SPOILER: STREAMSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Merkel gaat kaal deze keerquote:Op woensdag 9 november 2016 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hopelijk maakt Trump nog eens een comeback in de WWE.
Hall of famer.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 19:38 schreef Re het volgende:
[..]
lijsttrekker proberen te worden denk ik
twitter:vester71 twitterde op woensdag 09-11-2016 om 19:37:12Asscher heeft nog niet door dat als zwarte Piet zich verkiesbaar zou stellen hij meer zetels zou halen dan de PvdA #dwdd reageer retweet
Wat nog mooier daaraan is is dat hij in de WWE Hall of Fame staat.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Echt belachelijk idd.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:46 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het echt verschrikkelijk hoe mensen veroordeeld worden om wat ze stemmen. Allerlei 'journalisten' en 'politici' die mensen vertellen wat een grote fout ze gemaakt hebben en hoe dom ze zijn omdat ze gewoon naar eer en geweten stemmen op wie zij de beste keus vonden.
QFTquote:Op woensdag 9 november 2016 19:46 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het echt verschrikkelijk hoe mensen veroordeeld worden om wat ze stemmen. Allerlei 'journalisten' en 'politici' die mensen vertellen wat een grote fout ze gemaakt hebben en hoe dom ze zijn omdat ze gewoon naar eer en geweten stemmen op wie zij de beste keus vonden.
Ben benieuwd hoeveel van die mensen ook door hebben dat zij 1 van de grote redenen zijn dat Trump won.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:46 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat hij het leuk gaat vinden. Je leeft dan toch min of meer in het harnas van politiek fatsoen. Nooit meer platvloerse uitspraken kunnen doen, hij moet op zijn woorden/daden gaan letten en wordt 24/7 bewaakt. Ben ook benieuwd wat zijn vrouw gaat bijdragenquote:Op woensdag 9 november 2016 19:35 schreef Raram het volgende:
\het zal me echt helemaal niets verbazen als Trump over een half jaar zegt dat hij er mee stopt...
Hij doet gewoon waar hij zin in heeft. Ik zie hem echt niet uit zijn bed komen als er in Amerika ergens een moordpartij plaats vindt en dat hij dan midden in de nacht zijn bed uit stapt om het Amerikaanse volk toe te spreken.
Dit is gewoon 1 grote grap van deze man.
En dan totaal verbaasd zijn dat ze volgende keer weer zo stemmen.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:46 schreef timmmmm het volgende:
De eerste president die een WWE Hall of Famer isquote:Op woensdag 9 november 2016 19:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wat nog mooier daaraan is is dat hij in de WWE Hall of Fame staat.
http://www.wwe.com/superstars/donald-trump
Een tweede termijnquote:Op woensdag 9 november 2016 19:48 schreef KrappeAuto het volgende:
Grootste nachtmerrie van anti-Trumpers: een succesvol Trump presidentsschap.
Sommige wel, sommige begrijpen het nog steeds niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel van die mensen ook door hebben dat zij 1 van de grote redenen zijn dat Trump won.
VVD wordt grootste PVV 2e. CDA 3e D66 4e.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:44 schreef Nintex het volgende:
Owja,
Wie weddenschap advies wil voor NL TK verkiezingen, binnenkort maak ik de tarieven bekend voor inside information.
Ik vind dat dus eigenlijk wel zijn kracht: hij weigert dat harnas en trekt zijn eigen lijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:48 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat hij het leuk gaat vinden. Je leeft dan toch min of meer in het harnas van politiek fatsoen. Nooit meer platvloerse uitspraken kunnen doen, hij moet op zijn woorden/daden gaan letten en wordt 24/7 bewaakt. Ben ook benieuwd wat zijn vrouw gaat bijdragen
quote:Op woensdag 9 november 2016 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De eerste president die een WWE Hall of Famer is
"Komt het goede grondwerk van Obama"quote:Op woensdag 9 november 2016 19:48 schreef KrappeAuto het volgende:
uitzending gemist? (Amerika Kiest, ergens in het laatste half uur, na 8 uur en 50 minuten)quote:Op woensdag 9 november 2016 19:49 schreef timmmmm het volgende:
Heeft iemand eeen link naar de volle concession speech en de volledige Trumpspeech van gistere?
Denk dat PVV wel net VVD voorbij gaat. Nadeel van Brexit en Trump is dat politiek links nu wel gaat stemmen omdat een groot deel nu wel wakker is geworden.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:49 schreef vigen98 het volgende:
[..]
VVD wordt grootste PVV 2e. CDA 3e D66 4e.
quote:Op woensdag 9 november 2016 19:49 schreef Terreros85 het volgende:
Deze verkiezing past helemaal in de tijdsgeest. Maar ik denk dat dit meer het failliet van de VS als land is dan het failliet van de Westerse manier van politiek voeren. Amerika is een derde wereldland. Amerika is niet hollywood, Amerika is niet Manhattan, Geen straten met gemaaide gazonnetjes. Dat is de facade uit de films en series. Het ´echte´ Amerika zie je in een documentaire zoals ´making a murderer´. Met trailers, bodywarmers, wapens, pickups, snorretjes, overgewicht en gaten in de weg,. Totaal geen glamour. Dat is de facade uit de films en series.
quote:Op woensdag 9 november 2016 19:49 schreef timmmmm het volgende:
Heeft iemand eeen link naar de volle concession speech en de volledige Trumpspeech van gistere?
Eens! Ze kunnen er immers niks aan doen dat ze dom zijnquote:Op woensdag 9 november 2016 19:46 schreef timmmmm het volgende:
Dat is net zo goed een karikatuur. Het is vooral een enorm divers land met enerzijds de glamour, anderzijds verpauperde gebieden, maar ook erg veel daar tussenin.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:49 schreef Terreros85 het volgende:
Deze verkiezing past helemaal in de tijdsgeest. Maar ik denk dat dit meer het failliet van de VS als land is dan het failliet van de Westerse manier van politiek voeren. Amerika is een derde wereldland. Amerika is niet hollywood, Amerika is niet Manhattan, Geen straten met gemaaide gazonnetjes. Dat is de facade uit de films en series. Het ´echte´ Amerika zie je in een documentaire zoals ´making a murderer´. Met trailers, bodywarmers, wapens, pickups, snorretjes, overgewicht en gaten in de weg,. Totaal geen glamour. Dat is de facade uit de films en series.
Goldman Sach gaat de economie runnen.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:52 schreef J.B. het volgende:
Is er al iets bekend over wie kansrijk zijn om ministersposten te gaan invullen?
Natuurlijk.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:49 schreef Terreros85 het volgende:
Fijn dat ik als klimaatwetenschappen student toch wel deze mensen wel mag veroordelen.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:46 schreef timmmmm het volgende:
Gingrich buitenlandse zaak en Goldman Sachs Financienquote:Op woensdag 9 november 2016 19:52 schreef J.B. het volgende:
Is er al iets bekend over wie kansrijk zijn om ministersposten te gaan invullen?
Wellicht meer het failliet van het Amerikaanse tweepartijenstelsel. Zowel de Republikeinse als democratische partijen blijken tot op het bot verdeeld te zijn, hoe moet dat op de lange termijn verder?quote:Op woensdag 9 november 2016 19:49 schreef Terreros85 het volgende:
Ja, dat zeker wel ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is net zo goed een karikatuur. Het is vooral een enorm divers land met enerzijds de glamour, anderzijds verpauperde gebieden, maar ook erg veel daar tussenin.
Malik Obama op buitenlandse zaken.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:52 schreef J.B. het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Malik Obama op buitenlandse zaken.
Nou nee, overigens vind ik Trump als president minder beangstigend dan een republikeinse meerderheid in de senaat en het huis.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:48 schreef KrappeAuto het volgende:
Ik hoop niet dat het hier komt, liever in Frankrijk of in Duitsland.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:56 schreef MakkieR het volgende:
Wat kan politiek Den Haag doen, om een debacle als deze in ons eigen land te voorkomen? Ik denk dat politici daar eens goed over na moet denken, anders voorzie ik in de toekomst, wanneer Roemer en Wilders allang verdwenen zijn, populistische partijen als de SP en de PVV het electoraat zal domineren. Ik zie nu nog een omwenteling, maar als de gevestigde orde niet oppast dan blijft dat hier niet bij.
Het is heel simpel: beter luisteren. Kappen met politieke correctheid en massa-immigratie uit gevaarlijke regio's. That's it. De economische kant van het verhaal speelt hier veel minder.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:56 schreef MakkieR het volgende:
Wat kan politiek Den Haag doen, om een debacle als deze in ons eigen land te voorkomen?
+ het Hooggerechtshof.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nou nee, overigens vind ik Trump als president minder beangstigend dan een republikeinse meerderheid in de senaat en het huis.
Milo als Press Secretaryquote:Op woensdag 9 november 2016 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Malik Obama op buitenlandse zaken.
Is de keuze voor een GS man niet heel erg bespottelijk gezien zijn campagne?quote:Op woensdag 9 november 2016 19:54 schreef L3gend het volgende:
[..]
Gingrich buitenlandse zaak en Goldman Sachs Financien
http://www.politico.com/s(...)trump-cabinet-231071
De opkomst van de Kamerverkiezingen is altijd al hoog, je verwart vermoedelijk verkiezingen die ergens over gaan met een flutreferendumpje.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:50 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Denk dat PVV wel net VVD voorbij gaat. Nadeel van Brexit en Trump is dat politiek links nu wel gaat stemmen omdat een groot deel nu wel wakker is geworden.
Breng ze niet op ideeën.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:37 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. De Parijsakkoorden zijn niet gesloten met een instantie die bv straffen geeft bij niet nakoming.
Dit zal de populistische wind ook in Europa flink aanwakkeren..quote:Op woensdag 9 november 2016 19:56 schreef MakkieR het volgende:
Wat kan politiek Den Haag doen, om een debacle als deze in ons eigen land te voorkomen? Ik denk dat politici daar eens goed over na moet denken, anders voorzie ik in de toekomst, wanneer Roemer en Wilders allang verdwenen zijn, populistische partijen als de SP en de PVV het electoraat zal domineren. Ik zie nu nog een omwenteling, maar als de gevestigde orde niet oppast dan blijft dat hier niet bij.
Zelfs als klimaatwetenschappenstudent heb je gewoon te accepteren dat die mensen andere dingen belangrijker vonden dan het klimaat en heb je het gewoon te respecteren dat mensen andere dingen prioriteit geven.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:53 schreef S-te-Fan het volgende:
[..]
Fijn dat ik als klimaatwetenschappen student toch wel deze mensen wel mag veroordelen.
Wederom een vriend van Wall Street dus, daar is de VS dan mooi klaar meequote:Op woensdag 9 november 2016 19:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Goldman Sach gaat de economie runnen.
http://www.politico.com/s(...)-donald-trump-230716
Toch juist geheel in lijn met zijn bespottelijke campagne?quote:Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Is de keuze voor een GS man niet heel erg bespottelijk gezien zijn campagne?
Secretary of state: Gingrich. (of John Bolton)quote:Op woensdag 9 november 2016 19:52 schreef J.B. het volgende:
Ik denk ook als Roemer zijn standpunt wijzigt over het vluchtelingenbeleid, de SP veel groter kan worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:50 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Denk dat PVV wel net VVD voorbij gaat. Nadeel van Brexit en Trump is dat politiek links nu wel gaat stemmen omdat een groot deel nu wel wakker is geworden.
We were "trending" so hard this morning (4:00am EST) that we missed this. Well done Centipedes!quote:Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef skysherrif het volgende:
reddit/the_donald wordt cultureel erfgoed
Politico gelovenquote:Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef J.B. het volgende:
[..]
Wederom een vriend van Wall Street dus, daar is de VS dan mooi klaar meeIk dacht dat Clinton het verwijt kreeg om aan de leiband van banken te lopen
De een onderbouwt zijn mening met rationele feiten, de ander met gejank uit de onderbuik. Wij zijn daar allemaal vrij in.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfs als klimaatwetenschappenstudent heb je gewoon te accepteren dat die mensen andere dingen belangrijker vonden dan het klimaat en heb je het gewoon te respecteren dat mensen andere dingen prioriteit geven.
Als mensen hem de beste leider van de VS vinden, is hij dat ook. Zo werkt een democratie. Die mensen dom vinden, deplorables, en zeggen dat ze een grote fout hebben gemaakt als ze naar eer en geweten stemmen, is anti-democratisch en gewoon heel kortzichtig. Eigenlijk zeg je gewoon: mijn zienswijze is de enige juiste
Meer dan anders bedoelde ik.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
De opkomst van de Kamerverkiezingen is altijd al hoog, je verwart vermoedelijk verkiezingen die ergens over gaan met een flutreferendumpje.
ahahaha nicequote:Op woensdag 9 november 2016 20:00 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
We were "trending" so hard this morning (4:00am EST) that we missed this. Well done Centipedes!
https://www.reddit.com/r/(...)s_morning_400am_est/
Deze man is jaren geleden al rogue gegaan. Trouwens ook de producer van American Sniper en MAD MAX FURY ROAD.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef J.B. het volgende:
[..]
Wederom een vriend van Wall Street dus, daar is de VS dan mooi klaar meeIk dacht dat Clinton het verwijt kreeg om aan de leiband van banken te lopen
Mwoah, dit is het type relativisme wat juist de 'links-liberalen' zo wordt verweten. Alle meningen zijn gelijk (wat gewoon niet zo is; feiten en onderbouwingen geven een mening nou eenmaal meer gewicht). Ik snap je punt, maar dit is net zo goed nonsens.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfs als klimaatwetenschappenstudent heb je gewoon te accepteren dat die mensen andere dingen belangrijker vonden dan het klimaat en heb je het gewoon te respecteren dat mensen andere dingen prioriteit geven.
Is er geen plaatsje over voor Trump zijn vrouw, Melanie?quote:Op woensdag 9 november 2016 20:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Secretary of state: Gingrich. (of John Bolton)
Treasury secretary: Mnuchin, ex Goldman-Schas nu baas van een investeringsbedrijf.
Secretary of defense: Meerdere, waaronder top generaal Lt. Gen. Mike Flynn, oud director van de DIA.
Attorney general: Christie.
Interior secretary: Lucas, de man van Lucas Oil.
Agriculture secretary: Veel keuze.
Commerce secretary: Miljardair Wilbur Ross of Dan DiMicco
Labor secretary: Victoria Lipnic, oud assistent labor secretary.
Health and Human Services secretary: Ben fucking Carson.
Energy secretary: Hamn.
Education secretary: -
Veterans Affairs secretary: Jeff Miller.
Homeland Security secretary: David Clarke, sheriff van Milwaukee.
Environmental Protection Agency administrator: Myron Ebell, gekkie.
Freddie Mac en Fannie Mae gaan huisvesting doen?quote:Op woensdag 9 november 2016 19:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Goldman Sach gaat de economie runnen.
http://www.politico.com/s(...)-donald-trump-230716
Amerikaans ambassadeur in Slovenië.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:03 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Is er geen plaatsje over voor Trump zijn vrouw, Melanie?
Alleen jammer dat de onderbuik gesubsidiëerd wordt.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
De een onderbouwt zijn mening met rationele feiten, de ander met gejank uit de onderbuik. Wij zijn daar allemaal vrij in.
Dit gaat een campagne houden tegen cyberpestenquote:Op woensdag 9 november 2016 20:03 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Is er geen plaatsje over voor Trump zijn vrouw, Melanie?
Nog geeneens in office en Putin wil homeboy zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:04 schreef 6star6lord6 het volgende:
http://mobile.reuters.com/article/idUSR4N1D800D?c?
Deze post past wel bij de voormalige miss America "Health and Human Services secretary"quote:Op woensdag 9 november 2016 20:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Amerikaans ambassadeur in Slovenië.
De CEO van Exxon zijn volgende baan wordt bij de environmental protection agency.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:03 schreef Coelho het volgende:
[..]
Freddie Mac en Fannie Mae gaan huisvesting doen?
Trump ook.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:04 schreef 6star6lord6 het volgende:
Rusland wil banden aanhalen.
Doet Trump nu al goed.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:04 schreef 6star6lord6 het volgende:
Wereldvrede is in zicht.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:04 schreef 6star6lord6 het volgende:
Zo hoort een goede verliezer zich te gedragen, veel beter dan wat Hillary deed gisternacht.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:07 schreef Nintex het volgende:
Goede speech van Obama. En netjes dat hij erkent dat het verschil tussen Bush en hem bijna net zo groot is als tussen hem en Trump en Bush hem goed op weg hielp om het stokje over nemen.
Cry some more pff.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:08 schreef Refragmental het volgende:
[..]
[..]
Wat een ongefundeerd gejank weer
Met Hillary: "Russia mobilising forces near borders, activity at Engels-2"quote:Op woensdag 9 november 2016 20:07 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Doet Trump nu al goed.
Nog geen dag verkozen en nu al verdwijnt de dreiging van een koude oorlog.
quote:Op woensdag 9 november 2016 20:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. Als ze illegale immigranten zijn moeten ze wegwezen.
Hele tijd aan het janken.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:09 schreef Refragmental het volgende:
Is DWDD overigens de moeite waard om terug te kijken?
Waren ze echt zuur of viel het mee?
Dan weet je meteen wat de NOS vindt van de PVV stemmerquote:Op woensdag 9 november 2016 20:09 schreef 6star6lord6 het volgende:
Nu op nos. Trump stemmers zijn laagopgeleid,dom en blank.
quote:Op woensdag 9 november 2016 20:09 schreef JanCees het volgende:
[..]Wat een triestigheid toch weer van de democraten
Met een leuke foto er bij van een 'doorsnee' stemmer, een halve zwerver zittend op straatquote:Op woensdag 9 november 2016 20:09 schreef 6star6lord6 het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 20:09 schreef Refragmental het volgende:
Wat onverwacht van de NOSquote:Op woensdag 9 november 2016 20:09 schreef 6star6lord6 het volgende:
was meer zelfreflectie met de vraag wat deden we fout.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:09 schreef Refragmental het volgende:
Het houd niet op, niet vanzelf..quote:Op woensdag 9 november 2016 20:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Met een leuke foto er bij van een 'doorsnee' stemmer, een halve zwerver zittend op straat
Hij lijkt het op de Zaphod Beeblebrox tour te willen gooien.quote:
Samengevat dus "50% van de Amerikanen is laagopgeleid, dom en blank". Als we de bullshit van NOS pakken.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:09 schreef 6star6lord6 het volgende:
Behalve dom klopt dat toch gewoon ?quote:Op woensdag 9 november 2016 20:09 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hahaha wtf man. Als je al zo onstabiel bent dat dit je al zelfmoord doet plegen had je al veeeeel langer hulp nodig.quote:
Ik snap dat wel, het is menselijk om directe risico's te elimineren en pas later te kijken naar langdurige effecten, vaak als het te laat is. Ik vind het alleen zo jammer dat alles waar in mijn vakgebied om wordt gevochten nu weer een stap terug wordt gegooid met het gevaar van toekomstige generaties op spel. Mensen mogen er wel bewust van gemaakt worden, en zoals de huidige populistische politiek leert zou mensen "dom" kunnen noemen wel eens kunnen werken.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Democratie zoals deze momenteel wijdverbreid is is daarom naar mijn mening een gedeeltelijk achterhaald politiek systeem. Daarnaast is het ook zo dat de invloed van de leider van de VS mondiaal reikt en niet enkel die 5% die in in de VS wonen, dat is ook de reden waarom wij er ons druk over maken.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef timmmmm het volgende:
Als mensen hem de beste leider van de VS vinden, is hij dat ook. Zo werkt een democratie. Die mensen dom vinden, deplorables, en zeggen dat ze een grote fout hebben gemaakt als ze naar eer en geweten stemmen, is anti-democratisch en gewoon heel kortzichtig. Eigenlijk zeg je gewoon: mijn zienswijze is de enige juiste
Tjongejonge.quote:
Op respect for women en lgbt equal rights allemaal goedquote:
Fear mongering is begonnen.quote:
Canada is al een muur aan het bouwenquote:Op woensdag 9 november 2016 20:14 schreef Nintex het volgende:
[..]
Half Hollywood moet nu wel naar Canada trouwens. Die lijst van Celebs was vrij lang.
Fixedquote:Op woensdag 9 november 2016 20:15 schreef Mykonos het volgende:
Wat een circle-jerk hier bij de media, met julliehun persecution complex richting trump
Als je dit soort woorden " persecution complex " gebruikt, dan weten we wel wie hier elite is lolquote:
Dit ziet nu dat abortus, euthanasie en de zorgverzekering eraan gaan. Zou ik ook kut vinden.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Die man met die baard van CNN die gisteravond ook veel in beeld was keek de hele dag alsof z'n wereld ingestort was. Met rode wangen van de opwinding en de woede.
Als de aartsconservatieve opvolger van Scalia eenmaal is geïnstalleerd hoeft Trump zelf weinig te doen om de LGTB-rechten terug te draaien richting de middeleeuwen.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:13 schreef Nintex het volgende:
[..]
Tjongejonge.
Morgen is Trump uitgenodigd door Obama die een goede transition of Power wil regelen.
Vorige week stond Trump nog met een pro-gay vlag te zwaaien. Daarvoor zei hij: "Gay marriage is the law of the land"
Als er een onderwerp is waar Trump echt 0 aan gaat veranderen dan is het wel de LGTB issues en de war on porn waar de GOP zo'n fan van is. The Donald is zelf een veel te grote fan.
Dat dus. En al die fucking huilies op twitterquote:
quote:
Haha, definieer die elite dan eens? Ik ben jong, verdien weinig, er is weinig elitairs aan mij hoor. Paranoïde gedoe...quote:Op woensdag 9 november 2016 20:17 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Als je dit soort woorden " persecution complex " gebruikt, dan weten we wel wie hier elite is lol
Hebben ze voor niks Scalia omgelegdquote:Op woensdag 9 november 2016 20:17 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als de aartsconservatieve opvolger van Scalia eenmaal is geïnstalleerd hoeft Trump zelf weinig te doen om de LGTB-rechten terug te draaien richting de middeleeuwen.
Je gelooft die bullshit ook echt, he?quote:Op woensdag 9 november 2016 20:18 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hebben ze voor niks Scalia omgelegd
Hopelijk komt Trey Gowdy ervoor in de plaats, wat een baas is dat!
Niet echt, maar het zou te grappig zijn als het wel zo isquote:Op woensdag 9 november 2016 20:19 schreef kipknots het volgende:
[..]
Je gelooft die bullshit ook echt, he?
Good old daysquote:Op woensdag 9 november 2016 20:06 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nog geeneens in office en Putin wil homeboy zijn.
Just like the old days.
[ afbeelding ]
Ah joh gun ze even hun feestjequote:Op woensdag 9 november 2016 20:15 schreef Mykonos het volgende:
Wat een circle-jerk hier, met jullie persecution complex richting media en 'elite'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
quote:Op woensdag 9 november 2016 20:20 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ah joh gun ze even hun feestje
2de Termijn THE DonaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha ja hoor oké dan bedankt he hoiquote:Op woensdag 9 november 2016 20:18 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Haha, definieer die elite dan eens? Ik ben jong, verdien weinig, er is weinig elitairs aan mij hoor. Paranoïde gedoe...
Alleen bij elitaire figuren komen dit soort woorden voor in hun vocabulaire, ik heb nog nooit gehoord van persecution complex, ik moet straks maar even Googlenquote:Op woensdag 9 november 2016 20:18 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Haha, definieer die elite dan eens? Ik ben jong, verdien weinig, er is weinig elitairs aan mij hoor. Paranoïde gedoe...
Kan niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:21 schreef JanCees het volgende:
Melania als eerste vrouwelijke president ooit
Show birth certificate!quote:Op woensdag 9 november 2016 20:21 schreef JanCees het volgende:
Dan liever Ivankaquote:Op woensdag 9 november 2016 20:21 schreef JanCees het volgende:
De meeste celebs werken al vele maanden per jaar in Canada, waar veel Hollywood producties worden opgenomen.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:14 schreef Nintex het volgende:
[..]
Half Hollywood moet nu wel naar Canada trouwens. Die lijst van Celebs was vrij lang.
Bedankt voor deze slimme opmerking Hans.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:23 schreef Nia het volgende:
[..]
De meeste celebs werken al vele maanden per jaar in Canada, waar veel Hollywood producties worden opgenomen.
Wordt een historisch tv-moment.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kromme tenen-tv krijgt een nieuw dieptepunt
Ja, zie zwartenekker b.v.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mwah, dan Donald Jr.
Hoezo kan dat niet? Omdat ze oorspronkelijk geen Amerikaan is ofzo?
WTFquote:Op woensdag 9 november 2016 20:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Genoeg tranen om de droogte van California op te lossen.
[ afbeelding ]
Helaas pindakaas dan, maar Donald Jr. gaan ze klaarstomen als politicus. Ervaring heb je namelijk amper nodig zo zie je maar weer.quote:
Okquote:Op woensdag 9 november 2016 20:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Helaas pindakaas dan, maar Donald Jr. gaan ze klaarstomen als politicus. Ervaring heb je namelijk amper nodig zo zie je maar weer.
16 jaar Trump !!
Barron Trump over 30 jaar president.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Helaas pindakaas dan, maar Donald Jr. gaan ze klaarstomen als politicus. Ervaring heb je namelijk amper nodig zo zie je maar weer.
16 jaar Trump !!
quote:Op woensdag 9 november 2016 20:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Genoeg tranen om de droogte van California op te lossen.
[ afbeelding ]
twitter:kelbi1lewis twitterde op woensdag 09-11-2016 om 14:20:51KKK on the bridge in Mebane, NC this morning 😪 https://t.co/GcSQeUB3w9 reageer retweet
Ik zie graag Ben Shapiro tussendoor als Donald Jr. meer tijd nodig heeft.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
16 jaar Trump !!
16?quote:Op woensdag 9 november 2016 20:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
16 jaar Trump !!
Herinner je je dat vorige hoogstandje van Trump nog over het geboortecertificaat van Obama?quote:Op woensdag 9 november 2016 20:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mwah, dan Donald Jr.
Hoezo kan dat niet? Omdat ze oorspronkelijk geen Amerikaan is ofzo?
Wolf Blitzer?quote:Op woensdag 9 november 2016 20:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Die man met die baard van CNN die gisteravond ook veel in beeld was keek de hele dag alsof z'n wereld ingestort was. Met rode wangen van de opwinding en de woede.
Heeft ie niet gezegd, leugenaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:25 schreef MakkieR het volgende:
Ik realiseer me net dat Amerikaans nieuw gekozen president graag seks wil hebben met zijn dochter Ivanka. America the land of the opportunities
Ach zolang BLM ook vrij rondloopt is dit ook niet zo erg toch?quote:Op woensdag 9 november 2016 20:26 schreef monkyyy het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:kelbi1lewis twitterde op woensdag 09-11-2016 om 14:20:51KKK on the bridge in Mebane, NC this morning 😪 https://t.co/GcSQeUB3w9 reageer retweet
Zelfs Bokito de beroemde Gorilla kan president wordenquote:Op woensdag 9 november 2016 20:26 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik zie graag Ben Shapiro tussendoor als Donald Jr. meer tijd nodig heeft.
Oh, dan is het goed.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:27 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ach zolang BLM ook vrij rondloopt is dit ook niet zo erg toch?
Sommige mensen schijnen hiervan te genieten. Beetje nare bijkomstigheid van het verkiezen van die mongool.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:26 schreef monkyyy het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:kelbi1lewis twitterde op woensdag 09-11-2016 om 14:20:51KKK on the bridge in Mebane, NC this morning 😪 https://t.co/GcSQeUB3w9 reageer retweet
Dat zijn natuurlijk geen meningen maar statistische feiten, die ze maar wat graag noemen bij de NOS.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:10 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dan weet je meteen wat de NOS vindt van de PVV stemmer
Bestaan eigenlijkquote:Op woensdag 9 november 2016 20:28 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wat voor slechte dingen heeft de KKK gedaan de laatste 20 jaar eigenlijk?
Bestaan. Tja..quote:Op woensdag 9 november 2016 20:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bestaan eigenlijk
Maar de KKK endorsed eigenlijk altijd de republikeinse kandidaat maar in dit geval moet er natuurlijk meer achter zitten volgens de democraten
Lol. Ze snappen het nog niet. Deze houding verzekert verlies 4 jaar van nu.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
The Guardian.![]()
[ afbeelding ]
https://www.theguardian.c(...)ica-valenti-daughter
Nos en dwdd moest het ook even melden.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bestaan eigenlijk
Maar de KKK endorsed eigenlijk altijd de republikeinse kandidaat maar in dit geval moet er natuurlijk meer achter zitten volgens de democraten
Totaal gemarginaliseerd. Die hebben padvindertje zitten spelen in hun verpauperde strontholen.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:28 schreef TheJanitor het volgende:
Wat voor slechte dingen heeft de KKK gedaan de laatste 20 jaar eigenlijk?
het gaat met name om het laatste stukje van deze vid waar Trump duidelijk "sex" zegt.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heeft ie niet gezegd, leugenaar.
Hij zei dat ie haar zou daten als het niet z'n dochter was, omdat ie haar knap vindt.
echt raar om je eigen kinderen knap te vinden
Precies. Zijn geen gevaar voor de samenleving, denk ik zo. Mocht dat veranderen, dan worden ze wel aangepakt. Dus dat ze over een brug lopen vind ik niet zo boeiend.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:31 schreef Ringo het volgende:
[..]
Totaal gemarginaliseerd. Die hebben padvindertje zitten spelen in hun verpauperde strontholen.
Er is in geknipt ofzo?quote:Op woensdag 9 november 2016 20:31 schreef MakkieR het volgende:
[..]
het gaat met name om het laatste stukje van deze vid waar Trump duidelijk "sex" zegt.
ik snap het niet zoquote:
quote:
Ach jee, alsnog een slachtoffercomplexje?quote:Op woensdag 9 november 2016 19:46 schreef timmmmm het volgende:
quote:
En wie gaat dat winnen denk je?quote:Op woensdag 9 november 2016 20:37 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
Op naar de burgeroorlog dan maar!
Allemaal gratuite verontwaardiging van achter hun i-pad. Wedstrijdje wie het meest hysterisch kan reageren en zo zijn morele superioriteit kan tonen. Zonder dat het enige moeite, geld of risico kost.quote:
Vast de mensen die schreeuwen voor gun controlquote:Op woensdag 9 november 2016 20:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
En wie gaat dat winnen denk je?
[ afbeelding ]
Omdat dat zo interessant staat. Ik erger me er ook aan.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:38 schreef Arth_NL het volgende:
Waarom al die tweets en facebookposts van willekeurige mensen?
Je kan niet genoeg leedvermaak hebben van zure mensen.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:38 schreef Arth_NL het volgende:
Waarom al die tweets en facebookposts van willekeurige mensen?
lijkt me vrij duidelijk wat Trump daar zegt.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik snap het niet zo
wat hebben ze gemeen
sex?
Ik verveel me, vrije dag vandaag.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Omdat dat zo interessant staat. Ik erger me er ook aan.
Ik kom wel terug als je naar bed moet.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik verveel me, vrije dag vandaag.
[ afbeelding ]
En dan?quote:
LOL @ #cutforhillaryquote:Op woensdag 9 november 2016 20:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Wat een achterlijk labiel volk.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig kom jij wél op voor het Echte Volk, Lowieke.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:38 schreef LXIV het volgende:
Allemaal gratuite verontwaardiging van achter hun i-pad. Wedstrijdje wie het meest hysterisch kan reageren en zo zijn morele superioriteit kan tonen. Zonder dat het enige moeite, geld of risico kost.
Ga dan junkies wassen in Amsterdam.
En dat krijgt favs? Debielen.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mad.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:41 schreef Ringo het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij hier op voor het Echte Volk, Lowieke.
En is alle toetsenbordgereutel hier ten faveure van Trump en de Gewone Mensen oprecht en gemeend..
Dus omdat mensen iets op een stukje papier hebben geschreven, moeten zij verhuizen? Wat een onzin.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
horen ze niet in het land te zijn
dat is illegaal namelijk
Kom op, R! Het wordt toch allemaal wel héél erg overdreven. Ik weet niet eens zeker of #cutforhillary nu een parodie daarop is of dat dit echt is.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:41 schreef Ringo het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij hier op voor het Echte Volk, Lowieke.
En is alle toetsenbordgereutel hier ten faveure van Trump en de Gewone Mensen oprecht en gemeend..
Berggeiten zoals ik slapen laat.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik kom wel terug als je naar bed moet.
Nee omdat ze dat niet hebben. Er zijn gewoon procesdures om toegang tot de VS te krijgen.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dus omdat mensen iets op een stukje papier hebben geschreven, moeten zij verhuizen? Wat een onzin.
Wat een racistische haatquote:Op woensdag 9 november 2016 20:45 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grootste reden dat je hoopte dat Trump wonquote:Op woensdag 9 november 2016 20:46 schreef topdeck het volgende:
Al die liberal tears op facebook. Echt ongelooflijk
[ afbeelding ]
allemaal witte mensen ookquote:Op woensdag 9 november 2016 20:45 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je alle 'white' voor 'black' zou vervangen, moet je eens zien wat voor een shitstorm je dan krijgt.quote:
illegally for specific reasonsquote:Op woensdag 9 november 2016 20:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
deze post overschrijdt mijn dagelijkse sodium intake.
[ afbeelding ]
Mja...quote:Op woensdag 9 november 2016 20:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
deze post overschrijdt mijn dagelijkse sodium intake.
[ afbeelding ]
""White guilt"" wat totaal ongegrond is maar zoals bekend hebben de minderheden de media en democratische politiek in hun greepquote:Op woensdag 9 november 2016 20:49 schreef skysherrif het volgende:
al die "white people" die over "white people" huilen
White guilt.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:45 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stel je voor dat er na de verkiezing van Obama zoveel haat gespuid zou zijn richting 'zwarte mensen'. Dan was de wereld te klein geweest. Nu ben je een held als je morgen blanken neer gaat slaan die je aankijken!quote:Op woensdag 9 november 2016 20:45 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bigot en misogynist ook.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:50 schreef topdeck het volgende:
ik weet niet hoe vaak ik
sexist
racist
xenophobic
Hitler
Heb gehoord afgelopen 24uur
Leuk voor je, maar tenzij alle grond in de VS van jou is ga jij daar niet over.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee omdat ze dat niet hebben. Er zijn gewoon procesdures om toegang tot de VS te krijgen.
Ja. Racisme werkt blijkbaar maar één kant op. En dan durft men de Trump-voters als laagopgeleid en dom te bestempellen. Heb nog nooit zoveel domheid van mensen zoals democraten gezien.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Stel je voor dat er na de verkiezing van Obama zoveel haat gespuid zou zijn richting 'zwarte mensen'. Dan was de wereld te klein geweest. Nu ben je een held als je morgen blanken neer gaat slaan die je aankijken!
Bizar hoe racistisch die mensen allemaal zijnquote:Op woensdag 9 november 2016 20:45 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heb ik er mee te maken?quote:Op woensdag 9 november 2016 20:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Leuk voor je, maar tenzij alle grond in de VS van jou is ga jij daar niet over.
You made your bed, now lie in it. Mooie uitdrukking.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Geen zout, banter.
[ afbeelding ]
Dit dus. Alleen hebben ze het nog steeds niet door.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Geen zout, banter.
[ afbeelding ]
Nee nee nee zo werkt het nietquote:Op woensdag 9 november 2016 20:52 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Bizar hoe racistisch die mensen allemaal zijn
Inderdaad. Hoe meer tegengas, hoe meer stemmen voor Trump/Wilders. Zie je met Zwarte Piet in Nederland ook!quote:Op woensdag 9 november 2016 20:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Geen zout, banter.
[ afbeelding ]
Het is niet lastig, maar wel irrelevant.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat heb ik er mee te maken?
Illegale immigratie = illegaal
ook in Amerika
zo lastig is het niet
Ze hebben jarenlang te horen gekregen dat het toppunt van anti-racisme het afgeven tegen het Blanke Ras is.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:52 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Bizar hoe racistisch die mensen allemaal zijn
Gelukkig moet ik werken om 23:00 uur. Lekker rustig zonder tegen die rotkop van haar aan hoeven te kijken.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:53 schreef tesssssssss het volgende:
Vanavond bij Pauw o.a. gaat Sylvana over Trump praten.
Van dat type volk welke nu in Nederland lopen te janken dat Chinezen/weetikveelwat zich vooral gediscrimineerd moeten voelen door de boze racistische Nederlander, terwijl Aziaten geen neuk geven.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
allemaal witte mensen ook
white privilege is een MYTHE
Wat is er relevant dan in deze kwestie? Dat ze het niet leuk vinden dat Trump vindt dat ze het land moeten verlaten?quote:Op woensdag 9 november 2016 20:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is niet lastig, maar wel irrelevant.
Chinezen en gediscrimineerd worden.... die is nieuw.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Van dat type volk welke nu in Nederland lopen te janken dat Chinezen/weetikveelwat zich vooral gediscrimineerd moeten voelen door de boze racistische Nederlander, terwijl Aziaten geen neuk geven.
Met Clinton was een nieuwe koude oorlog een feitquote:Op woensdag 9 november 2016 20:54 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Nog geeneens in office en nu al de banden met Rusland en de Filipo's gelijmd.
[ afbeelding ]
Aziaten zijn baas. Hardwerkend niet-zeurend volk, daar mogen we er veel meer van hebben. Als er in bijvoorbeeld China een oorlog uit zou breken en Chinese vluchtelingen kloppen hier aan, mogen ze van mij allemaal binnen komen.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Van dat type volk welke nu in Nederland lopen te janken dat Chinezen/weetikveelwat zich vooral gediscrimineerd moeten voelen door de boze racistische Nederlander, terwijl Aziaten geen neuk geven.
Alle 1,3 miljardquote:Op woensdag 9 november 2016 20:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Aziaten zijn baas. Hardwerkend niet-zeurend volk, daar mogen we er veel meer van hebben. Als er in bijvoorbeeld China een oorlog uit zou breken en Chinese vluchtelingen kloppen hier aan, mogen ze van mij allemaal binnen komen.
Ben benieuwd of ze voor of tegen Trump isquote:Op woensdag 9 november 2016 20:53 schreef tesssssssss het volgende:
Vanavond bij Pauw o.a. gaat Sylvana over Trump praten.
"Nummer 39 met rijst."quote:Op woensdag 9 november 2016 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Chinezen en gediscrimineerd worden.... die is nieuw.
Wat Trump vindt zou niet relevnat moeten zijn, omdat hij niet de eigenaar is van het terrein. Maar waarschijnlijk zal er geprobeerd worden met geweld mensen weg te jagen. Ik hoop dat de schade meevalt.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat is er relevant dan in deze kwestie? Dat ze het niet leuk vinden dat Trump vindt dat ze het land moeten verlaten?
quote:Op woensdag 9 november 2016 20:56 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze voor of tegen Trump is
quote:Op woensdag 9 november 2016 20:56 schreef MagicIsland1 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze voor of tegen Trump is
Dat 'terrein' is amerikaans grondgebied, hoe is Trumps mening niet relevant?quote:Op woensdag 9 november 2016 20:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat Trump vindt zou niet relevnat moeten zijn, omdat hij niet de eigenaar is van het terrein. Maar waarschijnlijk zal er geprobeerd worden met geweld mensen weg te jagen. Ik hoop dat de schade meevalt.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 9 november 2016 20:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat 'terrein' is amerikaans grondgebied,
Het wordt echt te vol man. Niet zo mal doen joh. 50k per jaar is de max voor NL.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:57 schreef Infection het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we nog meer landen.
Je neemt nu de Chinees op de hoek als referentie ofzo?quote:Op woensdag 9 november 2016 20:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Aziaten zijn baas. Hardwerkend niet-zeurend volk, daar mogen we er veel meer van hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |