quote:Op woensdag 9 november 2016 16:52 schreef Slaro het volgende:
Na maanden van het neersabelen van de kansen voor Donald Trump, het eindeloos citeren van peilingen die Trump geen kans gaven (zelfs al steeg hij soms in diezelfde peilingen), en het onvermoeid belachelijk maken van Fok!kers die wel in de kansen van Trump Geloofden, wil ik Monolith bedanken voor zijn bijdrage aan deze reeks, zonder jou had het niet gekund!
[ afbeelding ]
We kunnen al niet wachten op de peilingen en jouw analyses voor de volgende verkiezingen in Amerika!
Ja, er lopen hier nogal wat butthurt types rond.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:54 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik proef een beetje oud zeer in je post.
Bazenmuziekquote:Op woensdag 9 november 2016 16:55 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Wat zijn ze daar allemaal aan het doen? En wat is dat voor muziek?
Alleen jammer dat er niemand wenst te discussiëren. Beetje one-liners en wegrennen als het inhoudelijk wordt. Precies waar ik steeds op wees gedurende de verkiezingen.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:55 schreef luxerobots het volgende:
Monolith is hier wel vrijwillig neergestreken.
Hillary speelt nog verstoppertje.
Dit ja. Volgensmij kreeg ze zojuist te horen dat Hillary dood is.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:56 schreef Gezicht het volgende:
Die meid die daar staat te bellen kijkt ook alsof ze net een spook heeft gezien.
Ja geweldigquote:Op woensdag 9 november 2016 16:57 schreef noodgang het volgende:
Mooi man die chat bij dat Youtubekanaal
[ afbeelding ]
Marsmuziek. Typisch Amerikaans.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:57 schreef StephanL het volgende:
Die muziek op de streamHollandse draaiorgel muziek
Gaat een beetje snelquote:Op woensdag 9 november 2016 16:57 schreef noodgang het volgende:
Mooi man die chat bij dat Youtubekanaal
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2016 16:57 schreef StephanL het volgende:
Die muziek op de streamHollandse draaiorgel muziek
Boosheid ventileren, en de komende vier jaar een beetje feesten op het verlies van anderen. De Trumpfans hebben in ieder geval een agenda.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er niemand wenst te discussiëren. Beetje one-liners en wegrennen als het inhoudelijk wordt. Precies waar ik steeds op wees gedurende de verkiezingen.
filmpje in de tweet.twitter:MileyCyrus twitterde op woensdag 09-11-2016 om 16:44:02❤️💙❤️💙❤️💙 https://t.co/kuETRP7tb0 reageer retweet
Natuurlijk wel. Je kunt natuurlijk niet eeuwig wachten met je concession speech. Dan toon je je in feite ook gewoon een slecht verliezer.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:52 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat zij nu de uitslag niet gaat accepteren, dus ik zie niet in wat dat er mee te maken heeft eigenlijk.
quote:An airplane was about to crash. There were 4 passengers on board, but only 3 parachutes.
The 1st passenger said, "I am Steph Curry, the best NBA basketball player. The Warriors and my millions of fans need me, and I can't afford to die." So he took the 1st pack and left the plane.
The 2nd passenger, Donald Trump, said, "I am the newly-elected U.S. President, and I am the smartest President in American history, so my people don't want me to die." He took the 2nd pack and jumped out of the plane.
The 3rd passenger, the Pope, said to the 4th passenger, a 10 year old schoolboy, "My son, I am old and don't have many years left, you have more years ahead so I will sacrifice my life and let you have the last parachute."
The little boy said, "That's okay, Your Holiness, there's a parachute left for you. America 's smartest President took my schoolbag."
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:51 schreef Infection het volgende:
[..]
Het was dan ook een kandidaat van Washington, niet van het volk.
Nee, het is een complot.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:58 schreef trein2000 het volgende:
Er is onrust bij dat personeel. Zou de reden dan toch medisch van aard zijn?
Sorry, maar uiteindelijk ontweek jij zelf het punt in onze inhoudelijke discussie.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er niemand wenst te discussiëren. Beetje one-liners en wegrennen als het inhoudelijk wordt. Precies waar ik steeds op wees gedurende de verkiezingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |