uh.. ja. Je hoeft niet hele creaties te maken, het is maar net hoe gedetailleerd je je park wil maken.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:37 schreef Elan het volgende:
Is deze nu echt zoveel beter dan Parkitecht of RCTW,? Want dit is wel behoorlijk gecompliceerd allemaal, niet? Even snel een geinig park in elkaar flansen is er niet bij.
Neehoor je hebt alleen meer keuze. Je kan het ook prima simpel houden. Maar als je creatief bent kan je super toffe dingen bouwen. En zo niet kan je ook nog super toffe dingen downloaden van de steam workshop.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:37 schreef Elan het volgende:
Is deze nu echt zoveel beter dan Parkitecht of RCTW,? Want dit is wel behoorlijk gecompliceerd allemaal, niet? Even snel een geinig park in elkaar flansen is er niet bij.
hier werkt het gewoon..quote:Op donderdag 10 november 2016 11:24 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ben al helemaal ingezoomd maar niets gehoord.
Blijkt dat bij niemand dit nog werkt....
Zo jammer weer,nu wachten op de full release.
| 1 | C:\Users\<user>\Documents\Frontier Developments\Planet Coaster\UserMusic |
Hmm vreemd, dan zal het bij de ene wel werken en bij de andere niet.quote:Op donderdag 10 november 2016 12:12 schreef mschol het volgende:
[..]
hier werkt het gewoon..
[ code verwijderd ]
daar een mp3 neer gegooit,
park speaker - music neergezet en audio track geselecteerd
ligt misschien aan de mp3 bestanden?quote:Op donderdag 10 november 2016 12:20 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Hmm vreemd, dan zal het bij de ene wel werken en bij de andere niet.
iig de OGG files werken bij mij goed
die triggers zijn wel tof trouwensquote:Audio
Format : MPEG Audio
Format version : Version 1
Format profile : Layer 3
Mode : Joint stereo
Mode extension : MS Stereo
Duration : 3mn 23s
Bit rate mode : Constant
Bit rate : 192 Kbps
Channel(s) : 2 channels
Sampling rate : 44.1 KHz
Compression mode : Lossy
Stream size : 4.64 MiB (100%)
Writing library : LAME3.98r
Encoding settings : -m j -V 4 -q 2 -lowpass 18.6 -b 192
Ja. Met de basis, dus zonder zelf iets te ontwerpen, kun je al een mooier park maken dan met RCTW. Als je dan vanuit de Steam workshop items/attracties/gebouwen download, kun je zonder ook maar iets zelf te ontwerpen de mooiste parken in elkaar zetten. Het verschil met Parkitect en RCTW is dat de mogelijkheden ontelbaar zijn als je dat zou willen. In de alpha versie was het al mogelijk om Disneyland en Hogwarts na te bouwen. Als je dan ziet hoe beperkt RCTW is, dan kun je wel stellen dat Planeet Coaster het beste is wat er tot nu toe op de markt is verschenen. RCTW, gaat ook nooit afkomen ben ik bang, al een half jaar en early access en nog geen datum wanneer het echt af is. Parkitect en Planet Coaster zijn moeilijk te vergelijken.quote:Op donderdag 10 november 2016 11:37 schreef Elan het volgende:
Is deze nu echt zoveel beter dan Parkitecht of RCTW,? Want dit is wel behoorlijk gecompliceerd allemaal, niet? Even snel een geinig park in elkaar flansen is er niet bij.
Hopelijk optimaliseren ze nog wat verder. Hebben ze immers ook gedaan tussen Alpha en bèta, gelukkig. Want Alpha was veel zwaarder.quote:Op donderdag 10 november 2016 13:24 schreef Taexon het volgende:
Merk wel dat het spel best wel zwaar loopt als je het een en ander gebouwd heb....
Net getest met wat volle parken uit de workshop maar dat vind mijn pc niet leuk!
Parkitect is voor als je RCT 1/2 leuk vond wel een aanrader en ik ook niet zo'n zwaar spel. RCTW is gewoon compleet ruk en moet je ver van weg blijvenquote:Op donderdag 10 november 2016 11:37 schreef Elan het volgende:
Is deze nu echt zoveel beter dan Parkitecht of RCTW,? Want dit is wel behoorlijk gecompliceerd allemaal, niet? Even snel een geinig park in elkaar flansen is er niet bij.
Krijg je geen spijt vanquote:Op donderdag 10 november 2016 14:17 schreef Elan het volgende:
Oké jullie hebben me overtuigd. Vanavond even kopen.
Hopelijk stoppen de developers er niet mee als het grote geld na de release binnen is.
klikken, vasthouden en de juiste hoek zoeken:quote:Op woensdag 9 november 2016 22:27 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Mij lukt een trap draaien nog niet. Straks maar ff zoeken hoe dat moet.
Ja had t gezien lukt nietquote:Op donderdag 10 november 2016 20:30 schreef mschol het volgende:
[..]
klikken, vasthouden en de juiste hoek zoeken:
[ afbeelding ]
Het lijkt er op dat ze dat wel bij RCTW gedaan hebben. Al was die game ook wel gedoemd om te mislukken, door de verschillende developers die er aan gewerkt hebben. Zolang Frontier met software updates komt en verder doet optimaliseren gaat dit een topper worden. Af en toe een attractie etc releasen. Idee content gaat er wel voor zorgen dat het interessant blijft, zoals bij Cities:Skylines.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:17 schreef Elan het volgende:
Oké jullie hebben me overtuigd. Vanavond even kopen.
Hopelijk stoppen de developers er niet mee als het grote geld na de release binnen is.
en, nog gelukt?quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:18 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Ja had t gezien lukt nietstraks nog keer proberen.
laatste die ik kan vinden is van de 9equote:Op vrijdag 11 november 2016 00:19 schreef 0108daniel het volgende:
Er is weer een update geweest, geen idee wat er veranderd/aangepast is.
Ik kan hier in de changelogs ook niets over vinden.
quote:Patch notes for this update are of the following:
Series of stability fixes
Crash fix for using an avatar from Alpha 3 and editing in the avatar creator
wellicht verzamelen daar de entertainers?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:27 schreef Vinno het volgende:
Vraagje... Bij de shops enzo heb je ook een 'Entertainment Point' die je kan neerzetten ergens...
Wat is hier precies het nut van? Want het lijkt niet zoveel te doen...
Hmmmm, dat heb ik tot nu toe nog niet gezien...quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
wellicht verzamelen daar de entertainers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |