quote:Op maandag 7 november 2016 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou het waren vaak klasgenoten van meZat ze een rij achter me in de klas, maar kon haar niet aankijken. Terwijl ik tegen haar vriendin die naast me zat gewoon kon ouwehoeren en kutgrappen kon maken.
Verliefdheidaids
[..]
En bij die eerste date baalde hij dat hij kon gaan werken ipv daarvan
Terwijl dat objectief gezien een prima date was
Braddie?quote:Op maandag 7 november 2016 23:56 schreef Toto69 het volgende:
Hadden jullie gehoord dat een Fok!Ker vanochrend neergestoken is?
Klopt, maar daarom wel alleen daten als ik al potentie online zie.quote:
Ik dacht vroeger ook zo als Deezertje, dus dat is wat makkelijk.quote:Op maandag 7 november 2016 23:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan me daar niet in inleven dus dat zal het verschil zijn.
Nee wel gelezen. heftig verhaal.quote:Op maandag 7 november 2016 23:56 schreef Toto69 het volgende:
Hadden jullie gehoord dat een Fok!Ker vanochrend neergestoken is?
Dat was zuigen van GGMMquote:Op maandag 7 november 2016 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat was dat van Elan en Xcatcet dan.
Snap ik.quote:Op maandag 7 november 2016 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had de dag erna nog een seksdate met iemand van 23, maar toen ging hij er niet heen omdat het 20 euro kostte en hij dan wel wat ervoor terug wil zien
Dat duurde wel een tijdje.quote:Op maandag 7 november 2016 23:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Goed dat je niet te lang bij de pakken neer bent gaan zitten maar jezelf hebt verbeteren
Ja, daar ben ik van overtuigd. Ik kan dan veel te erg onder de indruk raken van zo'n meid dat ik niks kan zeggen.quote:Op maandag 7 november 2016 23:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]Oh wauw, wat schattig eigenlijk
zou je nog steeds zo dichtslaan als je nu verliefd zou worden denk je?
Dan is mijn eten er ook heel snel weer uit denk ik.quote:Op maandag 7 november 2016 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap ik.
Als ik je mee uit eten neem voor 150 euro, wil ik je ook wel baffen
echt?quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Krijg ik ook een nieuwsbericht op de frontpage als ik word aangevallen?
Vorige week toen ik home alone was liepen er nog inbrekers in mijn tuin.
wtf?quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh wat lastig....quote:Op maandag 7 november 2016 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik van overtuigd. Ik kan dan veel te erg onder de indruk raken van zo'n meid dat ik niks kan zeggen.
Dus ik moet dan mazzel hebben dat zo'n meisje dat ook schattig vindt en me eruit trekt (hihaho), want anders wordt het niks.
Merry Christmas you filthy animalquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:
Ja ik hoorde geluiden rondom het huis en had al een gevoel dat het niet spuis was, maar dacht "ik verbeeld het me maar". Kreeg ik de volgende dag een bericht dat er twee straten verder inbrekers waren opgepakt en een vrouw zich daar letterlijk een hartaanval schrok.quote:
Bel voortaan Haags, die weet wel raad met dat soort figuren.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ja ik hoorde geluiden rondom het huis en had al een gevoel dat het niet spuis was, maar dacht "ik verbeeld het me maar". Kreeg ik de volgende dag een bericht dat er twee straten verder inbrekers waren opgepakt en een vrouw zich daar letterlijk een hartaanval schrok.
Ik vraag me weleens af of er iets is wat jou echt daadwerkelijk interesseertquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het boeit me allemaal geen ene kut.
Klopt. Maarja doe je niks aan.quote:
Mijn eigen leven. Zolang dat in orde is, zal je mij niet snel horen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af of er iets is wat jou echt daadwerkelijk interesseert
quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ja ik hoorde geluiden rondom het huis en had al een gevoel dat het niet spuis was, maar dacht "ik verbeeld het me maar". Kreeg ik de volgende dag een bericht dat er twee straten verder inbrekers waren opgepakt en een vrouw zich daar letterlijk een hartaanval schrok.
Ik had mijn katten er wel op af gestuurd.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bel voortaan Haags, die weet wel raad met dat soort figuren.
ah dus daarom praat pax nooit tegen mijquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt. Maarja doe je niks aan.
Heb jij dat niet als je verliefd bent dan? Dat je niet durft te praten tegen diegene
Nou, dat heeft geholpen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had mijn katten er wel op af gestuurd.
Hoe oud ben je man. Kom op hey!quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij dat niet als je verliefd bent dan? Dat je niet durft te praten tegen diegene
Zij hebben de inbrekers een paar straten verder even ingerekend.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou, dat heeft geholpen.
Ik vind het wel moeilijk om te zeggen tegen diegene.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel met leeftijd te maken, maar meer met je karakter en hoe je gevoelens uit.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe oud ben je man. Kom op hey!
Dat zijn de helden. Ik slaap trouwens altijd met een mes in mijn nachtkast. Wist je dat? Ongewenste indringers krijgen hem zo in hun flikker.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zij hebben de inbrekers een paar straten verder even ingerekend.
Hmmm ik ben nooit ECHT verliefd geweest volgens mijquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit vind ik echt heel engquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik had daar last van toen ik 10 was, later ging dat veel gemakkelijker allemaal.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel met leeftijd te maken, maar meer met je karakter en hoe je gevoelens uit.
Komt omdat je mij nog nooit hebt gedatequote:Op dinsdag 8 november 2016 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmmm ik ben nooit ECHT verliefd geweest volgens mij
Ik gooi mijn matras wel naar ze toe, kankeren ze zo de trap af.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zijn de helden. Ik slaap trouwens altijd met een mes in mijn nachtkast. Wist je dat? Ongewenste indringers krijgen hem zo in hun flikker.
Lekker hoor, dat opgedroogde zaad wat ze tegen hun tong aan krijgenquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gooi mijn matras wel naar ze toe, kankeren ze zo de trap af.
Zal wel een zwaar ding zijn dan?quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gooi mijn matras wel naar ze toe, kankeren ze zo de trap af.
Ghehequote:Op dinsdag 8 november 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor, dat opgedroogde zaad wat ze tegen hun tong aan krijgen
Prijs jezelf gelukkig.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmmm ik ben nooit ECHT verliefd geweest volgens mij
Ik vond het wel leuk, eindelijk enige vorm van spanning in mijn levenquote:
Toen ik 10 was ging ik op msn tegen mijn crush "I LOVE YOUUUUquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had daar last van toen ik 10 was, later ging dat veel gemakkelijker allemaal.
Tong80?quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor, dat opgedroogde zaad wat ze tegen hun tong aan krijgen
Nou niet zo zwaar als je moeder.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal wel een zwaar ding zijn dan?
Ik mis MSNquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik 10 was ging ik op msn tegen mijn crush "I LOVE YOUUUU![]()
![]()
![]()
" typen. Op de een of andere manier is dat nooit wat geworden.
Sow hey.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou niet zo zwaar als je moeder.
Jij hebt het altijd veel te druk met Lokaquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat je mij nog nooit hebt gedate
Winksquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mis MSN
Wat een bazentijd was dat.
De momenten dat als je online kwam er meteen een paar mensen tegen je gingen praten.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik mis MSN
Wat een bazentijd was dat.
quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voor ik over ging op het volgende slachtoffer.
Mijnenveldgenot.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Msn plus
Echt eeuwig zonde dat ze gestopt zijn met msn.
Jaquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waren dat die grote plaatjes die over het hele scherm kwamen? Die vond ik echt irritant
Ik stond toen echt 24/7 op afwezig, was stoer ofzo. Praatte eigenlijk alleen 's nachts terug.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De momenten dat als je online kwam er meteen een paar mensen tegen je gingen praten.
Toen voelde je je populair.
Hahaquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier fapte ik vroeger op
Buzzersquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waren dat die grote plaatjes die over het hele scherm kwamen? Die vond ik echt irritant
Correct.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt het altijd veel te druk met Loka
Okay, dit heb ik even gemist geloof ik.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier fapte ik vroeger op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |