Code staat in je account op de site van PCquote:Op woensdag 16 november 2016 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
uhm.. Hoe krijg ik de beta in Steam... Heb namelijk wel gewoon toegang tot de Alpha in Steam.
Issie uit ja?quote:Op woensdag 16 november 2016 20:37 schreef delano.888 het volgende:
Is hij nou stiekem een dag eerder uitgekomen ofzo om RCTW toch weer terug te pesten?
ahja, gevonden.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:37 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Code staat in je account op de site van PC
Weet niet maar er kwam net een grote update binnen ineens. En de launch trailer is uit.quote:
Volgens mij zien wel meer coasters er zo uit (als jullie 0:33 bedoelen) de versieringen kloppen niet in ieder geval.quote:
volgens mij wel hoorquote:Op woensdag 16 november 2016 20:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Weet niet maar er kwam net een grote update binnen ineens. En de launch trailer is uit.
[..]
Volgens mij zien wel meer coasters er zo uit (als jullie 0:33 bedoelen) de versieringen kloppen niet in ieder geval.
Als je het zelf beter kan, moet je het zelf doen.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij wel hoor
http://steamcommunity.com(...)466&searchtext=baron
enige echte punt van kritiek die ik heb zijn de kasteeltorentjes..
dat zeg ik gelukkig nergensquote:Op woensdag 16 november 2016 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je het zelf beter kan, moet je het zelf doen.
Nu is dat wel vrij makkelijkquote:Op woensdag 16 november 2016 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je het zelf beter kan, moet je het zelf doen.
Ok dus ze hebben wel de creatie die op de steam workshop onder die naam staat, gefilmd.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij wel hoor
http://steamcommunity.com(...)466&searchtext=baron
enige echte punt van kritiek die ik heb zijn de kasteeltorentjes..
jaquote:Op woensdag 16 november 2016 20:59 schreef Fylax het volgende:
Maar wacht even, het spel is nu nog in beta toch? Dus als ik nu via steam haal kan ik m nu al spelen toch?
en dan is t vanaf morgen 6 uur opeens anders ofzo of verschilt de beta niet zoveel van de original?quote:
De full heeft volgens mij alleen nog wat extra scenario's en - naar ik aanneem - tutorialvideo's.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
en dan is t vanaf morgen 6 uur opeens anders ofzo of verschilt de beta niet zoveel van de original?
Indien je de Thrillseeker editie koopt wel.quote:Op woensdag 16 november 2016 20:59 schreef Fylax het volgende:
Maar wacht even, het spel is nu nog in beta toch? Dus als ik nu via steam haal kan ik m nu al spelen toch?
Dan ga ik 'm nu aanschaffen want i can't wait till tomorrowquote:Op woensdag 16 november 2016 21:01 schreef Danny het volgende:
[..]
De full heeft volgens mij alleen nog wat extra scenario's en - naar ik aanneem - tutorialvideo's.
Koop wel de Thrillseeker edition! Anders kun je morgen pas spelenquote:Op woensdag 16 november 2016 21:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dan ga ik 'm nu aanschaffen want i can't wait till tomorrow
Las laatst dat ze nog wat dingen als attracties geheim hadden gehouden, alleen balonnenkraam sowieso was bevestigd. Maar er komen nog meer nieuwe dingen.quote:Op woensdag 16 november 2016 21:01 schreef Danny het volgende:
[..]
De full heeft volgens mij alleen nog wat extra scenario's en - naar ik aanneem - tutorialvideo's.
Ahja, dat had ik inderdaad gelezen in een van de posts hierboven. My badquote:Op woensdag 16 november 2016 21:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Las laatst dat ze nog wat dingen als attracties geheim hadden gehouden, alleen balonnenkraam sowieso was bevestigd. Maar er komen nog meer nieuwe dingen.
De aanpasbare borden bestaan sowieso alquote:Op woensdag 16 november 2016 21:39 schreef mschol het volgende:
dingetjes die tijdens het spelen missen voor mij op dit moment: staff only/exit only borden
aanpasbare (tekst) billboards
welke dan?quote:Op woensdag 16 november 2016 21:40 schreef delano.888 het volgende:
[..]
De aanpasbare borden bestaan sowieso al
Billbords kunnen worden aangepast met je eigen tekstenquote:Op woensdag 16 november 2016 21:39 schreef mschol het volgende:
dingetjes die tijdens het spelen missen voor mij op dit moment: staff only/exit only borden
aanpasbare (tekst) billboards
Denk het wel. Wellicht niet alles op z'n hoogste.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:02 schreef Remzz het volgende:
Gaat mijn laptop deze epic game draaien?
https://tweakers.net/pric(...)440nl/specificaties/
heatmapsquote:Op woensdag 16 november 2016 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb ik een achtbaantje gemaakt, heeft ie een fear van 9.7.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |