quote:
Ja ik hoorde geluiden rondom het huis en had al een gevoel dat het niet spuis was, maar dacht "ik verbeeld het me maar". Kreeg ik de volgende dag een bericht dat er twee straten verder inbrekers waren opgepakt en een vrouw zich daar letterlijk een hartaanval schrok.quote:
Bel voortaan Haags, die weet wel raad met dat soort figuren.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ja ik hoorde geluiden rondom het huis en had al een gevoel dat het niet spuis was, maar dacht "ik verbeeld het me maar". Kreeg ik de volgende dag een bericht dat er twee straten verder inbrekers waren opgepakt en een vrouw zich daar letterlijk een hartaanval schrok.
Ik vraag me weleens af of er iets is wat jou echt daadwerkelijk interesseertquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het boeit me allemaal geen ene kut.
Klopt. Maarja doe je niks aan.quote:
Mijn eigen leven. Zolang dat in orde is, zal je mij niet snel horen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af of er iets is wat jou echt daadwerkelijk interesseert
quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ja ik hoorde geluiden rondom het huis en had al een gevoel dat het niet spuis was, maar dacht "ik verbeeld het me maar". Kreeg ik de volgende dag een bericht dat er twee straten verder inbrekers waren opgepakt en een vrouw zich daar letterlijk een hartaanval schrok.
Ik had mijn katten er wel op af gestuurd.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bel voortaan Haags, die weet wel raad met dat soort figuren.
ah dus daarom praat pax nooit tegen mijquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt. Maarja doe je niks aan.
Heb jij dat niet als je verliefd bent dan? Dat je niet durft te praten tegen diegene
Nou, dat heeft geholpen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had mijn katten er wel op af gestuurd.
Hoe oud ben je man. Kom op hey!quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij dat niet als je verliefd bent dan? Dat je niet durft te praten tegen diegene
Zij hebben de inbrekers een paar straten verder even ingerekend.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou, dat heeft geholpen.
Ik vind het wel moeilijk om te zeggen tegen diegene.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel met leeftijd te maken, maar meer met je karakter en hoe je gevoelens uit.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe oud ben je man. Kom op hey!
Dat zijn de helden. Ik slaap trouwens altijd met een mes in mijn nachtkast. Wist je dat? Ongewenste indringers krijgen hem zo in hun flikker.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zij hebben de inbrekers een paar straten verder even ingerekend.
Hmmm ik ben nooit ECHT verliefd geweest volgens mijquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit vind ik echt heel engquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik had daar last van toen ik 10 was, later ging dat veel gemakkelijker allemaal.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft niet zoveel met leeftijd te maken, maar meer met je karakter en hoe je gevoelens uit.
Komt omdat je mij nog nooit hebt gedatequote:Op dinsdag 8 november 2016 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmmm ik ben nooit ECHT verliefd geweest volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |