abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR en moderator dinsdag 8 november 2016 @ 02:55:50 #151
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_166492924
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 02:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Te gemakkelijk. Zo had hij gemakkelijk veel meer kunnen doen in North Dakota en Flint in de afgelopen maanden, het waren niet de Republikeinen die dat onmogelijk maakten, dat was Obama die dat soort zaken niet belangrijk genoeg vond. Idem voor drones en Fracking, zijn keuzes. Je kan niet eeuwig het excuus gebruiken dat de Republikeinen je pesten. Dat geldt voor Obamacare en voor dat gedoe met die rechter (en inderdaad Guantanamo) maar niet voor alles .
Wat een onzin. Flint is door de republikeinen daar in de staat ontzettend traag en slecht aangepakt, weinig wat de president daar aan kan doen. Of zou een Bernie zich ineens overal op lokaal niveau tegenaan gaan bemoeien?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_166492926
TRUMPGOD _O_
pi_166492927
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 02:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

I hear you maar hij is een libertariėr, vandaar.
:N
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_166492929
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 02:56 schreef Nober het volgende:

[..]

Topshow! _O_

Trumpgod
Ivankagod :9~
pi_166492930
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 02:54 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

De invloed die je kan uitoefenen als president in 1 termijn (of 2) op de geschiedenis cq koers van een land wordt dan ook hogelijk overschat....

Je bent en blijft slechts een korreltje zand in de strand van de geschiedenis :).
Ronald Reagan blijft mooi voorbeeld.
pi_166492931
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 02:42 schreef Moira. het volgende:
Het is idd meer de vraag geworden wie de meeste 'diskwalificerende kenmerken' heeft, en dan gaat Trump toch echt met die 'prijs' naar huis.
Alleen met haar stem voor de oorlog in Irak wint Clinton dit al.
pi_166492932
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 02:56 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ivankagod :9~
Grab her by the pussy.
pi_166492933
fuck it ik post hem even hier, haal zo maar weg euri

https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/57105
pi_166492934
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 november 2016 02:57 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Ronald Reagan blijft mooi voorbeeld.
Die maakte zijn praatjes ook niet waar.
pi_166492935
Clinton omhoogneukende presidentskandidaat _O_ TRUMPGOD _O_
  PR en moderator dinsdag 8 november 2016 @ 03:00:00 #163
288245 crew  Moira
pi_166492936
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 02:57 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Alleen met haar stem voor de oorlog in Irak wint Clinton dit al.
Zou je echt voor Trump stemmen dan?
Ik had het liever anders gezien maar ik als ik zou moeten stemmen zou ik toch echt Clinton stemmen :X
Fuck the EBU.
pi_166492937
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 02:58 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Die maakte zijn praatjes ook niet waar.
Let's bomb them.
  dinsdag 8 november 2016 @ 03:00:38 #165
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_166492938
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 02:37 schreef Morendo het volgende:

[..]

Wat deed ze eigenlijk in het bestuur van WalMart, waarom was ze tegen het homohuwelijk en waarom stortte ze Libiė in volkomen chaos?

En de oorlog in Irak blijft natuurlijk ook een 'dingetje'.
Een beetje hetzelfde als Wim Kok die voor Shell aan de slag ging gok ik. Omdat het toen nog een niet te winnen gevecht was. Dat heeft ze niet gedaan, niet qua nalatigheid in ieder geval. Anders hadden die Republikeinen daar echt wel een zaak van weten te maken.

En ze is een beetje hawkish, nou en.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  PR en moderator dinsdag 8 november 2016 @ 03:01:39 #166
288245 crew  Moira
pi_166492939
Enige voordeel dat uit een Trump-presidentschap zou komen is de voorname rol die Ivanka in zou nemen. Da's gewoon een progressieve intelligente en mooie vrouw.
Fuck the EBU.
pi_166492940
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:00 schreef Euribob het volgende:

[..]

Een beetje hetzelfde als Wim Kok die voor Shell aan de slag ging gok ik. Omdat het toen nog een niet te winnen gevecht was. Dat heeft ze niet gedaan, niet qua nalatigheid in ieder geval. Anders hadden die Republikeinen daar echt wel een zaak van weten te maken.

Mwa ze hadden allang een zaak kunnen maken, maar ik heb sterk het idee dat bepaalde partijen het wel goed vinden zo. 650.000 emails controleren in een paar dagen, tuurlijk joh :') :') Trump mag niet winnen, althans daar lijkt het sterk op.
pi_166492941
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:00 schreef Moira. het volgende:

[..]

Zou je echt voor Trump stemmen dan?
Ik had het liever anders gezien maar ik als ik zou moeten stemmen zou ik toch echt Clinton stemmen :X
Nee joh, ben je gek? 8)7

Het idee alleen al dat ik op een van die psychopaten zou stemmen. :D Ik zou de rest van mijn leven onder de douche doorbrengen en me dan nog vies voelen.
pi_166492942
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:01 schreef Moira. het volgende:
Enige voordeel dat uit een Trump-presidentschap zou komen is de voorname rol die Ivanka in zou nemen. Da's gewoon een progressieve intelligente en mooie vrouw.
Ander voordeel is dat Trump weldegelijk goede relaties wil onderhouden met o.a. Rusland.
pi_166492943
quote:
Een paar honderd duizend mensen over de kling jagen, wat doet dat er nu helemaal toe?
pi_166492944
Niet stemmen is ook stemmen mvg.
pi_166492945
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:01 schreef Moira. het volgende:
Is dat serieus?
pi_166492946
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 02:54 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Oorlog in Libiė, Obamacare, verlengen van de PATRIOT Act, deportatie van miljoenen mensen, TPP, verdubbeling van de staatsschuld (al heeft de president daar relatief weinig controle over) en natuurlijk de 2012 NDAA:

[..]

De deportatie was ik even vergeten.
TPP is inderdaad zeer schadelijk, TTIP en TiSA ook.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166492947
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:02 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Is dat serieus?
yes
pi_166492948
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ander voordeel is dat Trump weldegelijk goede relaties wil onderhouden met o.a. Rusland.
Gezellig paardrijden samen.
  PR en moderator dinsdag 8 november 2016 @ 03:03:42 #176
288245 crew  Moira
pi_166492949
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:01 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Nee joh, ben je gek? 8)7

Het idee alleen al dat ik op een van die psychopaten zou stemmen. :D Ik zou de rest van mijn leven onder de douche doorbrengen en me dan nog vies voelen.
Dit ja _O-
Fuck the EBU.
pi_166492950
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 02:53 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik ben het héél erg niet met je eens :P In mijn ogen laat zijn gehele geschiedenis compleet het tegenovergestelde zien :P
Dat mag. :9

Toen ik eerst de race een beetje begon te volgen dacht ik dat hij een dikke mongool was. Ben toen direct naar hem gaan luisteren in zijn toespraken zonder filter van de media. Zijn levensverhaal opgezocht: zeer succesvol en ontzettend veel mensen die hem goed kennen en alleen maar lof voor hem hebben, kinderen zijn goede mensen. Ik vind het nog altijd heel bijzonder dat iemand op zo'n positie met zo'n grote sociale cirkel zo weinig echte vijanden heeft gemaakt (dan tel ik niet de opportunisten die een maand voor de verkiezing tevoorschijn getoverd werden).
pi_166492951
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:03 schreef skysherrif het volgende:

[..]

yes
Ja van jou weet ik het wel.
pi_166492952
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 02:54 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Oorlog in Libiė, Obamacare, verlengen van de PATRIOT Act, deportatie van miljoenen mensen, TPP, verdubbeling van de staatsschuld (al heeft de president daar relatief weinig controle over) en natuurlijk de 2012 NDAA:

[..]

Ja, het afschaffen van habeas corpus (recht op een spoedig en eerlijk proces) is misschien nog wel het meest beschamende wat Obama heeft gedaan.
#NoDAPL
pi_166492953
Als je de documentaire van bijvoorbeeld De Moord Op Fortuyn bekijkt van BNN gaan je ogen wel open. Er zit zoveel meer achter dan wij als kiezer/kijker weten. Ik ben ervan overtuigd dat Clinton MOET winnen van bepaalde organisaties etc.
pi_166492954
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 02:58 schreef skysherrif het volgende:
fuck it ik post hem even hier, haal zo maar weg euri

https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/57105
LOL.
pi_166492955
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:05 schreef Poepz0r het volgende:
Als je de documentaire van bijvoorbeeld De Moord Op Fortuyn bekijkt van BNN gaan je ogen wel open. Er zit zoveel meer achter dan wij als kiezer/kijker weten. Ik ben ervan overtuigd dat Clinton MOET winnen van bepaalde organisaties etc.
Daarom betalen ze haar ook. Zij is een investering voor belangen van anderen.
pi_166492956
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:06 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Daarom betalen ze haar ook. Zij is een investering voor belangen van anderen.
Zoals mijn opa vroeger al zei; Regeringen zijn slechts poppetjes ;) Mensen onderschatten organisaties als de vrijmetselarij etc etc.
  PR en moderator dinsdag 8 november 2016 @ 03:07:30 #184
288245 crew  Moira
pi_166492958
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:04 schreef KrappeAuto het volgende:

[..]

Dat mag. :9

Toen ik eerst de race een beetje begon te volgen dacht ik dat hij een dikke mongool was. Ben toen direct naar hem gaan luisteren in zijn toespraken zonder filter van de media. Zijn levensverhaal opgezocht: zeer succesvol en ontzettend veel mensen die hem goed kennen en alleen maar lof voor hem hebben, kinderen zijn goede mensen. Ik vind het nog altijd heel bijzonder dat iemand op zo'n positie met zo'n grote sociale cirkel zo weinig echte vijanden heeft gemaakt (dan tel ik niet de opportunisten die een maand voor de verkiezing tevoorschijn getoverd werden).
Ik snap wel wat je bedoelt, en ik heb me er ook wat dieper over ingelezen. Mijn conclusie was dat ik met mijn initiėle gedachte dat 'ie een dikke mongool was toch redelijk goed zat :P
Verhalen van oud-werknemers, ex-vrienden, kennissen, billionaire-collega's, deelneemsters aan Miss verkiezingen, etc. (en dan verhalen van voor 2015) die vertellen dat het een arrogante en egocentrische lul is die 't allemaal voor z'n eigen zak doet en je laat vallen als 'ie je niet meer nodig heeft, etc.

Van mij mag hij prima z'n egocentrische rijkeluis leventje leiden, maar toch echt liever niet als president van een wereldmacht.. :') Hij blijft imo ook keer op keer bewijzen dat hij gewoon niet geschikt is voor een politieke rol.
Fuck the EBU.
pi_166492959
CAN YOU IMAGINE HAVING DONALD FOR EIGHT YEARS? _O_

USA! USA! USA! *O*
pi_166492960
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hillary's dreigementen naar Rusland en haar krankzinnige steun voor een no-fly zone in Syriė zijn heel erg gevaarlijk. Wat Trump op dat gebied gezegd heeft klinkt beter, maar hoe serieus je dat moet nemen is natuurlijk de vraag.

Weten jullie dit nog?

(Overigens, iets anders wat waarschijnlijk nog veel meer mensen zijn vergeten dan bovenstaande: Why President Gore might have gone into Iraq after 9/11, too.

Ook bijvoorbeeld Woodrow Wilson voerde campagne als 'peace candidate' en mengde zich vervolgens in WO1.

Alles wijst erop dat het weinig uitmaakt. Wat politici tijdens de campagne zeggen, dient er alleen toe om verkozen te worden.
pi_166492962
quote:
Een beetje hetzelfde als Wim Kok die voor Shell aan de slag ging gok ik.
Wim Kok was een vakbondsleider, HC was een unionbuster. Groter kan het verschil niet zijn!
#NoDAPL
pi_166492964
Voor de echte volger:

een google doc van iemand die ALLE races bijhoudt :D

https://docs.google.com/s(...)HEBdO2Xsg/edit#gid=0
pi_166492965
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:06 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zoals mijn opa vroeger al zei; Regeringen zijn slechts poppetjes ;) Mensen onderschatten organisaties als de vrijmetselarij etc etc.
Het is vrij simpel in ons systeem, er is een grondwet, de politiek gaat daar creatief met om en grote multinationals zijn de echte machthebbers.
pi_166492966
Als je trouwens echt levensmoe wilt worden moet je dit helemaal gaan volgen:

52 uur lang Alex Jones. _O- _O- _O- _O- _O-
pi_166492967
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wim Kok was een vakbondsleider,
Die ging vreemd na zijn politieke loopbaan.
pi_166492969
Je ziet hier in NL ook wangedrag.
Veel wachttijd opstrijken, allemaal boardroom baantjes. Het systeem is gewoon rot. Hier net zo hard als in de USA. En bijna niemand die je daar over hoort of die zich hard maakt.
pi_166492970
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 02:56 schreef Nober het volgende:

[..]

Topshow! _O_

Trumpgod
Podesta: "'She's got bad instincts."
Sander: "She's got a bad judgement."
Daarna wijzend op Wikileaks.

HIj doet niets anders dan steeds dezelfde losse zinnen herhalen, hij is geen begaafde spreker om het zachtjes uit te drukken maar die ingestudeerde zinnen bevallen zijn stemmers wel goed.
#NoDAPL
pi_166492971
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:12 schreef heiden6 het volgende:
Als je trouwens echt levensmoe wilt worden moet je dit helemaal gaan volgen:

52 uur lang Alex Jones. _O- _O- _O- _O- _O-

Succes. :)
#NoDAPL
pi_166492972
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:06 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Jouw opa had gelijk, alleen gaat het om de multinationals en banken en zo. ;)
#NoDAPL
pi_166492973
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:07 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt, en ik heb me er ook wat dieper over ingelezen. Mijn conclusie was dat ik met mijn initiėle gedachte dat 'ie een dikke mongool was toch redelijk goed zat :P
Verhalen van oud-werknemers, ex-vrienden, kennissen, billionaire-collega's, deelneemsters aan Miss verkiezingen, etc. (en dan verhalen van voor 2015) die vertellen dat het een arrogante en egocentrische lul is die 't allemaal voor z'n eigen zak doet en je laat vallen als 'ie je niet meer nodig heeft, etc.
Hij is een keiharde zakenman en zal in zijn carričre veel mensen op financieel gebied boos hebben gemaakt. Dit zie ik niet als slechte eigenschap voor een president (stiekem wel als goed).

Punt moet ook gemaakt worden dat elke miljardair boze mensen achter zich aan heeft. Het is nu dat Trump onder de schijnwerper staat dat dit soort dingen uitvergroot worden.

De mensen van de miss-verkiezingen vind ik het minst geloofwaardig. Machado klaagde over het feit dat Trump haar op haar uiterlijk beoordeelde (zij was een Miss World).

quote:
Van mij mag hij prima z'n egocentrische rijkeluis leventje leiden,
Ik denk dat de laatste ~1,5 jaar wel laat zien dat hij dit niet voor de lol doet. De misbruik die hij ervaart op zoveel fronten hakt er wel in.

quote:
maar toch echt liever niet als president van een wereldmacht.. :') Hij blijft imo ook keer op keer bewijzen dat hij gewoon niet geschikt is voor een politieke rol.
Hij is vooral anders dan de politici die we gewend zijn. Is dat zo slecht? Het lijkt me heerlijk als een president een keer geen blad voor de mond neemt (op de juiste momenten).
pi_166492975
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Podesta: "'She's got bad instincts."
Sander: "She's got a bad judgement."
Daarna wijzend op Wikileaks.

HIj doet niets anders dan steeds dezelfde losse zinnen herhalen, hij is geen begaafde spreker om het zachtjes uit te drukken maar die ingestudeerde zinnen bevallen zijn stemmers wel goed.
Altijd beter dan die Hillary.
  dinsdag 8 november 2016 @ 03:17:16 #199
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_166492976
Ze gaan morgen stemmen? Hoe laat is het dan op onze tijd bekend welke idioot heeft gewonnen?
pi_166492978
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 november 2016 03:17 schreef borbit het volgende:
Ze gaan morgen stemmen? Hoe laat is het dan op onze tijd bekend welke idioot heeft gewonnen?
Tussen 2 en 4 denk ik zoiets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')