abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166543645

De Republikeinse kandidaat

Donald Trump - New York
Donald Trump presidential campaign, 2016

De Democratische kandidaat

Hillary Clinton - New York
Hillary Clinton presidential campaign, 2016

De libertarische kandidaat

Gary Johson - New Mexico
Gary Johnson presidential campaign, 2016

De groene kandidaat

Jill Stein - Massachusetts
Jill Stein presidential campaign, 2016

United States presidential election, 2016
Amerikaanse presidentsverkiezingen 2016

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
Donald Trump
Hillary Clinton
Gary Johnson
Jill Stein
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Bij welke kandidaat pas jij?

De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/

https://docs.google.com/s(...)HEBdO2Xsg/edit#gid=0

https://www.theguardian.c(...)ap&type=presidential

Update van alle andere races en referenda

SPOILER: STREAMS
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 9 november 2016 @ 19:41:24 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166543700
topickaper :r
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_166543704
Mwuah vind asscher nog best zinnnige dingen zeggen
  woensdag 9 november 2016 @ 19:41:56 #4
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166543715
Hopelijk maakt Trump nog eens een comeback in de WWE.

Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_166543744
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_166543747
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

Merkel gaat kaal deze keer ^O^ :Y _O-
pi_166543749
quote:

Hall of famer. _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_166543777
Owja,

Wie weddenschap advies wil voor NL TK verkiezingen, binnenkort maak ik de tarieven bekend voor inside information. ;)
pi_166543788
quote:
3s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:38 schreef Re het volgende:

[..]

lijsttrekker proberen te worden denk ik
vester71 twitterde op woensdag 09-11-2016 om 19:37:12 Asscher heeft nog niet door dat als zwarte Piet zich verkiesbaar zou stellen hij meer zetels zou halen dan de PvdA #dwdd reageer retweet
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_166543806
quote:

Wat nog mooier daaraan is is dat hij in de WWE Hall of Fame staat.

http://www.wwe.com/superstars/donald-trump
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  woensdag 9 november 2016 @ 19:46:23 #11
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_166543840
Ik vind het echt verschrikkelijk hoe mensen veroordeeld worden om wat ze stemmen. Allerlei 'journalisten' en 'politici' die mensen vertellen wat een grote fout ze gemaakt hebben en hoe dom ze zijn omdat ze gewoon naar eer en geweten stemmen op wie zij de beste keus vonden.
Laffe huichelaar
pi_166543853
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:46 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het echt verschrikkelijk hoe mensen veroordeeld worden om wat ze stemmen. Allerlei 'journalisten' en 'politici' die mensen vertellen wat een grote fout ze gemaakt hebben en hoe dom ze zijn omdat ze gewoon naar eer en geweten stemmen op wie zij de beste keus vonden.
Echt belachelijk idd.
(she/her)
pi_166543865
quote:
QFT
Somebody that I used to know
pi_166543871
quote:
Ben benieuwd hoeveel van die mensen ook door hebben dat zij 1 van de grote redenen zijn dat Trump won.
pi_166543891
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:35 schreef Raram het volgende:
\het zal me echt helemaal niets verbazen als Trump over een half jaar zegt dat hij er mee stopt...

Hij doet gewoon waar hij zin in heeft. Ik zie hem echt niet uit zijn bed komen als er in Amerika ergens een moordpartij plaats vindt en dat hij dan midden in de nacht zijn bed uit stapt om het Amerikaanse volk toe te spreken.

Dit is gewoon 1 grote grap van deze man.
Ik kan me ook niet voorstellen dat hij het leuk gaat vinden. Je leeft dan toch min of meer in het harnas van politiek fatsoen. Nooit meer platvloerse uitspraken kunnen doen, hij moet op zijn woorden/daden gaan letten en wordt 24/7 bewaakt. Ben ook benieuwd wat zijn vrouw gaat bijdragen :P
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_166543892
quote:
En dan totaal verbaasd zijn dat ze volgende keer weer zo stemmen.

Brexit- Trump- Oekraïne
pi_166543902
Grootste nachtmerrie van anti-Trumpers: een succesvol Trump presidentsschap.
  woensdag 9 november 2016 @ 19:48:41 #18
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166543912
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:45 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Wat nog mooier daaraan is is dat hij in de WWE Hall of Fame staat.

http://www.wwe.com/superstars/donald-trump
De eerste president die een WWE Hall of Famer is :D
pi_166543928
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:48 schreef KrappeAuto het volgende:
Een tweede termijn _O_
pi_166543937
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:47 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoeveel van die mensen ook door hebben dat zij 1 van de grote redenen zijn dat Trump won.
Sommige wel, sommige begrijpen het nog steeds niet.

De spin die ik nu van CNN hoor is dat 'sommige mensen niet kunnen meekomen met globalisering'. Oftewel, de mensen zijn dom en niet capabel. Als dit zo door gaat wordt de herverkiezing heel makkelijk.
pi_166543950
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:44 schreef Nintex het volgende:
Owja,

Wie weddenschap advies wil voor NL TK verkiezingen, binnenkort maak ik de tarieven bekend voor inside information. ;)
VVD wordt grootste PVV 2e. CDA 3e D66 4e.
  woensdag 9 november 2016 @ 19:49:34 #23
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_166543951
Heeft iemand eeen link naar de volle concession speech en de volledige Trumpspeech van gistere?
Laffe huichelaar
pi_166543953
quote:
10s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:48 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik kan me ook niet voorstellen dat hij het leuk gaat vinden. Je leeft dan toch min of meer in het harnas van politiek fatsoen. Nooit meer platvloerse uitspraken kunnen doen, hij moet op zijn woorden/daden gaan letten en wordt 24/7 bewaakt. Ben ook benieuwd wat zijn vrouw gaat bijdragen :P
Ik vind dat dus eigenlijk wel zijn kracht: hij weigert dat harnas en trekt zijn eigen lijn.
pi_166543962
CNN :')
Elite volk :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_166543963
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

De eerste president die een WWE Hall of Famer is :D
pi_166543967
Deze verkiezing past helemaal in de tijdsgeest. Maar ik denk dat dit meer het failliet van de VS als land is dan het failliet van de Westerse manier van politiek voeren. Amerika is een derde wereldland. Amerika is niet hollywood, Amerika is niet Manhattan, Geen straten met gemaaide gazonnetjes. Dat is de facade uit de films en series. Het ´echte´ Amerika zie je in een documentaire zoals ´making a murderer´. Met trailers, bodywarmers, wapens, pickups, snorretjes, overgewicht en gaten in de weg,. Totaal geen glamour. Dat is de facade uit de films en series.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_166543982
quote:
"Komt het goede grondwerk van Obama"

Ik call hem alvast
pi_166543991
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:49 schreef timmmmm het volgende:
Heeft iemand eeen link naar de volle concession speech en de volledige Trumpspeech van gistere?
uitzending gemist? (Amerika Kiest, ergens in het laatste half uur, na 8 uur en 50 minuten)
pi_166543999
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:49 schreef vigen98 het volgende:

[..]

VVD wordt grootste PVV 2e. CDA 3e D66 4e.
Denk dat PVV wel net VVD voorbij gaat. Nadeel van Brexit en Trump is dat politiek links nu wel gaat stemmen omdat een groot deel nu wel wakker is geworden.
pi_166544003
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:49 schreef Terreros85 het volgende:
Deze verkiezing past helemaal in de tijdsgeest. Maar ik denk dat dit meer het failliet van de VS als land is dan het failliet van de Westerse manier van politiek voeren. Amerika is een derde wereldland. Amerika is niet hollywood, Amerika is niet Manhattan, Geen straten met gemaaide gazonnetjes. Dat is de facade uit de films en series. Het ´echte´ Amerika zie je in een documentaire zoals ´making a murderer´. Met trailers, bodywarmers, wapens, pickups, snorretjes, overgewicht en gaten in de weg,. Totaal geen glamour. Dat is de facade uit de films en series.
_O_ ^O^
pi_166544008
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:49 schreef timmmmm het volgende:

Zonder Pence stuk
pi_166544017
quote:
Eens! Ze kunnen er immers niks aan doen dat ze dom zijn -O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_166544031
quote:
Dat is net zo goed een karikatuur. Het is vooral een enorm divers land met enerzijds de glamour, anderzijds verpauperde gebieden, maar ook erg veel daar tussenin.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166544046
Is er al iets bekend over wie kansrijk zijn om ministersposten te gaan invullen?
  woensdag 9 november 2016 @ 19:52:58 #36
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166544083
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:52 schreef J.B. het volgende:
Is er al iets bekend over wie kansrijk zijn om ministersposten te gaan invullen?
Goldman Sach gaat de economie runnen.

http://www.politico.com/s(...)-donald-trump-230716
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_166544100
quote:
Natuurlijk.

En ook: conservatief, nationalisatisch, bekrompen (rijke witte mensen).

Ieder land krijgt de president die ze verdient.
pi_166544107
quote:
Fijn dat ik als klimaatwetenschappen student toch wel deze mensen wel mag veroordelen.
Ik wil een nieuwe editie van De Tijdmachine! http://partyflock.nl/party/239618:De_Tijdmachine
pi_166544120
quote:
Gingrich buitenlandse zaak en Goldman Sachs Financien

http://www.politico.com/s(...)trump-cabinet-231071
pi_166544130
quote:
Wellicht meer het failliet van het Amerikaanse tweepartijenstelsel. Zowel de Republikeinse als democratische partijen blijken tot op het bot verdeeld te zijn, hoe moet dat op de lange termijn verder?
pi_166544140
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is net zo goed een karikatuur. Het is vooral een enorm divers land met enerzijds de glamour, anderzijds verpauperde gebieden, maar ook erg veel daar tussenin.
Ja, dat zeker wel ja.
  woensdag 9 november 2016 @ 19:55:17 #42
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166544151
quote:
Malik Obama op buitenlandse zaken.
pi_166544187
Wat kan politiek Den Haag doen, om een debacle als deze in ons eigen land te voorkomen? Ik denk dat politici daar eens goed over na moet denken, anders voorzie ik in de toekomst, wanneer Roemer en Wilders allang verdwenen zijn, populistische partijen als de SP en de PVV het electoraat zal domineren. Ik zie nu nog een omwenteling, maar als de gevestigde orde niet oppast dan blijft dat hier niet bij.
pi_166544204
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

_O- _O-
Nu de linkse media even volgen, jankende grappenmakers. Ik ben echt benieuwd wie Loretta Lynch AG gaat vervangen. Want dan kunnen we focussen op onafhankelijk onderzoek naar de emails :D
pi_166544205
Gaat Trump nou ook steeds 'God bless America' zeggen? :X
pi_166544211
Zie die aanklager van Clinton ook wel een kans maken, hoe heet ie ook al weer?

Sean Hannity wellicht een mooie positie
pi_166544227
quote:
Nou nee, overigens vind ik Trump als president minder beangstigend dan een republikeinse meerderheid in de senaat en het huis.
pi_166544236
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:56 schreef MakkieR het volgende:
Wat kan politiek Den Haag doen, om een debacle als deze in ons eigen land te voorkomen? Ik denk dat politici daar eens goed over na moet denken, anders voorzie ik in de toekomst, wanneer Roemer en Wilders allang verdwenen zijn, populistische partijen als de SP en de PVV het electoraat zal domineren. Ik zie nu nog een omwenteling, maar als de gevestigde orde niet oppast dan blijft dat hier niet bij.
Ik hoop niet dat het hier komt, liever in Frankrijk of in Duitsland.
We kunnen beter vluchteling probleem etc nu oplossen ipv afwachten.
pi_166544241
quote:
Wat kan politiek Den Haag doen, om een debacle als deze in ons eigen land te voorkomen?
Het is heel simpel: beter luisteren. Kappen met politieke correctheid en massa-immigratie uit gevaarlijke regio's. That's it. De economische kant van het verhaal speelt hier veel minder.
pi_166544243
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:57 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nou nee, overigens vind ik Trump als president minder beangstigend dan een republikeinse meerderheid in de senaat en het huis.
+ het Hooggerechtshof.
Demain, on roule
pi_166544256
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Milo als Press Secretary _O_
pi_166544263
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:58 schreef JanCees het volgende:

[..]

of cultuur
  woensdag 9 november 2016 @ 19:59:12 #53
198365 Morendo
The Real Deal
pi_166544264
Het schijnt dat als nieuwe attorney general Clint Eastwood wel een goede kans maakt.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_166544270
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:54 schreef L3gend het volgende:

[..]

Gingrich buitenlandse zaak en Goldman Sachs Financien

http://www.politico.com/s(...)trump-cabinet-231071
Is de keuze voor een GS man niet heel erg bespottelijk gezien zijn campagne?
pi_166544271
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:50 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Denk dat PVV wel net VVD voorbij gaat. Nadeel van Brexit en Trump is dat politiek links nu wel gaat stemmen omdat een groot deel nu wel wakker is geworden.
De opkomst van de Kamerverkiezingen is altijd al hoog, je verwart vermoedelijk verkiezingen die ergens over gaan met een flutreferendumpje.
pi_166544274
reddit/the_donald wordt cultureel erfgoed
pi_166544275
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:37 schreef Goldenrush het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. De Parijsakkoorden zijn niet gesloten met een instantie die bv straffen geeft bij niet nakoming.
Breng ze niet op ideeën. :D
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_166544287
Rubio en Cruz niet te vergeten.
  woensdag 9 november 2016 @ 19:59:46 #59
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_166544288
quote:
Dit zal de populistische wind ook in Europa flink aanwakkeren..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 9 november 2016 @ 19:59:50 #60
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_166544291
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:53 schreef S-te-Fan het volgende:

[..]

Fijn dat ik als klimaatwetenschappen student toch wel deze mensen wel mag veroordelen.
Zelfs als klimaatwetenschappenstudent heb je gewoon te accepteren dat die mensen andere dingen belangrijker vonden dan het klimaat en heb je het gewoon te respecteren dat mensen andere dingen prioriteit geven.

Als mensen hem de beste leider van de VS vinden, is hij dat ook. Zo werkt een democratie. Die mensen dom vinden, deplorables, en zeggen dat ze een grote fout hebben gemaakt als ze naar eer en geweten stemmen, is anti-democratisch en gewoon heel kortzichtig. Eigenlijk zeg je gewoon: mijn zienswijze is de enige juiste
Laffe huichelaar
pi_166544292
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:52 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Wederom een vriend van Wall Street dus, daar is de VS dan mooi klaar mee :') Ik dacht dat Clinton het verwijt kreeg om aan de leiband van banken te lopen :P
pi_166544293
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef Chewie het volgende:

[..]

Is de keuze voor een GS man niet heel erg bespottelijk gezien zijn campagne?
Toch juist geheel in lijn met zijn bespottelijke campagne?
pi_166544309
quote:
Secretary of state: Gingrich. (of John Bolton)
Treasury secretary: Mnuchin, ex Goldman-Schas nu baas van een investeringsbedrijf.
Secretary of defense: Meerdere, waaronder top generaal Lt. Gen. Mike Flynn, oud director van de DIA.
Attorney general: Christie.
Interior secretary: Lucas, de man van Lucas Oil.
Agriculture secretary: Veel keuze.
Commerce secretary: Miljardair Wilbur Ross of Dan DiMicco
Labor secretary: Victoria Lipnic, oud assistent labor secretary.
Health and Human Services secretary: Ben fucking Carson.
Energy secretary: Hamn.
Education secretary: -
Veterans Affairs secretary: Jeff Miller.
Homeland Security secretary: David Clarke, sheriff van Milwaukee.
Environmental Protection Agency administrator: Myron Ebell, gekkie.
pi_166544319
Een ding wat zeer positief kan gaan zijn aan deze uitslag:

pi_166544320
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:50 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Ik denk ook als Roemer zijn standpunt wijzigt over het vluchtelingenbeleid, de SP veel groter kan worden.
pi_166544324
Daily Show nu op Comedy Central NL (herhaling van gisterenavond VS tijd, toen het al mis leek te gaan voor de anti-Trumpers zoals ze daar zijn).

Die hadden toch even een andere uitslag verwacht _O-
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_166544328
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef skysherrif het volgende:
reddit/the_donald wordt cultureel erfgoed
We were "trending" so hard this morning (4:00am EST) that we missed this. Well done Centipedes!

https://www.reddit.com/r/(...)s_morning_400am_est/
_O-
pi_166544334
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef J.B. het volgende:

[..]

Wederom een vriend van Wall Street dus, daar is de VS dan mooi klaar mee :') Ik dacht dat Clinton het verwijt kreeg om aan de leiband van banken te lopen :P
Politico geloven :')
  woensdag 9 november 2016 @ 20:01:13 #69
198365 Morendo
The Real Deal
pi_166544335
Frans Timmermans straks bij CNN?
Die Lebenslust bringt dich um.
  woensdag 9 november 2016 @ 20:01:21 #70
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_166544343
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Zelfs als klimaatwetenschappenstudent heb je gewoon te accepteren dat die mensen andere dingen belangrijker vonden dan het klimaat en heb je het gewoon te respecteren dat mensen andere dingen prioriteit geven.

Als mensen hem de beste leider van de VS vinden, is hij dat ook. Zo werkt een democratie. Die mensen dom vinden, deplorables, en zeggen dat ze een grote fout hebben gemaakt als ze naar eer en geweten stemmen, is anti-democratisch en gewoon heel kortzichtig. Eigenlijk zeg je gewoon: mijn zienswijze is de enige juiste
De een onderbouwt zijn mening met rationele feiten, de ander met gejank uit de onderbuik. Wij zijn daar allemaal vrij in.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_166544348
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

De opkomst van de Kamerverkiezingen is altijd al hoog, je verwart vermoedelijk verkiezingen die ergens over gaan met een flutreferendumpje.
Meer dan anders bedoelde ik.
  woensdag 9 november 2016 @ 20:01:27 #72
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_166544350
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:58 schreef JanCees het volgende:

[..]

Milo _O_

Jeb Bush minister van Natuur.
Met zijn schildpad fetisj.

pi_166544358
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:00 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

We were "trending" so hard this morning (4:00am EST) that we missed this. Well done Centipedes!

https://www.reddit.com/r/(...)s_morning_400am_est/
_O-
ahahaha nice
pi_166544365
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef J.B. het volgende:

[..]

Deze man is jaren geleden al rogue gegaan. Trouwens ook de producer van American Sniper en MAD MAX FURY ROAD.
pi_166544373
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Mwoah, dit is het type relativisme wat juist de 'links-liberalen' zo wordt verweten. Alle meningen zijn gelijk (wat gewoon niet zo is; feiten en onderbouwingen geven een mening nou eenmaal meer gewicht). Ik snap je punt, maar dit is net zo goed nonsens.
pi_166544407
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Secretary of state: Gingrich. (of John Bolton)
Treasury secretary: Mnuchin, ex Goldman-Schas nu baas van een investeringsbedrijf.
Secretary of defense: Meerdere, waaronder top generaal Lt. Gen. Mike Flynn, oud director van de DIA.
Attorney general: Christie.
Interior secretary: Lucas, de man van Lucas Oil.
Agriculture secretary: Veel keuze.
Commerce secretary: Miljardair Wilbur Ross of Dan DiMicco
Labor secretary: Victoria Lipnic, oud assistent labor secretary.
Health and Human Services secretary: Ben fucking Carson.
Energy secretary: Hamn.
Education secretary: -
Veterans Affairs secretary: Jeff Miller.
Homeland Security secretary: David Clarke, sheriff van Milwaukee.
Environmental Protection Agency administrator: Myron Ebell, gekkie.
Is er geen plaatsje over voor Trump zijn vrouw, Melanie?
pi_166544415
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:52 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Freddie Mac en Fannie Mae gaan huisvesting doen?
pi_166544429
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:03 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Amerikaans ambassadeur in Slovenië.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166544477
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:01 schreef Perrin het volgende:

[..]

De een onderbouwt zijn mening met rationele feiten, de ander met gejank uit de onderbuik. Wij zijn daar allemaal vrij in.
Alleen jammer dat de onderbuik gesubsidiëerd wordt.
pi_166544488
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:03 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Dit gaat een campagne houden tegen cyberpesten
pi_166544493
quote:
Nog geeneens in office en Putin wil homeboy zijn.

Just like the old days.

pi_166544500
Melania kwam er wel bekaaid af tijdens de speech. Waarom dat minderjarige zoontje van hem in beeld brengen en niet zijn vrouw.
pi_166544501
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:04 schreef Monolith het volgende:

[..]

Amerikaans ambassadeur in Slovenië.
Deze post past wel bij de voormalige miss America "Health and Human Services secretary"
  woensdag 9 november 2016 @ 20:06:36 #85
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166544509
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:03 schreef Coelho het volgende:

[..]

Freddie Mac en Fannie Mae gaan huisvesting doen?
De CEO van Exxon zijn volgende baan wordt bij de environmental protection agency. :D
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_166544511
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 19:59 schreef 6star6lord6 het volgende:
Rubio en Cruz niet te vergeten.
Rubio en Cruz zijn senatoren.
pi_166544520
pi_166544532
quote:
Trump ook.

Trump gaat al het wanbeleid van Obama en Clinton weer terugdraaien
pi_166544539
pi_166544543
Goede speech van Obama. En netjes dat hij erkent dat het verschil tussen Bush en hem bijna net zo groot is als tussen hem en Trump en Bush hem goed op weg hielp om het stokje over nemen.
pi_166544544
quote:
Doet Trump nu al goed.
Nog geen dag verkozen en nu al verdwijnt de dreiging van een koude oorlog.
pi_166544567
quote:
Dat is niet zo moeilijk. Als ze illegale immigranten zijn moeten ze wegwezen.
pi_166544578
quote:
quote:
Wat een ongefundeerd gejank weer :N
  woensdag 9 november 2016 @ 20:08:26 #94
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166544582
quote:
Wereldvrede is in zicht. O+

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_166544585
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:07 schreef Nintex het volgende:
Goede speech van Obama. En netjes dat hij erkent dat het verschil tussen Bush en hem bijna net zo groot is als tussen hem en Trump en Bush hem goed op weg hielp om het stokje over nemen.
Zo hoort een goede verliezer zich te gedragen, veel beter dan wat Hillary deed gisternacht.
pi_166544598
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:08 schreef Refragmental het volgende:

[..]

[..]

Wat een ongefundeerd gejank weer :N
Cry some more pff.
pi_166544600
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:07 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Doet Trump nu al goed.
Nog geen dag verkozen en nu al verdwijnt de dreiging van een koude oorlog.
Met Hillary: "Russia mobilising forces near borders, activity at Engels-2"
pi_166544611
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 20:07 schreef JanCees het volgende:

[..]

Dat is niet zo moeilijk. Als ze illegale immigranten zijn moeten ze wegwezen.
pi_166544621
Nu op nos. Trump stemmers zijn laagopgeleid,dom en blank. :')
pi_166544632
quote:
:') Wat een triestigheid toch weer van de democraten
pi_166544639
Is DWDD overigens de moeite waard om terug te kijken?
Waren ze echt zuur of viel het mee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')