eerst de attractie, daarna de sceneryquote:Op donderdag 17 november 2016 14:33 schreef over_hedge het volgende:
Ben ik de enige die zoveel tijd in scenry stopt ?Heb nog geen attractie gebouwt
Ik ben mijn Main street aan het maken. Wel met allemaal werkende shops.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:35 schreef mschol het volgende:
[..]
eerst de attractie, daarna de scenery
Tof hoor!!quote:Op donderdag 17 november 2016 14:24 schreef KopZonderKip het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik momenteel aan het maken
Laat eens vast wat zien danquote:Op donderdag 17 november 2016 14:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ben mijn Main street aan het maken. Wel met allemaal werkende shops.
Wil dat eerst af hebben. Begint wel al ergens op te lijken.
Nee, mijn eerste 13 uur zitten ook alleen nog maar in mn entrancequote:Op donderdag 17 november 2016 14:33 schreef over_hedge het volgende:
Ben ik de enige die zoveel tijd in scenry stopt ?Heb nog geen attractie gebouwt
Ik vraag me af hoe je bij die vraag komt. Denk je dat je door de naam RCT automatisch een beter spel hebt? Echt zonde als veel mensen zo denken want PC is echt een stukken beter spel.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
RCT: World is ook uit, deze is beter?
Volgens mij was het gewoon een redelijk neutrale vraag hoor.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je bij die vraag komt. Denk je dat je door de naam RCT automatisch een beter spel hebt? Echt zonde als veel mensen zo denken want PC is echt een stukken beter spel.
Lopen gasten ook door elkaar heen zoals in RCTW?quote:Op donderdag 17 november 2016 13:26 schreef over_hedge het volgende:
Wel beetje jammer dat gasten door je scenery kunnen lopen
quote:Op donderdag 17 november 2016 14:44 schreef Vinno het volgende:
[..]
Tof hoor!!
[..]
Laat eens vast wat zien dan
Snap ik maar ik vraag me af hoezo mensen dit denken.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon een redelijk neutrale vraag hoor.
Het begint bij mij nu ook wel te jeuken wat planet coaster betreft.
Zelfde naam, zelfde maker(Atari) als de legendarische RTC 1,2 en in mindere mate 3 zo raar is dat toch niet?quote:Op donderdag 17 november 2016 15:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Snap ik maar ik vraag me af hoezo mensen dit denken.
Oh dat ziet er goed uit hoor!!quote:Op donderdag 17 november 2016 15:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vanavond er mee verder
Jep. Vind het leukste om zelf te bouwen.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:31 schreef Vinno het volgende:
[..]
Oh dat ziet er goed uit hoor!!![]()
Alles helemaal zelf gebouwd?
Atari is de uitgever. Frontier is de maker van 3, die nu PC heeft gemaakt.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zelfde naam, zelfde maker(Atari) als de legendarische RTC 1,2 en in mindere mate 3 zo raar is dat toch niet?
Atari heeft meerder externe ontwikkelaars in de hand genomen die nog nooit iets met RCT hadden gedaan (of uberhaupt met coasters of parken).quote:Op donderdag 17 november 2016 15:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zelfde naam, zelfde maker(Atari) als de legendarische RTC 1,2 en in mindere mate 3 zo raar is dat toch niet?
Naamsbekendheid en zelfde uitgever. Dat de daadwerkelijke makers van de RCT spellen dan weer hier achter zitten is een tweede.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Snap ik maar ik vraag me af hoezo mensen dit denken.
Vandaar mijn vraag ook, ik ga daar namelijk niet van uit.quote:Op donderdag 17 november 2016 14:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je bij die vraag komt. Denk je dat je door de naam RCT automatisch een beter spel hebt? Echt zonde als veel mensen zo denken want PC is echt een stukken beter spel.
Die maar eens uitprinten.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:55 schreef mschol het volgende:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=798643221
alle keybindings op A4 formaat
Ik vind het eigenlijk wel minimaal het dubbele waard...quote:Op donderdag 17 november 2016 16:49 schreef koningshof111 het volgende:
10% korting duurt nog 2 uur. is deze game 34,... waard als je vroeger veel rollercoaster tycoon 2 hebt gedaan?
Als je dit spel speelt, krijg je toch niks meer mee van wat er om je heen gebeurt... Dus waar je zit maakt echt niks uit hoorquote:Op donderdag 17 november 2016 16:56 schreef koningshof111 het volgende:
Lees net de system req. Mijn laptop gaat het niet halenGeen zin om alleen boven te zitten spelen
laptops moet je dan ook niet op willen gamenquote:Op donderdag 17 november 2016 16:56 schreef koningshof111 het volgende:
Lees net de system req. Mijn laptop gaat het niet halenGeen zin om alleen boven te zitten spelen
Met Steam kan je overal spelen en installeren. zolang het maar niet tegelijkertijd is dus. En je kan 'cloudsave' aanzetten dus dan heb je helemaal geen gezeur meer.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:01 schreef koningshof111 het volgende:
kan ik ook op laptop en pc installeren, en op allebei proberen spelen en opslaan? of ben je beperkt tot 1 apparaat?
ben niet bekend met steam, slaat die ook saves op?
je mag inprinciepe onbeperkt installeren, je mag maar 1x zijn aangemeld.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:01 schreef koningshof111 het volgende:
kan ik ook op laptop en pc installeren, en op allebei proberen spelen en opslaan? of ben je beperkt tot 1 apparaat?
bij deze game worden je saves gesynced met steam cloud en zou je ze dus overal moeten hebbenquote:ben niet bekend met steam, slaat die ook saves op?
Linkje van de update?quote:Op donderdag 17 november 2016 17:21 schreef mschol het volgende:
[..]
je mag inprinciepe onbeperkt installeren, je mag maar 1x zijn aangemeld.
[..]
bij deze game worden je saves gesynced met steam cloud en zou je ze dus overal moeten hebben
en een update geinstalleerd van 1.1gb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |