Zoveel respect voor. Ook al mochten veel mensen haar niet als Whoopie Goldbergquote:Op woensdag 9 november 2016 10:39 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Kellyanne is echt briljant. Hoe ze praat met de media echt klasseZou ze een kabinetsplek krijgen?
Of gewoon chef leider ofzo in het witte huis.
https://www.donaldjtrump.com/policiesquote:Op woensdag 9 november 2016 10:45 schreef De-Hamster het volgende:
Heeft iemand een overzicht met zijn belangrijkste standpunten? En niet enkel hetgeen je overal hoort. Een muur op de grens van Mexico etc. maar juist de serieuze standpunten.
Moet mezelf even corrigeren hier, ik zie dat de westkust ook nog niet 100% is. California is bijv. rond de 55%. Maar die was al ingekleurd voor Clinton.quote:
Holy shit, mark cubantwitter:mcuban twitterde op woensdag 09-11-2016 om 09:06:55We all need to give President-Elect Trump a chance. Support the good. Lobby against what we disagree on. No one is bigger than us all reageer retweet
quote:Op woensdag 9 november 2016 10:45 schreef De-Hamster het volgende:
Heeft iemand een overzicht met zijn belangrijkste standpunten? En niet enkel hetgeen je overal hoort. Een muur op de grens van Mexico etc. maar juist de serieuze standpunten.
Ook dat valt mee.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:39 schreef Tuned22 het volgende:
Doelde o.a. ook op politici en de media
Ik vind dat het niet meevalt. Je ziet wat stelselmatig wegkijken en ontkennen tot gevolg heeft. En dan achteraf huilenquote:Op woensdag 9 november 2016 10:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ook dat valt mee.
Tenzij je had verwacht dat iedereen meedoet aan de circlejerk rondom de Grote Balharige Leider..
Hillary geeft daar ook geen neuk om, dan moest je op de Amerikaanse dierenpoes Jil stemmen, maar die was uiteraard kansloos.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:53 schreef Hexagon het volgende:
Waar ik vooral van baal is dat Trump zijn hol afveegt met milieuzaken. Voor de rest denk ik niet dat zn plannen haalbaar zijn of is het vooral wat de Amerikanen zichzelf opleggen.
wil verdrag van parijs verwerpenquote:Op woensdag 9 november 2016 10:53 schreef Hexagon het volgende:
Waar ik vooral van baal is dat Trump zijn hol afveegt met milieuzaken. Voor de rest denk ik niet dat zn plannen haalbaar zijn of is het vooral wat de Amerikanen zichzelf opleggen.
kan ze niet schelen, die zitten 4 jaar lang in een roesquote:Op woensdag 9 november 2016 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Maar als we nu ineens een zalvende Trump krijgen die geen muren gaat bouwen etc ben ik heel benieuwd hoe zijn electoraat gaat reageren
Alle Amerikaans-Mexicanen komen natuurlijk deze kant op.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:51 schreef Molurus het volgende:
Krijgen we straks ook nog politieke vluchtelingen uit de VS.
Niet waar, clinton stond juist bekend om haar meest progressive beleid op klimaatquote:Op woensdag 9 november 2016 10:54 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hillary geeft daar ook geen neuk om, dan moest je op de Amerikaanse dierenpoes Jil stemmen, maar die was uiteraard kansloos.
Dit.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:53 schreef Hexagon het volgende:
99 zelfs lange tijdquote:Op woensdag 9 november 2016 10:55 schreef Ingolstadt het volgende:
Huff die Hillary 94% kans op winst gaf![]()
Op alles wat niet winstgevend isquote:Op woensdag 9 november 2016 10:55 schreef Kopsterk het volgende:
Waar gaat Trump allemaal op bezuinigen om zijn lagere belastingen te kunnen compenseren?
Haar beleid was progressief maar onhaalbaar, of LG mag er vijf fabrieken bijbouwen om dat aantal zonnecellen te produceren.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet waar, clinton stond juist bekend om haar meest progressive beleid op klimaat
Hillary zou gewoon de lijn van Obama overgenomen hebbenquote:Op woensdag 9 november 2016 10:54 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hillary geeft daar ook geen neuk om, dan moest je op de Amerikaanse dierenpoes Jil stemmen, maar die was uiteraard kansloos.
Huff, de SJW-bastion.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:55 schreef Ingolstadt het volgende:
Huff die Hillary 94% kans op winst gaf![]()
Volgens zijn plannen alles, behalve defensie.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:55 schreef Kopsterk het volgende:
Waar gaat Trump allemaal op bezuinigen om zijn lagere belastingen te kunnen compenseren?
En een groot deel van de mensen met meer dan 4 hersencellen.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alle Amerikaans-Mexicanen komen natuurlijk deze kant op.
Ik heb net een zak vol met Mcmuffins opgegeten. Ik voel mij fantastisch.quote:
Ik denk dat dit nog wel meevalt gezien de weerstand die dat zal oproepen. Dat zal een beetje zoals in Spanje gaan.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:54 schreef skysherrif het volgende:
en met een overweldigende meerderheid in congress komt daar afschaffing van abortus, homohuwelijk etc ook bij
Damn!quote:Op woensdag 9 november 2016 10:44 schreef Montov het volgende:
Gefeliciteerd Trump en aanhangers.
Is de audit al voorbij?
Ik vrees dat die nu hard bezig zijn hun aflevering te herschrijvenquote:Op woensdag 9 november 2016 10:58 schreef Nattekat het volgende:
Kan niet wachten op de volgende South Park episode
Heeft hij al door dat als Trump zijn zin krijgt Infowars wel kan inpakken?quote:
Ik snap dat het zo voelt, maar we zijn geen eeuw terug in de tijd gegaan.quote:
hhmmmm welquote:Op woensdag 9 november 2016 11:01 schreef fixatoman het volgende:
Ook gewoon Wisconsin winnen hè, was niet eens een battleground.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |