En het positieve is, IS wordt verslagen en de vluchtelingen kunnen terug.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tevens betekent dat een einde van de oorlog in Syrië.
Als Poetin zijn gang mag gaan van Trump, betekent dat dus dat Assad samen met Poetin wint. Want Poetin laat zijn bommenwerpers gewoon alles platgooien wat tegen Assad is, IS of geen IS.
Europa begint daar niets tegen en zonder steun van de US kiezen ze het hazepad.
Boeiend. Dat verandert niets aan de essentie van de post.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
[..]
Dat is niet correct, onder Reagan kwam het in een stroomversnelling maar het startte in de jaren 70.
Ze mogen zich iig afvragen hoe het ze in hemelsnaam gelukt is van een kandidaat als Trump te verliezenquote:Op woensdag 9 november 2016 15:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Too little too late? Hoe dan ook, er gaat binnen de Democraten een heerlijke progressieve wind waaien naar mijn inschatting. Nu nog de PvdA, de D66 en Groenlinks.
Die heeft inderdaad wel politieke ervaringquote:Op woensdag 9 november 2016 15:46 schreef Ulx het volgende:
Als er wat gebeurt met Trump, de man is niet heel gezond en op leeftijd, krijgen we Pence.
Die is puur establishment volgens mij.
Klopt, dat gebeurde ook na Reagan bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Too little too late? Hoe dan ook, er gaat binnen de Democraten een heerlijke progressieve wind waaien naar mijn inschatting. Nu nog de PvdA, de D66 en Groenlinks.
Niet met Trump zijn beleid al zou ik het geweldig vinden als de TPP sneuvelt maar het probleem is dat Trump zo weinig kennis heeft dat hij al snel doet wat anderen hem vertellen om te doen. Over wat er bij de Democraten gaat gebeuren ben ik optimistisch zoals jij vast zal hebben gezien.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Republikeinen hebben in honderd jaar tijd niet zoveel macht gehad als nu. Ik zou als linkse rakker maar niet te vroeg juichen.
Het is wel belangrijk om het te weten, als je naar de oorzaken van het neoliberalisme wil speuren en hoe ze dat erin hebben gekregen...wat handig is als je het wil bestrijden.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Boeiend. Dat verandert niets aan de essentie van de post.
De beste man wil de belasting verlagen voor de superrijken en is van mening dat de opwarming van de aarde een mythe is. Daarom wil hij milieuregels afschaffen als ze bedrijven in de weg zitten en het Klimaatakkoord opzeggen.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet met Trump zijn beleid al zou ik het geweldig vinden als de TPP sneuvelt maar het probleem is dat Trump zo weinig kennis heeft dat hij al snel doet wat anderen hem vertellen om te doen. Over wat er bij de Democraten gaat gebeuren ben ik optimistisch zoals jij vast zal hebben gezien.
Trump staat er niet om bekend snel te doen wat anderen hem vertellen.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet met Trump zijn beleid al zou ik het geweldig vinden als de TPP sneuvelt maar het probleem is dat Trump zo weinig kennis heeft dat hij al snel doet wat anderen hem vertellen om te doen. Over wat er bij de Democraten gaat gebeuren ben ik optimistisch zoals jij vast zal hebben gezien.
Dus moeten we barrelbomb-Bashar maar z'n gang laten gaan en het Syrische volk laten lijden? Lijkt me een puik idee ja. Trump roeptoeterde overigens toch dat hij IS van de kaart wilde vagen?quote:Op woensdag 9 november 2016 15:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tevens betekent dat een einde van de oorlog in Syrië.
Als Poetin zijn gang mag gaan van Trump, betekent dat dus dat Assad samen met Poetin wint. Want Poetin laat zijn bommenwerpers gewoon alles platgooien wat tegen Assad is, IS of geen IS.
Europa begint daar niets tegen en zonder steun van de US kiezen ze het hazepad.
Dit snap ik dus niet, dat mensen dat liever hadden gezien.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn speechHelemaal kusjekroel doen naar Hillary, het hebben over bouwen aan relaties met andere landen etc.
Softie. Wees dan ook de Trump van daarvoor
Ik hoef die stroming dan ook niet zo nodig te bestrijden.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is wel belangrijk om het te weten, als je naar de oorzaken van het neoliberalisme wil speuren en hoe ze dat erin hebben gekregen...wat handig is als je het wil bestrijden.
Nou nou, velen hier zijn ook niet voor Clinton he. Overigens zou precies hetzelfde gezegd worden als Hillary president geworden zou zijnquote:Op woensdag 9 november 2016 04:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die reacties zijn dan ook wel erg mooi, De derde wereld oorlog is al drie keer begonnen en morgen bestaat de aarde niet meer. En maar niet slim genoeg zijn om te zien hoe eng Hillary eigenlijk is.
Ze verdient veel erger dan een bijnaampje voor alles wat ze gedaan heeftquote:Op woensdag 9 november 2016 15:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Die hele term 'killary' geeft ook aardig het kleutergehalte aan van deze verkiezingen. Dat soort bijnaampjes verzin je op de lagere school als je iemand wilt pesten.
De verarmde uitgemergelde USA middenklasse is pislink en heeft gestemd met de voetenquote:Op woensdag 9 november 2016 15:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze mogen zich iig afvragen hoe het ze in hemelsnaam gelukt is van een kandidaat als Trump te verliezen
Trump is kritisch over Iran, terwijl Iran vrolijk meewerkt met Assad.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:54 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dus moeten we barrelbomb-Bashar maar z'n gang laten gaan en het Syrische volk laten lijden? Lijkt me een puik idee ja. Trump roeptoeterde overigens toch dat hij IS van de kaart wilde vagen?
Amerikanen in de red states willen banen en zekerheid. MMGW is een issue voor mensen die alles al hebben.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De beste man wil de belasting verlagen voor de superrijken en is van mening dat de opwarming van de aarde een mythe is. Daarom wil hij milieuregels afschaffen als ze bedrijven in de weg zitten en het Klimaatakkoord opzeggen.
En met Republikeinse steun krijgt hij dat ook nog voor elkaar misschien.
Inderdaad. In ieder geval blijkt dat het niet slim is om de primary's en de media (framing) te manipuleren, als ze dat nu hebben begrepen dan zou dat geweldig zijn. Dat leverde uiteindelijk de zwakke kandidaat op. HC had werkelijk alle steun die je maar kan hebben: het grote geld, de bedrijven en lobbynetwerken, de POTUS zelf, de artiesten, bijna alle media (USA). En toch verliest ze. Waarom? Ik heb een aardig idee (beleid uit het verleden, middelvinger verliezers globalisering, zwakke kandidaat, corrupt zooitje en nog wat meer) maar dat moeten ze zich inderdaad maaar eens ernstig afvragen.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze mogen zich iig afvragen hoe het ze in hemelsnaam gelukt is van een kandidaat als Trump te verliezen
Mwoahquote:Op woensdag 9 november 2016 15:56 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Amerikanen in de red states willen banen en zekerheid. MMGW is een issue voor mensen die alles al hebben.
Ik moet mijn handtekening eens gaan aanpassen, als iemand een leuke ironische suggestie heeft...quote:Op woensdag 9 november 2016 15:55 schreef topdeck het volgende:
[..]
Ze verdient veel erger dan een bijnaampje voor alles wat ze gedaan heeft
Ik verwacht excuses.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:55 schreef Infection het volgende:
Om 16:30 uur de speech van Hillary las ik net ergens. Iemand enig idee waar het te volgen is? Ben wel benieuwd wat ze te zeggen heeft na de nederlaag.
Alsof Clinton verantwoordelijk is voor de Arabische Lente en het feit dat al-Baghdadi IS heeft kunnen stichten vanuit Irak.quote:Op woensdag 9 november 2016 15:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Trump is kritisch over Iran, terwijl Iran vrolijk meewerkt met Assad.
Het is nog niet zo duidelijk hoe zich dit allemaal gaat ontwikkelen. Maar veel slechter kan het ook niet aangezien die chaos in Syrië, maar ook Libië, onder secretary Clinton ontstaan is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |