Da's gewoon puur poging tot downgraden van de popular vote. 'ach, als ik mijn best had gedaan in Florida e.d. dan had ik ook die vote eenvoudig gewonnen'. Wat natuurlijk onzin is. Als het om de popular vote ging, dan had Clinton zich ook in pure rode staten meer laten zien.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Knap hoe je dat er uit haalt, maar oké
Ja, ze is verschrikkelijk competent. Kleurloos, een slechte geschiedenis met de pers en beschadigd door het systeem, maar echt immens competent. Niemand is Clinton op inhoudelijk niveau de baas. Je mag haar kut, elitair en corrupt vinden, maar dat maakt haar niet minder competent.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:02 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet beweren dat Clinton competent is?
Hoeveel tientallen schandalen, verkeerde beslissingen, shady dealtjes enz. heb je nodig om in te zien dat deze vrouw een verschikkelijke judgement heeft?
Laten we nou geen vaardigheden toeschrijven aan een man als die vaardigheden bij hem nog nooit zijn waargenomen. Het is dergelijke op niets gebaseerde mythevorming die hem het presidentschap heeft opgeleverd.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:18 schreef studentje7 het volgende:
Ergens heeft Trump wel een punt wat betreft EC.
Hij heeft vanaf het begin een message verkondigd die specifiek paste bij de rust belt. Het was ook zijn plan om de rust belt te winnen.
Wellicht had hij zich op bepaalde manier gematigd of anders gedragen als hij niet puur ging voor die staten maar voor de popular vote overall.
http://www.nu.nl/verkiezi(...)eft-dan-gedacht.htmlquote:President Barack Obama zou donderdag bij het eerste bezoek van Trump aan het Witte Huis de indruk hebben gekregen dat zijn opvolger "veel meer oriëntatie nodig heeft dan was gedacht".
Trump zou verrast zijn geweest over het uitgebreide takenpakket van de president en zijn medewerkers zouden niet goed zijn voorbereid. Zo zouden zij niet hebben beseft, dat ze de hele presidentiële staf die in het westelijke deel van het complex van het Witte Huis werkt, op 20 januari vervangen moeten hebben.
Elitair en vooral corrupt maakt haar wel minder competent.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, ze is verschrikkelijk competent. Kleurloos, een slechte geschiedenis met de pers en beschadigd door het systeem, maar echt immens competent. Niemand is Clinton op inhoudelijk niveau de baas. Je mag haar kut, elitair en corrupt vinden, maar dat maakt haar niet minder competent.
Ze weet precies hoe achterkamertjes werken, is toegewijd en altijd voorbereid tot in de puntjes. Die had als president-elect in ieder geval niet de vraag gesteld hoe dat nou precies zat met het personeel in het Witte Huis.
Het is waar dat ze inhoudelijk heel sterk is...quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
maar echt immens competent. Niemand is Clinton op inhoudelijk niveau de baas.
Neuh. Dat maakt haar minder geschikt. Competent betreft puur de capaciteiten.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Elitair en vooral corrupt maakt haar wel minder competent.
Een foutje van de Winter: de Democraten links noemen en de Republikeinen rechts, het is eerder rechts en extreemrechts.quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:31 schreef KingRadler het volgende:
Dit moeten jullie lezen van Leon de Winter.
http://www.telegraaf.nl/t/27033729
Dat de Democraten via de media veel onwaarheden de wereld hebben in geholpen. En iedereen in Links Nederland het gewoon overnam zonder onderzoek te doen.
Ik schrijf hem niets toe. Ik ben ook absoluut geen fan van Trump.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Laten we nou geen vaardigheden toeschrijven aan een man als die vaardigheden bij hem nog nooit zijn waargenomen. Het is dergelijke op niets gebaseerde mythevorming die hem het presidentschap heeft opgeleverd.
Ja, als je van tevoren de vragen krijgt opgestuurd en een team van 100 man kan een antwoord formuleren dan zal je vast inhoudelijk sterk lijken.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:24 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Het is waar dat ze inhoudelijk heel sterk is...
Hoe is het overigens met Colin Powell? Die komt natuurlijk na zijn vrijage met Clinton niet meer aan de bak.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:24 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Het is waar dat ze inhoudelijk heel sterk is...
Maar als je inhoudelijk sterk bent en vervolgens slechte beslissing op slechte beslissing maakt dan ben je niet competent.
http://www.cbsnews.com/me(...)med-hillary-clinton/
Ben het eens met Colin Powell. "Everything that Clinton touches she kinda screws up."
Dan kan ze nog zoveel kennis hebben, maar blijkbaar mist ze goed inzicht en vermogen om juiste beslissingen te nemen.
Uit het woordenboek:quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Neuh. Dat maakt haar minder geschikt. Competent betreft puur de capaciteiten.
Ik denk niet dat Powell wordt gezien als een van de progressieve mensen die de partij kan redden. Exit Powell dus.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:27 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hoe is het overigens met Colin Powell? Die komt natuurlijk na zijn vrijage met Clinton niet meer aan de bak.
Yep.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:28 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Uit het woordenboek:
competent
bijv.naamw.Uitspraak: [kɔmpə'tɛnt] 1) goed in wat je doet Voorbeelden: `competente boekhouder gezocht`, `Als bestuurder bleek hij niet erg competent.`
Als je als politicus beslissingen moet nemen en je neemt constant verkeerde beslissingen ben je niet goed in wat je doet. Dus niet competent.
Soros heeft veel geld, dus dat kan nog even duren.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hoe lang gaan die achterlijke rellen nog door?Fucking George Soros.
Lang.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:28 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Hoe lang gaan die achterlijke rellen nog door?Fucking George Soros.
En?quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:22 schreef Moira. het volgende:
Ik vond dit ook wel frappant
[..]
http://www.nu.nl/verkiezi(...)eft-dan-gedacht.html
Gelieve voor jezelf te spreken!quote:
En niks. Ik zeg toch alleen dat 't frappant is? Juist geen verassing. Maar maakt het imo des te idioter om zo iemand in 2 maanden tijd klaar proberen te stomen voor wereldleiderschapquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
En?
Hij is een outsiderkandidaat, natuurlijk had hij er geen benul van wat er allemaal bij komt kijken. Wat een verrassing.
Dan had hij zijn huiswerk moeten doen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
En?
Hij is een outsiderkandidaat, natuurlijk had hij er geen benul van wat er allemaal bij komt kijken. Wat een verrassing.
Lijkt me dat je dat al doet voordat je jezelf kandidaat stelt, en daarnaast heb je er ook nog eens anderhalf jaar tijd voor gehadquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dan had hij zijn huiswerk moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |