En Michigan en Iowaquote:Op dinsdag 8 november 2016 12:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik zou eerder over Colorado twijfelen dan Florida
Waarom wint Trump daar in jouw voorspelling dan? Wat is je argument daarvoor?quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:32 schreef RustCohle het volgende:
[..]
[..]
Twijfel. Ze leunen wel sterk aan de kant van de Democraten, maar in mijn voorspelling wint Trump.. en dus verwacht ik wel dat die minstens eenmaal gaat verrassen in een ''Democratische staat''.
goddammitquote:Op dinsdag 8 november 2016 12:30 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nu haal je denk ik even het congres, de senaat en het huis van afgevaardigden door elkaar.
Er zijn verkiezingen voor het Congres. Het Congres bestaat uit de Senaat en het Huis van Afgevaardigden. Als de Democraten er 5 senatoren bij krijgen, hebben ze een meerderheid in de Senaat. Dat betekent echter niet dat ze een meerderheid in het hele Congres hebben. Bovendien bepaald het Huis van Afgevaardigden bij een gelijkspel wie er President wordt, niet de Senaat.
Misschien ook goed om te weten is dat het hele Huis van Afgevaardigden nu gekozen wordt, maar slechts 1/3e van alle Senaatszetels. Het voordeel voor de Democraten is dat de meeste zetels waarvoor in deze verkiezing gestemd wordt Republikeins zijn, dus zij hebben relatief meer te winnen dan de Republikeinen.
quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:32 schreef RustCohle het volgende:
[..]
[..]
Twijfel. Ze leunen wel sterk aan de kant van de Democraten, maar in mijn voorspelling wint Trump.. en dus verwacht ik wel dat die minstens eenmaal gaat verrassen in een ''Democratische staat''.
Wat zijn jullie voorspellingen dan? Post jullie map maar.
Ja maar jij woont bijna dichter bij Michigan dan ikquote:Op dinsdag 8 november 2016 12:30 schreef RustCohle het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn voorspelling voor de rest?
Jij woont in de USA toch?
Dit maar dan zonder NC na al het nieuws dat African Americans moeite hebben met stemmen.quote:
Waar slaat dit nou weer op? Als je niet normaal een discussie kan voeren zonder ongefundeerd op de man te spelen kan je beter een ander subforum opzoeken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:29 schreef Habbezak het volgende:
[..]
Je woont op een zolderkamertje in de achterhoek. dat word je niet..
Je wilt geen WW3 maar je bent wel fan van Putin, Trump en Assad...
Geloof niet dat het zo'n makkelijke overwinning wordt ! Het wordt een nipte overwinning voor één van de twee.quote:
Elke forecast website / alle betting marketsquote:
My bad.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het Congres is toch de Senaat en het Huis van Afgevaardigden bij elkaar?
Las Vegas en Reno zijn grote steden, steden kiezen over het algemeen meer Democrat.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:37 schreef RolandArthur het volgende:
Waarom gaat Nevada voor Clinton kiezen? Dat is toch zo´n staat waar ze nogal dol zijn op hun wapens?
Het heeft mij ook een verkiezing of twee gekost voordat ik het een beetje door had.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:32 schreef RustCohle het volgende:
[..]
[..]
POL / Voorspel hier de uitslag per staatquote:Op dinsdag 8 november 2016 12:32 schreef RustCohle het volgende:
[..]
[..]
Partypooperquote:Op dinsdag 8 november 2016 12:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
POL / Voorspel hier de uitslag per staat
We hebben er potverdikkie een apart topic voor..
quote:deadline 8 november 0:00 uur
Hispanic vote gaat meer impact hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:37 schreef RolandArthur het volgende:
Waarom gaat Nevada voor Clinton kiezen? Dat is toch zo´n staat waar ze nogal dol zijn op hun wapens?
quote:Reid’s ground operation exploited the fear and loathing of Trump to the max, and the early results bear it out: Whereas the Latino vote was 15 percent of the Nevada electorate in 2008 and 18 percent in 2012, data I have seen shows now it is up 30 percent from 2012 in early voting, meaning it could go above 20 percent of all voters by Tuesday evening.
Dan doe je niet meer mee voor de officiële wedstrijd, lekker belangrijk.quote:
Volgens mij heb ik bijna dezelfde kaart als voorspelling, alleen ik heb 1 district in Maine voor Trump.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets. Verwacht niet dat het heel lang spannend blijft uiteindelijk.
Officiele wedstrijd? Is er een prijs?quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:42 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dan doe je niet meer mee voor de officiële wedstrijd, lekker belangrijk.
Idaho naar Clinton, heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets. Verwacht niet dat het heel lang spannend blijft uiteindelijk.
Respect van iedereen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 12:43 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Officiele wedstrijd? Is er een prijs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |