Die liters bloed die niemand maar kan bewijzen bedoel je? Sorry, daar besteed ik verder geen aandacht aan.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik begrijp werkelijk niet hoe mensen op zo'n manier naar walgelijke, immorele zaken kunnen kijken. Het gaat hier over een persoon met vele liters bloed aan haar handen. Wat is dit voor een blaatverhaal?
Irak, Libië.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die liters bloed die niemand maar kan bewijzen bedoel je? Sorry, daar besteed ik verder geen aandacht aan.
Wat?quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die liters bloed die niemand maar kan bewijzen bedoel je? Sorry, daar besteed ik verder geen aandacht aan.
Sorry, ik was even vergeten dat die oorlogen de schuld waren van Clinton.quote:Op dinsdag 8 november 2016 02:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat?![]()
Was je zo druk bezig met verhaaltjes lezen over hoe heldhaftig mevrouw Clinton haar brilletje afdeed, dat je een paar oorlogen hebt gemist?
quote:Op dinsdag 8 november 2016 02:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Sorry, ik was even vergeten dat die oorlogen de schuld waren van Clinton.
En al schaam je je niet na Trumps rariteiten dat je ooit hem the lesser evil vond, schaam je je wel om te zien met welk volk je je identificeerdequote:Op dinsdag 8 november 2016 02:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:20 schreef Mike het volgende:
[..]
Eigenlijk is CNN nog slechter door deze verkiezingen heen gekomen dan Clinton.
Ze heeft eigenhandig al die hoofden ingeslagen tot haar knokkels ervan bloeddenquote:Op dinsdag 8 november 2016 02:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Behalve als die normaal republican stemmen vanwege de christian values en deze keer niet republican stemmen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 02:11 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
28 rep is best hoog, tel daar miss nog een klein deel van de NPA erbij op en je hebt een hoger aantal hispanics die trump voten dan romney?
Of was 27/28 het gemiddelde landelijk bij hispanics van romney en was het hoger in Florida, ben even niet zeker. Vind die 28 opmerkelijk hoog, al gaat er wellicht een substantieel deel af die voor clinton gaan maar wel als rep ingeschreven staan.
Wat moet dit voorstellen, een soort omgekeerde Nuremberg Defence?quote:Op dinsdag 8 november 2016 02:11 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ze heeft eigenhandig al die hoofden ingeslagen tot haar knokkels ervan bloedden
quote:Op dinsdag 8 november 2016 02:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Behalve als die normaal republican stemmen vanwege de christian values en deze keer niet republican stemmen.
Meh die edit verscheen pas tijdens het intypen
Het is nooit te laat voor bezinning.quote:Op dinsdag 8 november 2016 02:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En al schaam je je niet na Trumps rariteiten dat je ooit hem the lesser evil vond, schaam je je wel om te zien met welk volk je je identificeerde
Zo'n knappe kerel, en dan is 'ie een Trump stemmerquote:Op dinsdag 8 november 2016 02:22 schreef skysherrif het volgende:
even allemaal uit ons hoofd leren voor als trump morgen toch wint
Serieus, who gives a fuck? Het gaat erom wie de meest geschikte persoon is? Als jij haar het meest geschikt vindt van de 4, prima. Maar niet steeds "glazen plafond"/"ze is een vrouw" verhaal.quote:
Jij valt op mannen met wit haar en een flinke baard ?quote:Op dinsdag 8 november 2016 02:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo'n knappe kerel, en dan is 'ie een Trump stemmer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |