Oh nee zelfs dat niet. Wij maakten woorden van cijfers op onze rekenmachine.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lol, ik speelde pacman op mijn grafische rekenmachine.
en jouw boy meequote:Op dinsdag 8 november 2016 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Johannes meekan die gelijk uit de kast mwoehaha
Ja hoor, maar dat zijn van die lugubere zaakjes. Worden ook best vaak overvallen trouwens. Vreemd wel....quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weinig kans dat ik even paar lewde pics kan maken
[..]
Dat laatste zou wel leuk zijn, maar die kans schat ik op 0%quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee hij gaat achter slot en grendel.
JR mee om hem ook nog uit de kast te trekken
Oh wij konden gewoon die woorden typen. Als je dan stil moest zijn in de klas en je niet met de telefoon gesnapt wilde worden, gewoon tekst uitwisselen via rekenmachinequote:Op dinsdag 8 november 2016 00:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh nee zelfs dat niet. Wij maakten woorden van cijfers op onze rekenmachine.
Generatiekloofquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh wij konden gewoon die woorden typen. Als je dan stil moest zijn in de klas en je niet met de telefoon gesnapt wilde worden, gewoon tekst uitwisselen via rekenmachine
Iwanius gaat elk forum langs, kiest een paar topics, schijt er in, komt over een week of iets weer terug voor dezelfde kringloop.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:26 schreef Fok-it het volgende:
Verder is de obsessie met nobodys op fok toch altijd wel curieus om te zien. Braddie, Syndroom, Deezer, Iwanius
Door jou zeker als je honger hebt 's nachts.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dat zijn van die lugubere zaakjes. Worden ook best vaak overvallen trouwens. Vreemd wel....
Ik vind FOK! juist leuk om die forumgekkies. Die geven het geheel kleur, als iedereen normaal was is er geen reet aan.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:26 schreef Fok-it het volgende:
Verder is de obsessie met nobodys op fok toch altijd wel curieus om te zien. Braddie, Syndroom, Deezer, Iwanius
Dat vind ik echt fantastischquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iwanius gaat elk forum langs, kiest een paar topics, schijt er in, komt over een week of iets weer terug voor dezelfde kringloop.
Ik ben geen badguy ofzo.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door jou zeker als je honger hebt 's nachts.
[..]
Ik vind FOK! juist leuk om die forumgekkies. Die geven het geheel kleur, als iedereen normaal was is er geen reet aan.
Toch vraag ik me nog steeds wel af hoe hij het doet met zijn eet-fotos.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iwanius gaat elk forum langs, kiest een paar topics, schijt er in, komt over een week of iets weer terug voor dezelfde kringloop.
Ik twijfel of loka dat wel leuk zou vindenquote:Op dinsdag 8 november 2016 00:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas.
Blowjobje zit er dan ook niet in
Oh ik hoorde je vaak zeggen dat je zondagavond in bad ging.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben geen badguy ofzo.
Opent zelf ook genoeg topics en reageert vervolgens nooit meer.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moest lachen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik hoorde je vaak zeggen dat je zondagavond in bad ging.
Met jou zou het mogen.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik twijfel of loka dat wel leuk zou vinden
Iwanius schrijft ook af en toe wat in Klaagbaak over dingen die niemand boeien zoals fingerfood op talkshowtafels.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch vraag ik me nog steeds wel af hoe hij het doet met zijn eet-fotos.
Anders staat niet alles meer mooi geordend in zijn topicslijst.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opent zelf ook genoeg topics en reageert vervolgens nooit meer.
Wie?quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind alleen die Matthias echt een geniale troll. Knap als je jezelf zo als een downie voor kan doen
Matthias24 ofzo.quote:
Dat kan.quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders staat niet alles meer mooi geordend in zijn topicslijst.
En dat hij fotos van studenten neemt maandagmorgenquote:
Nooit van gehoord.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat hij fotos van studenten neemt maandagmorgen
Moeten die niet naar schoolEn telkens die autistische kut PI overal bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |