https://forums.planetcoas(...)?p=131989#post131989quote:Op woensdag 16 november 2016 20:21 schreef hiddit het volgende:
zo juist nieuwe update van 2,2GB binnen gehaald stond alleen niet bij wat er in zit.
Volgens mij wel jaquote:Op woensdag 16 november 2016 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zag ik nou een stukje van Baron 1898 erin zitten?
Code staat in je account op de site van PCquote:Op woensdag 16 november 2016 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
uhm.. Hoe krijg ik de beta in Steam... Heb namelijk wel gewoon toegang tot de Alpha in Steam.
Issie uit ja?quote:Op woensdag 16 november 2016 20:37 schreef delano.888 het volgende:
Is hij nou stiekem een dag eerder uitgekomen ofzo om RCTW toch weer terug te pesten?
ahja, gevonden.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Code staat in je account op de site van PC
Weet niet maar er kwam net een grote update binnen ineens. En de launch trailer is uit.quote:
Volgens mij zien wel meer coasters er zo uit (als jullie 0:33 bedoelen) de versieringen kloppen niet in ieder geval.quote:
volgens mij wel hoorquote:Op woensdag 16 november 2016 20:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weet niet maar er kwam net een grote update binnen ineens. En de launch trailer is uit.
[..]
Volgens mij zien wel meer coasters er zo uit (als jullie 0:33 bedoelen) de versieringen kloppen niet in ieder geval.
Als je het zelf beter kan, moet je het zelf doen.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij wel hoor
http://steamcommunity.com(...)466&searchtext=baron
enige echte punt van kritiek die ik heb zijn de kasteeltorentjes..
dat zeg ik gelukkig nergensquote:Op woensdag 16 november 2016 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je het zelf beter kan, moet je het zelf doen.
Nu is dat wel vrij makkelijkquote:Op woensdag 16 november 2016 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je het zelf beter kan, moet je het zelf doen.
Ok dus ze hebben wel de creatie die op de steam workshop onder die naam staat, gefilmd.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij wel hoor
http://steamcommunity.com(...)466&searchtext=baron
enige echte punt van kritiek die ik heb zijn de kasteeltorentjes..
jaquote:Op woensdag 16 november 2016 20:59 schreef Fylax het volgende:
Maar wacht even, het spel is nu nog in beta toch? Dus als ik nu via steam haal kan ik m nu al spelen toch?
en dan is t vanaf morgen 6 uur opeens anders ofzo of verschilt de beta niet zoveel van de original?quote:
De full heeft volgens mij alleen nog wat extra scenario's en - naar ik aanneem - tutorialvideo's.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
en dan is t vanaf morgen 6 uur opeens anders ofzo of verschilt de beta niet zoveel van de original?
Indien je de Thrillseeker editie koopt wel.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:59 schreef Fylax het volgende:
Maar wacht even, het spel is nu nog in beta toch? Dus als ik nu via steam haal kan ik m nu al spelen toch?
Dan ga ik 'm nu aanschaffen want i can't wait till tomorrowquote:Op woensdag 16 november 2016 21:01 schreef Danny het volgende:
[..]
De full heeft volgens mij alleen nog wat extra scenario's en - naar ik aanneem - tutorialvideo's.
Koop wel de Thrillseeker edition! Anders kun je morgen pas spelenquote:Op woensdag 16 november 2016 21:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan ga ik 'm nu aanschaffen want i can't wait till tomorrow
Las laatst dat ze nog wat dingen als attracties geheim hadden gehouden, alleen balonnenkraam sowieso was bevestigd. Maar er komen nog meer nieuwe dingen.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:01 schreef Danny het volgende:
[..]
De full heeft volgens mij alleen nog wat extra scenario's en - naar ik aanneem - tutorialvideo's.
Ahja, dat had ik inderdaad gelezen in een van de posts hierboven. My badquote:Op woensdag 16 november 2016 21:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Las laatst dat ze nog wat dingen als attracties geheim hadden gehouden, alleen balonnenkraam sowieso was bevestigd. Maar er komen nog meer nieuwe dingen.
De aanpasbare borden bestaan sowieso alquote:Op woensdag 16 november 2016 21:39 schreef mschol het volgende:
dingetjes die tijdens het spelen missen voor mij op dit moment: staff only/exit only borden
aanpasbare (tekst) billboards
welke dan?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De aanpasbare borden bestaan sowieso al
Billbords kunnen worden aangepast met je eigen tekstenquote:Op woensdag 16 november 2016 21:39 schreef mschol het volgende:
dingetjes die tijdens het spelen missen voor mij op dit moment: staff only/exit only borden
aanpasbare (tekst) billboards
Denk het wel. Wellicht niet alles op z'n hoogste.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:02 schreef Remzz het volgende:
Gaat mijn laptop deze epic game draaien?
https://tweakers.net/pric(...)440nl/specificaties/
heatmapsquote:Op woensdag 16 november 2016 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb ik een achtbaantje gemaakt, heeft ie een fear van 9.7.
Ik vind 'm persoonlijk alleen helemaal niet zo intens.quote:
dat probleem ken ik, maar er zitten dan toch een paar pieken teveel in...quote:Op woensdag 16 november 2016 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind 'm persoonlijk alleen helemaal niet zo intens.
Het zijn gewoon watjes.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
dat probleem ken ik, maar er zitten dan toch een paar pieken teveel in...
ligt aan de snelheid merkte ik alquote:Op woensdag 16 november 2016 23:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het zijn gewoon watjes.
Over de kop gaan is al extreem intens.
Zo snel gaat ie nou ook weer niet volgens mij, maar het is pas een eerste probeerseltje, dus ik vind het prima zo.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:02 schreef hiddit het volgende:
[..]
ligt aan de snelheid merkte ik al
de blueprint categorieen zijn wat leeg ja.. maar als je naar custom gaat kan je zelf gaan ontwerpenquote:Op woensdag 16 november 2016 23:06 schreef Fylax het volgende:
Heel veel categorieën zoals park entraces zijn nog empty, ik neem aan dat die morgen wel erin staan of..?
Of dingen downloaden van de Steam Workshop die anderen hebben gemaakt.quote:Op woensdag 16 november 2016 23:08 schreef mschol het volgende:
[..]
de blueprint categorieen zijn wat leeg ja.. maar als je naar custom gaat kan je zelf gaan ontwerpen
http://steamcommunity.com(...)l/356177263202361163quote:Hi coaster friends,
ONE MORE DAY! Tomorrow is the official Planet Coaster launch and we are so excited! With just a few final touches we are ready for everyone to join us for the ride.
As some of you might know, we have organised a special streaming event tomorrow in London, to celebrate the launch of Planet Coaster together. The stream will welcome everyone from new players joining us for the first time through to our beloved community who have been supporting us for so long. On this special day, Ed and Bo will be streaming LIVE during the entire event! We will have interviews with developers, master builders and YouTubers, competitions, community spotlights, and more.
Joining us during this awesome event are some fantastic and dedicated content creators, who'll be streaming live gameplay of Planet Coaster on their channels during the event, as well as coming up for a chat every now and then. Tune in to see Arkas, Silvarett, DocM77, Flabaliki, Vadact from Yogscast, Skyestorm, Sevadus, Das Valdez, de-lady-signer, ConflictNerd, AdfoTV, and LanguageCraft play and enjoy the game.
It's going to look amazing and, even more so, it will be loads of fun, so tune in to our official YouTube channel.
THURSDAY NOVEMBER 17, 7PM - 11PM GMT
tis dat ik rond die tijd ga eten anders zou ik kijkenquote:Op donderdag 17 november 2016 07:53 schreef Danny het volgende:
Vanavond om 19.00 gaat-ie los en is er een live releasestream. Met Bo
[..]
http://steamcommunity.com(...)l/356177263202361163
[ afbeelding ]
hierzo: https://www.youtube.com/c/planetcoaster/live
ahja, kut. Van 20 tot 24 dus. Da's mij toch te laat. Ik kijk de stream later wel terug denk ik.quote:Op donderdag 17 november 2016 07:55 schreef mschol het volgende:
[..]
tis dat ik rond die tijd ga eten anders zou ik kijken
Bo
de livestream is 19:00 GMT, hier dus 20:00
Ik moet dan sporten, dus ga 'm morgen of van 't weekend dan wel terugkijken.quote:Op donderdag 17 november 2016 08:29 schreef Danny het volgende:
[..]
ahja, kut. Van 20 tot 24 dus. Da's mij toch te laat. Ik kijk de stream later wel terug denk ik.
quote:Op donderdag 17 november 2016 12:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
RCT: World is ook uit, deze is beter?
quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Planet Coaster wordt gemaakt door het team van RCT3
RCTW wordt gemaakt door een bedrijf dat nog nooit zoiets gemaakt heeft (in opdracht van Atari)
Verder is de algemene concensus van iedereen die beide versies kent en speelt vrij duidelijk. RCTW is redelijk brak en kapot. PC is fucking awesome.
Ik heb beiden en ik heb dikke spijt van mijn RCTW aankoop. Zie het als Simcity 2013 vs Cities:Skylines, waarbij RCTW eigenlijk nog veel slechter is dan Simcity 2013.
Maar kijk anders wat youtubevideo's van let's play's van beiden?
Overigens zijn de eerste speelsessies van RCTW inmiddels op youtube verschenen. Het is wel iets beter geworden is de algemene mening, en het spel zou op zich best leuk zijn, maar over het algemeen kiest met toch voor Planet Coaster.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dank u, koop Planet Coaster dan wel vandaag op steam.
Tof!!quote:Op donderdag 17 november 2016 12:53 schreef Danny het volgende:
Weet niet of deze al voorbij was gekomen:
deel 4:quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nerd3 heeft er 1,5 uur over gedaan om een beetje toffe rots ingang te bouwen
eerst de attractie, daarna de sceneryquote:Op donderdag 17 november 2016 14:33 schreef over_hedge het volgende:
Ben ik de enige die zoveel tijd in scenry stopt ?Heb nog geen attractie gebouwt
Ik ben mijn Main street aan het maken. Wel met allemaal werkende shops.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:35 schreef mschol het volgende:
[..]
eerst de attractie, daarna de scenery
Tof hoor!!quote:Op donderdag 17 november 2016 14:24 schreef KopZonderKip het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik momenteel aan het maken
Laat eens vast wat zien danquote:Op donderdag 17 november 2016 14:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ben mijn Main street aan het maken. Wel met allemaal werkende shops.
Wil dat eerst af hebben. Begint wel al ergens op te lijken.
Nee, mijn eerste 13 uur zitten ook alleen nog maar in mn entrancequote:Op donderdag 17 november 2016 14:33 schreef over_hedge het volgende:
Ben ik de enige die zoveel tijd in scenry stopt ?Heb nog geen attractie gebouwt
Ik vraag me af hoe je bij die vraag komt. Denk je dat je door de naam RCT automatisch een beter spel hebt? Echt zonde als veel mensen zo denken want PC is echt een stukken beter spel.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
RCT: World is ook uit, deze is beter?
Volgens mij was het gewoon een redelijk neutrale vraag hoor.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je bij die vraag komt. Denk je dat je door de naam RCT automatisch een beter spel hebt? Echt zonde als veel mensen zo denken want PC is echt een stukken beter spel.
Lopen gasten ook door elkaar heen zoals in RCTW?quote:Op donderdag 17 november 2016 13:26 schreef over_hedge het volgende:
Wel beetje jammer dat gasten door je scenery kunnen lopen
quote:Op donderdag 17 november 2016 14:44 schreef Vinno het volgende:
[..]
Tof hoor!!
[..]
Laat eens vast wat zien dan
Snap ik maar ik vraag me af hoezo mensen dit denken.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon een redelijk neutrale vraag hoor.
Het begint bij mij nu ook wel te jeuken wat planet coaster betreft.
Zelfde naam, zelfde maker(Atari) als de legendarische RTC 1,2 en in mindere mate 3 zo raar is dat toch niet?quote:Op donderdag 17 november 2016 15:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Snap ik maar ik vraag me af hoezo mensen dit denken.
Oh dat ziet er goed uit hoor!!quote:Op donderdag 17 november 2016 15:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vanavond er mee verder
Jep. Vind het leukste om zelf te bouwen.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:31 schreef Vinno het volgende:
[..]
Oh dat ziet er goed uit hoor!!![]()
Alles helemaal zelf gebouwd?
Atari is de uitgever. Frontier is de maker van 3, die nu PC heeft gemaakt.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zelfde naam, zelfde maker(Atari) als de legendarische RTC 1,2 en in mindere mate 3 zo raar is dat toch niet?
Atari heeft meerder externe ontwikkelaars in de hand genomen die nog nooit iets met RCT hadden gedaan (of uberhaupt met coasters of parken).quote:Op donderdag 17 november 2016 15:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zelfde naam, zelfde maker(Atari) als de legendarische RTC 1,2 en in mindere mate 3 zo raar is dat toch niet?
Naamsbekendheid en zelfde uitgever. Dat de daadwerkelijke makers van de RCT spellen dan weer hier achter zitten is een tweede.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Snap ik maar ik vraag me af hoezo mensen dit denken.
Vandaar mijn vraag ook, ik ga daar namelijk niet van uit.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je bij die vraag komt. Denk je dat je door de naam RCT automatisch een beter spel hebt? Echt zonde als veel mensen zo denken want PC is echt een stukken beter spel.
Die maar eens uitprinten.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:55 schreef mschol het volgende:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=798643221
alle keybindings op A4 formaat
Ik vind het eigenlijk wel minimaal het dubbele waard...quote:Op donderdag 17 november 2016 16:49 schreef koningshof111 het volgende:
10% korting duurt nog 2 uur. is deze game 34,... waard als je vroeger veel rollercoaster tycoon 2 hebt gedaan?
Als je dit spel speelt, krijg je toch niks meer mee van wat er om je heen gebeurt... Dus waar je zit maakt echt niks uit hoorquote:Op donderdag 17 november 2016 16:56 schreef koningshof111 het volgende:
Lees net de system req. Mijn laptop gaat het niet halenGeen zin om alleen boven te zitten spelen
laptops moet je dan ook niet op willen gamenquote:Op donderdag 17 november 2016 16:56 schreef koningshof111 het volgende:
Lees net de system req. Mijn laptop gaat het niet halenGeen zin om alleen boven te zitten spelen
Met Steam kan je overal spelen en installeren. zolang het maar niet tegelijkertijd is dus. En je kan 'cloudsave' aanzetten dus dan heb je helemaal geen gezeur meer.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:01 schreef koningshof111 het volgende:
kan ik ook op laptop en pc installeren, en op allebei proberen spelen en opslaan? of ben je beperkt tot 1 apparaat?
ben niet bekend met steam, slaat die ook saves op?
je mag inprinciepe onbeperkt installeren, je mag maar 1x zijn aangemeld.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:01 schreef koningshof111 het volgende:
kan ik ook op laptop en pc installeren, en op allebei proberen spelen en opslaan? of ben je beperkt tot 1 apparaat?
bij deze game worden je saves gesynced met steam cloud en zou je ze dus overal moeten hebbenquote:ben niet bekend met steam, slaat die ook saves op?
Linkje van de update?quote:Op donderdag 17 november 2016 17:21 schreef mschol het volgende:
[..]
je mag inprinciepe onbeperkt installeren, je mag maar 1x zijn aangemeld.
[..]
bij deze game worden je saves gesynced met steam cloud en zou je ze dus overal moeten hebben
en een update geinstalleerd van 1.1gb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |