SPOILER: VoorverkiezingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Drumpf
• Hillary Clinton
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Op welke kandidaat zou jij stemmen?
• Donald Drumpf
• Hillary Clinton
• Gary Johnson
• Jill Stein
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Bij welke kandidaat pas jij?
De Amerikaanse stemwijzer http://www.isidewith.com/
Het Amerikaanse kieskompas https://usa.kieskompas.nl/nl/#/
https://docs.google.com/s(...)HEBdO2Xsg/edit#gid=0
Update van alle andere races en referenda
OP met dank aan Odaiba en polls met dank aan Martijnde3de.
Game on..
Jeb stemt op zich zelf als write-in.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:55 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Maar Jeb zelf liet eerder weten op geen van beiden te stemmen.
twitter:abc15 twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 20:50:19LIVE VIDEO: Protest at North High School -- students walked out to urge voters not to vote for Trump, Arpaio:… https://t.co/ckRVefbQoj reageer retweet
Trump is/was zeker onderdeel ja. Althans, hij deed mee met het spel; presidenten (Clintons) afkopen voor voordeeltjes.quote:
Het is dat zij niet links zijn, anders zou ik nu opmerken dat de linkse partijen in Nederland daar ook last van hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:57 schreef 6star6lord6 het volgende:
Waarom moeten die Democraten altijd rellen?
TYTquote:Op dinsdag 8 november 2016 21:59 schreef Platinumgoat het volgende:
Nog andere opties voor op TV vannacht behalve NPO en CNN?
RTL vanaf 04.00quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:59 schreef Platinumgoat het volgende:
FOX news, in hun 30 miljoen nieuwe studioquote:Op dinsdag 8 november 2016 21:59 schreef Platinumgoat het volgende:
Sexlijnen.nl TV de hele nacht bij SBS6quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:59 schreef Platinumgoat het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:00 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Sexlijnen.nl TV de hele nacht bij SBS6
Juist ja, heel gezelligquote:Op dinsdag 8 november 2016 21:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Met Whiskers2009 ben ik voor vandaag (en morgen) weer klaar na haar laatste 2 reacties op mij. Houd het gezellig, mensen.
Fox of vicequote:Op dinsdag 8 november 2016 21:59 schreef Platinumgoat het volgende:
Uh, nee. Gewoon vast onderdeel vd kliek.. Clintons en Trump gewoon bevriend etc..quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Trump is/was zeker onderdeel ja. Althans, hij deed mee met het spel; presidenten (Clintons) afkopen voor voordeeltjes.
Hamvraag nu is of hij zich daadwerkelijk tegen hen gekeerd heeft of ze een gunst doet de onvrede een stem maar geen echte kans te geven.
Ik ook, maar ik kan prima werken op twee uur slaap.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:01 schreef LelijKnap het volgende:
Anders dan de meeste Hillary supporters moet ik morgenochtend vroeg op.
Ah, je hebt mijn post over mijn wekker die om 6:00 uur afgaat gelezen merk ik..quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:01 schreef LelijKnap het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:00 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Sexlijnen.nl TV de hele nacht bij SBS6
Ja, als ik nog maar 1 dag hoef te werken misschien.. Ik moet er nog zowat 3..,quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kan prima werken op twee uur slaap.
Maar je moet het niet te vaak doen.
Te grote afstand, zij krijgt $40 miljoen per jaar betaald of iets in die geest. Ik heb liever iemand die verslag kan doen vanuit het perspectief van de gewone mensen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:00 schreef cb2013 het volgende:
[..]
FOX news, in hun 30 miljoen nieuwe studio![]()
Megyn Kelly![]()
De president heeft helemaal niet zo onwijs veel macht..quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:00 schreef KetchupFTW het volgende:
Het is toch eigenlijk wel achterlijk dat er zoveel macht bij 1 persoon ligt
Maar Trump is niet tegen immigratie. Hij is tegen illegale immigratie.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:03 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd of dr nog latino's zijn die denken: groot gelijk Donald, ik zit al in de VS, zat de rest van die paupers idd lekker buiten blijven.
Mja kutte is ook dat je t misschien nog niet eens weet tegen de tjnd dat je dan gaat slapen. 2 uur later horen maakt anders ook geen verschil toch?quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kan prima werken op twee uur slaap.
Maar je moet het niet te vaak doen.
Nee joh.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De president heeft helemaal niet zo onwijs veel macht..
Zou kunnen dat ik indommel. Dat gebeurde acht jaar geleden, werd ik wakker met een huilende Al Sharpton.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mja kutte is ook dat je t misschien nog niet eens weet tegen de tjnd dat je dan gaat slapen. 2 uur later horen maakt anders ook geen verschil toch?
Ik spreek uit ervaring dat je je met 2 uur slaap veel fitter zal voelen dan met geen slaap.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:05 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Mja kutte is ook dat je t misschien nog niet eens weet tegen de tjnd dat je dan gaat slapen. 2 uur later horen maakt anders ook geen verschil toch?
Hier nog één. Maar waarom zou je er voor op blijven als je morgenochtend ook je telefoon aan kan zetten en één van je 70 push berichten leest?quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:01 schreef LelijKnap het volgende:
Hoe betrouwbaar is dan al een exitpoll?quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:07 schreef 6star6lord6 het volgende:
Er komt een exit Poll over een uur.
Dat zegt geen klote. Kijk naar de verkiezingen in 2000.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hoe betrouwbaar is dan al een exitpoll?
Maar links heeft liever dat men denkt dat hij latinos en negers haat. Net zoals ze hier in NL donkere mensen tegen Wilders hebben opgezet door hem continue ongefundeerd racist te noemen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar Trump is niet tegen immigratie. Hij is tegen illegale immigratie.
Latino's mogen binnen komen, maar moeten dat net als de andere migranten doen.
Nee joh. De swing states zijn vrij snel al aan de beurt. Wat er verder op de westkust gebeurt is irrelevant.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier nog één. Maar waarom zou je er voor op blijven als je morgenochtend ook je telefoon aan kan zetten en één van je 70 push berichten leest?
Wat maakt het zo speciaal om het een CNN reporter te horen zeggen?
Waarschijnlijk is het tegen 06.00 morgenochtend nog "too close to call"
Waarom zou je een voetbalwedstrijd kijken als je de uitslag ook de dag erna kan lezen?quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier nog één. Maar waarom zou je er voor op blijven als je morgenochtend ook je telefoon aan kan zetten en één van je 70 push berichten leest?
Benieuwd of het echt de president vraag is of weer zoiets als:quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:07 schreef 6star6lord6 het volgende:
elitequote:Op dinsdag 8 november 2016 21:53 schreef Kansenjongere het volgende:
Geen idee of het al gepost was, maar Rush Limbaugh beweert te hebben vernomen dat oud-president George W. Bush en zijn vrouw Laura Bush op Hillary Clinton hebben gestemd.
Je kan het resultaat van een sportwedstrijd ook aan het eind bekijken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wilders is ook te dom om te poepen jammer dat Trump vaak door wordt vergeleken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:09 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Maar links heeft liever dat men denkt dat hij latinos en negers haat. Net zoals ze hier in NL donkere mensen tegen Wilders hebben opgezet door hem continue ongefundeerd racist te noemen.
Straks, met uitzondering van 8 jaar obama, heb je 2 families die 20 jaar lang het machtigste land ter wereld besturen.quote:
Nee. Dem POTUS En Rep macht in Congress of andersom en je krijgt als POTUS niks gedaan..quote:
Daarom TRUMPquote:Op dinsdag 8 november 2016 22:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Straks, met uitzondering van 8 jaar obama, heb je 2 families die 20 jaar lang het machtigste land ter wereld besturen.
Eng, heel erg eng.
Ja, was ook verwacht. Eerste exitpolls rond 23:00 uurquote:Op dinsdag 8 november 2016 22:07 schreef 6star6lord6 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |