abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166563010
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:29 schreef Chewie het volgende:

[..]

Of ik schrijf het verkeerd of jij leest niet goed, maar ik denk dat Clinton de popular vote houd.
houd houdt

quote:
Kijk nog eens goed naar de kaart en nee winner takes all gaat niet op bij de popular vote :')
No shit, Sherlock. :')
Dat weten wij ook wel.
Een verschil van ongeveer 200 000 is prima in te lopen met twee staten.

quote:
man wat ben jij ver afgezakt.
man wat ben jij ver afgezakt. man, wat ben jij ver afgezakt.
Wat is jouw verklaring dan dat meerdere mensen onafhankelijk van elkaar denken dat HRC de popular vote heeft gewonnen terwijl dat nergens uit blijkt? Bedenken ze dat zelf? Als ze al niet even uitzoeken hoe de tussenstand is dan gaan ze zoiets uit niet uitzoeken. Het is inderdaad maar een theorie maar volgens mij werden eerder een paar theorieën van mij bevestigd:
- primary-schema aangepast op HC in 2014
- lekken vragen van CNN naar DNC
- Pennsylvania, Michigan, Ohio en Florida die naar Trump gingen
...
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166563026
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Correct, maar veel belangrijker is dat ze die popular vote niet heeft gewonnen en dat het zo goed als zeker is dat Trump ook de popular vote wint, zoals jij zelf nu ook aangeeft.
Est-media hebben de wereld in geholpen dat HC die zou hebben gewonnen (omdat ze nu nog voor staat) om te spinnen en mensen slikken het als zoete koek. Het hoe en wat van het spinnen daar kan ik enkele theorieën op los laten maar dat laat ik maar even.
Het verschil is slechts 200 000 zoals je in mijn reactie (stand vermeld) kan zien. Dat loopt Trump met speels gemak in! :)
Er heeft niemand van Clinton en van de establishment media gezegd dat zij eigenlijk president zou zijn, omdat ze de popular vote heeft gewonnen of waarschijnlijk zou winnen. Het is inderdaad zo dat Clinton voorstaat in de popular vote en dat het verschil klein is, maar als ze analyseert waar de overgebleven stemmen vandaan komen, is het heel aannemelijk dat Clinton juist haar voorsprong in de popular vote eerder vergroot dan dat Trump haar voorbijstreeft. De media hebben ook Arizona aan Trump gegeven, terwijl daar ook de stemmen niet niet helemaal zijn geteld.
pi_166563057
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

1. Ik ben niet anti-Clinton. Nu ja, ik ben wel tegen haar maar het gaat me niet zozeer om het poppetje, het gaat me om heel dat netwerk en heel het systeem wat er achter dat poppetje zit. Ik richtte mijn pijlen op haar omdat zij de representant van dat alles was. Nu haar carrière voorbij is zal ik mijn pijlen op iets en iemand anders gaan richten. Het gaat om het perverse systeem van mony in politics en cronykapitalisme en zo, niet om 1 poppetje. Alleen, als je dat poppetje noemt dan wordt het helder voor andere mensen.

2. Ik kan het prima verkroppen als zij wel de popular vote zou winnen maar ze gaat die blijkbaar niet winnen. Ik heb er moeite mee dat de est.-media weer de boel aan het manipuleren is door te suggereren dat ze de popular vote zou hebben gewonnen. Dat is spinning, die mensen zijn echt niet zo achterlijk dat ze niet weten dat de popular vote nog onbeslist is (zo goed als zeker naar Trump).
Waarom denk jij gezien die 2 staten die je noemt, waar de uitslag nogal dicht bij elkaar lag Trump opeens genoeg stemmen zou halen om de popular vote binnen te slepen?

Je enige onderbouwing is "het is weer die verrekte media" wat natuurlijk een slap BNW excuus is en dat die staten naar Trump zijn gegaan maar je vergeet daarbij dat er procentueel niet zo heel veel verschil zit tussen Trump en Clinton in die staten en zeker niet genoeg om ruim 200.000 stemmen in te lopen.
  donderdag 10 november 2016 @ 16:36:19 #79
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166563058
Plan om moslims te weren uit VS niet meer op website Trump

quote:
Een van de meest omstreden voorstellen die Donald Trump deed tijdens zijn campagne voor het Witte Huis, een migratieverbod voor moslims, is niet meer op zijn website te vinden.
Aan het begin van de dag op 8 november was de verklaring die Trump in december vorig jaar hierover naar buiten bracht nog te lezen. Aan het einde van de dag was de verklaring niet meer te vinden.

In december vorig jaar meldde Trump in een persverklaring dat hij de VS "compleet wilde afsluiten" voor moslims in een reactie op de haat die een "groot deel van de moslims" tegen Amerika zou hebben. Hij haalde een peiling aan die zou aantonen dat 25 procent van de moslims geweld tegen Amerikanen goedkeurt.

"Tot we het probleem begrijpen kan ons land niet het slachtoffer blijven van gruwelijke aanvallen van mensen die alleen maar in de jihad geloven", aldus Trump destijds.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_166563089
quote:
Daar heb je het al. _O-

Zou het plan om een muur tussen Mexico en de VS te bouwen ook weer worden ingetrokken? We gaan het beleven.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 10 november 2016 @ 16:38:09 #81
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_166563096
quote:
haha daar gaat ie al. Benieuwd wat er nog meer gaat komen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  Eindredactie Games donderdag 10 november 2016 @ 16:38:11 #82
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_166563097
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:13 schreef fliert het volgende:

[..]

Jij bent het spoor echt bijster huh? Heeft Melanie ooit iets zinnigs gezegd?
Het is wel tekenend voor de hele campagne om de looks van de first lady als argument aan te dragen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_166563111
Is dat trouwens de snelst gebroken verkiezingsbelofte ooit? Kan er niet ver vandaan zitten.
pi_166563112
quote:
Hij heeft zoveel lulkoek de wereld ingeslingerd dat het wat onvoorspelbaar wordt wat hij gaat doen. :')
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  donderdag 10 november 2016 @ 16:39:47 #85
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_166563131
Komisch ook, dit was waarschijnlijk dé reden dat iedereen hier zo idolaat van hem was_O-
pi_166563133
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:38 schreef Molurus het volgende:
Is dat trouwens de snelst gebroken verkiezingsbelofte ooit? Kan er niet ver vandaan zitten.
Ik kan me nog Wilders herinneren die zijn breektpunt 65=65 na 1 uur heeft laten vallen
pi_166563139
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:34 schreef L3gend het volgende:

[..]

Er heeft niemand van Clinton en van de establishment media gezegd dat zij eigenlijk president zou zijn, omdat ze de popular vote heeft gewonnen of waarschijnlijk zou winnen.
Dat is niet wat ik beweerde. Ik beweerde dat het erop lijkt dat ze hebben gesuggereerd dat ze de popular vote heeft gewonnen omdat een aantal mensen hier (mensen die blijkbaar zelf geen onderzoek hebben gedaan) denkt dat zij de popular vote heeft gewonnen. Dat is inderdaad op dit moment puur speculatie.

quote:
Het is inderdaad zo dat Clinton voorstaat in de popular vote en dat het verschil klein is, maar als ze analyseert waar de overgebleven stemmen vandaan komen, is het heel aannemelijk dat Clinton juist haar voorsprong in de popular vote eerder vergroot dan dat Trump haar voorbijstreeft. De media hebben ook Arizona aan Trump gegeven, terwijl daar ook de stemmen niet niet helemaal zijn geteld.
Het kan best dat jij gelijk hebt maar laten we in ieder geval pas roepen wie de popular vote heeft gewonnen zodra alle stemmen zijn geteld. Als meerdere mensen denken dat dit al duidelijk is dan moeten ze dat bij een of ander medium hebben opgevangen, of dat het nu de NPO, een krant of een USA-medium is.
#NoDAPL
pi_166563147
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:38 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

mooi toch juist
pi_166563153

[ Bericht 100% gewijzigd door Bram_van_Loon op 10-11-2016 16:42:19 ]
#NoDAPL
pi_166563158
quote:
1s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:38 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

TPP , dat zou slecht nieuws zijn voor ons (TTIP).
#NoDAPL
  donderdag 10 november 2016 @ 16:41:45 #91
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166563161
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:38 schreef Molurus het volgende:
Wilders was sneller met zijn 65 is 65
pi_166563170
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

TPP , dat zou slecht nieuw zijn voor ons (TTIP).
Ghehe dat zei Cenk ja.

Maar TPP moeten wij toch ook accepteren? Misschien vergeet Cenk dat wij het hier ook niet willen
pi_166563178
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Duiding?
Ik reageerde op een reactie dat aangaf dat Trump direct na de verkiezingen al mogelijk 1 verkiezingsbelofte heeft gebroken. Wilders heeft dat ook in 2010 gedaan met zijn AOW
pi_166563181
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Vandaar mijn vermoeden dat de est.media dit de wereld in slingert. Iedereen die zelf even onderzoek heeft gedaan weet dat het nog niet duidelijk is en dat het erop lijkt dat Trump de popular vote zal gaan winnen.
59.938.290 vs. 59.704.886 met Michigan en Arizona (allebei voor Trump) die nog binnen moeten komen.
Verschil in de popular vote is echter ruim 200.000, maar in Michigan is het verschil qua stemmers 13.000 voor Trump en in Arizona 80.000 momenteel.

Hij zal daar dus nog flink uit moeten lopen voor hij die popular vote gaat halen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166563182
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:41 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wilders was sneller met zijn 65 is 65
Maar die heeft nooit werkelijk geregeerd, die heeft slechts zijn handtekening onder een gedoogconstructie gezet.
pi_166563191
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:42 schreef Molurus het volgende:

[..]

Maar die heeft nooit werkelijk geregeerd, die heeft slechts zijn handtekening onder een gedoogconstructie gezet.
Hij brak z'n belofte al voordat er uberhaupt sprake was van een kabinetsformatie.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166563195
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:42 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ghehe dat zei Cenk ja.

Maar TPP moeten wij toch ook accepteren? Misschien vergeet Cenk dat wij het hier ook niet willen
Dit heb ik niet van Cenk overgenomen, alle progressieve media denken het en zelf had ik het ook al bedacht. Hij is nu een poppetje van de Republikeinen, die willen TPP heel erg graag, goed voor hun sponsors en zo. Onder HRC zouden ze ook proberen om het door te drukken. ;)
Laten we hopen dat in de EU de druk hoog genoeg is om TTIP te weren. Voor het volk, de democratie en de consumentenbescherming zou de TTIP uiterst destructief zijn, geen twijfel over mogelijk.
#NoDAPL
pi_166563197
quote:
10s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:43 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Hij brak z'n belofte al voordat er uberhaupt sprake was van een kabinetsformatie.
Ah, ok. :D In dat geval: I stand corrected.
  donderdag 10 november 2016 @ 16:44:26 #99
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_166563208
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2016 16:40 schreef skysherrif het volgende:

[..]

mooi toch juist
kan me voorstellen dat de republikeinen daar anders over denken. En de WildersTrump fanboys hier ook
pi_166563222
Ik hoop dat de Geert fans op FOK hier iets van leren trouwens. Maar dat zal wel niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')