abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166543645

De Republikeinse kandidaat

Donald Trump - New York
Donald Trump presidential campaign, 2016

De Democratische kandidaat

Hillary Clinton - New York
Hillary Clinton presidential campaign, 2016

De libertarische kandidaat

Gary Johson - New Mexico
Gary Johnson presidential campaign, 2016

De groene kandidaat

Jill Stein - Massachusetts
Jill Stein presidential campaign, 2016

United States presidential election, 2016
Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Gary Johnson
Jill Stein
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Bij welke kandidaat pas jij?

De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/

https://docs.google.com/s(...)HEBdO2Xsg/edit#gid=0

https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidential

Update van alle andere races en referenda

SPOILER: STREAMS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 9 november 2016 @ 19:41:24 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166543700
topickaper :r
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_166543704
Mwuah vind asscher nog best zinnnige dingen zeggen
  woensdag 9 november 2016 @ 19:41:56 #4
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166543715
Hopelijk maakt Trump nog eens een comeback in de WWE.

Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_166543744
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_166543747
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

Merkel gaat kaal deze keer ^O^ :Y _O-
pi_166543749
quote:

Hall of famer. _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_166543777
Owja,

Wie weddenschap advies wil voor NL TK verkiezingen, binnenkort maak ik de tarieven bekend voor inside information. ;)
pi_166543788
quote:
3s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:38 schreef Re het volgende:

[..]

lijsttrekker proberen te worden denk ik
vester71 twitterde op woensdag 09-11-2016 om 19:37:12 Asscher heeft nog niet door dat als zwarte Piet zich verkiesbaar zou stellen hij meer zetels zou halen dan de PvdA #dwdd reageer retweet
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_166543806
quote:

Wat nog mooier daaraan is is dat hij in de WWE Hall of Fame staat.

http://www.wwe.com/superstars/donald-trump
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  woensdag 9 november 2016 @ 19:46:23 #11
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_166543840
Ik vind het echt verschrikkelijk hoe mensen veroordeeld worden om wat ze stemmen. Allerlei 'journalisten' en 'politici' die mensen vertellen wat een grote fout ze gemaakt hebben en hoe dom ze zijn omdat ze gewoon naar eer en geweten stemmen op wie zij de beste keus vonden.
Laffe huichelaar
pi_166543853
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:46 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het echt verschrikkelijk hoe mensen veroordeeld worden om wat ze stemmen. Allerlei 'journalisten' en 'politici' die mensen vertellen wat een grote fout ze gemaakt hebben en hoe dom ze zijn omdat ze gewoon naar eer en geweten stemmen op wie zij de beste keus vonden.
Echt belachelijk idd.
(she/her)
pi_166543865
quote:
QFT
Somebody that I used to know
pi_166543871
quote:
Ben benieuwd hoeveel van die mensen ook door hebben dat zij 1 van de grote redenen zijn dat Trump won.
pi_166543891
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:35 schreef Raram het volgende:
\het zal me echt helemaal niets verbazen als Trump over een half jaar zegt dat hij er mee stopt...

Hij doet gewoon waar hij zin in heeft. Ik zie hem echt niet uit zijn bed komen als er in Amerika ergens een moordpartij plaats vindt en dat hij dan midden in de nacht zijn bed uit stapt om het Amerikaanse volk toe te spreken.

Dit is gewoon 1 grote grap van deze man.
Ik kan me ook niet voorstellen dat hij het leuk gaat vinden. Je leeft dan toch min of meer in het harnas van politiek fatsoen. Nooit meer platvloerse uitspraken kunnen doen, hij moet op zijn woorden/daden gaan letten en wordt 24/7 bewaakt. Ben ook benieuwd wat zijn vrouw gaat bijdragen :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_166543892
quote:
En dan totaal verbaasd zijn dat ze volgende keer weer zo stemmen.

Brexit- Trump- Oekraïne
pi_166543902
Grootste nachtmerrie van anti-Trumpers: een succesvol Trump presidentsschap.
  woensdag 9 november 2016 @ 19:48:41 #18
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166543912
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Wat nog mooier daaraan is is dat hij in de WWE Hall of Fame staat.

http://www.wwe.com/superstars/donald-trump
De eerste president die een WWE Hall of Famer is :D
pi_166543928
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:48 schreef KrappeAuto het volgende:
Een tweede termijn _O_
pi_166543937
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:47 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoeveel van die mensen ook door hebben dat zij 1 van de grote redenen zijn dat Trump won.
Sommige wel, sommige begrijpen het nog steeds niet.

De spin die ik nu van CNN hoor is dat 'sommige mensen niet kunnen meekomen met globalisering'. Oftewel, de mensen zijn dom en niet capabel. Als dit zo door gaat wordt de herverkiezing heel makkelijk.
pi_166543950
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:44 schreef Nintex het volgende:
Owja,

Wie weddenschap advies wil voor NL TK verkiezingen, binnenkort maak ik de tarieven bekend voor inside information. ;)
VVD wordt grootste PVV 2e. CDA 3e D66 4e.
  woensdag 9 november 2016 @ 19:49:34 #23
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_166543951
Heeft iemand eeen link naar de volle concession speech en de volledige Trumpspeech van gistere?
Laffe huichelaar
pi_166543953
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:48 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik kan me ook niet voorstellen dat hij het leuk gaat vinden. Je leeft dan toch min of meer in het harnas van politiek fatsoen. Nooit meer platvloerse uitspraken kunnen doen, hij moet op zijn woorden/daden gaan letten en wordt 24/7 bewaakt. Ben ook benieuwd wat zijn vrouw gaat bijdragen :P
Ik vind dat dus eigenlijk wel zijn kracht: hij weigert dat harnas en trekt zijn eigen lijn.
pi_166543962
CNN :')
Elite volk :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_166543963
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

De eerste president die een WWE Hall of Famer is :D
pi_166543967
Deze verkiezing past helemaal in de tijdsgeest. Maar ik denk dat dit meer het failliet van de VS als land is dan het failliet van de Westerse manier van politiek voeren. Amerika is een derde wereldland. Amerika is niet hollywood, Amerika is niet Manhattan, Geen straten met gemaaide gazonnetjes. Dat is de facade uit de films en series. Het ´echte´ Amerika zie je in een documentaire zoals ´making a murderer´. Met trailers, bodywarmers, wapens, pickups, snorretjes, overgewicht en gaten in de weg,. Totaal geen glamour. Dat is de facade uit de films en series.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_166543982
quote:
"Komt het goede grondwerk van Obama"

Ik call hem alvast
pi_166543991
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:49 schreef timmmmm het volgende:
Heeft iemand eeen link naar de volle concession speech en de volledige Trumpspeech van gistere?
uitzending gemist? (Amerika Kiest, ergens in het laatste half uur, na 8 uur en 50 minuten)
pi_166543999
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:49 schreef vigen98 het volgende:

[..]

VVD wordt grootste PVV 2e. CDA 3e D66 4e.
Denk dat PVV wel net VVD voorbij gaat. Nadeel van Brexit en Trump is dat politiek links nu wel gaat stemmen omdat een groot deel nu wel wakker is geworden.
pi_166544003
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:49 schreef Terreros85 het volgende:
Deze verkiezing past helemaal in de tijdsgeest. Maar ik denk dat dit meer het failliet van de VS als land is dan het failliet van de Westerse manier van politiek voeren. Amerika is een derde wereldland. Amerika is niet hollywood, Amerika is niet Manhattan, Geen straten met gemaaide gazonnetjes. Dat is de facade uit de films en series. Het ´echte´ Amerika zie je in een documentaire zoals ´making a murderer´. Met trailers, bodywarmers, wapens, pickups, snorretjes, overgewicht en gaten in de weg,. Totaal geen glamour. Dat is de facade uit de films en series.
_O_ ^O^
pi_166544008
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:49 schreef timmmmm het volgende:

Zonder Pence stuk
pi_166544017
quote:
Eens! Ze kunnen er immers niks aan doen dat ze dom zijn -O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_166544031
quote:
Dat is net zo goed een karikatuur. Het is vooral een enorm divers land met enerzijds de glamour, anderzijds verpauperde gebieden, maar ook erg veel daar tussenin.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166544046
Is er al iets bekend over wie kansrijk zijn om ministersposten te gaan invullen?
  woensdag 9 november 2016 @ 19:52:58 #36
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166544083
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:52 schreef J.B. het volgende:
Is er al iets bekend over wie kansrijk zijn om ministersposten te gaan invullen?
Goldman Sach gaat de economie runnen.

http://www.politico.com/s(...)-donald-trump-230716
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_166544100
quote:
Natuurlijk.

En ook: conservatief, nationalisatisch, bekrompen (rijke witte mensen).

Ieder land krijgt de president die ze verdient.
pi_166544107
quote:
Fijn dat ik als klimaatwetenschappen student toch wel deze mensen wel mag veroordelen.
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
pi_166544120
quote:
Gingrich buitenlandse zaak en Goldman Sachs Financien

http://www.politico.com/s(...)trump-cabinet-231071
pi_166544130
quote:
Wellicht meer het failliet van het Amerikaanse tweepartijenstelsel. Zowel de Republikeinse als democratische partijen blijken tot op het bot verdeeld te zijn, hoe moet dat op de lange termijn verder?
pi_166544140
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is net zo goed een karikatuur. Het is vooral een enorm divers land met enerzijds de glamour, anderzijds verpauperde gebieden, maar ook erg veel daar tussenin.
Ja, dat zeker wel ja.
  woensdag 9 november 2016 @ 19:55:17 #42
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166544151
quote:
Malik Obama op buitenlandse zaken.
pi_166544187
Wat kan politiek Den Haag doen, om een debacle als deze in ons eigen land te voorkomen? Ik denk dat politici daar eens goed over na moet denken, anders voorzie ik in de toekomst, wanneer Roemer en Wilders allang verdwenen zijn, populistische partijen als de SP en de PVV het electoraat zal domineren. Ik zie nu nog een omwenteling, maar als de gevestigde orde niet oppast dan blijft dat hier niet bij.
pi_166544204
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

_O- _O-
Nu de linkse media even volgen, jankende grappenmakers. Ik ben echt benieuwd wie Loretta Lynch AG gaat vervangen. Want dan kunnen we focussen op onafhankelijk onderzoek naar de emails :D
pi_166544205
Gaat Trump nou ook steeds 'God bless America' zeggen? :X
pi_166544211
Zie die aanklager van Clinton ook wel een kans maken, hoe heet ie ook al weer?

Sean Hannity wellicht een mooie positie
pi_166544227
quote:
Nou nee, overigens vind ik Trump als president minder beangstigend dan een republikeinse meerderheid in de senaat en het huis.
pi_166544236
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:56 schreef MakkieR het volgende:
Wat kan politiek Den Haag doen, om een debacle als deze in ons eigen land te voorkomen? Ik denk dat politici daar eens goed over na moet denken, anders voorzie ik in de toekomst, wanneer Roemer en Wilders allang verdwenen zijn, populistische partijen als de SP en de PVV het electoraat zal domineren. Ik zie nu nog een omwenteling, maar als de gevestigde orde niet oppast dan blijft dat hier niet bij.
Ik hoop niet dat het hier komt, liever in Frankrijk of in Duitsland.
We kunnen beter vluchteling probleem etc nu oplossen ipv afwachten.
pi_166544241
quote:
Wat kan politiek Den Haag doen, om een debacle als deze in ons eigen land te voorkomen?
Het is heel simpel: beter luisteren. Kappen met politieke correctheid en massa-immigratie uit gevaarlijke regio's. That's it. De economische kant van het verhaal speelt hier veel minder.
pi_166544243
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:57 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nou nee, overigens vind ik Trump als president minder beangstigend dan een republikeinse meerderheid in de senaat en het huis.
+ het Hooggerechtshof.
Demain, on roule
pi_166544256
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Milo als Press Secretary _O_
pi_166544263
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:58 schreef JanCees het volgende:

[..]

of cultuur
  woensdag 9 november 2016 @ 19:59:12 #53
198365 Morendo
The Real Deal
pi_166544264
Het schijnt dat als nieuwe attorney general Clint Eastwood wel een goede kans maakt.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_166544270
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:54 schreef L3gend het volgende:

[..]

Gingrich buitenlandse zaak en Goldman Sachs Financien

http://www.politico.com/s(...)trump-cabinet-231071
Is de keuze voor een GS man niet heel erg bespottelijk gezien zijn campagne?
pi_166544271
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:50 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Denk dat PVV wel net VVD voorbij gaat. Nadeel van Brexit en Trump is dat politiek links nu wel gaat stemmen omdat een groot deel nu wel wakker is geworden.
De opkomst van de Kamerverkiezingen is altijd al hoog, je verwart vermoedelijk verkiezingen die ergens over gaan met een flutreferendumpje.
pi_166544274
reddit/the_donald wordt cultureel erfgoed
pi_166544275
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:37 schreef Goldenrush het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. De Parijsakkoorden zijn niet gesloten met een instantie die bv straffen geeft bij niet nakoming.
Breng ze niet op ideeën. :D
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_166544287
Rubio en Cruz niet te vergeten.
  woensdag 9 november 2016 @ 19:59:46 #59
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_166544288
quote:
Dit zal de populistische wind ook in Europa flink aanwakkeren..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 9 november 2016 @ 19:59:50 #60
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_166544291
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:53 schreef S-te-Fan het volgende:

[..]

Fijn dat ik als klimaatwetenschappen student toch wel deze mensen wel mag veroordelen.
Zelfs als klimaatwetenschappenstudent heb je gewoon te accepteren dat die mensen andere dingen belangrijker vonden dan het klimaat en heb je het gewoon te respecteren dat mensen andere dingen prioriteit geven.

Als mensen hem de beste leider van de VS vinden, is hij dat ook. Zo werkt een democratie. Die mensen dom vinden, deplorables, en zeggen dat ze een grote fout hebben gemaakt als ze naar eer en geweten stemmen, is anti-democratisch en gewoon heel kortzichtig. Eigenlijk zeg je gewoon: mijn zienswijze is de enige juiste
Laffe huichelaar
pi_166544292
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:52 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Wederom een vriend van Wall Street dus, daar is de VS dan mooi klaar mee :') Ik dacht dat Clinton het verwijt kreeg om aan de leiband van banken te lopen :P
pi_166544293
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef Chewie het volgende:

[..]

Is de keuze voor een GS man niet heel erg bespottelijk gezien zijn campagne?
Toch juist geheel in lijn met zijn bespottelijke campagne?
pi_166544309
quote:
Secretary of state: Gingrich. (of John Bolton)
Treasury secretary: Mnuchin, ex Goldman-Schas nu baas van een investeringsbedrijf.
Secretary of defense: Meerdere, waaronder top generaal Lt. Gen. Mike Flynn, oud director van de DIA.
Attorney general: Christie.
Interior secretary: Lucas, de man van Lucas Oil.
Agriculture secretary: Veel keuze.
Commerce secretary: Miljardair Wilbur Ross of Dan DiMicco
Labor secretary: Victoria Lipnic, oud assistent labor secretary.
Health and Human Services secretary: Ben fucking Carson.
Energy secretary: Hamn.
Education secretary: -
Veterans Affairs secretary: Jeff Miller.
Homeland Security secretary: David Clarke, sheriff van Milwaukee.
Environmental Protection Agency administrator: Myron Ebell, gekkie.
pi_166544319
Een ding wat zeer positief kan gaan zijn aan deze uitslag:

pi_166544320
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:50 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Ik denk ook als Roemer zijn standpunt wijzigt over het vluchtelingenbeleid, de SP veel groter kan worden.
pi_166544324
Daily Show nu op Comedy Central NL (herhaling van gisterenavond VS tijd, toen het al mis leek te gaan voor de anti-Trumpers zoals ze daar zijn).

Die hadden toch even een andere uitslag verwacht _O-
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_166544328
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef skysherrif het volgende:
reddit/the_donald wordt cultureel erfgoed
We were "trending" so hard this morning (4:00am EST) that we missed this. Well done Centipedes!

https://www.reddit.com/r/(...)s_morning_400am_est/
_O-
pi_166544334
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef J.B. het volgende:

[..]

Wederom een vriend van Wall Street dus, daar is de VS dan mooi klaar mee :') Ik dacht dat Clinton het verwijt kreeg om aan de leiband van banken te lopen :P
Politico geloven :')
  woensdag 9 november 2016 @ 20:01:13 #69
198365 Morendo
The Real Deal
pi_166544335
Frans Timmermans straks bij CNN?
  woensdag 9 november 2016 @ 20:01:21 #70
38496 Perrin
pi_166544343
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Zelfs als klimaatwetenschappenstudent heb je gewoon te accepteren dat die mensen andere dingen belangrijker vonden dan het klimaat en heb je het gewoon te respecteren dat mensen andere dingen prioriteit geven.

Als mensen hem de beste leider van de VS vinden, is hij dat ook. Zo werkt een democratie. Die mensen dom vinden, deplorables, en zeggen dat ze een grote fout hebben gemaakt als ze naar eer en geweten stemmen, is anti-democratisch en gewoon heel kortzichtig. Eigenlijk zeg je gewoon: mijn zienswijze is de enige juiste
De een onderbouwt zijn mening met rationele feiten, de ander met gejank uit de onderbuik. Wij zijn daar allemaal vrij in.
pi_166544348
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

De opkomst van de Kamerverkiezingen is altijd al hoog, je verwart vermoedelijk verkiezingen die ergens over gaan met een flutreferendumpje.
Meer dan anders bedoelde ik.
  woensdag 9 november 2016 @ 20:01:27 #72
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166544350
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:58 schreef JanCees het volgende:

[..]

Milo _O_

Jeb Bush minister van Natuur.
Met zijn schildpad fetisj.

pi_166544358
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:00 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

We were "trending" so hard this morning (4:00am EST) that we missed this. Well done Centipedes!

https://www.reddit.com/r/(...)s_morning_400am_est/
_O-
ahahaha nice
pi_166544365
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef J.B. het volgende:

[..]

Deze man is jaren geleden al rogue gegaan. Trouwens ook de producer van American Sniper en MAD MAX FURY ROAD.
pi_166544373
quote:

[..]

Mwoah, dit is het type relativisme wat juist de 'links-liberalen' zo wordt verweten. Alle meningen zijn gelijk (wat gewoon niet zo is; feiten en onderbouwingen geven een mening nou eenmaal meer gewicht). Ik snap je punt, maar dit is net zo goed nonsens.
pi_166544407
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Secretary of state: Gingrich. (of John Bolton)
Treasury secretary: Mnuchin, ex Goldman-Schas nu baas van een investeringsbedrijf.
Secretary of defense: Meerdere, waaronder top generaal Lt. Gen. Mike Flynn, oud director van de DIA.
Attorney general: Christie.
Interior secretary: Lucas, de man van Lucas Oil.
Agriculture secretary: Veel keuze.
Commerce secretary: Miljardair Wilbur Ross of Dan DiMicco
Labor secretary: Victoria Lipnic, oud assistent labor secretary.
Health and Human Services secretary: Ben fucking Carson.
Energy secretary: Hamn.
Education secretary: -
Veterans Affairs secretary: Jeff Miller.
Homeland Security secretary: David Clarke, sheriff van Milwaukee.
Environmental Protection Agency administrator: Myron Ebell, gekkie.
Is er geen plaatsje over voor Trump zijn vrouw, Melanie?
pi_166544415
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:52 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Freddie Mac en Fannie Mae gaan huisvesting doen?
pi_166544429
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:03 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Amerikaans ambassadeur in Slovenië.
pi_166544477
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:01 schreef Perrin het volgende:

[..]

De een onderbouwt zijn mening met rationele feiten, de ander met gejank uit de onderbuik. Wij zijn daar allemaal vrij in.
Alleen jammer dat de onderbuik gesubsidiëerd wordt.
pi_166544488
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:03 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Dit gaat een campagne houden tegen cyberpesten
pi_166544493
quote:
Nog geeneens in office en Putin wil homeboy zijn.

Just like the old days.

pi_166544500
Melania kwam er wel bekaaid af tijdens de speech. Waarom dat minderjarige zoontje van hem in beeld brengen en niet zijn vrouw.
pi_166544501
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:04 schreef Monolith het volgende:

[..]

Amerikaans ambassadeur in Slovenië.
Deze post past wel bij de voormalige miss America "Health and Human Services secretary"
  woensdag 9 november 2016 @ 20:06:36 #85
344884 monkyyy
pi_166544509
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:03 schreef Coelho het volgende:

[..]

Freddie Mac en Fannie Mae gaan huisvesting doen?
De CEO van Exxon zijn volgende baan wordt bij de environmental protection agency. :D
pi_166544511
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef 6star6lord6 het volgende:
Rubio en Cruz niet te vergeten.
Rubio en Cruz zijn senatoren.
pi_166544520
pi_166544532
quote:
Trump ook.

Trump gaat al het wanbeleid van Obama en Clinton weer terugdraaien
pi_166544539
pi_166544543
Goede speech van Obama. En netjes dat hij erkent dat het verschil tussen Bush en hem bijna net zo groot is als tussen hem en Trump en Bush hem goed op weg hielp om het stokje over nemen.
pi_166544544
quote:
Doet Trump nu al goed.
Nog geen dag verkozen en nu al verdwijnt de dreiging van een koude oorlog.
pi_166544567
quote:
Dat is niet zo moeilijk. Als ze illegale immigranten zijn moeten ze wegwezen.
pi_166544578
quote:
quote:
Wat een ongefundeerd gejank weer :N
  woensdag 9 november 2016 @ 20:08:26 #94
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166544582
quote:
Wereldvrede is in zicht. O+

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_166544585
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:07 schreef Nintex het volgende:
Goede speech van Obama. En netjes dat hij erkent dat het verschil tussen Bush en hem bijna net zo groot is als tussen hem en Trump en Bush hem goed op weg hielp om het stokje over nemen.
Zo hoort een goede verliezer zich te gedragen, veel beter dan wat Hillary deed gisternacht.
pi_166544598
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:08 schreef Refragmental het volgende:

[..]

[..]

Wat een ongefundeerd gejank weer :N
Cry some more pff.
pi_166544600
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:07 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Doet Trump nu al goed.
Nog geen dag verkozen en nu al verdwijnt de dreiging van een koude oorlog.
Met Hillary: "Russia mobilising forces near borders, activity at Engels-2"
pi_166544611
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:07 schreef JanCees het volgende:

[..]

Dat is niet zo moeilijk. Als ze illegale immigranten zijn moeten ze wegwezen.
pi_166544621
Nu op nos. Trump stemmers zijn laagopgeleid,dom en blank. :')
pi_166544632
quote:
:') Wat een triestigheid toch weer van de democraten
pi_166544639
Is DWDD overigens de moeite waard om terug te kijken?
Waren ze echt zuur of viel het mee?
pi_166544640
quote:
Wat wil je hier mee zeggen?
  woensdag 9 november 2016 @ 20:09:48 #103
344884 monkyyy
pi_166544642
pi_166544652
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:09 schreef Refragmental het volgende:
Hele tijd aan het janken. _O-
pi_166544659
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:09 schreef 6star6lord6 het volgende:
Dan weet je meteen wat de NOS vindt van de PVV stemmer :P
pi_166544664
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:09 schreef JanCees het volgende:

[..]

:') Wat een triestigheid toch weer van de democraten
pi_166544670
quote:
Met een leuke foto er bij van een 'doorsnee' stemmer, een halve zwerver zittend op straat :')
pi_166544675
quote:
pi_166544676
quote:
Wat onverwacht van de NOS _O-
pi_166544687
quote:
was meer zelfreflectie met de vraag wat deden we fout.
pi_166544693
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:10 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Met een leuke foto er bij van een 'doorsnee' stemmer, een halve zwerver zittend op straat :')
Het houd niet op, niet vanzelf..
pi_166544702
quote:
Hij lijkt het op de Zaphod Beeblebrox tour te willen gooien.
pi_166544707
pi_166544719
quote:
Samengevat dus "50% van de Amerikanen is laagopgeleid, dom en blank". Als we de bullshit van NOS pakken.

Lijkt me dat de Democrats dan iets niet goed hebben gedaan met het bestuur van het land en tijd voor wat frisse wind >:)
pi_166544720
quote:
Behalve dom klopt dat toch gewoon ?
  woensdag 9 november 2016 @ 20:12:26 #116
198365 Morendo
The Real Deal
pi_166544727
quote:
Dit kansloze gemekker.
pi_166544730
quote:
Hahaha wtf man. Als je al zo onstabiel bent dat dit je al zelfmoord doet plegen had je al veeeeel langer hulp nodig.
pi_166544737
  woensdag 9 november 2016 @ 20:12:54 #120
408023 S-te-Fan
Rate Reducer
pi_166544744
quote:

[..]

Ik snap dat wel, het is menselijk om directe risico's te elimineren en pas later te kijken naar langdurige effecten, vaak als het te laat is. Ik vind het alleen zo jammer dat alles waar in mijn vakgebied om wordt gevochten nu weer een stap terug wordt gegooid met het gevaar van toekomstige generaties op spel. Mensen mogen er wel bewust van gemaakt worden, en zoals de huidige populistische politiek leert zou mensen "dom" kunnen noemen wel eens kunnen werken.

quote:

Democratie zoals deze momenteel wijdverbreid is is daarom naar mijn mening een gedeeltelijk achterhaald politiek systeem. Daarnaast is het ook zo dat de invloed van de leider van de VS mondiaal reikt en niet enkel die 5% die in in de VS wonen, dat is ook de reden waarom wij er ons druk over maken.
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
  woensdag 9 november 2016 @ 20:13:02 #121
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_166544746
NOS alleen maar negatief :{ :N
pi_166544761
Ik ben best wel blij dat ik nu in Nederland woon, we hebben nog rust tot onze eigen verkiezingen eraan komen >:)
pi_166544762
quote:
Moeten we nu extra bodybags die kant opsturen :')
pi_166544763
pi_166544765
quote:
Tjongejonge.

Morgen is Trump uitgenodigd door Obama die een goede transition of Power wil regelen.
Vorige week stond Trump nog met een pro-gay vlag te zwaaien. Daarvoor zei hij: "Gay marriage is the law of the land"

Als er een onderwerp is waar Trump echt 0 aan gaat veranderen dan is het wel de LGTB issues en de war on porn waar de GOP zo'n fan van is. The Donald is zelf een veel te grote fan. :')
pi_166544766
quote:
Smullen.
pi_166544769
quote:
Op respect for women en lgbt equal rights allemaal goed

en illegale immigranten h

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2016 20:14:14 ]
pi_166544773
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:13 schreef butz0rs het volgende:
NOS alleen maar negatief :{ :N
Fear mongering is begonnen.
pi_166544774
pi_166544778
quote:
wie is dat?
pi_166544783
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:14 schreef MakkieR het volgende:

[..]

wie is dat?
Een loser!
  woensdag 9 november 2016 @ 20:14:33 #132
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_166544785
Die man met die baard van CNN die gisteravond ook veel in beeld was keek de hele dag alsof z'n wereld ingestort was. Met rode wangen van de opwinding en de woede.
pi_166544786
quote:
Half Hollywood moet nu wel naar Canada trouwens. Die lijst van Celebs was vrij lang. :')
pi_166544796
quote:
Slachtoffers... overal slachtoffers...

Het wordt een ware strijd wie de zieligste is.
pi_166544817
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:14 schreef Nintex het volgende:

[..]

Half Hollywood moet nu wel naar Canada trouwens. Die lijst van Celebs was vrij lang. :')
Canada is al een muur aan het bouwen :P
pi_166544820
Wat een circle-jerk hier, met jullie persecution complex richting media en 'elite'.
Demain, on roule
pi_166544835
pi_166544851
quote:
_O- _O- :D :D :D ZO MAD die twitteraar
pi_166544860
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:15 schreef Mykonos het volgende:
Wat een circle-jerk hier bij de media, met julliehun persecution complex richting trump
Fixed

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2016 20:17:06 ]
pi_166544872
quote:
persecution complex
Als je dit soort woorden " persecution complex " gebruikt, dan weten we wel wie hier elite is lol
pi_166544880
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Die man met die baard van CNN die gisteravond ook veel in beeld was keek de hele dag alsof z'n wereld ingestort was. Met rode wangen van de opwinding en de woede.
Dit ziet nu dat abortus, euthanasie en de zorgverzekering eraan gaan. Zou ik ook kut vinden.
Dit, dus.
pi_166544889
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:13 schreef Nintex het volgende:

[..]

Tjongejonge.

Morgen is Trump uitgenodigd door Obama die een goede transition of Power wil regelen.
Vorige week stond Trump nog met een pro-gay vlag te zwaaien. Daarvoor zei hij: "Gay marriage is the law of the land"

Als er een onderwerp is waar Trump echt 0 aan gaat veranderen dan is het wel de LGTB issues en de war on porn waar de GOP zo'n fan van is. The Donald is zelf een veel te grote fan. :')
Als de aartsconservatieve opvolger van Scalia eenmaal is geïnstalleerd hoeft Trump zelf weinig te doen om de LGTB-rechten terug te draaien richting de middeleeuwen.
pi_166544909
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:16 schreef CrashO het volgende:

[..]

Fixed
Dat dus. En al die fucking huilies op twitter _O- tyf een eind op joh.
pi_166544921
Nos is ook zo Mad. _O-
  woensdag 9 november 2016 @ 20:18:30 #145
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_166544922
quote:
:')
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166544923
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:17 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Als je dit soort woorden " persecution complex " gebruikt, dan weten we wel wie hier elite is lol
Haha, definieer die elite dan eens? Ik ben jong, verdien weinig, er is weinig elitairs aan mij hoor. Paranoïde gedoe...
Demain, on roule
pi_166544944
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:17 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Als de aartsconservatieve opvolger van Scalia eenmaal is geïnstalleerd hoeft Trump zelf weinig te doen om de LGTB-rechten terug te draaien richting de middeleeuwen.
Hebben ze voor niks Scalia omgelegd _O-
Hopelijk komt Trey Gowdy ervoor in de plaats, wat een baas is dat! ^O^
pi_166544951
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hebben ze voor niks Scalia omgelegd _O-
Hopelijk komt Trey Gowdy ervoor in de plaats, wat een baas is dat! ^O^
Je gelooft die bullshit ook echt, he?
pi_166544971
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:19 schreef kipknots het volgende:

[..]

Je gelooft die bullshit ook echt, he?
Niet echt, maar het zou te grappig zijn als het wel zo is :D
pi_166544975
Vanavond sylvana bij Pauw. _O_
pi_166544984
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Nog geeneens in office en Putin wil homeboy zijn.

Just like the old days.

[ afbeelding ]
Good old days B-)
  woensdag 9 november 2016 @ 20:20:18 #152
344884 monkyyy
pi_166544989
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:19 schreef 6star6lord6 het volgende:
pi_166544995
quote:
Wat een circle-jerk hier, met jullie persecution complex richting media en 'elite'.
Ah joh gun ze even hun feestje ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166545006
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:20 schreef monkyyy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
pi_166545015
quote:
6s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ah joh gun ze even hun feestje ;)

SPOILER
2de Termijn THE Donald _O_
pi_166545027
Melania als eerste vrouwelijke president ooit :9~
pi_166545042
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:18 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Haha, definieer die elite dan eens? Ik ben jong, verdien weinig, er is weinig elitairs aan mij hoor. Paranoïde gedoe...
Haha ja hoor oké dan bedankt he hoi
pi_166545043
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:18 schreef Mykonos het volgende:

[..]

Alleen bij elitaire figuren komen dit soort woorden voor in hun vocabulaire, ik heb nog nooit gehoord van persecution complex, ik moet straks maar even Googlen :P
pi_166545050
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:21 schreef JanCees het volgende:
Kan niet. :N
pi_166545053
quote:
HUILEN
  woensdag 9 november 2016 @ 20:22:22 #161
344884 monkyyy
pi_166545061
quote:
Show birth certificate! :D
pi_166545063
quote:
Dan liever Ivanka :9~
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 november 2016 @ 20:22:51 #163
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166545083
quote:
Kromme tenen-tv krijgt een nieuw dieptepunt :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_166545084

^O^
pi_166545091
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:14 schreef Nintex het volgende:

[..]

De meeste celebs werken al vele maanden per jaar in Canada, waar veel Hollywood producties worden opgenomen.
pi_166545103
Genoeg tranen om de droogte van California op te lossen.

pi_166545106
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:21 schreef MCH het volgende:

[..]

Kan niet. :N
Mwah, dan Donald Jr.

Hoezo kan dat niet? Omdat ze oorspronkelijk geen Amerikaan is ofzo?
pi_166545122
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:23 schreef Nia het volgende:

[..]

De meeste celebs werken al vele maanden per jaar in Canada, waar veel Hollywood producties worden opgenomen.
Bedankt voor deze slimme opmerking Hans.
pi_166545127
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Kromme tenen-tv krijgt een nieuw dieptepunt :')
Wordt een historisch tv-moment.
pi_166545131
pi_166545137
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:23 schreef JanCees het volgende:

[..]

Mwah, dan Donald Jr.

Ja, zie zwartenekker b.v.
pi_166545138
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[ afbeelding ]
WTF :') bijna een godwin
pi_166545161
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:24 schreef MCH het volgende:

[..]

Ja, zie zwartenekker b.v.
Helaas pindakaas dan, maar Donald Jr. gaan ze klaarstomen als politicus. Ervaring heb je namelijk amper nodig zo zie je maar weer.

16 jaar Trump !!
pi_166545177
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:25 schreef JanCees het volgende:

[..]

Helaas pindakaas dan, maar Donald Jr. gaan ze klaarstomen als politicus. Ervaring heb je namelijk amper nodig zo zie je maar weer.

16 jaar Trump !!
Ok :')
  woensdag 9 november 2016 @ 20:25:31 #175
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166545179
quote:

[..]

16 jaar Trump !!
Barron Trump over 30 jaar president.
pi_166545181
Ik realiseer me net dat Amerikaans nieuw gekozen president graag seks wil hebben met zijn dochter Ivanka. America the land of the opportunities :9~
pi_166545182
  woensdag 9 november 2016 @ 20:26:19 #178
344884 monkyyy
pi_166545201
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[ afbeelding ]
kelbi1lewis twitterde op woensdag 09-11-2016 om 14:20:51 KKK on the bridge in Mebane, NC this morning 😪 https://t.co/GcSQeUB3w9 reageer retweet

:{
pi_166545207
quote:

[..]

16 jaar Trump !!
Ik zie graag Ben Shapiro tussendoor als Donald Jr. meer tijd nodig heeft.
pi_166545208
quote:

[..]

16 jaar Trump !!
16?

Even rekenen.
Eric, Trump Jr, Barron, Ivanka

Theoretisch 40 jaar Trump mogelijk op dit moment :P
pi_166545210
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:23 schreef JanCees het volgende:

[..]

Mwah, dan Donald Jr.

Herinner je je dat vorige hoogstandje van Trump nog over het geboortecertificaat van Obama?
pi_166545220
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Wolf Blitzer?
pi_166545222
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:25 schreef MakkieR het volgende:
Ik realiseer me net dat Amerikaans nieuw gekozen president graag seks wil hebben met zijn dochter Ivanka. America the land of the opportunities :9~
Heeft ie niet gezegd, leugenaar.

Hij zei dat ie haar zou daten als het niet z'n dochter was, omdat ie haar knap vindt.

echt raar om je eigen kinderen knap te vinden
pi_166545233
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:26 schreef monkyyy het volgende:

[..]

kelbi1lewis twitterde op woensdag 09-11-2016 om 14:20:51 KKK on the bridge in Mebane, NC this morning 😪 https://t.co/GcSQeUB3w9 reageer retweet
[ afbeelding ]

Ach zolang BLM ook vrij rondloopt is dit ook niet zo erg toch?
pi_166545240
Huilende Clintonites

https://www.facebook.com/NBCNews/videos/1562949290391762/

Binnenkort ook Man of the Year
pi_166545243
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:26 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ik zie graag Ben Shapiro tussendoor als Donald Jr. meer tijd nodig heeft.
Zelfs Bokito de beroemde Gorilla kan president worden :P
  woensdag 9 november 2016 @ 20:27:44 #187
344884 monkyyy
pi_166545245
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:27 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ach zolang BLM ook vrij rondloopt is dit ook niet zo erg toch?
Oh, dan is het goed.
pi_166545256
pi_166545258
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:27 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Oh, dan is het goed.
Wat voor slechte dingen heeft de KKK gedaan de laatste 20 jaar eigenlijk?
  woensdag 9 november 2016 @ 20:28:17 #190
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_166545259
quote:
Ja die. De hele dag keek ie kwaad, enigszins verwilderd en had ie rode wangen.
pi_166545272
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:26 schreef monkyyy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Sommige mensen schijnen hiervan te genieten. Beetje nare bijkomstigheid van het verkiezen van die mongool.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_166545273
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:10 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Dan weet je meteen wat de NOS vindt van de PVV stemmer :P
Dat zijn natuurlijk geen meningen maar statistische feiten, die ze maar wat graag noemen bij de NOS.
pi_166545285
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:28 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Bestaan eigenlijk

Maar de KKK endorsed eigenlijk altijd de republikeinse kandidaat maar in dit geval moet er natuurlijk meer achter zitten volgens de democraten
pi_166545302
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:29 schreef JanCees het volgende:

[..]

Bestaan eigenlijk

Maar de KKK endorsed eigenlijk altijd de republikeinse kandidaat maar in dit geval moet er natuurlijk meer achter zitten volgens de democraten
Bestaan. Tja.. :D
pi_166545314
quote:
Lol. Ze snappen het nog niet. Deze houding verzekert verlies 4 jaar van nu.
pi_166545341
Mensen die Trump met Hitler vergelijken zijn echt tuig van de richel.
pi_166545351
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:29 schreef JanCees het volgende:

[..]

Bestaan eigenlijk

Nos en dwdd moest het ook even melden. :')
  woensdag 9 november 2016 @ 20:31:23 #198
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_166545353
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:28 schreef TheJanitor het volgende:
Totaal gemarginaliseerd. Die hebben padvindertje zitten spelen in hun verpauperde strontholen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_166545358
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:27 schreef JanCees het volgende:

[..]

Heeft ie niet gezegd, leugenaar.

Hij zei dat ie haar zou daten als het niet z'n dochter was, omdat ie haar knap vindt.

echt raar om je eigen kinderen knap te vinden
het gaat met name om het laatste stukje van deze vid waar Trump duidelijk "sex" zegt.

pi_166545375
quote:
2s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:31 schreef Ringo het volgende:

[..]

Totaal gemarginaliseerd. Die hebben padvindertje zitten spelen in hun verpauperde strontholen.
Precies. Zijn geen gevaar voor de samenleving, denk ik zo. Mocht dat veranderen, dan worden ze wel aangepakt. Dus dat ze over een brug lopen vind ik niet zo boeiend. ;)
pi_166545433
pi_166545458
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:31 schreef MakkieR het volgende:

[..]

het gaat met name om het laatste stukje van deze vid waar Trump duidelijk "sex" zegt.

Er is in geknipt ofzo? :?
  Overall beste user 2022 woensdag 9 november 2016 @ 20:34:43 #203
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_166545459
Zodra er een vliegende schotel in DC neerstrijkt en een ruimtewezen zegt: " Take me to your leader!" stuurt men hem naar Trump.

Heeft iemand daar al aan gedacht?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 9 november 2016 @ 20:34:48 #204
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_166545463
quote:
Voor dat soort drama-queens heb ik wel een leuke bestemming.
The End Times are wild
pi_166545473
quote:
tumblr feministen :r
pi_166545474
quote:
:')
pi_166545483
Zou die tumblrhoer weten dat de veteranen achter Trump staan?
pi_166545491
quote:
Leuk die verzonnen verhaaltjes. Allemaal propaganda.
pi_166545493
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:34 schreef JanCees het volgende:

[..]

Er is in geknipt ofzo? :?
deze is beter

pi_166545498
quote:
Keep 'em coming.
pi_166545514
quote:
ik snap het niet zo

wat hebben ze gemeen

sex?
pi_166545525
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:35 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Keep 'em coming.
pi_166545531
quote:
Aanstellers.
  woensdag 9 november 2016 @ 20:37:06 #214
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_166545538
quote:
Ach jee, alsnog een slachtoffercomplexje?
pi_166545544
quote:
Ze horen er niet eens te staan
pi_166545562
Op naar de burgeroorlog dan maar!
pi_166545578
pi_166545579
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:37 schreef JanCees het volgende:

[..]

Ze horen er niet eens te staan
:?
pi_166545591
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:37 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
Op naar de burgeroorlog dan maar!
En wie gaat dat winnen denk je?

pi_166545592
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:38 schreef heiden6 het volgende:

[..]

:?
in amerika undocumented
pi_166545593
Waarom al die tweets en facebookposts van willekeurige mensen?
pi_166545597
  woensdag 9 november 2016 @ 20:38:55 #223
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_166545599
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Aanstellers.
Allemaal gratuite verontwaardiging van achter hun i-pad. Wedstrijdje wie het meest hysterisch kan reageren en zo zijn morele superioriteit kan tonen. Zonder dat het enige moeite, geld of risico kost.
Ga dan junkies wassen in Amsterdam.
The End Times are wild
pi_166545600
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

En wie gaat dat winnen denk je?

[ afbeelding ]
Vast de mensen die schreeuwen voor gun control :D
pi_166545603
quote:
Leuk.
  woensdag 9 november 2016 @ 20:39:22 #226
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_166545612
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:38 schreef Arth_NL het volgende:
Omdat dat zo interessant staat. Ik erger me er ook aan.
pi_166545623
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:38 schreef Arth_NL het volgende:
Je kan niet genoeg leedvermaak hebben van zure mensen.
pi_166545627
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:36 schreef JanCees het volgende:

[..]

ik snap het niet zo

wat hebben ze gemeen

sex?
lijkt me vrij duidelijk wat Trump daar zegt. :P
wat doe je het liefst met je dochter vraagt de reporter
Donald Trump antwoord "seks". met een verontschuldiging daar achter.
pi_166545630
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:39 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Omdat dat zo interessant staat. Ik erger me er ook aan.
Ik verveel me, vrije dag vandaag.

pi_166545635
quote:
Die Democraten zijn altijd zo negatief en gewelddadig.
  woensdag 9 november 2016 @ 20:40:35 #231
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_166545648
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik kom wel terug als je naar bed moet. :7
  woensdag 9 november 2016 @ 20:40:40 #232
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_166545652
Ik ben blij punt
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_166545654
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:38 schreef JanCees het volgende:

[..]

in amerika undocumented
En dan?
  woensdag 9 november 2016 @ 20:40:44 #234
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_166545657
quote:

[..]

[ afbeelding ]
LOL @ #cutforhillary
The End Times are wild
pi_166545659
quote:
Maar ze zijn toch zo anti wapens?
pi_166545661
quote:
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Wat een achterlijk labiel volk. _O-
pi_166545680
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:40 schreef heiden6 het volgende:

[..]

En dan?
horen ze niet in het land te zijn
dat is illegaal namelijk
pi_166545683
quote:
Iemand heeft een bejaarde, demente oud-tante :D
pi_166545684
Cutforhillary :')
  woensdag 9 november 2016 @ 20:41:55 #240
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_166545696
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:38 schreef LXIV het volgende:
Allemaal gratuite verontwaardiging van achter hun i-pad. Wedstrijdje wie het meest hysterisch kan reageren en zo zijn morele superioriteit kan tonen. Zonder dat het enige moeite, geld of risico kost.
Ga dan junkies wassen in Amsterdam.
Gelukkig kom jij wél op voor het Echte Volk, Lowieke.
En is alle toetsenbordgereutel hier ten faveure van Trump en de Gewone Mensen oprecht en gemeend. :').
pi_166545703
quote:

[..]

[ afbeelding ]
En dat krijgt favs? Debielen.
pi_166545725
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:41 schreef Ringo het volgende:

[..]

Gelukkig kom jij hier op voor het Echte Volk, Lowieke.
En is alle toetsenbordgereutel hier ten faveure van Trump en de Gewone Mensen oprecht en gemeend. :').
Mad.
pi_166545768
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:41 schreef JanCees het volgende:

[..]

horen ze niet in het land te zijn
dat is illegaal namelijk
Dus omdat mensen iets op een stukje papier hebben geschreven, moeten zij verhuizen? Wat een onzin. :D
pi_166545773
  woensdag 9 november 2016 @ 20:43:54 #245
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_166545776
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:41 schreef Ringo het volgende:

[..]

Gelukkig kom jij hier op voor het Echte Volk, Lowieke.
Kom op, R! Het wordt toch allemaal wel héél erg overdreven. Ik weet niet eens zeker of #cutforhillary nu een parodie daarop is of dat dit echt is.
Wat betreft het volk vind ik dat zij de pet in de hand moeten houden als ik langskom, daar heb ik verder niks mee. Maar een beetje lachen op de hysterische reacties die nu op het internet rondwaren, daar is niks mis mee.
The End Times are wild
  woensdag 9 november 2016 @ 20:43:54 #246
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_166545777
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Mad.
Wie, je ongewassen moeder?
pi_166545794
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:40 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik kom wel terug als je naar bed moet. :7
Berggeiten zoals ik slapen laat.

pi_166545816
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:43 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dus omdat mensen iets op een stukje papier hebben geschreven, moeten zij verhuizen? Wat een onzin. :D
Nee omdat ze dat niet hebben. Er zijn gewoon procesdures om toegang tot de VS te krijgen.
pi_166545840
pi_166545847

woensdag 9 november 2016 @ 20:46:08 #251
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_166545850
Al die liberal tears op facebook. Echt ongelooflijk _O-

graag op anoniem
pi_166545866
deze post overschrijdt mijn dagelijkse sodium intake.

woensdag 9 november 2016 @ 20:47:10 #253
38496 Perrin
pi_166545881
quote:
Wat een racistische haat :N
pi_166545891
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:46 schreef topdeck het volgende:
Al die liberal tears op facebook. Echt ongelooflijk _O-

[ afbeelding ]
Grootste reden dat je hoopte dat Trump won

O+
pi_166545910
quote:
allemaal witte mensen ook :')

white privilege is een MYTHE
pi_166545914
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:47 schreef Perrin het volgende:

[..]

Wat een racistische haat :N
Als je alle 'white' voor 'black' zou vervangen, moet je eens zien wat voor een shitstorm je dan krijgt. :')
pi_166545927
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[ afbeelding ]
illegally for specific reasons :D
pi_166545928
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[ afbeelding ]
Mja... :D

Karma comes with a sense of irony.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2016 20:49:53 ]
pi_166545941
al die "white people" die over "white people" huilen

:+
pi_166545980
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:49 schreef skysherrif het volgende:
al die "white people" die over "white people" huilen

:+
""White guilt"" wat totaal ongegrond is maar zoals bekend hebben de minderheden de media en democratische politiek in hun greep
  woensdag 9 november 2016 @ 20:50:55 #261
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_166546011
ik weet niet hoe vaak ik

sexist

racist

xenophobic

Hitler

Heb gehoord afgelopen 24uur :')
graag op anoniem
pi_166546021
quote:
White guilt.

Hopelijk blijft deze bs in Amerika.
pi_166546029
Geen zout, banter.

woensdag 9 november 2016 @ 20:51:24 #264
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_166546033
quote:
Stel je voor dat er na de verkiezing van Obama zoveel haat gespuid zou zijn richting 'zwarte mensen'. Dan was de wereld te klein geweest. Nu ben je een held als je morgen blanken neer gaat slaan die je aankijken!
The End Times are wild
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 november 2016 @ 20:51:29 #265
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166546036
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:48 schreef JanCees het volgende:

[..]

illegally for specific reasons :D
Ben nu wel nieuwsgierig.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_166546041
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:50 schreef topdeck het volgende:
ik weet niet hoe vaak ik

sexist

racist

xenophobic

Hitler

Heb gehoord afgelopen 24uur :')
Bigot en misogynist ook.
pi_166546044
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:45 schreef JanCees het volgende:

[..]

Nee omdat ze dat niet hebben. Er zijn gewoon procesdures om toegang tot de VS te krijgen.
Leuk voor je, maar tenzij alle grond in de VS van jou is ga jij daar niet over.
pi_166546080
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

Stel je voor dat er na de verkiezing van Obama zoveel haat gespuid zou zijn richting 'zwarte mensen'. Dan was de wereld te klein geweest. Nu ben je een held als je morgen blanken neer gaat slaan die je aankijken!
Ja. Racisme werkt blijkbaar maar één kant op. En dan durft men de Trump-voters als laagopgeleid en dom te bestempellen. Heb nog nooit zoveel domheid van mensen zoals democraten gezien.
pi_166546086
quote:
Bizar hoe racistisch die mensen allemaal zijn :o
pi_166546087
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Leuk voor je, maar tenzij alle grond in de VS van jou is ga jij daar niet over.
Wat heb ik er mee te maken? :?

Illegale immigratie = illegaal

ook in Amerika

zo lastig is het niet
pi_166546092
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Geen zout, banter.

[ afbeelding ]
You made your bed, now lie in it. Mooie uitdrukking. :)
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_166546094
CNN is nu ook weer lekker bezig over extreem rechts in Europa, het uiteenvallen van de NAVO en de ramp die Trump zal zijn voor de wereldvrede. De media willen het schijnbaar niet begrijpen dat ze alleen maar olie op het vuur gooien en dat zij hebben bijgedragen aan de winst van Trump :Y
pi_166546103
quote:
Geen zout, banter.

[ afbeelding ]
Dit dus. Alleen hebben ze het nog steeds niet door.
pi_166546105
Farage komt bijna klaar in zijn okergele broek.

pi_166546111
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:52 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nee nee nee zo werkt het niet

je kan alleen racistisch doen tegen niet-witte mensen mannen

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2016 20:53:19 ]
pi_166546115
Vanavond bij Pauw o.a. gaat Sylvana over Trump praten.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 9 november 2016 @ 20:53:18 #277
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_166546117
quote:
Geen zout, banter.

[ afbeelding ]
Inderdaad. Hoe meer tegengas, hoe meer stemmen voor Trump/Wilders. Zie je met Zwarte Piet in Nederland ook!
The End Times are wild
pi_166546120
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:52 schreef JanCees het volgende:

[..]

Wat heb ik er mee te maken? :?

Illegale immigratie = illegaal

ook in Amerika

zo lastig is het niet
Het is niet lastig, maar wel irrelevant.
  woensdag 9 november 2016 @ 20:54:03 #279
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_166546149
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:52 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ze hebben jarenlang te horen gekregen dat het toppunt van anti-racisme het afgeven tegen het Blanke Ras is.
The End Times are wild
pi_166546160
Nog geeneens in office en nu al de banden met Rusland en de Filipo's gelijmd.

pi_166546172
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:53 schreef tesssssssss het volgende:
Gelukkig moet ik werken om 23:00 uur. Lekker rustig zonder tegen die rotkop van haar aan hoeven te kijken.
pi_166546173
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:48 schreef JanCees het volgende:

[..]

allemaal witte mensen ook :')

white privilege is een MYTHE
Van dat type volk welke nu in Nederland lopen te janken dat Chinezen/weetikveelwat zich vooral gediscrimineerd moeten voelen door de boze racistische Nederlander, terwijl Aziaten geen neuk geven. _O_
pi_166546182
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:53 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het is niet lastig, maar wel irrelevant.
Wat is er relevant dan in deze kwestie? Dat ze het niet leuk vinden dat Trump vindt dat ze het land moeten verlaten?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 november 2016 @ 20:55:25 #284
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166546203
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:54 schreef tralalala het volgende:

[..]

Van dat type volk welke nu in Nederland lopen te janken dat Chinezen/weetikveelwat zich vooral gediscrimineerd moeten voelen door de boze racistische Nederlander, terwijl Aziaten geen neuk geven. _O_
Chinezen en gediscrimineerd worden.... die is nieuw.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_166546216
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:54 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Nog geeneens in office en nu al de banden met Rusland en de Filipo's gelijmd.

[ afbeelding ]
Met Clinton was een nieuwe koude oorlog een feit

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2016 20:56:39 ]
pi_166546221
pi_166546224
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:54 schreef tralalala het volgende:

[..]

Aziaten zijn baas. Hardwerkend niet-zeurend volk, daar mogen we er veel meer van hebben. Als er in bijvoorbeeld China een oorlog uit zou breken en Chinese vluchtelingen kloppen hier aan, mogen ze van mij allemaal binnen komen.
  woensdag 9 november 2016 @ 20:56:21 #288
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_166546250
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:55 schreef Infection het volgende:

[..]

Aziaten zijn baas. Hardwerkend niet-zeurend volk, daar mogen we er veel meer van hebben. Als er in bijvoorbeeld China een oorlog uit zou breken en Chinese vluchtelingen kloppen hier aan, mogen ze van mij allemaal binnen komen.
Alle 1,3 miljard :?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_166546256
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:53 schreef tesssssssss het volgende:
Ben benieuwd of ze voor of tegen Trump is
-géén blogabet, bvd-
pi_166546263
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Chinezen en gediscrimineerd worden.... die is nieuw.
"Nummer 39 met rijst."
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_166546267
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:54 schreef JanCees het volgende:

[..]

Wat is er relevant dan in deze kwestie? Dat ze het niet leuk vinden dat Trump vindt dat ze het land moeten verlaten?
Wat Trump vindt zou niet relevnat moeten zijn, omdat hij niet de eigenaar is van het terrein. Maar waarschijnlijk zal er geprobeerd worden met geweld mensen weg te jagen. Ik hoop dat de schade meevalt.
pi_166546269
Wel mooi hoe journalisten en pollsters op mijn twitter (die wel over het algemeen voor clinton zijn) zeggen dat mensen hun niet moeten tweeten met hun gehuil over de witte racisten die voor trumps overwinning zorgen.
pi_166546283
quote:
2s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:56 schreef Falco het volgende:

[..]

Feesie! w/ *O* :P
pi_166546302
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:56 schreef MagicIsland1 het volgende:

[..]

:D
pi_166546304
quote:
2s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:56 schreef Falco het volgende:

[..]

Daarvoor hebben we nog meer landen.
pi_166546318
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:56 schreef MagicIsland1 het volgende:

[..]

_O-
pi_166546330
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:56 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat Trump vindt zou niet relevnat moeten zijn, omdat hij niet de eigenaar is van het terrein. Maar waarschijnlijk zal er geprobeerd worden met geweld mensen weg te jagen. Ik hoop dat de schade meevalt.
Dat 'terrein' is amerikaans grondgebied, hoe is Trumps mening niet relevant?
pi_166546368
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:58 schreef JanCees het volgende:

[..]

Dat 'terrein' is amerikaans grondgebied,
Wat bedoel je daarmee?
  woensdag 9 november 2016 @ 20:59:26 #299
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_166546383
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:57 schreef Infection het volgende:

[..]

Daarvoor hebben we nog meer landen.
Het wordt echt te vol man. Niet zo mal doen joh. 50k per jaar is de max voor NL.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_166546406
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:59 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee?

lees het nog een keer anders
pi_166546407
quote:
14s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:55 schreef Infection het volgende:

[..]

Aziaten zijn baas. Hardwerkend niet-zeurend volk, daar mogen we er veel meer van hebben.
Je neemt nu de Chinees op de hoek als referentie ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')