Blijft hij wel bij de democraten? Enige reden dat hij daar lid van werd is om een gooi naar het kandidaatschap te doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of dat hij president wordt (hoewel hij dat van mij zeker mag doen), het gaat erom dat hij in de partij gigantisch veel invloed gaat hebben.
Je zou eens moeten kijken naar het aantal cablecutters onder de jongeren in enkel het afgelopen jaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat geloof ik nooit. Steeds meer mensen hebben geen vertrouwen in de MSM. In de VS al meer dan 80%. Over 4 jaar is de MSM betekenisloos.
Valt wel mee, toch?quote:
Maar hoe gaat het de Amerikaan die nu al 2 of 3 baantjes nodig heeft helpen als Trump het zou lukken om de vertrokken lage lonen productiebanen op magische manier terug te krijgen?quote:Op woensdag 9 november 2016 10:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het progressieve van Clinton, de Clintons en Obama zit hem in de dingen die niet over geld gaan. We hebben decennia gehad waarbij de beide kandidaten en bijna alle congres- en senaatskandidaten aan de tiet van het grootbedrijf hingen en zo de economische koers buiten de verkiezingen hebben geplaatst. Ze gingen zich ten opzichte van elkaar profileren op dingen waar de overheid eigenlijk niet zoveel mee te maken heeft. Family values enzo, maar dan weer niet als het gaat over vakantiedagen, zwangerschapsverlof en baanzekerheid.
Plus dat de Democraten ook spinden via de bevriende media: negatieve framing over Sanders (atheïsme), positieve framing voor HC.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:26 schreef Poolbal het volgende:
[..]
De voorverkiezingen van de Democratische partij zijn door de DNC georganiseerd. Het is een private aangelegenheid die in principe neutraal zou moeten verlopen. De DNC stelt de regels op en kunnen die tijdens het spel veranderen (Nevada 3e ronde caucus), de stemmenregistraties mogen zij ook zelf beheren (en wat ging dat fout, in het voordeel van Hillary), en over alles in de opzet hebben zij macht.
Centrale verkiezingen zijn niet van hen en dan is het een stuk moeilijker om te frauderen.
jaquote:Op woensdag 9 november 2016 10:33 schreef opgebaarde het volgende:
Heeft Hillary in absolute aantal stemmers wel gewonnen?
net als tienduizenden anderenquote:Op woensdag 9 november 2016 10:34 schreef cb2013 het volgende:
Zij stemde clinton als REP
[ afbeelding ]![]()
![]()
RIP haar politieke toekomstquote:Op woensdag 9 november 2016 10:34 schreef cb2013 het volgende:
Zij stemde clinton als REP
[ afbeelding ]![]()
![]()
Je bedoelt een nieuwe Obama?quote:Op woensdag 9 november 2016 10:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb redelijk wat zelfvertrouwen na mijn laaatste voorspellingen.
In alle ernst: als met het establishment van de Democaten wordt afgerekend - die kans is groot gezien de schandalen en gezien het feit dat ze in de USA een hekel hebben aan verliezers - en er komt een progressieve kandidaat over 4 jaar dan wint die met gemak. Waarom? De mensen komen stemmen voor die kandidaaat, het opkomstpercentage maakt het verschil.
Correct.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het progressieve van Clinton, de Clintons en Obama zit hem in de dingen die niet over geld gaan. We hebben decennia gehad waarbij de beide kandidaten en bijna alle congres- en senaatskandidaten aan de tiet van het grootbedrijf hingen en zo de economische koers buiten de verkiezingen hebben geplaatst. Ze gingen zich ten opzichte van elkaar profileren op dingen waar de overheid eigenlijk niet zoveel mee te maken heeft. Family values enzo, maar dan weer niet als het gaat over vakantiedagen, zwangerschapsverlof en baanzekerheid.
Zelfs ik, en ik ben iemand die heel moeilijk verander van gewoontes, kijk nauwelijks tv meer en lees mijn meeste nieuws online. Dan moet er wel een hele grote groep zijn die hetzelfde doet.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Je zou eens moeten kijken naar het aantal cablecutters onder de jongeren in enkel het afgelopen jaar.
Trump: 58,210,697quote:Op woensdag 9 november 2016 10:33 schreef opgebaarde het volgende:
Heeft Hillary in absolute aantal stemmers wel gewonnen?
Hij heeft tenminste door dat de VS weer moet gaan produceren.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het de Amerikaan die nu al 2 of 3 baantjes nodig heeft helpen als Trump het zou lukken om de vertrokken lage lonen productiebanen op magische manier terug te krijgen?
quote:Op woensdag 9 november 2016 10:15 schreef topdeck het volgende:
Welcome Mike Pence!
[ afbeelding ]Da's pas een VP!
Obama was nooit progressief en hij was ook geen undergroundkandidaat. Hij was de spreekwoordelijke wolf in schaapskleding, gesteund door de Podesta Group.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |