Wat een onzin. Flint is door de republikeinen daar in de staat ontzettend traag en slecht aangepakt, weinig wat de president daar aan kan doen. Of zou een Bernie zich ineens overal op lokaal niveau tegenaan gaan bemoeien?quote:Op dinsdag 8 november 2016 02:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Te gemakkelijk. Zo had hij gemakkelijk veel meer kunnen doen in North Dakota en Flint in de afgelopen maanden, het waren niet de Republikeinen die dat onmogelijk maakten, dat was Obama die dat soort zaken niet belangrijk genoeg vond. Idem voor drones en Fracking, zijn keuzes. Je kan niet eeuwig het excuus gebruiken dat de Republikeinen je pesten. Dat geldt voor Obamacare en voor dat gedoe met die rechter (en inderdaad Guantanamo) maar niet voor alles .
quote:Op dinsdag 8 november 2016 02:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
I hear you maar hij is een libertariėr, vandaar.
Ronald Reagan blijft mooi voorbeeld.quote:Op dinsdag 8 november 2016 02:54 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
De invloed die je kan uitoefenen als president in 1 termijn (of 2) op de geschiedenis cq koers van een land wordt dan ook hogelijk overschat....
Je bent en blijft slechts een korreltje zand in de strand van de geschiedenis.
Alleen met haar stem voor de oorlog in Irak wint Clinton dit al.quote:Op dinsdag 8 november 2016 02:42 schreef Moira. het volgende:
Het is idd meer de vraag geworden wie de meeste 'diskwalificerende kenmerken' heeft, en dan gaat Trump toch echt met die 'prijs' naar huis.
Die maakte zijn praatjes ook niet waar.quote:Op dinsdag 8 november 2016 02:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ronald Reagan blijft mooi voorbeeld.
Zou je echt voor Trump stemmen dan?quote:Op dinsdag 8 november 2016 02:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Alleen met haar stem voor de oorlog in Irak wint Clinton dit al.
Let's bomb them.quote:Op dinsdag 8 november 2016 02:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die maakte zijn praatjes ook niet waar.
Een beetje hetzelfde als Wim Kok die voor Shell aan de slag ging gok ik. Omdat het toen nog een niet te winnen gevecht was. Dat heeft ze niet gedaan, niet qua nalatigheid in ieder geval. Anders hadden die Republikeinen daar echt wel een zaak van weten te maken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 02:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat deed ze eigenlijk in het bestuur van WalMart, waarom was ze tegen het homohuwelijk en waarom stortte ze Libiė in volkomen chaos?
En de oorlog in Irak blijft natuurlijk ook een 'dingetje'.
Mwa ze hadden allang een zaak kunnen maken, maar ik heb sterk het idee dat bepaalde partijen het wel goed vinden zo. 650.000 emails controleren in een paar dagen, tuurlijk johquote:Op dinsdag 8 november 2016 03:00 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde als Wim Kok die voor Shell aan de slag ging gok ik. Omdat het toen nog een niet te winnen gevecht was. Dat heeft ze niet gedaan, niet qua nalatigheid in ieder geval. Anders hadden die Republikeinen daar echt wel een zaak van weten te maken.
En ze is een beetje hawkish, nou en.
Nee joh, ben je gek?quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou je echt voor Trump stemmen dan?
Ik had het liever anders gezien maar ik als ik zou moeten stemmen zou ik toch echt Clinton stemmen
Ander voordeel is dat Trump weldegelijk goede relaties wil onderhouden met o.a. Rusland.quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:01 schreef Moira. het volgende:
Enige voordeel dat uit een Trump-presidentschap zou komen is de voorname rol die Ivanka in zou nemen. Da's gewoon een progressieve intelligente en mooie vrouw.
Een paar honderd duizend mensen over de kling jagen, wat doet dat er nu helemaal toe?quote:
Is dat serieus?quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:01 schreef Moira. het volgende:
Enige voordeel dat uit een Trump-presidentschap zou komen is de voorname rol die Ivanka in zou nemen. Da's gewoon een progressieve intelligente en mooie vrouw.
De deportatie was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 8 november 2016 02:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Oorlog in Libiė, Obamacare, verlengen van de PATRIOT Act, deportatie van miljoenen mensen, TPP, verdubbeling van de staatsschuld (al heeft de president daar relatief weinig controle over) en natuurlijk de 2012 NDAA:
[..]
Gezellig paardrijden samen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 03:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ander voordeel is dat Trump weldegelijk goede relaties wil onderhouden met o.a. Rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |