Right, dat circus. Dank je. In ieder geval heb je dit keer niet dat mensen illegaal een provisional ballot moesten gebruiken zoals dat in California het geval was.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:53 schreef L3gend het volgende:
[..]
Absentee votes en provisional votes. Stemmen die per post gedaan zijn, hoeven niet op verkiezingsdag aankomen, alleen slechts verstuurd zijn. En ook stemmen van Amerikanen uit het buitenland, stemmen van militairen
Hoho, hij wil het eerst even op Twitter gooien.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan kun je wel serieus gaan klagen bij school. Maar dat doet Jan niet. Want het is gewoon verzonnen.
Ach, het past niet in je straatje dus het is niet waar.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:52 schreef KoosVogels het volgende:
Ja hoor mensen, een juf gaat tegen 8-jarigen zeggen dat er oorlog komt.
Niet white, niet straight.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
maar jij bent een fucking white male
En hij beloofde veel infrastructuur werk op zn overwinningsspeech.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Geen regulering bij banken zal het ook goed doen
Ik gok erop dat het verzonnen is maar maakt het wat uit als hij iets verzint waarvan veel mensen zich gemakkelijk kunnen inbeelden dat het ook gebeurt?quote:Op donderdag 10 november 2016 17:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan kun je wel serieus gaan klagen bij school. Maar dat doet Jan niet. Want het is gewoon verzonnen.
Waarom geeft een lerares stemadvies aan middelbare scholieren (waarvan het gros niet mag stemmen)?quote:Op donderdag 10 november 2016 17:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Mijn geschiedenislerares gaf ongevraagd stemadvies...
Iets in de geest van "stem niet op de populist", de rest kan je zelf invullen.
Shit, ik voel de white guilt tot me komenquote:Op donderdag 10 november 2016 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het past niet in je straatje dus het is niet waar.
We weten het nou zo onderhand wel, Koos.
[..]
Niet white, niet straight.
Check je privilege JC.
Ja of het zal de wereldeconomie vernietigen.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 november 2016 17:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik gok erop dat het verzonnen is maar maakt het wat uit als hij iets verzint waarvan veel mensen zich gemakkelijk kunnen inbeelden dat het ook gebeurt?
Omdat het mensen zijn, die willen nogal eens hun meninkje er door drukken.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom geeft een lerares stemadvies aan middelbare scholieren (waarvan het gros niet mag stemmen)?
Die is bijzonder, inderdaad.quote:
Onderschat nooit de indoctrinatiedrift van juffen.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:52 schreef KoosVogels het volgende:
Ja hoor mensen, een juf gaat tegen 8-jarigen zeggen dat er oorlog komt.
Geweldig, al die mensen die voorspelden dat de beurs zou crashen...quote:Op donderdag 10 november 2016 17:52 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
Dow Jones surges to new record high!
http://www.usatoday.com/s(...)mp-victory/93580628/
Het T R U M P effect!
Ik werd publiekelijk voor gek gezet en vieze worm van de samenleving genoemd omdat ik als enige in de klas bij de scholierenverkiezingen niet links stemdequote:Op donderdag 10 november 2016 18:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Onderschat nooit de indoctrinatiedrift van juffen.
Ik had er een die losging op het mondiale levensgevaar van de kruisraketten. Dat zorgde bij sommige klasgenootjes voor veel paniek.
De jaren 80, jeweetz..
Ja, dat is hoe demagogen werken. Je vertelt dan geen waarheid, maar je creëert een schijnwerkelijkheid die geloofwaardig overkomt. (Oftewel, het is gewoon jokken)quote:Op donderdag 10 november 2016 17:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik gok erop dat het verzonnen is maar maakt het wat uit als hij iets verzint waarvan veel mensen zich gemakkelijk kunnen inbeelden dat het ook gebeurt?
Zo dat gaat snelquote:Op donderdag 10 november 2016 17:19 schreef vigen98 het volgende:
Oké tis gedaan met Trump, die 2 standpunten hebben hem enorm veel stemmen opgeleverd. Als die niet door gaan dan is hij al het steun verloren. Ik hoop voor hem dat hij beter aan zijn beloftes gaat houden want zo niet dan is het snel klaar met zo'n leugenaar.
Overigens heb ik weinig meegekregen van stemadviezen en sterk gekleurde meningen van docenten toen ik nog op school had.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat het mensen zijn, die willen nogal eens hun meninkje er door drukken.
Door de docent? Of je medeleerlingen?quote:Op donderdag 10 november 2016 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik werd publiekelijk voor gek gezet en vieze worm van de samenleving genoemd omdat ik als enige in de klas bij de scholierenverkiezingen niet links stemde
Kan jij in Jan zijn hoofd kijken en zien of dat hij het überhaupt serieus bedoelde? Ik niet. Misschien bedoelde hij het wel als grap in plaats van dat hij beweerde dat een specifieke juf dit zei. Maar inderdaad, het maakt me niet uit, het is Twitter, geen Volkskrant waarvan je mag aannemen dat het klopt tenzij het 1 april is.quote:
Godzijdank niets van meegekregen. Wel was onze school druk met duurzaamheid. Beetje leerlingen wijsmaken dat we met z'n allen moeten werken aan een beter milieu. Om te kotsen.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:01 schreef Ringo het volgende:
[..]
Onderschat nooit de indoctrinatiedrift van juffen.
Ik had er een die losging op het mondiale levensgevaar van de kruisraketten. Dat zorgde bij sommige klasgenootjes voor veel paniek.
De jaren 80, jeweetz..
Dat was een leuke klas voor mij geweest, allemaal linkse mensen.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werd publiekelijk voor gek gezet en vieze worm van de samenleving genoemd omdat ik als enige in de klas bij de scholierenverkiezingen niet links stemde
Zure regen gaat alle bossen dood maken. Goed om te vertellen tegen een 8 jarige.quote:Op donderdag 10 november 2016 18:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Godzijdank niets van meegekregen. Wel was onze school druk met duurzaamheid. Beetje leerlingen wijsmaken dat we met z'n allen moeten werken aan een beter milieu. Om te kotsen.
Hillary gaf de eigenaren van huizen de schuld voor de crisis. De burger dus.quote:Op donderdag 10 november 2016 17:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |