de kandidaat was geworden zal je nooit weten.
pi_166688052
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 09:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoewel veel van mijn standpunten niet links zijn, word ik steevast wel in die hoek gedrukt. Zeker in dit topic. Ik vind derhalve wat gek om namens 'de linksen' te spreken, maar here goes: ik maak mij allereerst zorgen over de competenties van Trump, of beter gezegd het gebrek daaraan.

Wat mij echter veel meer dwarszit is dat racistische groeperingen de verkiezing beschouwen als een steun in de rug. Zie bijvoorbeeld het bericht dat hierboven is gepost door Bluesdude. Daar krijg ik nou pas echt de kriebels van.
Zo vroeg op de morgen al aan het angstzaaien? Waar zijn al die racistische aanvallen dan? Het enige wat ik een jaar lang gezien heb zijn honderden video's waarin Trumpsupporters gemolesteerd werden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')