Je had ook van die mensen die de hele tijd opnieuw online kwamen, die wilde zeker iedereen laten weten dat ze online warenquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik stond toen echt 24/7 op afwezig, was stoer ofzo. Praatte eigenlijk alleen 's nachts terug.
Toevallig ben ik komend weekend in Leidenquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Correct.
Nou is ze er van het weekend niet.
Nu moet ik morgen maar even ander vertier gaan regelen voor het weekend.
Eens kijken welke hete meiden beschikbaar zijn.
Aandachtshoerenquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je had ook van die mensen die de hele tijd opnieuw online kwamen, die wilde zeker iedereen laten weten dat ze online waren
Gohquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die waren dan weer schijt irritant.
Ik wilde het al gaan vragen ja.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo even tosti maken
Haags vindt dit leuk
Lekker bij Rez op bezoek?quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Toevallig ben ik komend weekend in Leiden
Maar ik ben geen hete meid
MSN was ook al dood op het laatst volgens mij, ik gebruikte het al niet meer. Whatsapp kwam al in de plaats, en Skype dus ook. Al ben ik nooit zo van het Skype geweest, matige interface.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Snap nog steeds niet waarom ze ermee gestopt zijn. Skype nam het ook over toch? Volgens mij hebben ze daar echt niet veel succes mee geboekt verder.
Weet ik niet echt meer eigenlijk. VOor mijn gevoel duurde het nog even voor er whatsapp kwam toen msn stopte.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
MSN was ook al dood op het laatst volgens mij, ik gebruikte het al niet meer. Whatsapp kwam al in de plaats, en Skype dus ook. Al ben ik nooit zo van het Skype geweest, matige interface.
vond het wel apart dat hij beetje boos was dat dat meidje ziek was gewordenquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Gvd hele datingtopic gelezen en gelachen om deezer
Hij is een aparte kerel. Seks op eerste date en dat met een minderjarige meid godnondejuquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vond het wel apart dat hij beetje boos was dat dat meidje ziek was geworden
Geen idee, gewoon biertje drinken en chillen enzoquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gezellig.
Wat gaan jullie doen?
Whatsapp gebruik ik ook alweer zo'n 6 jaar denk ik. Rond die tijd was pingen ook nog in trouwens, al mijn klasgenoten hadden zo'n BlackBerry zowat. Kutdingenquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik niet echt meer eigenlijk. VOor mijn gevoel duurde het nog even voor er whatsapp kwam toen msn stopte.
ah nee daar heb ik nooit aan meegedaan.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Whatsapp gebruik ik ook alweer zo'n 6 jaar denk ik. Rond die tijd was pingen ook nog in trouwens, al mijn klasgenoten hadden zo'n BlackBerry zowat. Kutdingen
En dat vindt hij geen probleem omdat hij geen seks met ze kon krijgen toen hij 16 was, dus dan nu maar.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij is een aparte kerel. Seks op eerste date en dat met een minderjarige meid godnondeju
Ja jij bent dan ook wat jaartjes ouder natuurlijk, jij hebt sowieso niet echt de tijd meegemaakt dat iedereen zat te appen/pingen in de klas.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ah nee daar heb ik nooit aan meegedaan.
Veel plezier.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Geen idee, gewoon biertje drinken en chillen enzo
Toen ik 16 was ben ik niet 16&pregnant geworden brb ff proberen in te halen heurquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat vindt hij geen probleem omdat hij geen seks met ze kon krijgen toen hij 16 was, dus dan nu maar.
Hoelang kan je dat vol blijven houden? Zo direct is hij 50 en wil hij die tijd nog inhalen
Jij kan het niet maken om rond dit tijdstip nog te gaan eten na die uitbrander die je me gaf van de week.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu heb ik ook trek. Bedankt JR.
Hmquote:
Thanksquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier.
Ga denk ik vragen of ex mee wil naar de gaybar. Zouden we al tijd geleden doen, maar kwam er niet van.
Wanneer gaan wij naar De Rits ?quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Thanks
Klinkt leuk, ben er zelf nog nooit in één geweest, raar eigenlijk
Wrijf het er ff in, paardenlul. Nee sterker nog, wij speelden massaal worms op onze nokia's 3310.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja jij bent dan ook wat jaartjes ouder natuurlijk, jij hebt sowieso niet echt de tijd meegemaakt dat iedereen zat te appen/pingen in de klas.
Hij geeft ook geen neuk om de gevoelens van dat meisje, alleen maar entitled voelen en dat hij er recht op heeft.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Toen ik 16 was ben ik niet 16&pregnant geworden brb ff proberen in te halen heur![]()
Weirdo.
Gezellig, binnenkortquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij naar De Rits ?
Lol, ik speelde pacman op mijn grafische rekenmachine.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wrijf het er ff in, paardenlul. Nee sterker nog, wij speelden massaal worms op onze nokia's 3310.
Boosheid van hem omdat chickie ziek was geworden like srs wilde hem er gewoon om stompenquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij geeft ook geen neuk om de gevoelens van dat meisje, alleen maar entitled voelen en dat hij er recht op heeft.
Snap dat niet
moet ook nodig boodschappen doen want heb bijna niks in huis op het moment. En pap vreten gaat me iets te ver.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kan het niet maken om rond dit tijdstip nog te gaan eten na die uitbrander die je me gaf van de week.
Heb meerdere fokmeets daar gehad.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Thanks
Klinkt leuk, ben er zelf nog nooit in één geweest, raar eigenlijk
Zo rollen de echte alfa's.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij geeft ook geen neuk om de gevoelens van dat meisje, alleen maar entitled voelen en dat hij er recht op heeft.
Snap dat niet
Dat boeit niks, ze had seks beloofd. Hij wilde gewoon even in haar pompen, ook al zou zij dan vergaan van de buikpijn.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Boosheid van hem omdat chickie ziek was geworden like srs wilde hem er gewoon om stompenwat denkt hij wel niet
/rantoff
Geen nachtwinkel in Den Haag?quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
moet ook nodig boodschappen doen want heb bijna niks in huis op het moment. En pap vreten gaat me iets te ver.
Ben een beelddenksterquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat boeit niks, ze had seks beloofd. Hij wilde gewoon even in haar pompen, ook al zou zij dan vergaan van de buikpijn.
Oh nee zelfs dat niet. Wij maakten woorden van cijfers op onze rekenmachine.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lol, ik speelde pacman op mijn grafische rekenmachine.
en jouw boy meequote:Op dinsdag 8 november 2016 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Johannes meekan die gelijk uit de kast mwoehaha
Ja hoor, maar dat zijn van die lugubere zaakjes. Worden ook best vaak overvallen trouwens. Vreemd wel....quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weinig kans dat ik even paar lewde pics kan maken
[..]
Dat laatste zou wel leuk zijn, maar die kans schat ik op 0%quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee hij gaat achter slot en grendel.
JR mee om hem ook nog uit de kast te trekken
Oh wij konden gewoon die woorden typen. Als je dan stil moest zijn in de klas en je niet met de telefoon gesnapt wilde worden, gewoon tekst uitwisselen via rekenmachinequote:Op dinsdag 8 november 2016 00:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh nee zelfs dat niet. Wij maakten woorden van cijfers op onze rekenmachine.
Generatiekloofquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh wij konden gewoon die woorden typen. Als je dan stil moest zijn in de klas en je niet met de telefoon gesnapt wilde worden, gewoon tekst uitwisselen via rekenmachine
Iwanius gaat elk forum langs, kiest een paar topics, schijt er in, komt over een week of iets weer terug voor dezelfde kringloop.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:26 schreef Fok-it het volgende:
Verder is de obsessie met nobodys op fok toch altijd wel curieus om te zien. Braddie, Syndroom, Deezer, Iwanius
Door jou zeker als je honger hebt 's nachts.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dat zijn van die lugubere zaakjes. Worden ook best vaak overvallen trouwens. Vreemd wel....
Ik vind FOK! juist leuk om die forumgekkies. Die geven het geheel kleur, als iedereen normaal was is er geen reet aan.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:26 schreef Fok-it het volgende:
Verder is de obsessie met nobodys op fok toch altijd wel curieus om te zien. Braddie, Syndroom, Deezer, Iwanius
Dat vind ik echt fantastischquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iwanius gaat elk forum langs, kiest een paar topics, schijt er in, komt over een week of iets weer terug voor dezelfde kringloop.
Ik ben geen badguy ofzo.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door jou zeker als je honger hebt 's nachts.
[..]
Ik vind FOK! juist leuk om die forumgekkies. Die geven het geheel kleur, als iedereen normaal was is er geen reet aan.
Toch vraag ik me nog steeds wel af hoe hij het doet met zijn eet-fotos.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iwanius gaat elk forum langs, kiest een paar topics, schijt er in, komt over een week of iets weer terug voor dezelfde kringloop.
Ik twijfel of loka dat wel leuk zou vindenquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas.
Blowjobje zit er dan ook niet in
Oh ik hoorde je vaak zeggen dat je zondagavond in bad ging.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben geen badguy ofzo.
Opent zelf ook genoeg topics en reageert vervolgens nooit meer.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moest lachen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik hoorde je vaak zeggen dat je zondagavond in bad ging.
Met jou zou het mogen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik twijfel of loka dat wel leuk zou vinden
Iwanius schrijft ook af en toe wat in Klaagbaak over dingen die niemand boeien zoals fingerfood op talkshowtafels.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch vraag ik me nog steeds wel af hoe hij het doet met zijn eet-fotos.
Anders staat niet alles meer mooi geordend in zijn topicslijst.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opent zelf ook genoeg topics en reageert vervolgens nooit meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |