De voorverkiezingen van de Democratische partij zijn door de DNC georganiseerd. Het is een private aangelegenheid die in principe neutraal zou moeten verlopen. De DNC stelt de regels op en kunnen die tijdens het spel veranderen (Nevada 3e ronde caucus), de stemmenregistraties mogen zij ook zelf beheren (en wat ging dat fout, in het voordeel van Hillary), en over alles in de opzet hebben zij macht.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:16 schreef Ringo het volgende:
Hoe zit het trouwens met die veronderstelde verkiezingsfraude door het Democratisch establishment?
you're missing outquote:Op woensdag 9 november 2016 10:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik doe niet aan BNW. Gewoon TYT, RT, teleSUR en zo.
Heel Washington, Dem & Rep, schudt op zijn grondvesten. Het grote probleem is de verkokering en verkalking van het tweepartijensysteem, de totale verlamming van het politieke besluitvormingsproces.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoe zal de Republikeinse Partij zich nu voelen.. Steun ongeveer opgezegd in hun kandidaat, die toch met "speels gemak" de verkiezingen wint.
Het is links... had niet anders verwacht. De media hielpen ook niet echt mee.quote:
Het gaat er niet om of dat hij president wordt (hoewel hij dat van mij zeker mag doen), het gaat erom dat hij in de partij gigantisch veel invloed gaat hebben.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Op Sanders zou ik toch niet al teveel meer rekenen die is 79 bij de volgende verkiezingen.
Hoe kut ik Trump ook vind, ik kan een glimlach niet onderdrukken. Dat gejank van de linkse elite, gimme moreeeeeeequote:
Ga nou geen voorspellingen doen..quote:Op woensdag 9 november 2016 10:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Hij kan wel gaan voor een tweede termijn, die wint hij niet.
Nee! Dat is geen links! Dat is neoliberaal en neoconservatief wat de partij heeft gegijzeld, bovendien waren de Democraten tot de jaren 50/60 rechtser dan de GOP.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is links... had niet anders verwacht. De media hielpen ook niet echt mee.
Dat geloof ik nooit. Steeds meer mensen hebben geen vertrouwen in de MSM. In de VS al meer dan 80%. Over 4 jaar is de MSM betekenisloos.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Over 4 jaar gaan ze gewoon weer verder waar ze nu opgehouden zijn.
Alsof hen dat interesseert. Ze hebben de héle nacht 'GENOT' en 'MAD' geroepen. Ze zien dit als een persoonlijke overwinning. Ze vinden het leuker om de gevestigde orde te zien 'huilen'.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:21 schreef Sloggi het volgende:
Leuk hoor, de users hier die dolblij zijn. Maar bedenk dit: Trump en het Republikeinse Congres mogen met een beetje pech vier opperrechters benoemen de komende jaren.
Zeg maar dag tegen Obamacare, Dodd-Frank, Roe vs. Wade en misschien wel delen van de Voting Rights Act.
Amerika wordt ver teruggeworpen.
Ze laten zich weer goed kennenquote:Op woensdag 9 november 2016 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is links... had niet anders verwacht. De media hielpen ook niet echt mee.
http://www.volkskrant.nl/(...)journalist~a4224574/quote:Op woensdag 9 november 2016 10:25 schreef Stefanovich het volgende:
Oeh mooi vrouwtje hoor bij wnl...elodie verwij of zo
Morgen pasquote:Op woensdag 9 november 2016 10:28 schreef Roland_Deschain het volgende:
Hoelaat kunnen we een speech van Hillary verwachten?
Pics van je zus?quote:Op woensdag 9 november 2016 10:28 schreef Drolflap het volgende:
Krijg ik opeens een boos berichtje van mijn zus omdat ik liever Trump heb. Gedraag je....
Ik heb redelijk wat zelfvertrouwen na mijn laaatste voorspellingen.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ga nou geen voorspellingen doen..
Ligt er aan of de dokters haar toestemming geven om het ziekenhuis te verlaten.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:28 schreef Roland_Deschain het volgende:
In de ochtend, rond 09:00 am, dus 15:00 onze tijdquote:Op woensdag 9 november 2016 10:28 schreef Roland_Deschain het volgende:
Nee. Ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:28 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Alsof hen dat interesseert. Ze hebben de héle nacht 'GENOT' en 'MAD' geroepen. Ze zien dit als een persoonlijke overwinning. Ze vinden het leuker om de gevestigde orde te zien 'huilen'.
Het progressieve van Clinton, de Clintons en Obama zit hem in de dingen die niet over geld gaan. We hebben decennia gehad waarbij de beide kandidaten en bijna alle congres- en senaatskandidaten aan de tiet van het grootbedrijf hingen en zo de economische koers buiten de verkiezingen hebben geplaatst. Ze gingen zich ten opzichte van elkaar profileren op dingen waar de overheid eigenlijk niet zoveel mee te maken heeft. Family values enzo, maar dan weer niet als het gaat over vakantiedagen, zwangerschapsverlof en baanzekerheid.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Oh was dat het enige standpunt van Clinton?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |