Dat 538 zelf meedeed aan het schetsen van een verkeerd beeld door de Chance of winning grafiek als dominante grafiek te presenteren (die hadden ze beter in een klein hoekje kunnen zetten omdat het een groot verschil suggereert), ipv de foutenmarge grafiek.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit topic gaat zo hard dat ik wel eens iets mis. Om welke post ging het?
quote:Op woensdag 9 november 2016 16:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er niemand wenst te discussiėren. Beetje one-liners en wegrennen als het inhoudelijk wordt. Precies waar ik steeds op wees gedurende de verkiezingen.
Dat verklaart dan ook gelijk dat ze niet in de nacht haar speech gaf.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:00 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zou me helemaal niet verbazen. 2 maand geleden werd ze nog als een stuk vlees in een busje geworpen.
Al zou het ook best kunnen dat ze intussen al het land is uit gevlucht.
Israėl ook blij met iemand die weet hoe de wereld werkt. Ze zullen Obama met zijn Iran-deals liever kwijt dan rijk zijn.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:01 schreef antiderivative het volgende:
Videoboodschap:twitter:IsraeliPM twitterde op woensdag 09-11-2016 om 16:26:35President-elect @realDonaldTrump, my friend,Congratulations on being elected President of the USA. You are a great… https://t.co/KIJiCRbAsi reageer retweet
shillary heeft nooit publiek.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:01 schreef Roland_Deschain het volgende:
Is er trouwens publiek aanwezig bij die speech? Ik zie niemand?
mono, the Clinton van dit topic, gaat niet per se wat ie zegt want veel anderen vonden hetzelfde maar manier waarop is zo arro, wat dat betreft lijkt ie op zijn idool.quote:Op woensdag 9 november 2016 16:52 schreef Slaro het volgende:
Na maanden van het neersabelen van de kansen voor Donald Trump, het eindeloos citeren van peilingen die Trump geen kans gaven (zelfs al steeg hij soms in diezelfde peilingen), en het onvermoeid belachelijk maken van Fok!kers die wel in de kansen van Trump Geloofden, wil ik Monolith bedanken voor zijn bijdrage aan deze reeks, zonder jou had het niet gekund!
[ afbeelding ]
We kunnen al niet wachten op de peilingen en jouw analyses voor de volgende verkiezingen in Amerika!
Het is allemaal net als de maanlanding!quote:Op woensdag 9 november 2016 17:01 schreef Roland_Deschain het volgende:
Is er trouwens publiek aanwezig bij die speech? Ik zie niemand?
Hahahahaquote:Op woensdag 9 november 2016 17:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als Hillary begint over de Glass ceiling ga ik wel lachen, dan worden er mensen mad kan ik jullie vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |