abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166530540
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:08 schreef Refragmental het volgende:
Zojuist op RT dat veel ex-Bernie supporters nu op Trump hebben gestemd.
Wat geheel onverwacht _O-

Oh wacht, toch niet. Aangezien dit in dit topic al vaker is gezegd, maar ook steeds weer door dezelfde kliek werd weggelachen.
Vergeet ook niet dat Sanders in alle 1 op 1 polls ruimschoot won, van Trump met dubbele cijfers. Hillary? Zij verloor in de 1 op 1 polls van Trump of zij won zeer nipt.
Dit al vanaf april of mei. Maar dat werd genegeerd. Het heilige 538.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  woensdag 9 november 2016 @ 10:14:02 #102
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166530541
Ik denk dat Merkel wel blij is.
Geen vervelende Clinton Bitch die de Russen onder druk wenst te houden maar een Trump die misschien meer open staat voor gesprekken en de handels betrekkingen voorop stelt.

Maar we zullen het wel zien.
Ik ben wel aangenaam verrast dat de Amerikanen deze enorme protest stem tegen de USA top heeft doorgezet.
Dit is een enorme schop tegen het esthablisment.
pi_166530543
quote:
19s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

[..]

Maar kom op, hierom in shock raken of gaan huilen :')
Ja dan gaat er iets niet helemaal goed in je bovenkamer :N
pi_166530546
Ik had het voorspeld _O_ Ik en Nintex waren zowat de enigen die geloofden in een Trump overwinning maar we werden weggezet als BNW'ers omdat we het niet eens waren met de polls ( GELOOF NOOIT POLLS )
pi_166530547
Ik denk dat partijen als PVDA SP D66 of CDA flink achter de oren krabben hoe zij de strijd moeten aangaan met VVD en PVV
pi_166530552
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:08 schreef Refragmental het volgende:
Zojuist op RT dat veel ex-Bernie supporters nu op Trump hebben gestemd.
Wat geheel onverwacht _O-

Oh wacht, toch niet. Aangezien dit in dit topic al vaker is gezegd, maar ook steeds weer door dezelfde kliek werd weggelachen.
Dankzij de linkse kliek en de media die doof waren voor de onthullingen van Wikileaks, kan ik nu niet meer uitsluiten dat ik nooit op Wilders ga stemmen.

Het continue negeren van de Wikileaks onthullingen was zo eng, dat ik nu denk dat ook het NLse establishment een enorme schop in de kloten verdiend.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_166530564
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:11 schreef Weltschmerz het volgende:
Toch wel typisch. Er is een president verkozen die de infrastructuur wil herstellen, die inzet op banen, die verzoening met Rusland wil, die toegeeft dat Irak en Libie vergissingen waren, die wil investeren in geestelijke gezondheidszorg om schietpartijen te voorkomen, die veteranen fatsoenlijk wil behandelen, die lobbyisten aan banden wil leggen, die belastingontwijking wil aanpakken en de rijksten meer wil laten betalen, de minimumlonen gaat verhogen en die niet in de zak zit van grote bedrijven.

En de internationale media en zij die zichzelf progressief noemen zijn helemaal in paniek. Wat ging er waar en wanneer allemaal verkeerd?
Ja maar hij zegt af en toe hele gemene dingen!
pi_166530566
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Vergeet ook niet dat Sanders in alle 1 op 1 polls ruimschoot won, van Trump met dubbele cijfers. Hillary? Zij verloor in de 1 op 1 polls van Trump of zij won zeer nipt.
Dit al vanaf april of mei. Maar dat werd genegeerd. Het heilige 538.
538 dichtte juist van de mainstream media relatief veel kans toe aan Trump de laatste maanden.
pi_166530567
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:13 schreef Poolbal het volgende:

[..]

Oh ja dat was ik al bijna vergeten. Bernie Sanders had een ontzettende aantrekkingskracht op Republikeinen die gedesillusioneerd waren in hun partij en de politiek. In de subreddit van Sanders kwamen geregeld mensen vertellen dat ze hun hele leven republikeins hadden gestemd, maar dat Sanders de eerste was in wie ze weer vertrouwen hadden.

Die mensen zijn 100% allemaal naar Trump gegaan, zonder twijfel. Sanders had hen + de hele democratische zijde aan boord gehad.
Dat was toen ook al gepeild, Sanders had een veel betere kans om Trump te verslaan dan Clinton. Sanders en Trump hebben ook meer overeenkomsten dan Sanders en Clinton.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 9 november 2016 @ 10:15:39 #110
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_166530574
Welcome Mike Pence!

_O_ Da's pas een VP!
graag op anoniem
pi_166530584
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dankzij de linkse kliek en de media die doof waren voor de onthullingen van Wikileaks, kan ik nu niet meer uitsluiten dat ik nooit op Wilders ga stemmen.

Het continue negeren van de Wikileaks onthullingen was zo eng, dat ik nu denk dat ook het NLse establishment een enorme schop in de kloten verdiend.
Het zou me ook niet verbazen als dat een gevolg wordt. Dat ook in Nederland de "proteststem" héél groot wordt.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_166530591
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:14 schreef vigen98 het volgende:
Ik had het voorspeld _O_ Ik en Nintex waren zowat de enigen die geloofden in een Trump overwinning maar we werden weggezet als BNW'ers omdat we het niet eens waren met de polls ( GELOOF NOOIT POLLS )
Zo ver zaten de polls er niet eens naast. Een procentpunt of 3-4 ernaast is niet abnormaal.
  woensdag 9 november 2016 @ 10:16:24 #113
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166530596
Even op Amerikaanse wijze de overwinning vieren. :@

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_166530608
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:16 schreef Mani89 het volgende:

[ afbeelding ]
Zwijn
pi_166530615
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:15 schreef topdeck het volgende:
Welcome Mike Pence!

[ afbeelding ]

_O_ Da's pas een VP!
Ik vind Pence misschien nog wel enger dan Trump. Hopelijk gaat hij geen enkele invloed hebben op het beleid.
  woensdag 9 november 2016 @ 10:16:58 #116
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_166530617
Hoe zit het trouwens met die veronderstelde verkiezingsfraude door het Democratisch establishment?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 9 november 2016 @ 10:16:59 #117
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_166530618
quote:
Welcome Mike Pence!

[ afbeelding ]

_O_ Da's pas een VP!
Deze man is enger dan Trump.

Homohater.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_166530621
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:12 schreef vipergts het volgende:

[..]

Net als in de vs gaat er hier massaal op Wilders gestemd worden, niet omdat Wilders nu zo goed is maar omdat de rest zo slecht is en maar niet lijkt te snappen hoe ontevreden die kiezers zijn.
Omdat overal de Wikileaks onthullingen genegeerd werden, kan ik nu niet meer uitsluiten dat ik nooit op Wilders ga stemmen. Ik heb nu zin in een dikke fuck you.
pi_166530622
quote:
Toch wel typisch. Er is een president verkozen die de infrastructuur wil herstellen, die inzet op banen, die verzoening met Rusland wil, die toegeeft dat Irak en Libie vergissingen waren, die wil investeren in geestelijke gezondheidszorg om schietpartijen te voorkomen, die veteranen fatsoenlijk wil behandelen, die lobbyisten aan banden wil leggen, die belastingontwijking wil aanpakken en de rijksten meer wil laten betalen, de minimumlonen gaat verhogen en die niet in de zak zit van grote bedrijven.

En de internationale media en zij die zichzelf progressief noemen zijn helemaal in paniek. Wat ging er waar en wanneer allemaal verkeerd?
Toch wel typisch dat zelfs zichzelf progressief noemende users hier zo makkelijk trappen in de propaganda van Trump. Hoe pakt zijn "belastingplan" de rijken aan of zijn de rijken bij jou hetzelfde als bij de SP vanaf modaal?

Niet dat Clinton nu zo progressief is maar Trump is gezien zijn uitlatingen echt niet progressiever te noemen.

Maar duidelijk is wel dat ook zuur links zich aangetrokken voelt tot ouderwets angstzaaien.
  woensdag 9 november 2016 @ 10:17:21 #120
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166530628
quote:
_O_
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_166530629
quote:
5s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:16 schreef Ringo het volgende:
Hoe zit het trouwens met die veronderstelde verkiezingsfraude door het Democratisch establishment?
Die was niet krachtig genoeg :Y
  woensdag 9 november 2016 @ 10:17:43 #122
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_166530637
quote:
19s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe zal de Republikeinse Partij zich nu voelen.. Steun ongeveer opgezegd in hun kandidaat, die toch met "speels gemak" de verkiezingen wint.
Als zelfs die partij je niet wil..
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_166530650
Wat zal Mike Pence nu eigenlijk denken? Die was stiekem al met zijn eigen 2020-campagne begonnen :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_166530652
Kijk dat de PVV met Geert Wilders het goed zal gaan doen, dat verwacht ik ook wel. Maar hoe goed?

24 zetels? 30 zetels? 40 zetels?

Ze zullen vast wel één grote coalitiepartner kunnen vinden, maar twee of zelfs drie, dat is bijna onmogelijk.
Of saté?
  woensdag 9 november 2016 @ 10:19:11 #125
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_166530667
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:17 schreef MrBadGuy het volgende:
Ha, zo.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_166530672
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:18 schreef TheVulture het volgende:
Wat zal Mike Pence nu eigenlijk denken? Die was stiekem al met zijn eigen 2020-campagne begonnen :D
Wel tof voor hem. Het was toch een gok voor hem om VP-kandidaat voor Trump te worden. Het had ook heel verkeerd af kunnen lopen.
pi_166530676
Maar de enige positieve uitslag is dus dat wiet gelegaliseerd gaat worden in California, tenminste als de federale overheid dit accepteert?
pi_166530682

Geschreven door een sociologieprofessor van Berkeley. Deel van de reden dat Trump won.
#NoDAPL
  woensdag 9 november 2016 @ 10:20:04 #129
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_166530687
quote:
Wijze les voor iedereen hier: De media zijn voor geen ene meter te vertrouwen. Hoop dat het eindelijk eens doordringt bij de anti-BNW'ers
graag op anoniem
  woensdag 9 november 2016 @ 10:20:12 #130
345170 Roger_Epiales
The Wind Weaver
pi_166530690
quote:
Kan hij best mee doorgaan, Trump zit ook al in de leeftijd waar men zich mag afvragen of hij een volgende termijn wel gaat halen. (zelfde probleem als Hill had natuurlijk)
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 9 november 2016 @ 10:20:15 #131
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_166530693
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:17 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Wat heb jij tegen de Clinton achterban trouwens? Is die van Trump zoveel netter dan?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_166530695
Stink CNN praat nu over hoe het toch kan dat de polls zoveel uitwijken.

Zonder deze vrouw, kellyanne conway, zou het niet lukken. Respect! Altijd verdedigen tegen de linkse media. Het is gelukt. Ze kan rusten en een plaats nemen in het Witte Huis LOL.
pi_166530697
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:16 schreef Mani89 het volgende:

[ afbeelding ]
dikkerd gespot
pi_166530701
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:19 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Wel tof voor hem. Het was toch een gok voor hem om VP-kandidaat voor Trump te worden. Het had ook heel verkeerd af kunnen lopen.
Misschien is die nu nog sneller president.
pi_166530702
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik denk dat jij iets teveel Twan Huys hebt gekeken.
Twan Huys :r
pi_166530703
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:20 schreef topdeck het volgende:

[..]

Wijze les voor iedereen hier: De media zijn voor geen ene meter te vertrouwen. Hoop dat het eindelijk eens doordringt bij de anti-BNW'ers
BNW = truth
  woensdag 9 november 2016 @ 10:20:35 #137
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_166530705
quote:
Welcome Mike Pence!

[ afbeelding ]

_O_ Da's pas een VP!
Zegt dat God niet van homo's houdt.

Maar vooral adoreren
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_166530706
quote:

Geen idee welke campagne jij hebt gevolgd. Trump wil inderdaad de infrastructuur herstellen, maar wel door die te privatiseren. Zijn belastingplan voorziet in grote tax cuts voor de allerrijksten en daarbij is het wat gek dat iemand die structureel zijn best doet om zijn min mogelijk belasting te betalen, dit aan banden zou willen leggen.

Ik vind het allemaal prima - ik woon niet in de VS - maar ik vrees dat je Trump teveel beschouwt als een leeg canvas waar je je eigen wensen op projecteert.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166530708
quote:
Eh, hallo. :W
;)
Ik zei dat het sowieso geen landslideoverwinning zou worden, ik gaf aan dat Ohio, Florida en Michigan naar Trump zouden gaan en dat Pennsylvania een close call zou worden.
#NoDAPL
pi_166530709
quote:
Welcome Mike Pence!

[ afbeelding ]

_O_ Da's pas een VP!
Jij bent niet goed wijs.
pi_166530710
Niet weten dat "media" een meervoud is. :{

* Molurus zet WNL weer af
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_166530716
Leuk hoor, de users hier die dolblij zijn. Maar bedenk dit: Trump en het Republikeinse Congres mogen met een beetje pech vier opperrechters benoemen de komende jaren.

Zeg maar dag tegen Obamacare, Dodd-Frank, Roe vs. Wade en misschien wel delen van de Voting Rights Act.

Amerika wordt ver teruggeworpen.
pi_166530717
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:20 schreef DrDentz het volgende:

[..]

BNW = truth
En nu die pedoring _O_
pi_166530718
quote:
Die zal behoorlijk opgelucht zijn.

Dit geeft hem juist meer kansen voor 2020
  woensdag 9 november 2016 @ 10:21:14 #145
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_166530721
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:20 schreef DrDentz het volgende:

[..]

BNW = truth
de pijnlijke truth
graag op anoniem
pi_166530722
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik denk dat jij iets teveel Twan Huys hebt gekeken.
Hoezo? Trump wil, bijvoorbeeld, voor iedereen de belasting verlagen. De belasting voor bedrijven, groot en klein, gaat in zijn plannen bijvoorbeeld van 35% naar 15%.

Dit zet hij erover op zijn website:

quote:
The Trump Plan protects all low-income and middle-income Americans and lowers their taxes. As the Tax Foundation put it: “Donald Trump’s plan is a tax cut for all income groups, while Hillary Clinton’s plan is a tax increase on selected income groups”
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166530726
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:19 schreef Chewie het volgende:
Maar de enige positieve uitslag is dus dat wiet gelegaliseerd gaat worden in California, tenminste als de federale overheid dit accepteert?
en de doodstaf er wordt afgeschaft, en wiet ook in florida trouwens
pi_166530732
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Eh, hallo. :W
;)_
Het waren maar 2 man, LMAO. Euribor heeft ontslag genomen.
pi_166530733
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 10:17 schreef Chewie het volgende:

[..]

Toch wel typisch dat zelfs zichzelf progressief noemende users hier zo makkelijk trappen in de propaganda van Trump. Hoe pakt zijn "belastingplan" de rijken aan of zijn de rijken bij jou hetzelfde als bij de SP vanaf modaal?

Niet dat Clinton nu zo progressief is maar Trump is gezien zijn uitlatingen echt niet progressiever te noemen.

Maar duidelijk is wel dat ook zuur links zich aangetrokken voelt tot ouderwets angstzaaien.
It's the economy, stupid. Mensen met 3 banen om de eindjes aan elkaar te kunnen knopen zijn niet geinteresseerd in een 3e genderneutraal toilet. Dat soort gratis progressiviteit maakt Clinton niet progressief. Put your and Wall Street's money where you're mouth is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 9 november 2016 @ 10:22:00 #150
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_166530737
Deze man op NPO1 zegt rake dingen _O_
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')