Planet Coaster wordt gemaakt door het team van RCT3quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:31 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Planet Coaster ziet er wat mooier uit.
RCTW is een vertrouwde franchise.
Bedankt voor je uitleg, vond RCTW er al behoorlijk gammel uitzien. Het gaat wel PC worden denk ik.quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Planet Coaster wordt gemaakt door het team van RCT3
RCTW wordt gemaakt door een bedrijf dat nog nooit zoiets gemaakt heeft (in opdracht van Atari)
Verder is de algemene concensus van iedereen die beide versies kent en speelt vrij duidelijk. RCTW is redelijk brak en kapot. PC is fucking awesome.
Ik heb beiden en ik heb dikke spijt van mijn RCTW aankoop. Zie het als Simcity 2013 vs Cities:Skylines, waarbij RCTW eigenlijk nog veel slechter is dan Simcity 2013.
Maar kijk anders wat youtubevideo's van let's play's van beiden?
quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:31 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Planet Coaster ziet er wat mooier uit.
RCTW is een vertrouwde franchise.
Niets toe te voegen aan wat Danny zegt.quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Planet Coaster wordt gemaakt door het team van RCT3
RCTW wordt gemaakt door een bedrijf dat nog nooit zoiets gemaakt heeft (in opdracht van Atari)
Verder is de algemene concensus van iedereen die beide versies kent en speelt vrij duidelijk. RCTW is redelijk brak en kapot. PC is fucking awesome.
Ik heb beiden en ik heb dikke spijt van mijn RCTW aankoop. Zie het als Simcity 2013 vs Cities:Skylines, waarbij RCTW eigenlijk nog veel slechter is dan Simcity 2013.
Maar kijk anders wat youtubevideo's van let's play's van beiden?
quote:your guests can now choose to top their fries with... mayonnaise (YES, HOLLAND REPRESENT!)
daar zal hun social media manager wel op zijn gekomen. Dat is een Nederlandse dame.quote:Op dinsdag 15 november 2016 18:19 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
weer helemaal terug bij de rct coasters: maximale negatieve shit en nul entertainment
dit was mij nog niet opgevallen:
[..]
Boquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:49 schreef Danny het volgende:
[..]
daar zal hun social media manager wel op zijn gekomen. Dat is een Nederlandse dame.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kost enorm veel tijd op wat scenery toe te voegen, maar het loont wel!
quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:49 schreef Sjouveur het volgende:
Ook maar eens begonnen aan mijn eerste parkjeNerd3 heeft er 1,5 uur over gedaan om een beetje toffe rots ingang te bouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kost enorm veel tijd op wat scenery toe te voegen, maar het loont wel!
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
dat ene gat met trap dat ik geplaatst heb, deed ik ook zomaar een half uur over om het te krijgen zoals ik het wilde..quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nerd3 heeft er 1,5 uur over gedaan om een beetje toffe rots ingang te bouwen
Ja, inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2016 10:14 schreef delano.888 het volgende:
Echt belachelijk wat sommige mensen bouwen (Zweinstein):
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=796488507
200 uur aan besteed, en wij kunnen het zo gratis downloaden. Gaat toch eigenlijk nergens over.
holy cowquote:Op woensdag 16 november 2016 10:14 schreef delano.888 het volgende:
Echt belachelijk wat sommige mensen bouwen (Zweinstein):
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=796488507
200 uur aan besteed, en wij kunnen het zo gratis downloaden. Gaat toch eigenlijk nergens over.
Zag ik nou een stukje van Baron 1898 erin zitten?quote:
https://forums.planetcoas(...)?p=131989#post131989quote:Op woensdag 16 november 2016 20:21 schreef hiddit het volgende:
zo juist nieuwe update van 2,2GB binnen gehaald stond alleen niet bij wat er in zit.
Volgens mij wel jaquote:Op woensdag 16 november 2016 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zag ik nou een stukje van Baron 1898 erin zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |