Daar kan je ze toe sturen en als je er meerdere hebt kan je een route maken voor ze.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:02 schreef Vinno het volgende:
[..]
Hmmmm, dat heb ik tot nu toe nog niet gezien...
Aha! Ik snap wat je bedoelt, dat ga ik vanavond eens proberen, thnxquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:47 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Daar kan je ze toe sturen en als je er meerdere hebt kan je een route maken voor ze.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:27 schreef Vinno het volgende:
Vraagje... Bij de shops enzo heb je ook een 'Entertainment Point' die je kan neerzetten ergens...
Wat is hier precies het nut van? Want het lijkt niet zoveel te doen...
quote:
Die video kaart word m echt niet helaas.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo te zien heb je een flinke pc nodig om dit te kunnen draaien![]()
Ik als niet echt fanatieke gamer heb dat dus niet en heb dit staan:
8GB RAM
i5-3210M @ 2,50 GHz
NVIDIA GeForce 640M (2GB)
Dan kan ik Planet Coaster zeker niet draaien?
Dat dacht ik al, dan ga ik door met mijn vorige week weer teruggekeerde RCT1-verslavingquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die video kaart word m echt niet helaas.
de minimale videokaart die ze vereisen is de gtx560 van Nvidia dus het draait wellicht wel maar dan echt met alles op low en een lage resolutiequote:Op zaterdag 12 november 2016 13:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, dan ga ik door met mijn vorige week weer teruggekeerde RCT1-verslaving
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar je zou ook Parkitect nog kunnen proberen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, dan ga ik door met mijn vorige week weer teruggekeerde RCT1-verslaving
Hmmm, dat zou misschien nog het overwegen waard zijn dan, als casual gamer die alleen Football Manager en OpenTTD en dat soort dingen speelt zijn graphics voor mij toch niet van héél groot belang.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]
de minimale videokaart die ze vereisen is de gtx560 van Nvidia dus het draait wellicht wel maar dan echt met alles op low en een lage resolutie
Dat vinden vrienden van me inderdaad een geweldig spel, dus daar zal ik ook eens naar kijken!quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar je zou ook Parkitect nog kunnen proberen.
http://store.steampowered.com/app/453090/
Parkitect is leuk hoor. Mist nog wel sfeer (vooral qua geluid) en een boel attracties, maar is dan ook nog maar in alpha fase.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar je zou ook Parkitect nog kunnen proberen.
Overigens kun je parkitect beter via GoG aanschaffen. Dan istie DRM-vrij en kun je gewoon een exe downloaden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij heeft een 640m hè, dat is nog minder dan een normale 640.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]
de minimale videokaart die ze vereisen is de gtx560 van Nvidia dus het draait wellicht wel maar dan echt met alles op low en een lage resolutie
quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:30 schreef mschol het volgende:
net een aardige achtbaan inelkaar geknutselt in het 2de scenario.. blijkt dat ik het laatste stukje naar het station niet kan aansluiten..#ragequit
vermoedelijk terrein dat in de weg zat en geen terrain tool tot je beschikkingquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Hoezo kon je het niet aansluiten?
Oh. Dat is vervelend.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:18 schreef mschol het volgende:
[..]
vermoedelijk terrein dat in de weg zat en geen terrain tool tot je beschikking![]()
alle mogelijke hoeken/lengtes/bochtend e.d. geprobeerd vanuit het station naar achteren maar helaas alles was rood
ik had de rest van de track helemaal om het terrein heen geplaatst dus soms op de millimeter nauwkeurig groene track om net een goed hoekje te pakkenquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Dat is vervelend.
En je kon niet de hele achtbaan verplaatsen?
ohquote:Op zaterdag 12 november 2016 18:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had de rest van de track helemaal om het terrein heen geplaatst dus soms op de millimeter nauwkeurig groene track om net een goed hoekje te pakken
tja.. nogal zuur was het wel jaquote:
goede checklist. En gelijk een mooi leermomentje.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:26 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. nogal zuur was het wel ja
achja, nu wel voortaan een checklistje bij een potentiele grote, niet verplaatsbare, achtbaan:
1) terrein tools beschikbaar:
2a) ja: gewoon bouwen, terrein kan je wel aanpassen
2b) nee: eerst achter het station een vrijliggend stukje track creeeren..
die kon hem ook niet aansluitenquote:Op zaterdag 12 november 2016 19:29 schreef lord_bono het volgende:
Zat er geen auto-connect in de coaster builder?
Zou het op zich wel fijn vinden dat je een achtbaan niet hoeft te sluiten voor een extra trein.quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:41 schreef mschol het volgende:
ik zou trouwens nog wel een storage area voor karretjes willen hebben, zodat het spel enige vrijheid heeft in het aantal karretjes op de baan(maar dan moet je drukte ook afhankelijk van tijden enzo worden)
dan zou de hele attractie naar boven gaan en die ruimte had ik nietquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:14 schreef hiddit het volgende:
[..]
lukt het ook niet om het parron iets te liften?
misschien dan het dan net wel gaat
heb je die mooie ondergrondse ingang/doorgang van mij niet gezien?quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:22 schreef over_hedge het volgende:
Waar blijven de screenshots(van jullie parken dan he)
dan heb je ect 1 niet gespeeld? volgens mij was die alleen maar met missiesquote:Op zondag 13 november 2016 03:17 schreef Civilian het volgende:
Ik heb echt nog nooit missies gespeeld, bij geen enkele Rollercoaster game
Die afbeeldingen zijn wel érg klein?quote:Op zondag 13 november 2016 01:33 schreef mschol het volgende:
[ link | afbeelding ]
beetje saai gebouwtje, maar wel functioneel:
[ link | afbeelding ]
![]()
een coaster die voldoet aan de shizzle voor de 2de missie...
maar wel klikbaarquote:Op zondag 13 november 2016 08:03 schreef Danny het volgende:
[..]
Die afbeeldingen zijn wel érg klein?
ahja, nu wel. Net kreeg ik alleen maar de thumbnail in een nieuwe tabquote:
quote:Op zondag 13 november 2016 09:36 schreef Danny het volgende:
[..]
ahja, nu wel. Net kreeg ik alleen maar de thumbnail in een nieuwe tab
Mja er was 1 map met onbeperkt geld. Niet echt true sandbox, maar 't kwam wel in de buurtquote:Op zondag 13 november 2016 07:54 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb je ect 1 niet gespeeld? volgens mij was die alleen maar met missies
de toegangsprijzen kan je flink verhogen?quote:Op zondag 13 november 2016 11:16 schreef hiddit het volgende:
hebben jullie wat tips voor het 2e scenario?
ik krijg het niet echt voor elkaar om goede winst te maken.
en alles gaat erg snel kapot en heb de inspecties al om de 10 min staan
Moest je daar niet de hele game voor hebben uitgespeeld?quote:Op zondag 13 november 2016 10:41 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mja er was 1 map met onbeperkt geld. Niet echt true sandbox, maar 't kwam wel in de buurt
officieel wel, maar een savegame was zo gevonden..quote:Op zondag 13 november 2016 12:42 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Moest je daar niet de hele game voor hebben uitgespeeld?
Hoop dat in de release de map een stuk groter zal zijn.quote:Op zondag 13 november 2016 19:48 schreef mschol het volgende:
even voor een idee: dit is je maximale beschikbare speelruimte:
[ afbeelding ] (als je goed kijkt zie je al een woodencoaster staan...)
mwha, als je ook meeneemt dat je ondergronds kan met rides en zo dus goed in de hoogte kan werken zou je nogal wat kwijt moeten kunnenquote:Op zondag 13 november 2016 23:33 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Hoop dat in de release de map een stuk groter zal zijn.
Ja vooral dat laatste ja, dat zal zeker een belangrijk argument zijn voorlopig.quote:Op maandag 14 november 2016 01:25 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha, als je ook meeneemt dat je ondergronds kan met rides en zo dus goed in de hoogte kan werken zou je nogal wat kwijt moeten kunnen
en lets face it: parken met 5000+ bezoekers gaan de meeste mensen niet fatsoenlijk kunnen draaien
Update van vandaag:quote:Op zondag 13 november 2016 23:33 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Hoop dat in de release de map een stuk groter zal zijn.
Vind de game tot nu toe echt geweldig trouwensquote:And last but not least, by popular demand, your PARK AREA IS NOW OVER 2.5 TIMES BIGGER THAN BEFORE! As a result of the team's hard work on optimisations, they have increased your park sizes. You’ll have even more space to put down rides, build crazy coasters, and craft intricate landscapes your guests will absolutely love!
Wowquote:Op maandag 14 november 2016 21:01 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Update van vandaag:
http://store.steampowered.com/news/?appids=493340
[..]
Vind de game tot nu toe echt geweldig trouwens. Sowieso verassing van het jaar en misschien wel mijn favoriete game van dit jaar. Hoop dat ze de game goed blijven ondersteunen met (gratis) DLC
mag van mij best betaalde dlc zijn als daardoor langer de boel gesupport blijftquote:Op maandag 14 november 2016 21:01 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Update van vandaag:
[..]
Vind de game tot nu toe echt geweldig trouwens. Sowieso verassing van het jaar en misschien wel mijn favoriete game van dit jaar. Hoop dat ze de game goed blijven ondersteunen met (gratis) DLC
Heb daar ook geen problemen mee. Zal graag expansions willen zien zoals Soaked en Wild van RCT3. Vooral Soaked vond ik wel gaaf, je eigen waterpark bouwen enzoquote:Op maandag 14 november 2016 21:34 schreef mschol het volgende:
[..]
mag van mij best betaalde dlc zijn als daardoor langer de boel gesupport blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 74% gewijzigd door mschol op 14-11-2016 23:51:03 ]
Holy wat ziet die game eruit zeg.. Ik ben niet zo'n pc gamer, maar als ik dit vergelijk met RCT2quote:
Yesssss!!!quote:Op maandag 14 november 2016 21:01 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Update van vandaag:
[..]
In dat filmpje van nerd3 hierboven kan je bij 4:43 en verder in ieder geval heel kort de menu's zien.quote:Op dinsdag 15 november 2016 05:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mensen die 't al kunnen spelen; hoe is 't management-aspect? Ben zelf fan van rommelen met de prijzen, financiering en dergelijke.
Ja, bij mij waren al mijn gasten ook weg bij het laden van mijn park, maar ze kwamen uiteindelijk wel gewoon terug.quote:Op dinsdag 15 november 2016 09:33 schreef Danny het volgende:
Na de nieuwe update laden al mijn parken met nul peeps en er lijken ook geen bezoekers bij te komen. Ben ik de enige?
Heb nog niet geprobeerd een nieuw parkt te openen trouwens, was puur benieuwd naar de performanceverbetering op laptop voor zover aanwezig voor de mensen met een zwakker systeem, maar ja, dat het met nul peeps lekker soepel loopt is natuurlijk niet verrassend.
ok, dus gewoon even wachten. Ze zullen wellicht ook de AI van de gasten hebben aangepast en dan is het handiger om leeg te beginnen. Denk ik. Ofzo.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:03 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ja, bij mij waren al mijn gasten ook weg bij het laden van mijn park, maar ze kwamen uiteindelijk wel gewoon terug.
Waar twijfel je over?quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:37 schreef Bananenpap het volgende:
Hmm, wordt het deze of Rollercoaster Tycoon World?
als ik naar de terminologie kijk is het geen foutje hoorquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:52 schreef 0108daniel het volgende:
Nog een foutje die ik gevonden heb is:
Muziek kan niet getriggerd worden met een speaker.
Er is maar 1 luidspreker waarmee je een trigger kan plaatsen, alleen is dat niet een luidspreker waarmee je eigen muziek kan toevoegen.
De andere 'park speaker' kan dat wel, maar die heeft weer geen trigger optie.
Zitten er al paddestoelen in?quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:46 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik naar de terminologie kijk is het geen foutje hoor
bij de normale speaker staat duidelijk music, de andere staat triggered, en gemiddeld genomen gebruik je die alleen voor kleine effecten, niet voor muziek..
ik zou nog wel een random trigger willen kunnen plaatsen op een pad ofzo, dat zodra ergens bezoekers langskomen iets getriggerd wordt
Klopt, maar ik wil een geluidseffect toevoegen bij de speaker wanneer er een karretje bij een bepaald stuk voorbij gaat.quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:46 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik naar de terminologie kijk is het geen foutje hoor
bij de normale speaker staat duidelijk music, de andere staat triggered, en gemiddeld genomen gebruik je die alleen voor kleine effecten, niet voor muziek..
ik zou nog wel een random trigger willen kunnen plaatsen op een pad ofzo, dat zodra ergens bezoekers langskomen iets getriggerd wordt
Planet Coaster wordt gemaakt door het team van RCT3quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:31 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Planet Coaster ziet er wat mooier uit.
RCTW is een vertrouwde franchise.
Bedankt voor je uitleg, vond RCTW er al behoorlijk gammel uitzien. Het gaat wel PC worden denk ik.quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Planet Coaster wordt gemaakt door het team van RCT3
RCTW wordt gemaakt door een bedrijf dat nog nooit zoiets gemaakt heeft (in opdracht van Atari)
Verder is de algemene concensus van iedereen die beide versies kent en speelt vrij duidelijk. RCTW is redelijk brak en kapot. PC is fucking awesome.
Ik heb beiden en ik heb dikke spijt van mijn RCTW aankoop. Zie het als Simcity 2013 vs Cities:Skylines, waarbij RCTW eigenlijk nog veel slechter is dan Simcity 2013.
Maar kijk anders wat youtubevideo's van let's play's van beiden?
quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:31 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Planet Coaster ziet er wat mooier uit.
RCTW is een vertrouwde franchise.
Niets toe te voegen aan wat Danny zegt.quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Planet Coaster wordt gemaakt door het team van RCT3
RCTW wordt gemaakt door een bedrijf dat nog nooit zoiets gemaakt heeft (in opdracht van Atari)
Verder is de algemene concensus van iedereen die beide versies kent en speelt vrij duidelijk. RCTW is redelijk brak en kapot. PC is fucking awesome.
Ik heb beiden en ik heb dikke spijt van mijn RCTW aankoop. Zie het als Simcity 2013 vs Cities:Skylines, waarbij RCTW eigenlijk nog veel slechter is dan Simcity 2013.
Maar kijk anders wat youtubevideo's van let's play's van beiden?
quote:your guests can now choose to top their fries with... mayonnaise (YES, HOLLAND REPRESENT!)
daar zal hun social media manager wel op zijn gekomen. Dat is een Nederlandse dame.quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:19 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
weer helemaal terug bij de rct coasters: maximale negatieve shit en nul entertainment
dit was mij nog niet opgevallen:
[..]
Boquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:49 schreef Danny het volgende:
[..]
daar zal hun social media manager wel op zijn gekomen. Dat is een Nederlandse dame.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kost enorm veel tijd op wat scenery toe te voegen, maar het loont wel!
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:49 schreef Sjouveur het volgende:
Ook maar eens begonnen aan mijn eerste parkjeNerd3 heeft er 1,5 uur over gedaan om een beetje toffe rots ingang te bouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kost enorm veel tijd op wat scenery toe te voegen, maar het loont wel!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
dat ene gat met trap dat ik geplaatst heb, deed ik ook zomaar een half uur over om het te krijgen zoals ik het wilde..quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nerd3 heeft er 1,5 uur over gedaan om een beetje toffe rots ingang te bouwen
Ja, inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2016 10:14 schreef delano.888 het volgende:
Echt belachelijk wat sommige mensen bouwen (Zweinstein):
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=796488507
200 uur aan besteed, en wij kunnen het zo gratis downloaden. Gaat toch eigenlijk nergens over.
holy cowquote:Op woensdag 16 november 2016 10:14 schreef delano.888 het volgende:
Echt belachelijk wat sommige mensen bouwen (Zweinstein):
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=796488507
200 uur aan besteed, en wij kunnen het zo gratis downloaden. Gaat toch eigenlijk nergens over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |