Gezien de polls is die voor Trump waarschijnlijk inderdaad.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:44 schreef L3gend het volgende:
[..]
Idaho naar Clinton, heb ik iets gemist?
Die moeten eerst nog poen regelen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dit maar dan zonder NC na al het nieuws dat African Americans moeite hebben met stemmen.
(moeite hebben met stemmen is eufemistisch voor systematisch geblokkeerd worden)
Op Fok? Onmogelijk!quote:
De staat? Of bedoel je dat ze gewoon zelf stemmachines moeten kopen?quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die moeten eerst nog poen regelen.
Het is al over.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
De poppenkast is begonnen al of nog polls?
Om te stemmen in USA is niet gratis.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
De staat? Of bedoel je dat ze gewoon zelf stemmachines moeten kopen?
Top dat je ook even meedenkt!quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om te stemmen in USA is niet gratis.
Betalen om te stemmen? Hoeveel kost een stembiljet?quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Om te stemmen in USA is niet gratis.
twitter:PpollingNumbers twitterde op dinsdag 08-11-2016 om 12:51:43Final National (IBD/TIPP Tracking Poll, (11/4-7):Trump 45% (+2)Clinton 43%Johnson 8%Stein 2%… https://t.co/cOnBQn8c2X reageer retweet
Geen idee, je moet registreren en administratie kosten dokken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:53 schreef RolandArthur het volgende:
[..]
Betalen om te stemmen? Hoeveel kost een stembiljet?
quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee, je moet registreren en administratie kosten dokken.
1quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:58 schreef KrappeAuto het volgende:
Hoe nerveus is iedereen hier: 1 - 10? Ik zit op ~6 nu, gaat waarschijnlijk 8 tot 9 worden vannacht.
Dat is niet echt hetzelfde als zeggen dat je moet betalen om te stemmen. Registratie is in principe eenmalig en moet je vaak al voor het stemmen gedaan hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee, je moet registreren en administratie kosten dokken.
Oke, waar de fuck heb je het over?quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hebben we hier ook hoor, komt boven op de boete nog.
Zo nerveus, ongeveer een 6:quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:58 schreef KrappeAuto het volgende:
Hoe nerveus is iedereen hier: 1 - 10? Ik zit op ~6 nu, gaat waarschijnlijk 8 tot 9 worden vannacht.
Het is verplicht gratis, de enige kosten die er zijn, zijn de kosten om je te kunnen legitimeren wat daarom ook een issue is waar veel over te doen is. Hoe zorg je dat iedereen kan stemmen, zelfs de allerarmsten en tegelijkertijd dat mensen zich wel kunnen identificeren (wat geld kost).quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat is niet echt hetzelfde als zeggen dat je moet betalen om te stemmen. Registratie is in principe eenmalig en moet je vaak al voor het stemmen gedaan hebben.
En dat is trouwens ook in veel gevallen, zo niet alle, gratis.
7 nu ongeveer. Vooral omdat ik denk dat een eventuele winst van Trump een grote invloed gaat krijgen op de verkiezingen in Europa komend jaar...quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:58 schreef KrappeAuto het volgende:
In de USA werkt dat wat anders maar droom verder.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat is niet echt hetzelfde als zeggen dat je moet betalen om te stemmen. Registratie is in principe eenmalig en moet je vaak al voor het stemmen gedaan hebben.
En dat is trouwens ook in veel gevallen, zo niet alle, gratis.
10/10, zodra Florida binnenkomt weet ik of ik naar mijn nucleaire bunker moet ofniet.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:58 schreef KrappeAuto het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |