Vergeet ook niet dat Sanders in alle 1 op 1 polls ruimschoot won, van Trump met dubbele cijfers. Hillary? Zij verloor in de 1 op 1 polls van Trump of zij won zeer nipt.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:08 schreef Refragmental het volgende:
Zojuist op RT dat veel ex-Bernie supporters nu op Trump hebben gestemd.
Wat geheel onverwacht
Oh wacht, toch niet. Aangezien dit in dit topic al vaker is gezegd, maar ook steeds weer door dezelfde kliek werd weggelachen.
Ja dan gaat er iets niet helemaal goed in je bovenkamerquote:Op woensdag 9 november 2016 10:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
Maar kom op, hierom in shock raken of gaan huilen
Dankzij de linkse kliek en de media die doof waren voor de onthullingen van Wikileaks, kan ik nu niet meer uitsluiten dat ik nooit op Wilders ga stemmen.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:08 schreef Refragmental het volgende:
Zojuist op RT dat veel ex-Bernie supporters nu op Trump hebben gestemd.
Wat geheel onverwacht
Oh wacht, toch niet. Aangezien dit in dit topic al vaker is gezegd, maar ook steeds weer door dezelfde kliek werd weggelachen.
Ja maar hij zegt af en toe hele gemene dingen!quote:Op woensdag 9 november 2016 10:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Toch wel typisch. Er is een president verkozen die de infrastructuur wil herstellen, die inzet op banen, die verzoening met Rusland wil, die toegeeft dat Irak en Libie vergissingen waren, die wil investeren in geestelijke gezondheidszorg om schietpartijen te voorkomen, die veteranen fatsoenlijk wil behandelen, die lobbyisten aan banden wil leggen, die belastingontwijking wil aanpakken en de rijksten meer wil laten betalen, de minimumlonen gaat verhogen en die niet in de zak zit van grote bedrijven.
En de internationale media en zij die zichzelf progressief noemen zijn helemaal in paniek. Wat ging er waar en wanneer allemaal verkeerd?
538 dichtte juist van de mainstream media relatief veel kans toe aan Trump de laatste maanden.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat Sanders in alle 1 op 1 polls ruimschoot won, van Trump met dubbele cijfers. Hillary? Zij verloor in de 1 op 1 polls van Trump of zij won zeer nipt.
Dit al vanaf april of mei. Maar dat werd genegeerd. Het heilige 538.
Dat was toen ook al gepeild, Sanders had een veel betere kans om Trump te verslaan dan Clinton. Sanders en Trump hebben ook meer overeenkomsten dan Sanders en Clinton.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:13 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Oh ja dat was ik al bijna vergeten. Bernie Sanders had een ontzettende aantrekkingskracht op Republikeinen die gedesillusioneerd waren in hun partij en de politiek. In de subreddit van Sanders kwamen geregeld mensen vertellen dat ze hun hele leven republikeins hadden gestemd, maar dat Sanders de eerste was in wie ze weer vertrouwen hadden.
Die mensen zijn 100% allemaal naar Trump gegaan, zonder twijfel. Sanders had hen + de hele democratische zijde aan boord gehad.
Het zou me ook niet verbazen als dat een gevolg wordt. Dat ook in Nederland de "proteststem" héél groot wordt.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dankzij de linkse kliek en de media die doof waren voor de onthullingen van Wikileaks, kan ik nu niet meer uitsluiten dat ik nooit op Wilders ga stemmen.
Het continue negeren van de Wikileaks onthullingen was zo eng, dat ik nu denk dat ook het NLse establishment een enorme schop in de kloten verdiend.
Zo ver zaten de polls er niet eens naast. Een procentpunt of 3-4 ernaast is niet abnormaal.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:14 schreef vigen98 het volgende:
Ik had het voorspeldIk en Nintex waren zowat de enigen die geloofden in een Trump overwinning maar we werden weggezet als BNW'ers omdat we het niet eens waren met de polls ( GELOOF NOOIT POLLS )
Zwijnquote:Op woensdag 9 november 2016 10:16 schreef Mani89 het volgende:
Even op Amerikaanse wijze de overwinning vieren.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind Pence misschien nog wel enger dan Trump. Hopelijk gaat hij geen enkele invloed hebben op het beleid.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:15 schreef topdeck het volgende:
Welcome Mike Pence!
[ afbeelding ]Da's pas een VP!
Deze man is enger dan Trump.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:15 schreef topdeck het volgende:
Welcome Mike Pence!
[ afbeelding ]Da's pas een VP!
Omdat overal de Wikileaks onthullingen genegeerd werden, kan ik nu niet meer uitsluiten dat ik nooit op Wilders ga stemmen. Ik heb nu zin in een dikke fuck you.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:12 schreef vipergts het volgende:
[..]
Net als in de vs gaat er hier massaal op Wilders gestemd worden, niet omdat Wilders nu zo goed is maar omdat de rest zo slecht is en maar niet lijkt te snappen hoe ontevreden die kiezers zijn.
Toch wel typisch dat zelfs zichzelf progressief noemende users hier zo makkelijk trappen in de propaganda van Trump. Hoe pakt zijn "belastingplan" de rijken aan of zijn de rijken bij jou hetzelfde als bij de SP vanaf modaal?quote:Op woensdag 9 november 2016 10:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Toch wel typisch. Er is een president verkozen die de infrastructuur wil herstellen, die inzet op banen, die verzoening met Rusland wil, die toegeeft dat Irak en Libie vergissingen waren, die wil investeren in geestelijke gezondheidszorg om schietpartijen te voorkomen, die veteranen fatsoenlijk wil behandelen, die lobbyisten aan banden wil leggen, die belastingontwijking wil aanpakken en de rijksten meer wil laten betalen, de minimumlonen gaat verhogen en die niet in de zak zit van grote bedrijven.
En de internationale media en zij die zichzelf progressief noemen zijn helemaal in paniek. Wat ging er waar en wanneer allemaal verkeerd?
quote:Op woensdag 9 november 2016 10:14 schreef vigen98 het volgende:
Ik had het voorspeldIk en Nintex waren zowat de enigen die geloofden in een Trump overwinning maar we werden weggezet als BNW'ers omdat we het niet eens waren met de polls ( GELOOF NOOIT POLLS )
Die was niet krachtig genoegquote:Op woensdag 9 november 2016 10:16 schreef Ringo het volgende:
Hoe zit het trouwens met die veronderstelde verkiezingsfraude door het Democratisch establishment?
Als zelfs die partij je niet wil..quote:Op woensdag 9 november 2016 10:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe zal de Republikeinse Partij zich nu voelen.. Steun ongeveer opgezegd in hun kandidaat, die toch met "speels gemak" de verkiezingen wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |