Ja, ik wilde niet met 100% zekerheid beweren dat het overal gratis was, maar het leek me meer iets van uit de tijd van de Jim Crow-wetten.quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:01 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Zo nerveus, ongeveer een 6:
[ afbeelding ]
[..]
Het is verplicht gratis, de enige kosten die er zijn, zijn de kosten om je te kunnen legitimeren wat daarom ook een issue is waar veel over te doen is. Hoe zorg je dat iedereen kan stemmen, zelfs de allerarmsten en tegelijkertijd dat mensen zich wel kunnen identificeren (wat geld kost).
trump die met z'n nieuwe knopjes speeltquote:Op dinsdag 8 november 2016 13:01 schreef fixatoman het volgende:
[..]
10/10, zodra Florida binnenkomt weet ik of ik naar mijn nucleaire bunker moet ofniet.
Kun je een staat aanwijzen waar je moet betalen voor het stemmen of voor je registratie?quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In de USA werkt dat wat anders maar droom verder.
De mensen onder de bruggen daar gaan echt niet stemmen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:02 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ja, ik wilde niet met 100% zekerheid beweren dat het overal gratis was, maar het leek me meer iets van uit de tijd van de Jim Crow-wetten.
Dat is geen staat. Wijs eens een staat aan met die administratiekosten.quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De mensen onder de bruggen daar gaan echt niet stemmen.
Dat is niet waar, in principe heeft Clinton een betere firewall dan Obama. Clinton doet dan Obama in meer staten dan dat ze zwakker is. De enige 2 staten waar ze zwakker is, zijn Iowa en Ohio. Ze staat er veel beter voor in staten als Colorado, Virginia, NC en Florida dan Obama was in 2012 In alle battleground maps heeft ze continue boven de 270 gestaan, terwijl dat bij Obama niet was. De enige rede waarom Clinton in 538 minder overtuigend is, is het feit dat er relatief nog veel undecideds zijn en de mogelijke impact van 3rd parties, wat meer onzekerheid brengt.quote:Op dinsdag 8 november 2016 10:43 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Obama had een betere firewall. Popular vote is natuurlijk minder interessant.
License is nergens gratisquote:Op dinsdag 8 november 2016 13:04 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Kun je een staat aanwijzen waar je moet betalen voor het stemmen of voor je registratie?
?quote:
quote:
Je hebt duidelijk geen enkel benul waar je over praat. Misschien kun je beter vragen stellen dan ze proberen te beantwoorden.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee, je moet registreren en administratie kosten dokken.
Too orange.quote:
En het begon allemaal zo gemakkelijk door gewoon te roepen dat het probleem was dat zwarte mensen niet hard genoeg werkten om te stemmenquote:Op dinsdag 8 november 2016 13:08 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[..]
Je hebt duidelijk geen enkel benul waar je over praat. Misschien kun je beter vragen stellen dan ze proberen te beantwoorden.
Please.. vertel me waarom? Wat kan ons het nou donderen wie van deze twee pannekoeken president wordt?quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:58 schreef KrappeAuto het volgende:
Hoe nerveus is iedereen hier: 1 - 10? Ik zit op ~6 nu, gaat waarschijnlijk 8 tot 9 worden vannacht.
quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:10 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Please.. vertel me waarom? Wat kan ons het nou donderen wie van deze twee pannekoeken president wordt?
Omdat het mij wel degelijk kan donderen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:10 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Please.. vertel me waarom? Wat kan ons het nou donderen wie van deze twee pannekoeken president wordt?
Heleboel mensen in USA hebben geen geldig ID en dan kun je niet stemmen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:09 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Je moet een vergunning aanvragen om te mogen stemmen? Ik volg je nu echt niet meer.
Je moet in sommige staten je kunnen identificeren als je gaat stemmen. En een paspoort of rijbewijs kost geld.quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:09 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Je moet een vergunning aanvragen om te mogen stemmen? Ik volg je nu echt niet meer.
Ik denk dat de policy gevolgen van Trump als president nog wel te overzien zijn maar ik vermoed dat als hij wint het bepaald gedrag legitimiseert (naar vrouwen, naar minorities) in de maatschappij waar ik niet echt op zit te wachten.quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:10 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Zelfs dat is gratis als je arm bent in sommige staten, in andere staten heb je geen id nodig om diezelfde reden. Staat allemaal op wikipedia trouwens, hadden we 2 paginas kunnen besparenquote:Op dinsdag 8 november 2016 13:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heleboel mensen in USA hebben geen geldig ID en dan kun je niet stemmen.
Net als hier in NL mag je dan eerst aftikken en krijg je plastic kaartje.
Roeptoeter gespot.quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:09 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
En het begon allemaal zo gemakkelijk door gewoon te roepen dat het probleem was dat zwarte mensen niet hard genoeg werkten om te stemmenKom jij allemaal aan met je vragen en andere linkse bullshit moet hij opeens zijn racisme gaan verdedigen is ook niet eerlijk.
Een geldig ID is toch echt je eigen verantwoordelijk. Als ik er geen heb kan ik ook niet stemmen. En dat is logisch.quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heleboel mensen in USA hebben geen geldig ID en dan kun je niet stemmen.
Net als hier in NL mag je dan eerst aftikken en krijg je plastic kaartje.
Al een staat gevonden waar je administratiekosten moet betalen?quote:
De praktijk werkt anders dan Wikipedia.quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:15 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Zelfs dat is gratis als je arm bent in sommige staten, in andere staten heb je geen id nodig om diezelfde reden. Staat allemaal op wikipedia trouwens, hadden we 2 paginas kunnen besparen
Texas.quote:Op dinsdag 8 november 2016 13:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Al een staat gevonden waar je administratiekosten moet betalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |