quote:Op maandag 7 november 2016 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou het waren vaak klasgenoten van meZat ze een rij achter me in de klas, maar kon haar niet aankijken. Terwijl ik tegen haar vriendin die naast me zat gewoon kon ouwehoeren en kutgrappen kon maken.
Verliefdheidaids
[..]
En bij die eerste date baalde hij dat hij kon gaan werken ipv daarvan
Terwijl dat objectief gezien een prima date was
Braddie?quote:Op maandag 7 november 2016 23:56 schreef Toto69 het volgende:
Hadden jullie gehoord dat een Fok!Ker vanochrend neergestoken is?
Klopt, maar daarom wel alleen daten als ik al potentie online zie.quote:
Ik dacht vroeger ook zo als Deezertje, dus dat is wat makkelijk.quote:Op maandag 7 november 2016 23:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan me daar niet in inleven dus dat zal het verschil zijn.
Nee wel gelezen. heftig verhaal.quote:Op maandag 7 november 2016 23:56 schreef Toto69 het volgende:
Hadden jullie gehoord dat een Fok!Ker vanochrend neergestoken is?
Dat was zuigen van GGMMquote:Op maandag 7 november 2016 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat was dat van Elan en Xcatcet dan.
Snap ik.quote:Op maandag 7 november 2016 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had de dag erna nog een seksdate met iemand van 23, maar toen ging hij er niet heen omdat het 20 euro kostte en hij dan wel wat ervoor terug wil zien
Dat duurde wel een tijdje.quote:Op maandag 7 november 2016 23:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Goed dat je niet te lang bij de pakken neer bent gaan zitten maar jezelf hebt verbeteren
Ja, daar ben ik van overtuigd. Ik kan dan veel te erg onder de indruk raken van zo'n meid dat ik niks kan zeggen.quote:Op maandag 7 november 2016 23:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]Oh wauw, wat schattig eigenlijk
zou je nog steeds zo dichtslaan als je nu verliefd zou worden denk je?
Dan is mijn eten er ook heel snel weer uit denk ik.quote:Op maandag 7 november 2016 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap ik.
Als ik je mee uit eten neem voor 150 euro, wil ik je ook wel baffen
echt?quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Krijg ik ook een nieuwsbericht op de frontpage als ik word aangevallen?
Vorige week toen ik home alone was liepen er nog inbrekers in mijn tuin.
wtf?quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh wat lastig....quote:Op maandag 7 november 2016 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik van overtuigd. Ik kan dan veel te erg onder de indruk raken van zo'n meid dat ik niks kan zeggen.
Dus ik moet dan mazzel hebben dat zo'n meisje dat ook schattig vindt en me eruit trekt (hihaho), want anders wordt het niks.
Merry Christmas you filthy animalquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:
Ja ik hoorde geluiden rondom het huis en had al een gevoel dat het niet spuis was, maar dacht "ik verbeeld het me maar". Kreeg ik de volgende dag een bericht dat er twee straten verder inbrekers waren opgepakt en een vrouw zich daar letterlijk een hartaanval schrok.quote:
Bel voortaan Haags, die weet wel raad met dat soort figuren.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ja ik hoorde geluiden rondom het huis en had al een gevoel dat het niet spuis was, maar dacht "ik verbeeld het me maar". Kreeg ik de volgende dag een bericht dat er twee straten verder inbrekers waren opgepakt en een vrouw zich daar letterlijk een hartaanval schrok.
Ik vraag me weleens af of er iets is wat jou echt daadwerkelijk interesseertquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het boeit me allemaal geen ene kut.
Klopt. Maarja doe je niks aan.quote:
Mijn eigen leven. Zolang dat in orde is, zal je mij niet snel horen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af of er iets is wat jou echt daadwerkelijk interesseert
quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ja ik hoorde geluiden rondom het huis en had al een gevoel dat het niet spuis was, maar dacht "ik verbeeld het me maar". Kreeg ik de volgende dag een bericht dat er twee straten verder inbrekers waren opgepakt en een vrouw zich daar letterlijk een hartaanval schrok.
Ik had mijn katten er wel op af gestuurd.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bel voortaan Haags, die weet wel raad met dat soort figuren.
ah dus daarom praat pax nooit tegen mijquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt. Maarja doe je niks aan.
Heb jij dat niet als je verliefd bent dan? Dat je niet durft te praten tegen diegene
Nou, dat heeft geholpen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had mijn katten er wel op af gestuurd.
Hoe oud ben je man. Kom op hey!quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij dat niet als je verliefd bent dan? Dat je niet durft te praten tegen diegene
Zij hebben de inbrekers een paar straten verder even ingerekend.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou, dat heeft geholpen.
Ik vind het wel moeilijk om te zeggen tegen diegene.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel met leeftijd te maken, maar meer met je karakter en hoe je gevoelens uit.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe oud ben je man. Kom op hey!
Dat zijn de helden. Ik slaap trouwens altijd met een mes in mijn nachtkast. Wist je dat? Ongewenste indringers krijgen hem zo in hun flikker.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zij hebben de inbrekers een paar straten verder even ingerekend.
Hmmm ik ben nooit ECHT verliefd geweest volgens mijquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit vind ik echt heel engquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik had daar last van toen ik 10 was, later ging dat veel gemakkelijker allemaal.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel met leeftijd te maken, maar meer met je karakter en hoe je gevoelens uit.
Komt omdat je mij nog nooit hebt gedatequote:Op dinsdag 8 november 2016 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmmm ik ben nooit ECHT verliefd geweest volgens mij
Ik gooi mijn matras wel naar ze toe, kankeren ze zo de trap af.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zijn de helden. Ik slaap trouwens altijd met een mes in mijn nachtkast. Wist je dat? Ongewenste indringers krijgen hem zo in hun flikker.
Lekker hoor, dat opgedroogde zaad wat ze tegen hun tong aan krijgenquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gooi mijn matras wel naar ze toe, kankeren ze zo de trap af.
Zal wel een zwaar ding zijn dan?quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gooi mijn matras wel naar ze toe, kankeren ze zo de trap af.
Ghehequote:Op dinsdag 8 november 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor, dat opgedroogde zaad wat ze tegen hun tong aan krijgen
Prijs jezelf gelukkig.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmmm ik ben nooit ECHT verliefd geweest volgens mij
Ik vond het wel leuk, eindelijk enige vorm van spanning in mijn levenquote:
Toen ik 10 was ging ik op msn tegen mijn crush "I LOVE YOUUUUquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had daar last van toen ik 10 was, later ging dat veel gemakkelijker allemaal.
Tong80?quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor, dat opgedroogde zaad wat ze tegen hun tong aan krijgen
Nou niet zo zwaar als je moeder.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal wel een zwaar ding zijn dan?
Ik mis MSNquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik 10 was ging ik op msn tegen mijn crush "I LOVE YOUUUU![]()
![]()
![]()
" typen. Op de een of andere manier is dat nooit wat geworden.
Sow hey.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou niet zo zwaar als je moeder.
Jij hebt het altijd veel te druk met Lokaquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat je mij nog nooit hebt gedate
Winksquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mis MSN
Wat een bazentijd was dat.
De momenten dat als je online kwam er meteen een paar mensen tegen je gingen praten.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mis MSN
Wat een bazentijd was dat.
quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voor ik over ging op het volgende slachtoffer.
Mijnenveldgenot.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Msn plus
Echt eeuwig zonde dat ze gestopt zijn met msn.
Jaquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waren dat die grote plaatjes die over het hele scherm kwamen? Die vond ik echt irritant
Ik stond toen echt 24/7 op afwezig, was stoer ofzo. Praatte eigenlijk alleen 's nachts terug.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De momenten dat als je online kwam er meteen een paar mensen tegen je gingen praten.
Toen voelde je je populair.
Hahaquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier fapte ik vroeger op
Buzzersquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waren dat die grote plaatjes die over het hele scherm kwamen? Die vond ik echt irritant
Correct.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt het altijd veel te druk met Loka
Okay, dit heb ik even gemist geloof ik.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier fapte ik vroeger op
Je had ook van die mensen die de hele tijd opnieuw online kwamen, die wilde zeker iedereen laten weten dat ze online warenquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik stond toen echt 24/7 op afwezig, was stoer ofzo. Praatte eigenlijk alleen 's nachts terug.
Toevallig ben ik komend weekend in Leidenquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Correct.
Nou is ze er van het weekend niet.
Nu moet ik morgen maar even ander vertier gaan regelen voor het weekend.
Eens kijken welke hete meiden beschikbaar zijn.
Aandachtshoerenquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je had ook van die mensen die de hele tijd opnieuw online kwamen, die wilde zeker iedereen laten weten dat ze online waren
Gohquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die waren dan weer schijt irritant.
Ik wilde het al gaan vragen ja.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo even tosti maken
Haags vindt dit leuk
Lekker bij Rez op bezoek?quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Toevallig ben ik komend weekend in Leiden
Maar ik ben geen hete meid
MSN was ook al dood op het laatst volgens mij, ik gebruikte het al niet meer. Whatsapp kwam al in de plaats, en Skype dus ook. Al ben ik nooit zo van het Skype geweest, matige interface.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Snap nog steeds niet waarom ze ermee gestopt zijn. Skype nam het ook over toch? Volgens mij hebben ze daar echt niet veel succes mee geboekt verder.
Weet ik niet echt meer eigenlijk. VOor mijn gevoel duurde het nog even voor er whatsapp kwam toen msn stopte.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
MSN was ook al dood op het laatst volgens mij, ik gebruikte het al niet meer. Whatsapp kwam al in de plaats, en Skype dus ook. Al ben ik nooit zo van het Skype geweest, matige interface.
vond het wel apart dat hij beetje boos was dat dat meidje ziek was gewordenquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd hele datingtopic gelezen en gelachen om deezer
Hij is een aparte kerel. Seks op eerste date en dat met een minderjarige meid godnondejuquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vond het wel apart dat hij beetje boos was dat dat meidje ziek was geworden
Geen idee, gewoon biertje drinken en chillen enzoquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gezellig.
Wat gaan jullie doen?
Whatsapp gebruik ik ook alweer zo'n 6 jaar denk ik. Rond die tijd was pingen ook nog in trouwens, al mijn klasgenoten hadden zo'n BlackBerry zowat. Kutdingenquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik niet echt meer eigenlijk. VOor mijn gevoel duurde het nog even voor er whatsapp kwam toen msn stopte.
ah nee daar heb ik nooit aan meegedaan.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Whatsapp gebruik ik ook alweer zo'n 6 jaar denk ik. Rond die tijd was pingen ook nog in trouwens, al mijn klasgenoten hadden zo'n BlackBerry zowat. Kutdingen
En dat vindt hij geen probleem omdat hij geen seks met ze kon krijgen toen hij 16 was, dus dan nu maar.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij is een aparte kerel. Seks op eerste date en dat met een minderjarige meid godnondeju
Ja jij bent dan ook wat jaartjes ouder natuurlijk, jij hebt sowieso niet echt de tijd meegemaakt dat iedereen zat te appen/pingen in de klas.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ah nee daar heb ik nooit aan meegedaan.
Veel plezier.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geen idee, gewoon biertje drinken en chillen enzo
Toen ik 16 was ben ik niet 16&pregnant geworden brb ff proberen in te halen heurquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat vindt hij geen probleem omdat hij geen seks met ze kon krijgen toen hij 16 was, dus dan nu maar.
Hoelang kan je dat vol blijven houden? Zo direct is hij 50 en wil hij die tijd nog inhalen
Jij kan het niet maken om rond dit tijdstip nog te gaan eten na die uitbrander die je me gaf van de week.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu heb ik ook trek. Bedankt JR.
Hmquote:
Thanksquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier.
Ga denk ik vragen of ex mee wil naar de gaybar. Zouden we al tijd geleden doen, maar kwam er niet van.
Wanneer gaan wij naar De Rits ?quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Thanks
Klinkt leuk, ben er zelf nog nooit in één geweest, raar eigenlijk
Wrijf het er ff in, paardenlul. Nee sterker nog, wij speelden massaal worms op onze nokia's 3310.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja jij bent dan ook wat jaartjes ouder natuurlijk, jij hebt sowieso niet echt de tijd meegemaakt dat iedereen zat te appen/pingen in de klas.
Hij geeft ook geen neuk om de gevoelens van dat meisje, alleen maar entitled voelen en dat hij er recht op heeft.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Toen ik 16 was ben ik niet 16&pregnant geworden brb ff proberen in te halen heur![]()
Weirdo.
Gezellig, binnenkortquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij naar De Rits ?
Lol, ik speelde pacman op mijn grafische rekenmachine.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wrijf het er ff in, paardenlul. Nee sterker nog, wij speelden massaal worms op onze nokia's 3310.
Boosheid van hem omdat chickie ziek was geworden like srs wilde hem er gewoon om stompenquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij geeft ook geen neuk om de gevoelens van dat meisje, alleen maar entitled voelen en dat hij er recht op heeft.
Snap dat niet
moet ook nodig boodschappen doen want heb bijna niks in huis op het moment. En pap vreten gaat me iets te ver.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kan het niet maken om rond dit tijdstip nog te gaan eten na die uitbrander die je me gaf van de week.
Heb meerdere fokmeets daar gehad.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Thanks
Klinkt leuk, ben er zelf nog nooit in één geweest, raar eigenlijk
Zo rollen de echte alfa's.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij geeft ook geen neuk om de gevoelens van dat meisje, alleen maar entitled voelen en dat hij er recht op heeft.
Snap dat niet
Dat boeit niks, ze had seks beloofd. Hij wilde gewoon even in haar pompen, ook al zou zij dan vergaan van de buikpijn.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Boosheid van hem omdat chickie ziek was geworden like srs wilde hem er gewoon om stompenwat denkt hij wel niet
/rantoff
Geen nachtwinkel in Den Haag?quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
moet ook nodig boodschappen doen want heb bijna niks in huis op het moment. En pap vreten gaat me iets te ver.
Ben een beelddenksterquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat boeit niks, ze had seks beloofd. Hij wilde gewoon even in haar pompen, ook al zou zij dan vergaan van de buikpijn.
Oh nee zelfs dat niet. Wij maakten woorden van cijfers op onze rekenmachine.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lol, ik speelde pacman op mijn grafische rekenmachine.
en jouw boy meequote:Op dinsdag 8 november 2016 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Johannes meekan die gelijk uit de kast mwoehaha
Ja hoor, maar dat zijn van die lugubere zaakjes. Worden ook best vaak overvallen trouwens. Vreemd wel....quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weinig kans dat ik even paar lewde pics kan maken
[..]
Dat laatste zou wel leuk zijn, maar die kans schat ik op 0%quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee hij gaat achter slot en grendel.
JR mee om hem ook nog uit de kast te trekken
Oh wij konden gewoon die woorden typen. Als je dan stil moest zijn in de klas en je niet met de telefoon gesnapt wilde worden, gewoon tekst uitwisselen via rekenmachinequote:Op dinsdag 8 november 2016 00:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh nee zelfs dat niet. Wij maakten woorden van cijfers op onze rekenmachine.
Generatiekloofquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh wij konden gewoon die woorden typen. Als je dan stil moest zijn in de klas en je niet met de telefoon gesnapt wilde worden, gewoon tekst uitwisselen via rekenmachine
Iwanius gaat elk forum langs, kiest een paar topics, schijt er in, komt over een week of iets weer terug voor dezelfde kringloop.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:26 schreef Fok-it het volgende:
Verder is de obsessie met nobodys op fok toch altijd wel curieus om te zien. Braddie, Syndroom, Deezer, Iwanius
Door jou zeker als je honger hebt 's nachts.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dat zijn van die lugubere zaakjes. Worden ook best vaak overvallen trouwens. Vreemd wel....
Ik vind FOK! juist leuk om die forumgekkies. Die geven het geheel kleur, als iedereen normaal was is er geen reet aan.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:26 schreef Fok-it het volgende:
Verder is de obsessie met nobodys op fok toch altijd wel curieus om te zien. Braddie, Syndroom, Deezer, Iwanius
Dat vind ik echt fantastischquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iwanius gaat elk forum langs, kiest een paar topics, schijt er in, komt over een week of iets weer terug voor dezelfde kringloop.
Ik ben geen badguy ofzo.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door jou zeker als je honger hebt 's nachts.
[..]
Ik vind FOK! juist leuk om die forumgekkies. Die geven het geheel kleur, als iedereen normaal was is er geen reet aan.
Toch vraag ik me nog steeds wel af hoe hij het doet met zijn eet-fotos.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iwanius gaat elk forum langs, kiest een paar topics, schijt er in, komt over een week of iets weer terug voor dezelfde kringloop.
Ik twijfel of loka dat wel leuk zou vindenquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas.
Blowjobje zit er dan ook niet in
Oh ik hoorde je vaak zeggen dat je zondagavond in bad ging.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben geen badguy ofzo.
Opent zelf ook genoeg topics en reageert vervolgens nooit meer.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moest lachen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik hoorde je vaak zeggen dat je zondagavond in bad ging.
Met jou zou het mogen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik twijfel of loka dat wel leuk zou vinden
Iwanius schrijft ook af en toe wat in Klaagbaak over dingen die niemand boeien zoals fingerfood op talkshowtafels.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch vraag ik me nog steeds wel af hoe hij het doet met zijn eet-fotos.
Anders staat niet alles meer mooi geordend in zijn topicslijst.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opent zelf ook genoeg topics en reageert vervolgens nooit meer.
Wie?quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind alleen die Matthias echt een geniale troll. Knap als je jezelf zo als een downie voor kan doen
Matthias24 ofzo.quote:
Dat kan.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders staat niet alles meer mooi geordend in zijn topicslijst.
En dat hij fotos van studenten neemt maandagmorgenquote:
Nooit van gehoord.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat hij fotos van studenten neemt maandagmorgen
Moeten die niet naar schoolEn telkens die autistische kut PI overal bij
ik vind PSVCL best vermakelijk. Kan ook gewoon normaal posten in andere subfora.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Maar ik kom ook niet zo heel vaak buiten VBL. Daar heb ik mijn handen al vol aan Sunri5e, PizzaGeit, PSVCL en alle andere debielen.
Doet hij dit echtquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat hij fotos van studenten neemt maandagmorgen
Moeten die niet naar schoolEn telkens die autistische kut PI overal bij
Opzich valt hij soms nog wel mee, maar zijn hele riedeltje met Calimero doen dat PSV niet vaak genoeg wordt besproken vind ik wat irritant.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik vind PSVCL best vermakelijk. Kan ook gewoon normaal posten in andere subfora.
Dat is wel een matige en mislukte act ja.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Opzich valt hij soms nog wel mee, maar zijn hele riedeltje met Calimero doen dat PSV niet vaak genoeg wordt besproken vind ik wat irritant.
Al valt dat nog mee met een PizzaGeit en Sunri5e die al 5 jaar telkens hetzelfde zeggen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wel een matige en mislukte act ja.
Fantastische plek voor alle levenloze mensen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is fok toch een mooi forum.
Trusten haagsquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar ik ga nu wel mijn bed in.
Welterusten
Ik vraag me af waar mensen die voldoening vandaan kunnen halen om elke dag een act op te houden op een forum, en dan ook nog de hele dag door.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet hij dit echt![]()
Ik ging nog steeds stuk dat hij zijn sigaar ooit uitdrukte in een stuk vlees omdat hij het niet lekker vond.
Wat een heerlijk fragmentquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar mensen die voldoening vandaan kunnen halen om elke dag een act op te houden op een forum, en dan ook nog de hele dag door.
Beetje zoiets:
parodyquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb laatst een parodytopic van Iwanius gemaakt.
Jan Slagter is heerlijkste moment van VI van afgelopen tijd. Vooral die lach van Valentijn Driessen is echt geniaalquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een heerlijk fragment![]()
Ik snap dat ook nooit zo van die acts, maar laat lekker gaan.
En dat terwijl die Valentijn er voornamelijk met een zure bek zit.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jan Slagter is heerlijkste moment van VI van afgelopen tijd. Vooral die lach van Valentijn Driessen is echt geniaalveel lachwekkender dan Gijp
quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl die Valentijn er voornamelijk met een zure bek zit.
quote:
Dikkie Derksenquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VI Oranje 2010Dat was echt goddelijk. Die edities erna waren veel matiger, al was Sierd wel leuk in 2014
2014quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VI Oranje 2010Dat was echt goddelijk. Die edities erna waren veel matiger, al was Sierd wel leuk in 2014
Oh ik heb niet eens een consolequote:
Die ruzie tussen Gijp en Derksen was vooral heel erg pijnlijk. Die eerste uitzending toen die column was uitgekomenquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2014.
Die deugkliek met hun Louis van Gaal-bescherming omdat VI het gore lef had om een mening te hebben. Ronduit vreselijk was dat.
Krant gelezen en maaltijdje genuttigd.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog leuke dingen in de lucht gezien?
Vliegtuigmaaltijden heb ik nooit op.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Krant gelezen en maaltijdje genuttigd.
Dan vliegt zo'n kort vluchtje om.
Is niet veel ook.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vliegtuigmaaltijden heb ik nooit op.
En dan nog best matigquote:Op dinsdag 8 november 2016 01:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in economy alleen bij de aziatische maatschapppijen.
Ja, slecht zelfs. Eet in eco alleen de vega maaltijden.quote:
Vooral die broodjes en toetjes zijn echt freaking ranzigquote:Op dinsdag 8 november 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, slecht zelfs. Eet in eco alleen de vega maaltijden.
Maar beter dan westerse maatschappijen.
Dat vind ik juist zo intens smerig.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral die broodjes en toetjes zijn echt freaking ranzig
Rijst met kip is dan nog wel prima.
Mwah, Singapore was dat. Niks mis mee hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
die stukken "kip" in een eco maaltijd.
Alsof je je plastic bestek aan het mee-eten bent.
Dat ziet er goed uit jaquote:
Ik heb dat nog nooit goed gezien.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, Singapore was dat. Niks mis mee hoor.
Moet dat satesaus voorstellen of is dat versgeschepte diaree uit de toiletten?quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klein tussendoortje.
Dat is nou echte satesaus.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet dat satesaus voorstellen of is dat versgeschepte diaree uit de toiletten?
sataygodddquote:Op dinsdag 8 november 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klein tussendoortje.
Grote servetten.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
British Airways binnen Europa valt daar toch erg op tegen
Verrassend dat je aan de diarree gaat in die landenquote:Op dinsdag 8 november 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klein tussendoortje.
Een beetje van jezelf en een beetje Maggi.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verrassend dat je aan de diarree gaat in die landen
Dat zit ik nooit, want ik doe geen vakantievluchten.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker als je in een vliegtuig met drukke mensen zit.
Als je van een beetje satesaus aan de diarree gaat ligt het toch echt aan jezelfquote:Op dinsdag 8 november 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verrassend dat je aan de diarree gaat in die landen
Alsof je ergens anders wel controle hebt.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er een bloedhekel aan
Alle controle is weg dan. Vreselijk
Daar is niks mis mee inderdaad. Kost het wat of relatief goedkoop?quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Vandaag vluchtje 25% vol, en wij met zn 2en enige in business gedeelte.
Lekker hoor op een avondvluchtje.
In dat soort landen gooien ze er altijd nog wat virussen bij om het op smaak te brengen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je van een beetje satesaus aan de diarree gaat ligt het toch echt aan jezelf
Ja, niet goedkoop.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee inderdaad. Kost het wat of relatief goedkoop?
dan is t goedquote:Op dinsdag 8 november 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat deze van google zijn
mijn mobiel was ook OP
Dan kan je meestal gewoon weg als je wilquote:Op dinsdag 8 november 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alsof je ergens anders wel controle hebt.
Toplol.
Uitslover.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, niet goedkoop.
Maar heb het er wel voor over.
In dat soort landen is alles juist vers en maken ze gebruik van betere kruiden dan hier in Nederlandquote:Op dinsdag 8 november 2016 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In dat soort landen gooien ze er altijd nog wat virussen bij om het op smaak te brengen.
oke ik stuur je NU een dmquote:Op dinsdag 8 november 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dm je PO box dan, zal ik deze week even KIJKEN.
"Kruiden"quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In dat soort landen is alles juist vers en maken ze gebruik van betere kruiden dan hier in Nederland
Je bent opgegevenquote:
Ik wil niet de boeken ingaan als socialist, Inso. Dan heb ik een hekel aan mensen die succes hebben en dat zou niemand moeten willen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik grijze middenmoot wilde zijn was ik wel socialist geworden, Stijn.
Je moet een beetje leven als liberaal.
hoop t ook anders weten we dat de douane het heeft ingepikt want dat zou ik nog wel begrijpenquote:
naar europa gaat altijd goedquote:Op dinsdag 8 november 2016 01:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoop t ook anders weten we dat de douane het heeft ingepikt want dat zou ik nog wel begrijpen
gelden toch dezelfde regelsquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
bedankt dat je er in het nederlands de VS neer zet
anders had ik het niet begrepen
sextape sturenquote:Op dinsdag 8 november 2016 01:31 schreef Etsu het volgende:
nu vraagt iedereen zich natuurlijk af wat je met mijn PO moet
Het boeit me oprecht heel weinig.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:31 schreef Etsu het volgende:
nu vraagt iedereen zich natuurlijk af wat je met mijn PO moet
Noem mijn geen uitslover danquote:Op dinsdag 8 november 2016 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil niet de boeken ingaan als socialist, Inso. Dan heb ik een hekel aan mensen die succes hebben en dat zou niemand moeten willen.
Grote bek, klein hartje.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het boeit me oprecht heel weinig.
wat bedoel jequote:Op dinsdag 8 november 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Wordt wel einde van de week denk ik, hopelijjk voor Polen.
waaromquote:Op dinsdag 8 november 2016 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie al de azijnflessen en chloorflessen klaar voor morgen?
Traangas.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie al de azijnflessen en chloorflessen klaar voor morgen?
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe niet alsof je niet weet dat het morgen all about America is.
he getverquote:Op dinsdag 8 november 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
ets zit je al bij dit cluppie
Het is meer dan Amerikaanse politiek en dat snap jij ook wel.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kijk niet naar verouderde media als de TV.
En morgen lig ik gewoon om 11 uur in bed.
Zo veel fucks geef ik om de Amerikaanse politiek.
Het is vooral een grote poppenkast van marionetten die in feite beide weinig te zeggen gaan hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is meer dan Amerikaanse politiek en dat snap jij ook wel.
Alleen hebben ze toch teveel invloed op teveel dingen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Politiek is maar een lachwekkend zooitje.
Valt goed mee hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen hebben ze toch teveel invloed op teveel dingen.
Trump is de grootste clown ooit.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
Trump noemt klimaatverandering een hoax verzonnen door de Chinezen lol.
Nee sorry, toch maar Hilary hoor, man man wat waardeloos weer
Hoezo vind je dat meevallen? Het is toch niet echt zo dat het Midden-Oosten er geen last van heeft gehad of zo.quote:
Af en toe denk ik dat wel echt ja, dat hij dit gewoon als een soort grap ziet om te kijken hoe ver hij komt en iedereen trolltquote:
Inspelend op milieueisen die China gebruikt om hun eigen positie te verbeteren.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
Trump noemt klimaatverandering een hoax verzonnen door de Chinezen lol.
Nee sorry, toch maar Hilary hoor, man man wat waardeloos weer
Neequote:Op dinsdag 8 november 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Inspelend op milieueisen die China gebruikt om hun eigen positie te verbeteren.
Zo gek is hetniet wat ie zegt.
Dus?quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Want hij geeft ook aan geen ene fuck te doen aan climate change als hij president is dus
Niets mis mee. Klimaatverandering nog denken te kunnen beïnvloeden, gaap.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee
Hij is gewoon achterlijk
Want hij geeft ook aan geen ene fuck te doen aan climate change als hij president is dus
Zeker vanuit de politiek ga je dat nooit meer klaarspelen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Niets mis mee. Klimaatverandering nog denken te kunnen beïnvloeden, gaap.
Nee beter alles maar lekker kapot laten gaan dan. Goed politiek standpunt is datquote:Op dinsdag 8 november 2016 01:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niets mis mee. Klimaatverandering nog denken te kunnen beïnvloeden, gaap.
Wat gaat een VS president eraan doen?quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
Nee beter alles maar lekker kapot laten gaan dan. Goed politiek standpunt is dat
Ik zeg ook niet dat Clinton eventueel betere standpunten heeft. Ik vond zijn uitspraak gewoon dom en naiefquote:Op dinsdag 8 november 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Clinton foundation wordt gefinancierd door de hele olie industrie.
"liever clinton"quote:Op dinsdag 8 november 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Clinton eventueel betere standpunten heeft. Ik vond zijn uitspraak gewoon dom en naief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |