quote:Op maandag 7 november 2016 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou het waren vaak klasgenoten van meZat ze een rij achter me in de klas, maar kon haar niet aankijken. Terwijl ik tegen haar vriendin die naast me zat gewoon kon ouwehoeren en kutgrappen kon maken.
Verliefdheidaids
[..]
En bij die eerste date baalde hij dat hij kon gaan werken ipv daarvan
Terwijl dat objectief gezien een prima date was
Braddie?quote:Op maandag 7 november 2016 23:56 schreef Toto69 het volgende:
Hadden jullie gehoord dat een Fok!Ker vanochrend neergestoken is?
Klopt, maar daarom wel alleen daten als ik al potentie online zie.quote:
Ik dacht vroeger ook zo als Deezertje, dus dat is wat makkelijk.quote:Op maandag 7 november 2016 23:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kan me daar niet in inleven dus dat zal het verschil zijn.
Nee wel gelezen. heftig verhaal.quote:Op maandag 7 november 2016 23:56 schreef Toto69 het volgende:
Hadden jullie gehoord dat een Fok!Ker vanochrend neergestoken is?
Dat was zuigen van GGMMquote:Op maandag 7 november 2016 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat was dat van Elan en Xcatcet dan.
Snap ik.quote:Op maandag 7 november 2016 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij had de dag erna nog een seksdate met iemand van 23, maar toen ging hij er niet heen omdat het 20 euro kostte en hij dan wel wat ervoor terug wil zien
Dat duurde wel een tijdje.quote:Op maandag 7 november 2016 23:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Goed dat je niet te lang bij de pakken neer bent gaan zitten maar jezelf hebt verbeteren
Ja, daar ben ik van overtuigd. Ik kan dan veel te erg onder de indruk raken van zo'n meid dat ik niks kan zeggen.quote:Op maandag 7 november 2016 23:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]Oh wauw, wat schattig eigenlijk
zou je nog steeds zo dichtslaan als je nu verliefd zou worden denk je?
Dan is mijn eten er ook heel snel weer uit denk ik.quote:Op maandag 7 november 2016 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap ik.
Als ik je mee uit eten neem voor 150 euro, wil ik je ook wel baffen
echt?quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Krijg ik ook een nieuwsbericht op de frontpage als ik word aangevallen?
Vorige week toen ik home alone was liepen er nog inbrekers in mijn tuin.
wtf?quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh wat lastig....quote:Op maandag 7 november 2016 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik van overtuigd. Ik kan dan veel te erg onder de indruk raken van zo'n meid dat ik niks kan zeggen.
Dus ik moet dan mazzel hebben dat zo'n meisje dat ook schattig vindt en me eruit trekt (hihaho), want anders wordt het niks.
Merry Christmas you filthy animalquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |