want we zitten allemaal zoals u ziet is het nuquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:15 schreef Tuned22 het volgende:
Kom maar binnen met je Piet want we zitten allemaal even recht...oké...
En je ouders vonden dat oké?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:15 schreef Strani het volgende:
Ik heb als kind wel eens afgezegd voor een verjaardagsfeestje van een vriend omdat de Sinterklaasintocht op datzelfde moment op TV was. En ik geloofde niet eens meer in Sinterklaas
De organisatie probeert geforceerd een nieuwe tekst te gebruiken, maar dat gaat er bij de kinderen niet inquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:15 schreef Tuned22 het volgende:
Kom maar binnen met je Piet want we zitten allemaal even recht...oké...
Mooi dat ze die in Rotterdam al tegengehouden hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:15 schreef Janetje het volgende:
"We zingen en we springen, en we zijn zo blij. Want er zijn geen stoute kinderen bij."
Dat heeft wel een hele dubbele betekenis zo.
ach ik moet mijn boodschappen ook nog gaan doen, ik wil dit echt elk jaar zienquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:15 schreef Strani het volgende:
Ik heb als kind wel eens afgezegd voor een verjaardagsfeestje van een vriend omdat de Sinterklaasintocht op datzelfde moment op TV was. En ik geloofde niet eens meer in Sinterklaas
Er waren concrete aanwijzingen dat groepen demonstranten het voor iedereen gingen verpesten, door als politie zichtbaar aanwezig te zijn kan dat sneller een halt worden toegeroepen. Ik vind het ook veel politie, maar helaas is het nodig als er aanwijzingen zijn. Het moet bovenal veilig blijven voor de kinderen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:10 schreef Specularium het volgende:
De zichtbare politie verneukt dit wel ontzettend.
Doe ze volgend jaar allemaal maar in burger.
Het was gewoon hele slechte timing van die vriend, daar hou ik het maar opquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:16 schreef just me het volgende:
[
[..]
ach ik moet mijn boodschappen ook nog gaan doen, ik wil dit echt elk jaar zien
O oepsquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
want we zitten allemaal zoals u ziet is het nu
en naast die veiligheid ook vooral gezellig zonder het voor de kinderen te verneuken.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:17 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Er waren concrete aanwijzingen dat groepen demonstranten het voor iedereen gingen verpesten, door als politie zichtbaar aanwezig te zijn kan dat sneller een halt worden toegeroepen. Ik vind het ook veel politie, maar helaas is het nodig als er aanwijzingen zijn. Het moet bovenal veilig blijven voor de kinderen.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:16 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Mooi dat ze die in Rotterdam al tegengehouden hebben
het is voor mij een keus die heel bewust gemaakt isquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was gewoon hele slechte timing van die vriend, daar hou ik het maar op
Flauw.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik ben toch niet gegaan.
Okquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:20 schreef Nizno het volgende:
Als ik een babyborn bad had gehad was het enige dat niet nat zou zijn geworden de babyborn zelf.
Dat blijft toch het engste stuk speelgoed dat ooit gemaakt is.. Ook niet echt goed voor gender equality op de lange termijn.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:20 schreef Nizno het volgende:
Als ik een babyborn bad had gehad was het enige dat niet nat zou zijn geworden de babyborn zelf.
ook dat idd.Maar ach, heb toch geen nichtjes in die leeftijdsgroep, alleen neefjes dus geen last vanquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat blijft toch het engste stuk speelgoed dat ooit gemaakt is.. Ook niet echt goed voor gender equality op de lange termijn.
Dit liedje bedoel je?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:23 schreef FredvZ het volgende:
Vergeten te zappen... wat een ellende krijgen die kinderen tegenwoordig over zich uitgestort
Haha gelukkig maarquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook dat idd.Maar ach, heb toch geen nichtjes in die leeftijdsgroep, alleen neefjes dus geen last van
schat dat was in onze tijd ook al zo al die reclame.quote:
Ja ik, waar?quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:25 schreef FredvZ het volgende:
Wie gaat er mee naar één voor de Vlaamse uitvoering?
België één dusquote:
Ik zap mee. Even het weer luisterenquote:
Dan is dat helemaal langs mij heen gegaanquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
schat dat was in onze tijd ook al zo al die reclame.
En vooral in deze tijd dat altijd de dikke boeken van Bart Smit en Blokker kwamen met al het speelgoed.
Nieuw topic lijkt me want hij komt in Antwerpen, niet in Maassluisquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Welk topic? Hier? of maak je een nieuwe?
Ja die dikke boeken waren leuk. Uur kijkplezier en lijstjes makenquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:28 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dan is dat helemaal langs mij heen gegaan
Precies, ga je gangquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nieuw topic lijkt me want hij komt in Antwerpen, niet in Maassluis
Ik keek alleen in de boeken voor de modeltreinenquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja die dikke boeken waren leuk. Uur kijkplezier en lijstjes makenNu is dat minder heb ik het idee. Kinderen kijken wel op internet.
Wellespiet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:21 schreef LXIV het volgende:
heeft iemand een plaatje van die hele vieze, onverzorgde roetveegpiet die de hele tijd langs Sinterklaas liep? Met die sluike bruine haren.
daar zullen we nooit achterkomenquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:55 schreef frietenstamp het volgende:
Waarom is iedereen zo lauw over de situatie dat er een niet-nederlandssprekende man in camouflagekleding met bijl is opgepakt? Wat was hij van plan?
nietesquote:Op zaterdag 12 november 2016 14:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een smerig figuur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |