SPOILER: En meer:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay beelden:
Een vergelijking van de huidige staat van de 3 pre-release coaster games:
Pre-order link:
https://www.frontierstore.net/planet-coaster-game-pre-order.html
(copy-paste in adresbalk als je in de algemene store terecht komt)
Mocht je perse nu al willen spelen kan je tegen extra betaling de alpha spelen, de volledige release kan nog wel even duren (~6 maanden)
Screenshots van spelers:![]()
SPOILER: Een van de bijzondere dingen van dit spel is dat je elk gebouw, stukje voor stukje, naar je eigen smaak kan bouwen. De eerste spelers vinden dat helemaal geweldig en zijn massaal belachelijke toiletten aan het bouwen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
Boeeee!!quote:Op dinsdag 8 november 2016 11:42 schreef mschol het volgende:
[..]
19:00 is de gebruikelijke update tijd, dus dat zou morgen 19:00 zijn..
Je kan nagenoeg alles zelf makenquote:Op dinsdag 8 november 2016 22:06 schreef 0108daniel het volgende:
Heel leuk!!!
Wacht nog steeds totdat het mogelijk is om zelf objecten te maken net als in RCT3, dan zijn de limieten echt verdwenen
dat wil hij inderdaad kunnen..quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:44 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je kan nagenoeg alles zelf makenwat zou je nog meer zelf willen maken dan, de plankjes?
Is Theme Park Studio dan niet meer iets voor je?quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
dat wil hij inderdaad kunnen..
nu zit je vast aan prefab onderdelen.. en zelf merk ik dat die, naar mijn smaak, niet helemaal volledig zijn
Die heb ik ook en dat is niet echt een spel meer te noemen helaasquote:Op dinsdag 8 november 2016 22:50 schreef Civilian het volgende:
[..]
Is Theme Park Studio dan niet meer iets voor je?
Serieus?quote:Op woensdag 9 november 2016 10:39 schreef davedavy het volgende:
Verdomme. Heb al maanden geleden dat spel gekocht maar heb helemaal geen Windows
Volgens mij heeft iedereen die de game nu al gekocht (pre-order) heeft automatisch de Trillseeker Edition en dus toegang tot de beta...quote:Op woensdag 9 november 2016 10:46 schreef davedavy het volgende:
Nja kan er wel Windows opzettenDenk alleen niet dat het een soepele game-ervaring oplevert:
1,4GHz Intel Core I5
8GB DDR3
Intel HD Graphics 5000 1536MB
Edit:
Heb ik überhaupt recht op die Beta als ik alleen de game zelf heb gekocht?
Als je niet de thrillseeker editie hebt gekocht , dan niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:46 schreef davedavy het volgende:
Nja kan er wel Windows opzettenDenk alleen niet dat het een soepele game-ervaring oplevert:
1,4GHz Intel Core I5
8GB DDR3
Edit:
quote:Op woensdag 9 november 2016 10:46 schreef davedavy het volgende:
Ligt er aan waar hij de game heeft gekocht. Als hij de normale editie op Steam heeft gekocht moet hij wachten op de officiële release datum. Als hij de game heeft gekocht via de Frontier website (voordat PC op Steam kwam), dan heeft hij automatisch de Thrillseeker edition gekregen. Als je de Thrillseeker edition op Steam hebt gekocht kun je straks gewoon spelen.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:49 schreef Vinno het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen die de game nu al gekocht (pre-order) heeft automatisch de Trillseeker Edition en dus toegang tot de beta...
Zoek anders eens de mailbevestiging van Steam erbij? Daar staat het in welke edition je hebt...
Met die specs kan je Planet Coaster wel vergeten jaquote:Op woensdag 9 november 2016 10:46 schreef davedavy het volgende:
1,4GHz Intel Core I5
8GB DDR3
Edit:
Dan heb je de Thrillseeker editionquote:Op woensdag 9 november 2016 11:09 schreef davedavy het volgende:
Ik heb hem bij Frontier gekocht begin augustus: PLANET COASTER
Planet Coaster Download
Zal dus wel niet
ik ben benieuwd naar benchmarks met grote parken wat voor hardware er nodig is het een en ander een beetje soepel te laten draaien..quote:Op woensdag 9 november 2016 11:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Met die specs kan je Planet Coaster wel vergeten ja
Samequote:Op woensdag 9 november 2016 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben benieuwd naar benchmarks met grote parken wat voor hardware er nodig is het een en ander een beetje soepel te laten draaien..
wat zijn je specs? (of heb je dat al eerder gepost? dan zoek ik eff terug..)quote:Op woensdag 9 november 2016 11:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
SameIk heb sinds maandag een nieuw systeempje, ik mag hopen dat hij wel een beetje park kan hebben
quote:
quote:
het kan dus net zo goed om 19:00 pas uitkomenquote:We have no fixed ETA on the Beta launch at the moment. We're expecting somewhere in the afternoon/evening around 5pm GMT tomorrow (Nov-9) so that'll be... around 9am PST, 12pm EST.
Of course, these are still speculative times. We might run later, or we might be earlier (we're hoping for it to be earlier!) It really depends on the deployment on the day. I'll be making sure everyone is informed via Twitter, Facebook, Instagram, and reddit as soon as we have news. Bo or Brett will be making sure we have announcements on Steam and the Forums as soon as we have news
https://www.alternate.nl/(...)10bf3838761a655a097aquote:Op woensdag 9 november 2016 11:28 schreef mschol het volgende:
[..]
wat zijn je specs? (of heb je dat al eerder gepost? dan zoek ik eff terug..)
Klinkt als een SimCity grap.. Is die map zo klein dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 11:28 schreef 0108daniel het volgende:
Hoop ook dat we een grotere map zullen krijgen bij de release dan dat we nu hebben
daarmee moet je een heel eind komen..quote:Op woensdag 9 november 2016 11:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
https://www.alternate.nl/(...)10bf3838761a655a097a
Ja ik kan Battlefield 1 op ultra spelen en dan zit mn PC nogsteeds uit z'n neus te vreten. Dus ik denk ook wel dat 't los zal lopenquote:Op woensdag 9 november 2016 11:31 schreef mschol het volgende:
[..]
daarmee moet je een heel eind komen..
bij mij is op dit moment de limiterende factor de R9 290 maar ik ga nog wel spelen met de instellingen, want het moet prima kunnen draaien.. (helaas draai ik wel standaard eyefinity op 3 schermen wat bij een full screen nogal een impact op performance is..)
Als je een leuk park wilt bouwen is de map te klein inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
Klinkt als een SimCity grap.. Is die map zo klein dan?
Als je de wooden coaster in het filmpje van gisteren zag zou je kunnen concluderen dat de maps groter zijn geworden. Vanavond weten we het zeker.quote:Op woensdag 9 november 2016 11:40 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Als je een leuk park wilt bouwen is de map te klein inderdaad.
Vooral als je kijkt naar de gebouwen die in de workshop staan, als je er daar een aantal van in je park heb staan bedekt het al een flink gedeelte van de map.
Inderdaad! Thanksquote:Op woensdag 9 november 2016 11:17 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Dan heb je de Thrillseeker editionheb je hem al geactiveerd in Steam? Zo ja, controleer je library en bij Planet Coaster moet onder DLC Thrillseeker edition staan
Ik vind dit wel een goede reden om een nieuwe PC te kopenquote:Op woensdag 9 november 2016 15:14 schreef davedavy het volgende:
[..]
Inderdaad! ThanksNet geactiveerd en niet speelbaar want Mac
quote:Op woensdag 9 november 2016 16:13 schreef lord_bono het volgende:
Beta is live!!!
https://twitter.com/PlanetCoaster/status/796369644454117376?s=09
uiteraard als ik druk bezig ben...quote:Op woensdag 9 november 2016 16:13 schreef lord_bono het volgende:
Beta is live!!!
https://twitter.com/PlanetCoaster/status/796369644454117376?s=09
scaling v/d interface kan je aanpassen hequote:Op woensdag 9 november 2016 19:15 schreef delano.888 het volgende:
3440x1440 is niet echte en optimale resolutie voor dit spel (zie onderkant knoppen)![]()
[ afbeelding ]
Edit: en 30 seconden later een dikke bluescreen. Hoop dat het aan de bèta ligt en niet mijn pc..
je moet er flink aan wennen..quote:Op woensdag 9 november 2016 20:45 schreef Civilian het volgende:
Het bouwen van paden vind ik wel lastig
Ja, die staan nu ergens anders, maar ik zou zo even niet weten waar .quote:Op woensdag 9 november 2016 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet er flink aan wennen..
euhm.. er zaten toch ook spotlights in de game? zijn die verhuist ofzo? ik kan ze bij scenery of building niet vinden
Mij lukt een trap draaien nog niet. Straks maar ff zoeken hoe dat moet.quote:Op woensdag 9 november 2016 20:45 schreef Civilian het volgende:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=796617468 mijn eerste "creatie" op de workshopquote:Op woensdag 9 november 2016 22:53 schreef Civilian het volgende:
Volgens mij ben ik zo creatief als een aardappel
Oeh nice!quote:Op woensdag 9 november 2016 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=796617468 mijn eerste "creatie" op de workshop
en mijn gasten klagen over vervuiling, maar zie nergens vervuiling liggen, heb ook al extra schoonmakers en prullenbakken neergezet, helaas zonder effect
Als je bij paden een grid kiest, kun je ook zoals 'vroeger' vierkante paden makenquote:Op woensdag 9 november 2016 20:45 schreef Civilian het volgende:
Ja, wat ik zeg.. Ik ben zo creatief als een aardappelquote:
Ik dacht in de video's van de alpha te zien dat dat er wel in zat, maar volgens mij is dat er uit gehaaldquote:Op donderdag 10 november 2016 08:53 schreef Vinno het volgende:
Wat een tof spel zeg...!
Ik heb wel dat bij het beginscherm het echt een minuut duurt ofzo voordat ik kan gaan klikken bijvoorbeeld een spel starten... Eerst zie ik alleen maar een hele tijd een lege wereldbol in beeld![]()
Maar andere vraag: is het dus niet mogelijk om objecten groter of kleiner te maken?
Soms is een stuk scenerie zoals een piratenschip, 3 keer groter dan de attractie waar hij naast staat...? Zie ik ergens iets over het hoofd?
Ja maar ik zie hierboven een Steam Workshop item geplaatst worden, van een huisje met daarin een miniatuur achtbaan en piratenschip... Hoe doen ze dit danquote:Op donderdag 10 november 2016 08:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik dacht in de video's van de alpha te zien dat dat er wel in zat, maar volgens mij is dat er uit gehaald
die miniatuur achtbaan is normale schaal en de rest is er omheen gebouwd?quote:Op donderdag 10 november 2016 08:57 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ja maar ik zie hierboven een Steam Workshop item geplaatst worden, van een huisje met daarin een miniatuur achtbaan en piratenschip... Hoe doen ze dit dan
Heb ook alle keybindings enzo gecheckt bij de opties, maar ik zie het echt niet
Echt?quote:Op donderdag 10 november 2016 08:58 schreef mschol het volgende:
[..]
die miniatuur achtbaan is normale schaal en de rest is er omheen gebouwd?
Nee, op een van de foto's zie je ook op de achterwand dat het allemaal losse kleine paneeltjes zijnquote:Op donderdag 10 november 2016 09:00 schreef Vinno het volgende:
[..]
Echt?
Ik zat aan een poppenhuis iets te denken...![]()
Nog niet geprobeerd, maar ik hoorde klachten van anderen dat ze het ook niet hoorden. Het antwoord was dat je een beetje moet inzoomen om de muziek te horen. Uitgezoomd zou je anders alle muziek door elkaar horen.quote:Op donderdag 10 november 2016 00:47 schreef 0108daniel het volgende:
Bij mij werken de speakers niet met eigen muziek.
Het zit in de juiste map, maar ik hoor niets.
Ik heb de bestanden met MP3 en WMA geprobeerd.
Meer mensen die er last van hebben?
Ben al helemaal ingezoomd maar niets gehoord.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:20 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd, maar ik hoorde klachten van anderen dat ze het ook niet hoorden. Het antwoord was dat je een beetje moet inzoomen om de muziek te horen. Uitgezoomd zou je anders alle muziek door elkaar horen.
uh.. ja. Je hoeft niet hele creaties te maken, het is maar net hoe gedetailleerd je je park wil maken.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:37 schreef Elan het volgende:
Is deze nu echt zoveel beter dan Parkitecht of RCTW,? Want dit is wel behoorlijk gecompliceerd allemaal, niet? Even snel een geinig park in elkaar flansen is er niet bij.
Neehoor je hebt alleen meer keuze. Je kan het ook prima simpel houden. Maar als je creatief bent kan je super toffe dingen bouwen. En zo niet kan je ook nog super toffe dingen downloaden van de steam workshop.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:37 schreef Elan het volgende:
Is deze nu echt zoveel beter dan Parkitecht of RCTW,? Want dit is wel behoorlijk gecompliceerd allemaal, niet? Even snel een geinig park in elkaar flansen is er niet bij.
hier werkt het gewoon..quote:Op donderdag 10 november 2016 11:24 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ben al helemaal ingezoomd maar niets gehoord.
Blijkt dat bij niemand dit nog werkt....
Zo jammer weer,nu wachten op de full release.
1 | C:\Users\<user>\Documents\Frontier Developments\Planet Coaster\UserMusic |
Hmm vreemd, dan zal het bij de ene wel werken en bij de andere niet.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:12 schreef mschol het volgende:
[..]
hier werkt het gewoon..
[ code verwijderd ]
daar een mp3 neer gegooit,
park speaker - music neergezet en audio track geselecteerd
ligt misschien aan de mp3 bestanden?quote:Op donderdag 10 november 2016 12:20 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Hmm vreemd, dan zal het bij de ene wel werken en bij de andere niet.
iig de OGG files werken bij mij goed
die triggers zijn wel tof trouwensquote:Audio
Format : MPEG Audio
Format version : Version 1
Format profile : Layer 3
Mode : Joint stereo
Mode extension : MS Stereo
Duration : 3mn 23s
Bit rate mode : Constant
Bit rate : 192 Kbps
Channel(s) : 2 channels
Sampling rate : 44.1 KHz
Compression mode : Lossy
Stream size : 4.64 MiB (100%)
Writing library : LAME3.98r
Encoding settings : -m j -V 4 -q 2 -lowpass 18.6 -b 192
Ja. Met de basis, dus zonder zelf iets te ontwerpen, kun je al een mooier park maken dan met RCTW. Als je dan vanuit de Steam workshop items/attracties/gebouwen download, kun je zonder ook maar iets zelf te ontwerpen de mooiste parken in elkaar zetten. Het verschil met Parkitect en RCTW is dat de mogelijkheden ontelbaar zijn als je dat zou willen. In de alpha versie was het al mogelijk om Disneyland en Hogwarts na te bouwen. Als je dan ziet hoe beperkt RCTW is, dan kun je wel stellen dat Planeet Coaster het beste is wat er tot nu toe op de markt is verschenen. RCTW, gaat ook nooit afkomen ben ik bang, al een half jaar en early access en nog geen datum wanneer het echt af is. Parkitect en Planet Coaster zijn moeilijk te vergelijken.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:37 schreef Elan het volgende:
Hopelijk optimaliseren ze nog wat verder. Hebben ze immers ook gedaan tussen Alpha en bèta, gelukkig. Want Alpha was veel zwaarder.quote:Op donderdag 10 november 2016 13:24 schreef Taexon het volgende:
Merk wel dat het spel best wel zwaar loopt als je het een en ander gebouwd heb....
Net getest met wat volle parken uit de workshop maar dat vind mijn pc niet leuk!
Parkitect is voor als je RCT 1/2 leuk vond wel een aanrader en ik ook niet zo'n zwaar spel. RCTW is gewoon compleet ruk en moet je ver van weg blijvenquote:Op donderdag 10 november 2016 11:37 schreef Elan het volgende:
Krijg je geen spijt vanquote:Op donderdag 10 november 2016 14:17 schreef Elan het volgende:
Oké jullie hebben me overtuigd. Vanavond even kopen.
Hopelijk stoppen de developers er niet mee als het grote geld na de release binnen is.
klikken, vasthouden en de juiste hoek zoeken:quote:Op woensdag 9 november 2016 22:27 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Mij lukt een trap draaien nog niet. Straks maar ff zoeken hoe dat moet.
Ja had t gezien lukt nietquote:Op donderdag 10 november 2016 20:30 schreef mschol het volgende:
[..]
klikken, vasthouden en de juiste hoek zoeken:
[ afbeelding ]
Het lijkt er op dat ze dat wel bij RCTW gedaan hebben. Al was die game ook wel gedoemd om te mislukken, door de verschillende developers die er aan gewerkt hebben. Zolang Frontier met software updates komt en verder doet optimaliseren gaat dit een topper worden. Af en toe een attractie etc releasen. Idee content gaat er wel voor zorgen dat het interessant blijft, zoals bij Cities:Skylines.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:17 schreef Elan het volgende:
Oké jullie hebben me overtuigd. Vanavond even kopen.
Hopelijk stoppen de developers er niet mee als het grote geld na de release binnen is.
en, nog gelukt?quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:18 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Ja had t gezien lukt nietstraks nog keer proberen.
laatste die ik kan vinden is van de 9equote:Op vrijdag 11 november 2016 00:19 schreef 0108daniel het volgende:
Er is weer een update geweest, geen idee wat er veranderd/aangepast is.
Ik kan hier in de changelogs ook niets over vinden.
quote:Patch notes for this update are of the following:
Series of stability fixes
Crash fix for using an avatar from Alpha 3 and editing in the avatar creator
wellicht verzamelen daar de entertainers?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:27 schreef Vinno het volgende:
Vraagje... Bij de shops enzo heb je ook een 'Entertainment Point' die je kan neerzetten ergens...
Wat is hier precies het nut van? Want het lijkt niet zoveel te doen...
Hmmmm, dat heb ik tot nu toe nog niet gezien...quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
wellicht verzamelen daar de entertainers?
Belachelijkquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:50 schreef Civilian het volgende:
Raad eens wie er mee wil liften op de release van Planet Coaster
http://nl.ign.com/rollerc(...)releasedatum-onthuld
Eindelijk gelukt. Moest curved aanzettenquote:Op vrijdag 11 november 2016 02:56 schreef mschol het volgende:
[..]
en, nog gelukt?
het is wat gevoelig, dat merk ik ook maar het lukt wel...
en ik blijf erbij: die push tool EN een meewerkende camera zorgt ervoor dat ondergronds tunnelen bijna een feest is geworden
Daar kan je ze toe sturen en als je er meerdere hebt kan je een route maken voor ze.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:02 schreef Vinno het volgende:
[..]
Hmmmm, dat heb ik tot nu toe nog niet gezien...
Aha! Ik snap wat je bedoelt, dat ga ik vanavond eens proberen, thnxquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:47 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Daar kan je ze toe sturen en als je er meerdere hebt kan je een route maken voor ze.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:27 schreef Vinno het volgende:
Vraagje... Bij de shops enzo heb je ook een 'Entertainment Point' die je kan neerzetten ergens...
Wat is hier precies het nut van? Want het lijkt niet zoveel te doen...
quote:
Die video kaart word m echt niet helaas.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo te zien heb je een flinke pc nodig om dit te kunnen draaien![]()
Ik als niet echt fanatieke gamer heb dat dus niet en heb dit staan:
8GB RAM
i5-3210M @ 2,50 GHz
NVIDIA GeForce 640M (2GB)
Dan kan ik Planet Coaster zeker niet draaien?
Dat dacht ik al, dan ga ik door met mijn vorige week weer teruggekeerde RCT1-verslavingquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die video kaart word m echt niet helaas.
de minimale videokaart die ze vereisen is de gtx560 van Nvidia dus het draait wellicht wel maar dan echt met alles op low en een lage resolutiequote:Op zaterdag 12 november 2016 13:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, dan ga ik door met mijn vorige week weer teruggekeerde RCT1-verslaving
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar je zou ook Parkitect nog kunnen proberen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, dan ga ik door met mijn vorige week weer teruggekeerde RCT1-verslaving
Hmmm, dat zou misschien nog het overwegen waard zijn dan, als casual gamer die alleen Football Manager en OpenTTD en dat soort dingen speelt zijn graphics voor mij toch niet van héél groot belang.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]
de minimale videokaart die ze vereisen is de gtx560 van Nvidia dus het draait wellicht wel maar dan echt met alles op low en een lage resolutie
Dat vinden vrienden van me inderdaad een geweldig spel, dus daar zal ik ook eens naar kijken!quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar je zou ook Parkitect nog kunnen proberen.
http://store.steampowered.com/app/453090/
Parkitect is leuk hoor. Mist nog wel sfeer (vooral qua geluid) en een boel attracties, maar is dan ook nog maar in alpha fase.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar je zou ook Parkitect nog kunnen proberen.
Overigens kun je parkitect beter via GoG aanschaffen. Dan istie DRM-vrij en kun je gewoon een exe downloaden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij heeft een 640m hè, dat is nog minder dan een normale 640.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]
de minimale videokaart die ze vereisen is de gtx560 van Nvidia dus het draait wellicht wel maar dan echt met alles op low en een lage resolutie
quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:30 schreef mschol het volgende:
net een aardige achtbaan inelkaar geknutselt in het 2de scenario.. blijkt dat ik het laatste stukje naar het station niet kan aansluiten..#ragequit
vermoedelijk terrein dat in de weg zat en geen terrain tool tot je beschikkingquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Hoezo kon je het niet aansluiten?
Oh. Dat is vervelend.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:18 schreef mschol het volgende:
[..]
vermoedelijk terrein dat in de weg zat en geen terrain tool tot je beschikking![]()
alle mogelijke hoeken/lengtes/bochtend e.d. geprobeerd vanuit het station naar achteren maar helaas alles was rood
ik had de rest van de track helemaal om het terrein heen geplaatst dus soms op de millimeter nauwkeurig groene track om net een goed hoekje te pakkenquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Dat is vervelend.
En je kon niet de hele achtbaan verplaatsen?
ohquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had de rest van de track helemaal om het terrein heen geplaatst dus soms op de millimeter nauwkeurig groene track om net een goed hoekje te pakken
tja.. nogal zuur was het wel jaquote:
goede checklist. En gelijk een mooi leermomentje.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:26 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. nogal zuur was het wel ja
achja, nu wel voortaan een checklistje bij een potentiele grote, niet verplaatsbare, achtbaan:
1) terrein tools beschikbaar:
2a) ja: gewoon bouwen, terrein kan je wel aanpassen
2b) nee: eerst achter het station een vrijliggend stukje track creeeren..
die kon hem ook niet aansluitenquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:29 schreef lord_bono het volgende:
Zat er geen auto-connect in de coaster builder?
Zou het op zich wel fijn vinden dat je een achtbaan niet hoeft te sluiten voor een extra trein.quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:41 schreef mschol het volgende:
ik zou trouwens nog wel een storage area voor karretjes willen hebben, zodat het spel enige vrijheid heeft in het aantal karretjes op de baan(maar dan moet je drukte ook afhankelijk van tijden enzo worden)
dan zou de hele attractie naar boven gaan en die ruimte had ik nietquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:14 schreef hiddit het volgende:
[..]
lukt het ook niet om het parron iets te liften?
misschien dan het dan net wel gaat
heb je die mooie ondergrondse ingang/doorgang van mij niet gezien?quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:22 schreef over_hedge het volgende:
Waar blijven de screenshots(van jullie parken dan he)
dan heb je ect 1 niet gespeeld? volgens mij was die alleen maar met missiesquote:Op zondag 13 november 2016 03:17 schreef Civilian het volgende:
Ik heb echt nog nooit missies gespeeld, bij geen enkele Rollercoaster game
Die afbeeldingen zijn wel érg klein?quote:Op zondag 13 november 2016 01:33 schreef mschol het volgende:
[ link | afbeelding ]
beetje saai gebouwtje, maar wel functioneel:
[ link | afbeelding ]
![]()
een coaster die voldoet aan de shizzle voor de 2de missie...
maar wel klikbaarquote:Op zondag 13 november 2016 08:03 schreef Danny het volgende:
[..]
Die afbeeldingen zijn wel érg klein?
ahja, nu wel. Net kreeg ik alleen maar de thumbnail in een nieuwe tabquote:
quote:Op zondag 13 november 2016 09:36 schreef Danny het volgende:
[..]
ahja, nu wel. Net kreeg ik alleen maar de thumbnail in een nieuwe tab
Mja er was 1 map met onbeperkt geld. Niet echt true sandbox, maar 't kwam wel in de buurtquote:Op zondag 13 november 2016 07:54 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb je ect 1 niet gespeeld? volgens mij was die alleen maar met missies
de toegangsprijzen kan je flink verhogen?quote:Op zondag 13 november 2016 11:16 schreef hiddit het volgende:
hebben jullie wat tips voor het 2e scenario?
ik krijg het niet echt voor elkaar om goede winst te maken.
en alles gaat erg snel kapot en heb de inspecties al om de 10 min staan
Moest je daar niet de hele game voor hebben uitgespeeld?quote:Op zondag 13 november 2016 10:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mja er was 1 map met onbeperkt geld. Niet echt true sandbox, maar 't kwam wel in de buurt
officieel wel, maar een savegame was zo gevonden..quote:Op zondag 13 november 2016 12:42 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Moest je daar niet de hele game voor hebben uitgespeeld?
Hoop dat in de release de map een stuk groter zal zijn.quote:Op zondag 13 november 2016 19:48 schreef mschol het volgende:
even voor een idee: dit is je maximale beschikbare speelruimte:
[ afbeelding ] (als je goed kijkt zie je al een woodencoaster staan...)
mwha, als je ook meeneemt dat je ondergronds kan met rides en zo dus goed in de hoogte kan werken zou je nogal wat kwijt moeten kunnenquote:Op zondag 13 november 2016 23:33 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Hoop dat in de release de map een stuk groter zal zijn.
Ja vooral dat laatste ja, dat zal zeker een belangrijk argument zijn voorlopig.quote:Op maandag 14 november 2016 01:25 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha, als je ook meeneemt dat je ondergronds kan met rides en zo dus goed in de hoogte kan werken zou je nogal wat kwijt moeten kunnen
en lets face it: parken met 5000+ bezoekers gaan de meeste mensen niet fatsoenlijk kunnen draaien
Update van vandaag:quote:Op zondag 13 november 2016 23:33 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Hoop dat in de release de map een stuk groter zal zijn.
Vind de game tot nu toe echt geweldig trouwensquote:And last but not least, by popular demand, your PARK AREA IS NOW OVER 2.5 TIMES BIGGER THAN BEFORE! As a result of the team's hard work on optimisations, they have increased your park sizes. You’ll have even more space to put down rides, build crazy coasters, and craft intricate landscapes your guests will absolutely love!
Wowquote:Op maandag 14 november 2016 21:01 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Update van vandaag:
http://store.steampowered.com/news/?appids=493340
[..]
Vind de game tot nu toe echt geweldig trouwens. Sowieso verassing van het jaar en misschien wel mijn favoriete game van dit jaar. Hoop dat ze de game goed blijven ondersteunen met (gratis) DLC
mag van mij best betaalde dlc zijn als daardoor langer de boel gesupport blijftquote:Op maandag 14 november 2016 21:01 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Update van vandaag:
[..]
Vind de game tot nu toe echt geweldig trouwens. Sowieso verassing van het jaar en misschien wel mijn favoriete game van dit jaar. Hoop dat ze de game goed blijven ondersteunen met (gratis) DLC
Heb daar ook geen problemen mee. Zal graag expansions willen zien zoals Soaked en Wild van RCT3. Vooral Soaked vond ik wel gaaf, je eigen waterpark bouwen enzoquote:Op maandag 14 november 2016 21:34 schreef mschol het volgende:
[..]
mag van mij best betaalde dlc zijn als daardoor langer de boel gesupport blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 74% gewijzigd door mschol op 14-11-2016 23:51:03 ]
Holy wat ziet die game eruit zeg.. Ik ben niet zo'n pc gamer, maar als ik dit vergelijk met RCT2quote:
Yesssss!!!quote:Op maandag 14 november 2016 21:01 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Update van vandaag:
[..]
In dat filmpje van nerd3 hierboven kan je bij 4:43 en verder in ieder geval heel kort de menu's zien.quote:Op dinsdag 15 november 2016 05:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mensen die 't al kunnen spelen; hoe is 't management-aspect? Ben zelf fan van rommelen met de prijzen, financiering en dergelijke.
Ja, bij mij waren al mijn gasten ook weg bij het laden van mijn park, maar ze kwamen uiteindelijk wel gewoon terug.quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:33 schreef Danny het volgende:
Na de nieuwe update laden al mijn parken met nul peeps en er lijken ook geen bezoekers bij te komen. Ben ik de enige?
Heb nog niet geprobeerd een nieuw parkt te openen trouwens, was puur benieuwd naar de performanceverbetering op laptop voor zover aanwezig voor de mensen met een zwakker systeem, maar ja, dat het met nul peeps lekker soepel loopt is natuurlijk niet verrassend.
ok, dus gewoon even wachten. Ze zullen wellicht ook de AI van de gasten hebben aangepast en dan is het handiger om leeg te beginnen. Denk ik. Ofzo.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:03 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ja, bij mij waren al mijn gasten ook weg bij het laden van mijn park, maar ze kwamen uiteindelijk wel gewoon terug.
Waar twijfel je over?quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:37 schreef Bananenpap het volgende:
Hmm, wordt het deze of Rollercoaster Tycoon World?
als ik naar de terminologie kijk is het geen foutje hoorquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:52 schreef 0108daniel het volgende:
Nog een foutje die ik gevonden heb is:
Muziek kan niet getriggerd worden met een speaker.
Er is maar 1 luidspreker waarmee je een trigger kan plaatsen, alleen is dat niet een luidspreker waarmee je eigen muziek kan toevoegen.
De andere 'park speaker' kan dat wel, maar die heeft weer geen trigger optie.
Zitten er al paddestoelen in?quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:46 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik naar de terminologie kijk is het geen foutje hoor
bij de normale speaker staat duidelijk music, de andere staat triggered, en gemiddeld genomen gebruik je die alleen voor kleine effecten, niet voor muziek..
ik zou nog wel een random trigger willen kunnen plaatsen op een pad ofzo, dat zodra ergens bezoekers langskomen iets getriggerd wordt
Klopt, maar ik wil een geluidseffect toevoegen bij de speaker wanneer er een karretje bij een bepaald stuk voorbij gaat.quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:46 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik naar de terminologie kijk is het geen foutje hoor
bij de normale speaker staat duidelijk music, de andere staat triggered, en gemiddeld genomen gebruik je die alleen voor kleine effecten, niet voor muziek..
ik zou nog wel een random trigger willen kunnen plaatsen op een pad ofzo, dat zodra ergens bezoekers langskomen iets getriggerd wordt
Planet Coaster wordt gemaakt door het team van RCT3quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:31 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Planet Coaster ziet er wat mooier uit.
RCTW is een vertrouwde franchise.
Bedankt voor je uitleg, vond RCTW er al behoorlijk gammel uitzien. Het gaat wel PC worden denk ik.quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Planet Coaster wordt gemaakt door het team van RCT3
RCTW wordt gemaakt door een bedrijf dat nog nooit zoiets gemaakt heeft (in opdracht van Atari)
Verder is de algemene concensus van iedereen die beide versies kent en speelt vrij duidelijk. RCTW is redelijk brak en kapot. PC is fucking awesome.
Ik heb beiden en ik heb dikke spijt van mijn RCTW aankoop. Zie het als Simcity 2013 vs Cities:Skylines, waarbij RCTW eigenlijk nog veel slechter is dan Simcity 2013.
Maar kijk anders wat youtubevideo's van let's play's van beiden?
quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:31 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Planet Coaster ziet er wat mooier uit.
RCTW is een vertrouwde franchise.
Niets toe te voegen aan wat Danny zegt.quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:42 schreef Danny het volgende:
[..]
RCTW wordt gemaakt door een bedrijf dat nog nooit zoiets gemaakt heeft (in opdracht van Atari)
Verder is de algemene concensus van iedereen die beide versies kent en speelt vrij duidelijk. RCTW is redelijk brak en kapot. PC is fucking awesome.
Ik heb beiden en ik heb dikke spijt van mijn RCTW aankoop. Zie het als Simcity 2013 vs Cities:Skylines, waarbij RCTW eigenlijk nog veel slechter is dan Simcity 2013.
quote:your guests can now choose to top their fries with... mayonnaise (YES, HOLLAND REPRESENT!)
daar zal hun social media manager wel op zijn gekomen. Dat is een Nederlandse dame.quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:19 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
weer helemaal terug bij de rct coasters: maximale negatieve shit en nul entertainment
dit was mij nog niet opgevallen:
[..]
Boquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:49 schreef Danny het volgende:
[..]
daar zal hun social media manager wel op zijn gekomen. Dat is een Nederlandse dame.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kost enorm veel tijd op wat scenery toe te voegen, maar het loont wel!
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:49 schreef Sjouveur het volgende:
Ook maar eens begonnen aan mijn eerste parkjeNerd3 heeft er 1,5 uur over gedaan om een beetje toffe rots ingang te bouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kost enorm veel tijd op wat scenery toe te voegen, maar het loont wel!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
dat ene gat met trap dat ik geplaatst heb, deed ik ook zomaar een half uur over om het te krijgen zoals ik het wilde..quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nerd3 heeft er 1,5 uur over gedaan om een beetje toffe rots ingang te bouwen
Ja, inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2016 10:14 schreef delano.888 het volgende:
Echt belachelijk wat sommige mensen bouwen (Zweinstein):
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=796488507
200 uur aan besteed, en wij kunnen het zo gratis downloaden. Gaat toch eigenlijk nergens over.
holy cowquote:Op woensdag 16 november 2016 10:14 schreef delano.888 het volgende:
Echt belachelijk wat sommige mensen bouwen (Zweinstein):
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=796488507
200 uur aan besteed, en wij kunnen het zo gratis downloaden. Gaat toch eigenlijk nergens over.
Zag ik nou een stukje van Baron 1898 erin zitten?quote:
https://forums.planetcoas(...)?p=131989#post131989quote:Op woensdag 16 november 2016 20:21 schreef hiddit het volgende:
zo juist nieuwe update van 2,2GB binnen gehaald stond alleen niet bij wat er in zit.
Volgens mij wel jaquote:Op woensdag 16 november 2016 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zag ik nou een stukje van Baron 1898 erin zitten?
Code staat in je account op de site van PCquote:Op woensdag 16 november 2016 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
uhm.. Hoe krijg ik de beta in Steam... Heb namelijk wel gewoon toegang tot de Alpha in Steam.
Issie uit ja?quote:Op woensdag 16 november 2016 20:37 schreef delano.888 het volgende:
Is hij nou stiekem een dag eerder uitgekomen ofzo om RCTW toch weer terug te pesten?
ahja, gevonden.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Code staat in je account op de site van PC
Weet niet maar er kwam net een grote update binnen ineens. En de launch trailer is uit.quote:
Volgens mij zien wel meer coasters er zo uit (als jullie 0:33 bedoelen) de versieringen kloppen niet in ieder geval.quote:
volgens mij wel hoorquote:Op woensdag 16 november 2016 20:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weet niet maar er kwam net een grote update binnen ineens. En de launch trailer is uit.
[..]
Volgens mij zien wel meer coasters er zo uit (als jullie 0:33 bedoelen) de versieringen kloppen niet in ieder geval.
Als je het zelf beter kan, moet je het zelf doen.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij wel hoor
http://steamcommunity.com(...)466&searchtext=baron
enige echte punt van kritiek die ik heb zijn de kasteeltorentjes..
dat zeg ik gelukkig nergensquote:Op woensdag 16 november 2016 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je het zelf beter kan, moet je het zelf doen.
Nu is dat wel vrij makkelijkquote:Op woensdag 16 november 2016 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je het zelf beter kan, moet je het zelf doen.
Ok dus ze hebben wel de creatie die op de steam workshop onder die naam staat, gefilmd.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij wel hoor
http://steamcommunity.com(...)466&searchtext=baron
enige echte punt van kritiek die ik heb zijn de kasteeltorentjes..
jaquote:Op woensdag 16 november 2016 20:59 schreef Fylax het volgende:
Maar wacht even, het spel is nu nog in beta toch? Dus als ik nu via steam haal kan ik m nu al spelen toch?
en dan is t vanaf morgen 6 uur opeens anders ofzo of verschilt de beta niet zoveel van de original?quote:
De full heeft volgens mij alleen nog wat extra scenario's en - naar ik aanneem - tutorialvideo's.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
en dan is t vanaf morgen 6 uur opeens anders ofzo of verschilt de beta niet zoveel van de original?
Indien je de Thrillseeker editie koopt wel.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:59 schreef Fylax het volgende:
Maar wacht even, het spel is nu nog in beta toch? Dus als ik nu via steam haal kan ik m nu al spelen toch?
Dan ga ik 'm nu aanschaffen want i can't wait till tomorrowquote:Op woensdag 16 november 2016 21:01 schreef Danny het volgende:
[..]
De full heeft volgens mij alleen nog wat extra scenario's en - naar ik aanneem - tutorialvideo's.
Koop wel de Thrillseeker edition! Anders kun je morgen pas spelenquote:Op woensdag 16 november 2016 21:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan ga ik 'm nu aanschaffen want i can't wait till tomorrow
Las laatst dat ze nog wat dingen als attracties geheim hadden gehouden, alleen balonnenkraam sowieso was bevestigd. Maar er komen nog meer nieuwe dingen.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:01 schreef Danny het volgende:
[..]
De full heeft volgens mij alleen nog wat extra scenario's en - naar ik aanneem - tutorialvideo's.
Ahja, dat had ik inderdaad gelezen in een van de posts hierboven. My badquote:Op woensdag 16 november 2016 21:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Las laatst dat ze nog wat dingen als attracties geheim hadden gehouden, alleen balonnenkraam sowieso was bevestigd. Maar er komen nog meer nieuwe dingen.
De aanpasbare borden bestaan sowieso alquote:Op woensdag 16 november 2016 21:39 schreef mschol het volgende:
dingetjes die tijdens het spelen missen voor mij op dit moment: staff only/exit only borden
aanpasbare (tekst) billboards
welke dan?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De aanpasbare borden bestaan sowieso al
Billbords kunnen worden aangepast met je eigen tekstenquote:Op woensdag 16 november 2016 21:39 schreef mschol het volgende:
dingetjes die tijdens het spelen missen voor mij op dit moment: staff only/exit only borden
aanpasbare (tekst) billboards
Denk het wel. Wellicht niet alles op z'n hoogste.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:02 schreef Remzz het volgende:
Gaat mijn laptop deze epic game draaien?
https://tweakers.net/pric(...)440nl/specificaties/
heatmapsquote:Op woensdag 16 november 2016 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb ik een achtbaantje gemaakt, heeft ie een fear van 9.7.
Ik vind 'm persoonlijk alleen helemaal niet zo intens.quote:
dat probleem ken ik, maar er zitten dan toch een paar pieken teveel in...quote:Op woensdag 16 november 2016 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind 'm persoonlijk alleen helemaal niet zo intens.
Het zijn gewoon watjes.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
dat probleem ken ik, maar er zitten dan toch een paar pieken teveel in...
ligt aan de snelheid merkte ik alquote:Op woensdag 16 november 2016 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het zijn gewoon watjes.
Over de kop gaan is al extreem intens.
Zo snel gaat ie nou ook weer niet volgens mij, maar het is pas een eerste probeerseltje, dus ik vind het prima zo.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:02 schreef hiddit het volgende:
[..]
ligt aan de snelheid merkte ik al
de blueprint categorieen zijn wat leeg ja.. maar als je naar custom gaat kan je zelf gaan ontwerpenquote:Op woensdag 16 november 2016 23:06 schreef Fylax het volgende:
Heel veel categorieën zoals park entraces zijn nog empty, ik neem aan dat die morgen wel erin staan of..?
Of dingen downloaden van de Steam Workshop die anderen hebben gemaakt.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
de blueprint categorieen zijn wat leeg ja.. maar als je naar custom gaat kan je zelf gaan ontwerpen
http://steamcommunity.com(...)l/356177263202361163quote:Hi coaster friends,
ONE MORE DAY! Tomorrow is the official Planet Coaster launch and we are so excited! With just a few final touches we are ready for everyone to join us for the ride.
As some of you might know, we have organised a special streaming event tomorrow in London, to celebrate the launch of Planet Coaster together. The stream will welcome everyone from new players joining us for the first time through to our beloved community who have been supporting us for so long. On this special day, Ed and Bo will be streaming LIVE during the entire event! We will have interviews with developers, master builders and YouTubers, competitions, community spotlights, and more.
Joining us during this awesome event are some fantastic and dedicated content creators, who'll be streaming live gameplay of Planet Coaster on their channels during the event, as well as coming up for a chat every now and then. Tune in to see Arkas, Silvarett, DocM77, Flabaliki, Vadact from Yogscast, Skyestorm, Sevadus, Das Valdez, de-lady-signer, ConflictNerd, AdfoTV, and LanguageCraft play and enjoy the game.
It's going to look amazing and, even more so, it will be loads of fun, so tune in to our official YouTube channel.
THURSDAY NOVEMBER 17, 7PM - 11PM GMT
tis dat ik rond die tijd ga eten anders zou ik kijkenquote:Op donderdag 17 november 2016 07:53 schreef Danny het volgende:
Vanavond om 19.00 gaat-ie los en is er een live releasestream. Met Bo
[..]
http://steamcommunity.com(...)l/356177263202361163
[ afbeelding ]
hierzo: https://www.youtube.com/c/planetcoaster/live
ahja, kut. Van 20 tot 24 dus. Da's mij toch te laat. Ik kijk de stream later wel terug denk ik.quote:Op donderdag 17 november 2016 07:55 schreef mschol het volgende:
[..]
tis dat ik rond die tijd ga eten anders zou ik kijken
Bo
de livestream is 19:00 GMT, hier dus 20:00
Ik moet dan sporten, dus ga 'm morgen of van 't weekend dan wel terugkijken.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:29 schreef Danny het volgende:
[..]
ahja, kut. Van 20 tot 24 dus. Da's mij toch te laat. Ik kijk de stream later wel terug denk ik.
quote:Op donderdag 17 november 2016 12:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
RCT: World is ook uit, deze is beter?
quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Overigens zijn de eerste speelsessies van RCTW inmiddels op youtube verschenen. Het is wel iets beter geworden is de algemene mening, en het spel zou op zich best leuk zijn, maar over het algemeen kiest met toch voor Planet Coaster.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dank u, koop Planet Coaster dan wel vandaag op steam.
Tof!!quote:Op donderdag 17 november 2016 12:53 schreef Danny het volgende:
Weet niet of deze al voorbij was gekomen:
deel 4:quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nerd3 heeft er 1,5 uur over gedaan om een beetje toffe rots ingang te bouwen
eerst de attractie, daarna de sceneryquote:Op donderdag 17 november 2016 14:33 schreef over_hedge het volgende:
Ben ik de enige die zoveel tijd in scenry stopt ?Heb nog geen attractie gebouwt
Ik ben mijn Main street aan het maken. Wel met allemaal werkende shops.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:35 schreef mschol het volgende:
[..]
eerst de attractie, daarna de scenery
Tof hoor!!quote:Op donderdag 17 november 2016 14:24 schreef KopZonderKip het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik momenteel aan het maken
Laat eens vast wat zien danquote:Op donderdag 17 november 2016 14:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ben mijn Main street aan het maken. Wel met allemaal werkende shops.
Wil dat eerst af hebben. Begint wel al ergens op te lijken.
Nee, mijn eerste 13 uur zitten ook alleen nog maar in mn entrancequote:Op donderdag 17 november 2016 14:33 schreef over_hedge het volgende:
Ben ik de enige die zoveel tijd in scenry stopt ?Heb nog geen attractie gebouwt
Ik vraag me af hoe je bij die vraag komt. Denk je dat je door de naam RCT automatisch een beter spel hebt? Echt zonde als veel mensen zo denken want PC is echt een stukken beter spel.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
RCT: World is ook uit, deze is beter?
Volgens mij was het gewoon een redelijk neutrale vraag hoor.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je bij die vraag komt. Denk je dat je door de naam RCT automatisch een beter spel hebt? Echt zonde als veel mensen zo denken want PC is echt een stukken beter spel.
Lopen gasten ook door elkaar heen zoals in RCTW?quote:Op donderdag 17 november 2016 13:26 schreef over_hedge het volgende:
Wel beetje jammer dat gasten door je scenery kunnen lopen
quote:Op donderdag 17 november 2016 14:44 schreef Vinno het volgende:
[..]
Tof hoor!!
[..]
Laat eens vast wat zien dan
Snap ik maar ik vraag me af hoezo mensen dit denken.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon een redelijk neutrale vraag hoor.
Het begint bij mij nu ook wel te jeuken wat planet coaster betreft.
Zelfde naam, zelfde maker(Atari) als de legendarische RTC 1,2 en in mindere mate 3 zo raar is dat toch niet?quote:Op donderdag 17 november 2016 15:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Snap ik maar ik vraag me af hoezo mensen dit denken.
Oh dat ziet er goed uit hoor!!quote:Op donderdag 17 november 2016 15:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vanavond er mee verder
Jep. Vind het leukste om zelf te bouwen.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:31 schreef Vinno het volgende:
[..]
Oh dat ziet er goed uit hoor!!![]()
Alles helemaal zelf gebouwd?
Atari is de uitgever. Frontier is de maker van 3, die nu PC heeft gemaakt.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zelfde naam, zelfde maker(Atari) als de legendarische RTC 1,2 en in mindere mate 3 zo raar is dat toch niet?
Atari heeft meerder externe ontwikkelaars in de hand genomen die nog nooit iets met RCT hadden gedaan (of uberhaupt met coasters of parken).quote:Op donderdag 17 november 2016 15:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zelfde naam, zelfde maker(Atari) als de legendarische RTC 1,2 en in mindere mate 3 zo raar is dat toch niet?
Naamsbekendheid en zelfde uitgever. Dat de daadwerkelijke makers van de RCT spellen dan weer hier achter zitten is een tweede.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Snap ik maar ik vraag me af hoezo mensen dit denken.
Vandaar mijn vraag ook, ik ga daar namelijk niet van uit.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je bij die vraag komt. Denk je dat je door de naam RCT automatisch een beter spel hebt? Echt zonde als veel mensen zo denken want PC is echt een stukken beter spel.
Die maar eens uitprinten.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:55 schreef mschol het volgende:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=798643221
alle keybindings op A4 formaat
Ik vind het eigenlijk wel minimaal het dubbele waard...quote:Op donderdag 17 november 2016 16:49 schreef koningshof111 het volgende:
10% korting duurt nog 2 uur. is deze game 34,... waard als je vroeger veel rollercoaster tycoon 2 hebt gedaan?
Als je dit spel speelt, krijg je toch niks meer mee van wat er om je heen gebeurt... Dus waar je zit maakt echt niks uit hoorquote:Op donderdag 17 november 2016 16:56 schreef koningshof111 het volgende:
Lees net de system req. Mijn laptop gaat het niet halenGeen zin om alleen boven te zitten spelen
laptops moet je dan ook niet op willen gamenquote:Op donderdag 17 november 2016 16:56 schreef koningshof111 het volgende:
Lees net de system req. Mijn laptop gaat het niet halenGeen zin om alleen boven te zitten spelen
Met Steam kan je overal spelen en installeren. zolang het maar niet tegelijkertijd is dus. En je kan 'cloudsave' aanzetten dus dan heb je helemaal geen gezeur meer.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:01 schreef koningshof111 het volgende:
kan ik ook op laptop en pc installeren, en op allebei proberen spelen en opslaan? of ben je beperkt tot 1 apparaat?
ben niet bekend met steam, slaat die ook saves op?
je mag inprinciepe onbeperkt installeren, je mag maar 1x zijn aangemeld.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:01 schreef koningshof111 het volgende:
kan ik ook op laptop en pc installeren, en op allebei proberen spelen en opslaan? of ben je beperkt tot 1 apparaat?
bij deze game worden je saves gesynced met steam cloud en zou je ze dus overal moeten hebbenquote:ben niet bekend met steam, slaat die ook saves op?
Linkje van de update?quote:Op donderdag 17 november 2016 17:21 schreef mschol het volgende:
[..]
je mag inprinciepe onbeperkt installeren, je mag maar 1x zijn aangemeld.
[..]
bij deze game worden je saves gesynced met steam cloud en zou je ze dus overal moeten hebben
en een update geinstalleerd van 1.1gb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |