Dat zal maar roepen dat hij de verdwenen banen wel terughaalt is nu niet erg realistisch.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:37 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij heeft tenminste door dat de VS weer moet gaan produceren.
Hah... Het is allemaal Pence baby. Trump zelf heeft geen steun bij de republikeinen zonder Pence.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:16 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vind Pence misschien nog wel enger dan Trump. Hopelijk gaat hij geen enkele invloed hebben op het beleid.
Dat is hij ook!quote:Op woensdag 9 november 2016 10:16 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vind Pence misschien nog wel enger dan Trump. Hopelijk gaat hij geen enkele invloed hebben op het beleid.
iddquote:Op woensdag 9 november 2016 10:32 schreef Ringo het volgende:
[..]
Valt wel mee, toch?
Ik zie hier vooral veel hysterische winnaars..
Kellyanne is echt briljant. Hoe ze praat met de media echt klassequote:Op woensdag 9 november 2016 10:20 schreef cb2013 het volgende:
Stink CNN praat nu over hoe het toch kan dat de polls zoveel uitwijken.
Zonder deze vrouw, kellyanne conway, zou het niet lukken. Respect! Altijd verdedigen tegen de linkse media. Het is gelukt. Ze kan rusten en een plaats nemen in het Witte Huis LOL.
[ afbeelding ]
Doelde o.a. ook op politici en de mediaquote:Op woensdag 9 november 2016 10:32 schreef Ringo het volgende:
[..]
Valt wel mee, toch?
Ik zie hier vooral veel hysterische winnaars..
Dat is dus de vraag.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het gaat erom hoeveel belasting ze feitelijk betalen, niet hoe het tarief in de boeken staat.
Volgens dit stuk stijgt het inkomen van de allerrijksten dus nog sterker onder Trump dan dat van de middenklasse. Als iedereen meer inkomen overhoudt denk ik niet dat ze meer belasting gaan betalen, persoonlijk.quote:Taxpayers in the bottom deciles (the 0-10 and 10-20 percent deciles), would see increases in after-tax adjusted gross income (AGI) of 1.4 and 0.6 percent, respectively. Middle-income taxpayers with incomes that fall within the 30th to 80th percentiles would see larger increases in their after-tax AGI, of between 3.0 and 8.3 percent. Taxpayers with incomes that fall in the highest income class (the 90-100 percent decile) would see an increase in after-tax income of 14.6 percent. The top 1 percent of all taxpayers would see a 21.6 percent increase in after-tax income.
thanks!!quote:Op woensdag 9 november 2016 10:36 schreef antiderivative het volgende:
Nog 3 staten die niet 100% geteld zijn:
[..]
Trump: 58,210,697
Clinton: 57,755,452
op het moment
Sunfield heeft ook een mening.twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 09-11-2016 om 08:29:33Wakker worden in een wereld met nog meer polarisatie en xenofobie. reageer retweet
twitter:thestevennabil twitterde op woensdag 09-11-2016 om 10:33:29Iraqis in Haditha hand out sweets and congratulate Americans on their elections #DonaldTrump #USelection #trump https://t.co/0ny9le78KV reageer retweet
wisconsin is blauwquote:Op woensdag 9 november 2016 10:41 schreef MCH het volgende:
Sunfield heeft ook een mening.twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 09-11-2016 om 08:29:33Wakker worden in een wereld met nog meer polarisatie en xenofobie. reageer retweet
Hehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |