quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:59 schreef Janetje het volgende:
Ik vind eigenlijk dat de titel wel wat positiever had gekund.
Marjolein Keuning was vrijquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:59 schreef Strani het volgende:
Gelukkig dat de politie al bij het Pietenhuis staat, afgelopen zomer.
Yep, eens.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:59 schreef Janetje het volgende:
Zet je schoentje maar vanavond.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:59 schreef Janetje het volgende:
Paard heeft eigen muziek.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:59 schreef Nia het volgende:
Waarom heeft Americo eigenlijk de oren bedekt?
Wifi-spot.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:59 schreef Nia het volgende:
Vliegenkap. Heeft waarschijnlijk wasproppen in.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:59 schreef Nia het volgende:
Politie en zwarte mensen gaat niet altijd goed samenquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:00 schreef GGMM het volgende:
Die politieman is bang voor pieten?
Omdat ze zwart zijn zeker???
Iets met etnisch profilerenquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:01 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Politie en zwarte mensen gaat niet altijd goed samen
omdat ze vroeger op school keihard met pepernoten smeten...quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:00 schreef GGMM het volgende:
Die politieman is bang voor pieten?
Omdat ze zwart zijn zeker???
Het is 'r dan ook 4 graden.quote:
Je kunt het ook anders zien: het blijft nu ook spannend nadat je gelovig bentquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:54 schreef iBenny het volgende:
Je voelt gewoon de gespannenheid daarzo. Voelt een stuk minder gezellig en druk.
Vroeger toen Sinterklaas nog werd verwelkomd met tientallen Kopspijkers-spandoeken
Weinig mensen bedoel je of iets anders?quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders zien: het blijft nu ook spannend nadat je gelovig bent
Bruinveegpietquote:
Geforceerde roetveeg / witte pieten + mensen durven hun kind niet mee te nemen vanweg mogelijke rellen.quote:
Dat laatste vooralquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:03 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Geforceerde roetveeg / witte pieten + mensen durven hun kind niet mee te nemen vanweg mogelijke rellen.
bilspleetpiet of bouwvakkersdecoletepietquote:
gaan we volgend jaar samenquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:04 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn gewoon lege plekken langs de route
Paar jaar geleden was het overal die rijen dik.
Je kan ook alleen het paard met de cadeautjes laten lopen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:04 schreef Nia het volgende:
Ik vind de verschillende pieten wel leuk zo. Ach, en kinderen zijn toch voornamelijk gefocused op Sinterklaas.
Weer zit ook niet mee. Met een paar graden ga je minder snel richting Maassluis om daar uren te staan. Stil staan. Brrr.quote:
LoodPietquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:04 schreef F1gamer het volgende:
[..]
bilspleetpiet of bouwvakkersdecoletepiet
Jij had makkelijk heen gekund. Je woont daar toch in de buurtquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:04 schreef Nattekat het volgende:
Er zijn gewoon lege plekken langs de route
Paar jaar geleden was het overal die rijen dik.
Als je als ouder weigert je kinderen mee te nemen omdat de pieten je niet bevallen, ben je gewoon een loser. Die tweede reden is een stuk legitiemer.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:03 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Geforceerde roetveeg / witte pieten + mensen durven hun kind niet mee te nemen vanweg mogelijke rellen.
CrackPietquote:
Gespannen, geforceerd en weinig mensen langs de kant. Denk dat de lokale intocht aan populariteit wint.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weinig mensen bedoel je of iets anders?
De iets oudere kinderen die nog geloven maar twijfelen, die hou je graag buiten deze multiculti-onzin.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je als ouder weigert je kinderen mee te nemen omdat de pieten je niet bevallen, ben je gewoon een loser. Die tweede reden is een stuk legitiemer.
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:05 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Jij had makkelijk heen gekund. Je woont daar toch in de buurt
Als je twijfelt is het sowieso al te laat.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:06 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
De iets oudere kinderen die nog geloven maar twijfelen, die hou je graag buiten deze multiculti-onzin.
Maassluis met al dat kut water. Veilige locatie.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:07 schreef Ferdii het volgende:
vind je het gek dat het rustig is, wie wil nou naar rood/groen geschminkte volwassenen kijken
Zolang ze deze gekte doorzetten zullen er ieder jaar weer minder mensen langs de kant staan
GeelzuchtPietquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor mij zal Piet altijd geel blijven
RIP, lieve vogel
Kinderen willen daar wel naar kijken, en dat is eigenlijk toch een beetje de doelgroep..quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:07 schreef Ferdii het volgende:
vind je het gek dat het rustig is, wie wil nou naar rood/groen geschminkte volwassenen kijken
Zolang ze deze gekte doorzetten zullen er ieder jaar weer minder mensen langs de kant staan
Valt ook veel meer op dat de witte pieten onzekere muisjes zijn, alsof ze zich niet kunnen inleven in de rolquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:06 schreef Pisces29 het volgende:
Vegen op de wangen. Het valt in het niets bij geschminkte Pieten. Jolijt
quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor mij zal Piet altijd geel blijven
RIP, lieve vogel
Ah zo.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gespannen, geforceerd en weinig mensen langs de kant. Denk dat de lokale intocht aan populariteit wint.
Alle twijfels worden door deze clowns in één keer weggenomenquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je twijfelt is het sowieso al te laat.
Ja joh, de treinen rijden nog net niet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:08 schreef LXIV het volgende:
Met de aanval op onze identiteit en culturele traditie van het Sinterklaasfeest hebben de Nederlanders nu ook hun eigen holocaust gekregen.
Het voorheen ook al gemaakt, maar omdat wij opgroeiden met die vorm van gemaaktheid vinden we het prima. De kinderen van nu groeien weer op met deze gemaaktheid; niets aan de hand dus.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah zo.
Ik had geen grote rellen verwacht.
Het voelt gewoon enorm gemaakt met al die soorten pieten.
het is toch ook wel heel erg dat het nodig isquote:
Ik vraag me echt af hoe ze zoiets lokaal willen gaan doen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:08 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Valt ook veel meer op dat de witte pieten onzekere muisjes zijn, alsof ze zich niet kunnen inleven in de rol
quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:08 schreef LXIV het volgende:
Met de aanval op onze identiteit en culturele traditie van het Sinterklaasfeest hebben de Nederlanders nu ook hun eigen holocaust gekregen.
Deze is van vandaag.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Zijn al die foto's uberhaupt van dit jaar? Volgens mij heb ik ze eerder gezien..
Komt nog wel over een paarjaar moeten ze een aparte zwarte piet ster dragen, totdat het helemaal verboden is om te schminken als zwartepietquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja joh, de treinen rijden nog net niet.
Maak ze zwart en geef ze een pofbroekquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:10 schreef Specularium het volgende:
De zichtbare politie verneukt dit wel ontzettend.
Doe ze volgend jaar allemaal maar in burger.
Ach, mijn kinderen denken dat iemand misschien de staf wil jatten.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:10 schreef Specularium het volgende:
Niet gewoon overbelast omdat hij de staf van Sinterklaas te lang in zijn hand heeft gehad?quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:12 schreef just me het volgende:
Dat mag ook niet meer hè dat Sinterklaas is aangekomen, moet ie door naar de weight watchers
heeft ie vast in zijn schoen gekregenquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:13 schreef Strani het volgende:
Wat ik treuriger vind is dat ik een klein kind zie filmen met een mobiel in plaats van dat ie gewoon lekker 'live' kijkt.
Dat is overal, bij concerten is het ook verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:13 schreef Strani het volgende:
Wat ik treuriger vind is dat ik een klein kind zie filmen met een mobiel in plaats van dat ie gewoon lekker 'live' kijkt.
aan Sint vragen of ze een selfie met hem mogen maken is ook wel erg treurig.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:13 schreef Strani het volgende:
Inderdaad, maar het is nog schrijnender dat kleine kinderen het ook al doen..quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is overal, bij concerten is het ook verschrikkelijk.
Dönerpiet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:13 schreef Specularium het volgende:
Die Turkse Piet vind ik niet zo.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dönerpiet.
Ze moeten ook eten onderweg he.
want we zitten allemaal zoals u ziet is het nuquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:15 schreef Tuned22 het volgende:
Kom maar binnen met je Piet want we zitten allemaal even recht...oké...
En je ouders vonden dat oké?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:15 schreef Strani het volgende:
Ik heb als kind wel eens afgezegd voor een verjaardagsfeestje van een vriend omdat de Sinterklaasintocht op datzelfde moment op TV was. En ik geloofde niet eens meer in Sinterklaas
De organisatie probeert geforceerd een nieuwe tekst te gebruiken, maar dat gaat er bij de kinderen niet inquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:15 schreef Tuned22 het volgende:
Kom maar binnen met je Piet want we zitten allemaal even recht...oké...
Mooi dat ze die in Rotterdam al tegengehouden hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:15 schreef Janetje het volgende:
"We zingen en we springen, en we zijn zo blij. Want er zijn geen stoute kinderen bij."
Dat heeft wel een hele dubbele betekenis zo.
ach ik moet mijn boodschappen ook nog gaan doen, ik wil dit echt elk jaar zienquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:15 schreef Strani het volgende:
Ik heb als kind wel eens afgezegd voor een verjaardagsfeestje van een vriend omdat de Sinterklaasintocht op datzelfde moment op TV was. En ik geloofde niet eens meer in Sinterklaas
Er waren concrete aanwijzingen dat groepen demonstranten het voor iedereen gingen verpesten, door als politie zichtbaar aanwezig te zijn kan dat sneller een halt worden toegeroepen. Ik vind het ook veel politie, maar helaas is het nodig als er aanwijzingen zijn. Het moet bovenal veilig blijven voor de kinderen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:10 schreef Specularium het volgende:
Het was gewoon hele slechte timing van die vriend, daar hou ik het maar opquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:16 schreef just me het volgende:
[
[..]
ach ik moet mijn boodschappen ook nog gaan doen, ik wil dit echt elk jaar zien
O oepsquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
want we zitten allemaal zoals u ziet is het nu
en naast die veiligheid ook vooral gezellig zonder het voor de kinderen te verneuken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:17 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Er waren concrete aanwijzingen dat groepen demonstranten het voor iedereen gingen verpesten, door als politie zichtbaar aanwezig te zijn kan dat sneller een halt worden toegeroepen. Ik vind het ook veel politie, maar helaas is het nodig als er aanwijzingen zijn. Het moet bovenal veilig blijven voor de kinderen.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:16 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Mooi dat ze die in Rotterdam al tegengehouden hebben
het is voor mij een keus die heel bewust gemaakt isquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was gewoon hele slechte timing van die vriend, daar hou ik het maar op
Flauw.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik ben toch niet gegaan.
Okquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:20 schreef Nizno het volgende:
Als ik een babyborn bad had gehad was het enige dat niet nat zou zijn geworden de babyborn zelf.
Dat blijft toch het engste stuk speelgoed dat ooit gemaakt is.. Ook niet echt goed voor gender equality op de lange termijn.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:20 schreef Nizno het volgende:
Als ik een babyborn bad had gehad was het enige dat niet nat zou zijn geworden de babyborn zelf.
ook dat idd.Maar ach, heb toch geen nichtjes in die leeftijdsgroep, alleen neefjes dus geen last vanquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat blijft toch het engste stuk speelgoed dat ooit gemaakt is.. Ook niet echt goed voor gender equality op de lange termijn.
Dit liedje bedoel je?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:23 schreef FredvZ het volgende:
Vergeten te zappen... wat een ellende krijgen die kinderen tegenwoordig over zich uitgestort
Haha gelukkig maarquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook dat idd.Maar ach, heb toch geen nichtjes in die leeftijdsgroep, alleen neefjes dus geen last van
schat dat was in onze tijd ook al zo al die reclame.quote:
Ja ik, waar?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:25 schreef FredvZ het volgende:
Wie gaat er mee naar één voor de Vlaamse uitvoering?
België één dusquote:
Ik zap mee. Even het weer luisterenquote:
Dan is dat helemaal langs mij heen gegaanquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
schat dat was in onze tijd ook al zo al die reclame.
En vooral in deze tijd dat altijd de dikke boeken van Bart Smit en Blokker kwamen met al het speelgoed.
Nieuw topic lijkt me want hij komt in Antwerpen, niet in Maassluisquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Welk topic? Hier? of maak je een nieuwe?
Ja die dikke boeken waren leuk. Uur kijkplezier en lijstjes makenquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:28 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan is dat helemaal langs mij heen gegaan
Precies, ga je gangquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nieuw topic lijkt me want hij komt in Antwerpen, niet in Maassluis
Ik keek alleen in de boeken voor de modeltreinenquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja die dikke boeken waren leuk. Uur kijkplezier en lijstjes makenNu is dat minder heb ik het idee. Kinderen kijken wel op internet.
Wellespiet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:21 schreef LXIV het volgende:
heeft iemand een plaatje van die hele vieze, onverzorgde roetveegpiet die de hele tijd langs Sinterklaas liep? Met die sluike bruine haren.
daar zullen we nooit achterkomenquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:55 schreef frietenstamp het volgende:
Waarom is iedereen zo lauw over de situatie dat er een niet-nederlandssprekende man in camouflagekleding met bijl is opgepakt? Wat was hij van plan?
nietesquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een smerig figuur.
Volgens mij is het goed verlopen. De stoomboot was op tijd, het Grote Boek was niet kwijt en ook de pakjesboten zijn inmiddels aangemeerd in de Rotterdamse haven.quote:
Jeetje, wat een feest.quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij is het goed verlopen. De stoomboot was op tijd, het Grote Boek was niet kwijt en ook de pakjesboten zijn inmiddels aangemeerd in de Rotterdamse haven.
Wellespiet... Ben jij het?quote:
Wordt het niet eens tijd om een washandje over je gezicht te trekken en je krulspelden terug te vinden?quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 15:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om een washandje over je gezicht te trekken en je krulspelden terug te vinden?
Wie?quote:
was die er ook bij?quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Van Putten regelde de pepernoten.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:55 schreef frietenstamp het volgende:
Waarom is iedereen zo lauw over de situatie dat er een niet-nederlandssprekende man in camouflagekleding met bijl is opgepakt? Wat was hij van plan?
van twitterquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:57 schreef just me het volgende:
[..]
daar zullen we nooit achterkomen
twitter:ljongbloed twitterde op zaterdag 12-11-2016 om 16:46:30Hakbijl arrestant was voor ouderwets klussen. kwestie van op verkeerde moment en plek met tassen vol gereedschap rondlopen. #maassluis reageer retweet
twitter:Politie_Rdam twitterde op zaterdag 12-11-2016 om 16:28:13De in #Maassluis aangehouden man was met een tas vol gereedschap op weg naar een vriend en wilde niet naar de intocht van Sinterklaas. reageer retweet
Ho ho, wil je De Nieuwe Sint (met hoofdletters) niet voor nep uitmaken? Deze man doet zo z'n best om de aandacht op zichzelf te vestigen...quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:51 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgens mij had Sinterklaas echt geen zin in die nep-Sint, omdat hij wist dat hij door hem achtervolgd zou worden
Hij loopt ook echt zo weg met het gezicht van: "Mijn god, heb ik dit ook maar weer gehad"
quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
van twittertwitter:ljongbloed twitterde op zaterdag 12-11-2016 om 16:46:30Hakbijl arrestant was voor ouderwets klussen. kwestie van op verkeerde moment en plek met tassen vol gereedschap rondlopen. #maassluis reageer retweet
twitter:Politie_Rdam twitterde op zaterdag 12-11-2016 om 16:28:13De in #Maassluis aangehouden man was met een tas vol gereedschap op weg naar een vriend en wilde niet naar de intocht van Sinterklaas. reageer retweet
Vanmiddag een complete verzameling steekwapens.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
En het was een kapmes zeiden ze.
En nu is het toch een bijl?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |