Nou als eerste moet je mijn volledige post lezen, er is er nl. ook eentje die wel publiekelijk is gegaan:quote:Op woensdag 9 november 2016 13:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dus ergens in deze keten moet ik iemand blind op zijn woord vertrouwen dat de secret service lekt.
Vind je het raar als ik dat een nogal vreemde gedachte vind?
Waarom aan journalistiek doen als je twitter hebtquote:Op woensdag 9 november 2016 13:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die NOS wordt echt steeds zieliger, wat heeft dit nu weer voor waarde?
Gewoon om maar wat te publiceren.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Je hoeft het niet te lezen.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De NOS die ons vrijwel niets heeft meegedeeld rondom de Wikileaks onthullingen.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Mwoah, de midterms zien er wat de senaat betreft erg gunstig uit voor de Republikeinen. Heel veel Democratische incumbents waarvan een aantal in behoorlijk Republikeinse staten.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet vier jaar zo te blijven he.
Het volkje opleggen dat Trump het grote kwaad is.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het wordt onder andere betaald met ons belastinggeld. Dus ja het maakt wel degelijk uit.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Je hoeft het niet te lezen.
Ja jij hoeft ook niet te reageren, zo ken ik er ook nog wel een paar.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wellicht niet het nieuws wat jij verwacht had maar toch bij elke onthulling hebben ze er wel aandacht aan besteed.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
De NOS die ons vrijwel niets heeft meegedeeld rondom de Wikileaks onthullingen.
Pure propaganda.
Een ziener ben je.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gruwelijk bedankt. Zoals je hier onder kan lezen had ik ook dit weer met messcherpe precisie voorspeld.
[..]
Maar wel aan meebetalen.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och, sporters zijn prominente figuren en hebben een zekere status. Ik kan mij best voorstellen dat je daar een kort item over maakt.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja jij hoeft ook niet te reageren, zo ken ik er ook nog wel een paar.
Voor een omroep als de NOS is het gewoon zwaar triest twitter-berichtjes van een willekeurige wielrenner tot een nieuwsbericht te maken. Het is gewoon geen niveau en heel tekenend voor deze tijd. Daar mag best wat van gezegd worden.
Helemaal vergeten daar even naar te kijkenquote:
Niks, maar tot veel beters dan het verzamelen van wat tweets van sporters is de NOS niet in staat. Hopelijk wordt de hele NOS opgedoekt als Wilders minpres is.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dus jij zou eigenlijk willen bepalen waar de website van de NOS wel en niet over schrijft?quote:
Denk dat ze bij de NOS het idee hebben dat door dit soort twitter non nieuws te brengen de internet generatie nog kunnen bedienen.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Media zoals de NOS lijken niet door te hebben dat ze onderdeel zijn van het probleem. Introspectie is juist ook daar nodig.
De NOS hoort wel wat objectiever te zijn dan ze zijn imho. Het is geen WNL of VPRO met een duidelijke politieke kleur.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij wil een soort spaarrekeningsysteem, en minder restricties voor verzekeraars qua vestigingsgebied. Meer markt, dus.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:09 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De vraag is dan nog welke kant het opgaat. In het verleden heeft hij gepleit voor een nog erger systeem dan Obamacare.
De NOS fungeert in deze slechts als doorgeefluik. Het zijn de sporters die de Tweetjes plaatsen.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De NOS hoort wel wat objectiever te zijn dan ze zijn imho. Het is geen WNL of VPRO met een duidelijke politieke kleur.
Tijd om wat lokquotes te plaatsen.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:08 schreef Refragmental het volgende:
Nog steeds geen Euribob, Ulx, OMG, 99.999, etc.
Beetje jammer dit, slechte verliezers.
Bij een Clinton overwinning waren ze waarschijnlijk niet weg te slaan uit dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |