Wat een meltdown.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:58 schreef superniger het volgende:
filmpje in de tweet.twitter:MileyCyrus twitterde op woensdag 09-11-2016 om 16:44:02❤️💙❤️💙❤️💙 https://t.co/kuETRP7tb0 reageer retweet
Of zou ze toch al in het buitenland zitten?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:58 schreef trein2000 het volgende:
Er is onrust bij dat personeel. Zou de reden dan toch medisch van aard zijn?
Dit topic gaat zo hard dat ik wel eens iets mis. Om welke post ging het?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sorry, maar uiteindelijk ontweek jij zelf het punt in onze inhoudelijke discussie.
Aandachtshoer.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:58 schreef superniger het volgende:
filmpje in de tweet.twitter:MileyCyrus twitterde op woensdag 09-11-2016 om 16:44:02❤️💙❤️💙❤️💙 https://t.co/kuETRP7tb0 reageer retweet
Hillary wist teveel en kreeg een kopje poloniumthee?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:58 schreef trein2000 het volgende:
Weer onwel door de hitte in NY?quote:Op woensdag 9 november 2016 16:58 schreef trein2000 het volgende:
Zou me helemaal niet verbazen. 2 maand geleden werd ze nog als een stuk vlees in een busje geworpen.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:58 schreef trein2000 het volgende:
Ik denk dat ze gedroomd heeft over het laten vallen van een zeepje ergens in een afgelegen Amerikaanse cel en bij wakker worden direct het land is ontvlucht.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Of zou ze toch al in het buitenland zitten?
Of al in de gevangenis zitquote:Op woensdag 9 november 2016 17:00 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zou me helemaal niet verbazen. 2 maand geleden werd ze nog als een stuk vlees in een busje geworpen.
Al zou het ook best kunnen dat ze intussen al het land is uit gevlucht.
Daar de bas van die muziekquote:Op woensdag 9 november 2016 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:
ik word helemaal hyper van de muziek
het valt me nog mee dat hij Texas niet blauw maaktequote:Op woensdag 9 november 2016 16:57 schreef KrappeAuto het volgende:
Monolith beroept zich nu op foutmarges, maar als je een maand geleden dit soort mappen voorspelt (in het post-je-map topic):
[ afbeelding ]
heb je geen realistisch beeld van de wereld, althans, geen goed beeld van hoe mensen in elkaar zitten.
Trump heeft het beter gedaan dan de linkse echokamer het hier ooit had gedacht.
twitter:IsraeliPM twitterde op woensdag 09-11-2016 om 16:26:35President-elect @realDonaldTrump, my friend,Congratulations on being elected President of the USA. You are a great… https://t.co/KIJiCRbAsi reageer retweet
Dat 538 zelf meedeed aan het schetsen van een verkeerd beeld door de Chance of winning grafiek als dominante grafiek te presenteren (die hadden ze beter in een klein hoekje kunnen zetten omdat het een groot verschil suggereert), ipv de foutenmarge grafiek.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit topic gaat zo hard dat ik wel eens iets mis. Om welke post ging het?
quote:Op woensdag 9 november 2016 16:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er niemand wenst te discussiėren. Beetje one-liners en wegrennen als het inhoudelijk wordt. Precies waar ik steeds op wees gedurende de verkiezingen.
Dat verklaart dan ook gelijk dat ze niet in de nacht haar speech gaf.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:00 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zou me helemaal niet verbazen. 2 maand geleden werd ze nog als een stuk vlees in een busje geworpen.
Al zou het ook best kunnen dat ze intussen al het land is uit gevlucht.
Israėl ook blij met iemand die weet hoe de wereld werkt. Ze zullen Obama met zijn Iran-deals liever kwijt dan rijk zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:01 schreef antiderivative het volgende:
Videoboodschap:twitter:IsraeliPM twitterde op woensdag 09-11-2016 om 16:26:35President-elect @realDonaldTrump, my friend,Congratulations on being elected President of the USA. You are a great… https://t.co/KIJiCRbAsi reageer retweet
shillary heeft nooit publiek.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:01 schreef Roland_Deschain het volgende:
Is er trouwens publiek aanwezig bij die speech? Ik zie niemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |